Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2003, 22:35
Verwijderd
goed nieuws.. ik ben in 2 weken tijd in totaal 4.6 kilo afgevallen.. ik weet dat het veel te snel gaat maar de vorige keer dat ik afviel ging het oko zo snel en is het ook goe dgekomen..en zelfs dan.. zo erg mis kan het niet gaan denk ik

ik heb vandaag best weinig gegeten

slechts 3 beschuitjes, 1 boterham, 1 mini solero ijsje en een kleine portie avondeten en heel veel drinken natuurlijk

verder heb ik vandaag toch iets van 3 uur bewogen

ik denk dat ik over een weekje mn oude broeken weer ga passen.. opzich zou het nu ookal moeten lukken.. ik ben weer op hetzelfde gewicht als vorig jaar tijdens de zomervakantie maar ik ben tohc een beetje bang dat het toch niet past
Oud 30-05-2003, 22:53
Orsino*
Orsino* is offline
Citaat:
******** schreef op 30-05-2003 @ 23:35:
goed nieuws.. ik ben in 2 weken tijd in totaal 4.6 kilo afgevallen.. ik weet dat het veel te snel gaat maar de vorige keer dat ik afviel ging het oko zo snel en is het ook goe dgekomen..en zelfs dan.. zo erg mis kan het niet gaan denk ik
Als het toen 'goed' gegaan is, waarom ben je nu dan weer aan het lijnen? Dan is het uiteindelijk toch niet zo goed uitgepakt...?

Jezelf te weinig eten gunnen lijkt misschien heel verleidelijk, maar op lange termijn is een beter voedselpatroon beter. Zie je niet dat je te weinig eet?

Nou ja, ik vind het niet echt goed nieuws.
Oud 30-05-2003, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Orsino* schreef op 30-05-2003 @ 23:53:
Als het toen 'goed' gegaan is, waarom ben je nu dan weer aan het lijnen? Dan is het uiteindelijk toch niet zo goed uitgepakt...?

Jezelf te weinig eten gunnen lijkt misschien heel verleidelijk, maar op lange termijn is een beter voedselpatroon beter. Zie je niet dat je te weinig eet?

Nou ja, ik vind het niet echt goed nieuws.
ik ben ziek geworden en toen paar kilo afgevallen en drna heb ik dat gewoon veranderd in neiuw dieet..

ik gun mezelf meestal echt meer eten maar ik heb gewoon al de hele dag geen honger.. zodra ik ookmaar beetje honger begin te krjgen eet ik weer wat en anders ookwel maar ik had gewoon helemaal geen trek

tja jij misschien neit.. maar ik zie het probleem neit zo.. ik zorg ervoor dat de kilo's draf blijven, ben mooi dun en t is nog lekker snel ook
Oud 30-05-2003, 23:01
Orsino*
Orsino* is offline
Goed, maar toen je ziek was, ben je afgevallen, en nu 4,6 kilo. Ben je die tijd dan niks aangekomen? Ik weet natuurlijk niet hoe zwaar je bent, maar ik hoop alleen dat je weet waar je grens ligt, en je je daar ook aan houdt.
Oud 30-05-2003, 23:05
Verwijderd
Citaat:
Orsino* schreef op 31-05-2003 @ 00:01:
Goed, maar toen je ziek was, ben je afgevallen, en nu 4,6 kilo. Ben je die tijd dan niks aangekomen? Ik weet natuurlijk niet hoe zwaar je bent, maar ik hoop alleen dat je weet waar je grens ligt, en je je daar ook aan houdt.
ik weet waar mijn grens ligt.. en ik mag nog 13 kilo afvallen om die grens te bereiken (de bmi grens dan) en mijn echte grens ligt nog 8 kilo weg.. en das al vanaf het begin mijn doelstelling geweest
Oud 30-05-2003, 23:09
Orsino*
Orsino* is offline
Citaat:
******** schreef op 31-05-2003 @ 00:05:
ik weet waar mijn grens ligt.. en ik mag nog 13 kilo afvallen om die grens te bereiken (de bmi grens dan) en mijn echte grens ligt nog 8 kilo weg.. en das al vanaf het begin mijn doelstelling geweest
Nou ja, goed Hoop dat je er op let. Was alleen nieuwsgierig hoor, het is eng hoe sommige mensen met eten omgaan.
Oud 30-05-2003, 23:12
Verwijderd
Citaat:
Orsino* schreef op 31-05-2003 @ 00:09:
Nou ja, goed Hoop dat je er op let. Was alleen nieuwsgierig hoor, het is eng hoe sommige mensen met eten omgaan.
ja ok.. maar ik heb alle andere dieeten al geprobeerd en dit werkt gewoon het beste voor mij.. gezond is het niet maar het werkt wel als enigste..
Oud 31-05-2003, 03:11
Verwijderd
Bwuh, 't suckt, 'k heb me weer overdaan met mijn eten.
Maar de troost is: 'k heb vandaag 5 km gelopen dus dat zal allemaal al weer verbrand zijn.

And tomorrow there's another (shiny & wonderfull) day!

