Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en ps: ik ben hier het coolst. okay? hardste hardcorekid ever. En dat je mij er nu bij betrekt is sneu. erg sneu. heb ik je wat misdaan? mensen op internet afzeiken is niet cool, behalve als ik het doe. sjongejonge.. |
![]() |
||
Citaat:
popje, ik vroeg alleen wat je met 'hard' bedoelde. slechte dag gehad vandaag?
||
Citaat:
oh dat is echt te cliché.. ken maar weinig meisjes die er last van hebben ik ben altijd zo vervelend. zo ben ik dan ook wel weer ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
en echte hc-kids huppelen niet. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
mijn excuses, ik wist niet dat het hier om een echte hc-kid ging. viva la ignorance.
||
Citaat:
||
Citaat:
de scene is de scene, de hardcore scene weet je wel het hele gebeuren er om heen. het gaat niet alleen om de muziek, maar dat is bij elk genre zo, de scene is de hele poespas en fuss er om heen.
||
Citaat:
maar ja eh, friso en ik (oh mooi klinkt dat he friesje) hebben daar soms ook een handje van hier. en ik hoop niet dat je bij de hc scene hoort, de mensen individueel vind ik best heel aardig hoor als je ze eenmaal leert kennen. de eerste indruk is alleen niet tof en het gaat mij persoonlijk snel vervelen. jezus, heb ik net het woord tof gebruikt? gaat niet goed.
||
Citaat:
en om reflections natuurlijk
|
Alsof de scene alleen maar negatief is. Dan heb je er duidelijk geen kaas van gegeten. Ik heb weldegelijk mensen ontmoet door hardcore waar ik t goed mee kan vinden. Ook is t goed voor zelfexpressie(doe een band, doe een zine of iets) en leert je echt zelf shit te doen. Natuurlijk is er bullshit en kortzichtigheid, maar dat is overal. Die shit moet je ook gewoon negeren, maar omdat jij een slechte ervaring hebt met "de scene" of whatever the fuck dat ook is betekend het niet gelijk dat heel die scene verrot is. Ik heb sommigen van de coolste mensen ontmoet die me 1000x meer zeggen dan een stel idioten die o zooo tolerant en o zo openminded claimen te zijn. Kijk verder dan je neus lang is. You'll be surprised.
||
Verwijderd
|
Citaat:
want..jullie schijnen er aardig wat over te kunnen zeggen, blijkbaar meer dan over the mars volta dus why not. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
Ach lazer op. Handig truukje. Ergens niet op ingaan en een wise ass opmerking plaatsen. Have a nice life verder. Met know it all 18 jarige trutjes zoals jij valt toch geen normale discussie te voeren.
Je weigert ook totaal in te gaan op de positive kanten en dat zegt genoeg voor mij.
Laatst gewijzigd op 27-05-2003 om 20:14. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
kluistertopic? Paniccore | 278 | 10-12-2003 22:24 | |
Muziek |
ja wat luister je dan?! Verwijderd | 258 | 07-12-2003 13:21 | |
Muziek |
luistertopic QuantumKitten | 293 | 11-11-2003 20:13 | |
Muziek |
The Mars Volta - De-loused in the Comatorium Verwijderd | 76 | 28-07-2003 14:35 | |
Muziek |
Wat horen de Oren.....deel 999 Verwijderd | 270 | 25-06-2003 13:42 | |
Muziek |
Wat luisteren jullie part zoveel Verwijderd | 359 | 23-06-2003 12:59 |