De weegschaal is me ook goedgestemd, nl. 't zelfde als gisteren
Oud 31-05-2003, 15:02
Sannetje
Sannetje is offline
Ik merk de laatste tijd dat ik mezelf nog steeds zo zie als vóórdat ik afgevallen was. Ik zie mezelf nog steeds als veel te dik, koop automatisch te grote kleren omdat ik denk dat alleen XXL me past en ik denk dat iedereen me nog steeds ziet als dat veel te dikke meisje.
Maar ik krijg steeds vaker te horen dat ik er leuk uitzie enzo...alleen klopt dit niet met het beeld dat ik zelf heb. Ik zie nog steeds dezelfde dikzak als ik in de spiegel kijk. (Ik ben nog steeds te zwaar, maar wel minder)

Kennen jullie dit?
Hebben jullie enig idee hoe lang het duurt voordat je je lichaam kunt inschatten op hoe het er nu uitziet (bijv met kleding)?
En hoe kun je het verschil zien tussen eerst en nu? Want er is wel verschil, maar ik zie het niet...
Oud 31-05-2003, 20:46
Verwijderd
Citaat:
En hoe kun je het verschil zien tussen eerst en nu? Want er is wel verschil, maar ik zie het niet...
De meest objectieve methode is het meetlint zou ik zeggen.
Alhoewel het ook frustrerend kan werken, aangezien je net na uw eten en 's avonds en zo wel wat dikker bent.

Anders eens een broek of zo passen van vroeger of was je toen veel dikker? 'k Wil gewoon zeggen, als je in uw kleren van vroeger kunt of zelfs plaats over hebt, dan zie je het toch wel dat je vermagerd bent?
Oud 31-05-2003, 20:56
Anne
Anne is offline
Citaat:
iamre18 schreef op 30-05-2003 @ 17:55:
Hoe is het je gelukt af te vallen?
Ja, dat vraag ik mezelf ook af. Nou ja... ik eet de laatste tijd heel slecht (ik weet ook niet waarom), dus misschien dat het daardoor komt ofzo. Maar vandaag vroeg iemand aan mij of ik afgevallen was. Valt het dan zo op (was het dan zo erg? )?
Oud 31-05-2003, 22:00
Orsino*
Orsino* is offline
Citaat:
Anneee schreef op 31-05-2003 @ 21:56:
Ja, dat vraag ik mezelf ook af. Nou ja... ik eet de laatste tijd heel slecht (ik weet ook niet waarom), dus misschien dat het daardoor komt ofzo. Maar vandaag vroeg iemand aan mij of ik afgevallen was. Valt het dan zo op (was het dan zo erg? )?
Denk niet dat je dat zo kan zeggen. Ik weet niet hoe goed je die persoon kent, maar mijn vriendinnen schijnen het al te zien als ik 1 kilootje ben afgevallen. Misschien heb je sommige plekken op je lichaam waar je het gewoon direct ziet als je wat afvalt? Ik zou me er geen zorgen om maken.
(En het hoeft natuurlijk niet 'erg' te zijn geweest, om het te doen opvallen)
Oud 01-06-2003, 08:25
iamre18
iamre18 is offline
Citaat:
Anneee schreef op 31-05-2003 @ 21:56:
Misschien zou je eens goed stil kunnen gaan staan bij het feit dat je zo weinig eet, daar moet een reden voor zijn(niet vanwege het weer?). Heeft het weinig eten te maken met je zelfbeeld, of omdat je het bv. moeilijk hebt op het moment? Ik denk dat het i.g.belangrijk is dat je dat wel achterhaalt, want Anne, val alsjeblieft niet terug in een verkeerd eetpatroon, want dan ben je verder van huis....

Liefs,
Mariamne
Oud 01-06-2003, 22:23
Verwijderd
Hoeveel kcal moet je minimaal per dag hebben, als je niet heel actief bezig bent (dus vrij weinig beweegt)?
Oud 02-06-2003, 06:25
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 01-06-2003 @ 23:23:
Hoeveel kcal moet je minimaal per dag hebben, als je niet heel actief bezig bent (dus vrij weinig beweegt)?
2200kcal is gemiddeld, dacht ik, maar aan alleen op calorieën letten heb je niet zoveel, er speelt meer mee en calorieën tellen kan doorslaan. Kijk liever op zo'n site hoeveel je ongeveer moet eten en wat ed en probeer je daar een beetje aan te houden. En bedenk dat het gemiddeldes zijn, het kan voor jou dus best wat anders liggen.
Oud 02-06-2003, 16:23
mrjn
mrjn is offline
hej.. als je af wil vallen moet je niet meer dan 1000 kkal eten.. zei me moeder die is er mee bezig hahaha..

k hep al best goed gelijnt vandaag.. tja zomer is er weer..
ff kijken.. vandaag op appel, boterham, yoghurt, water en zo me avondeten.. hopen dat het beetje gaat lukken..
maja.. kmerk t wel
Oud 02-06-2003, 16:38
AlopiA
AlopiA is offline
vandaag nogal veel gegeten, ik wil op dieet maar dat lukt dus niet echt, weet geen goed dieet. Iemand een idee? Het moet wel vegetarisch zijn

gegeten toen ik uit school kwam:
- soep
- milkshake
- 2 glazen melk
- 8 crackers om in de soep te doen
- ijsje

en nu moet ik ook nog avondeten
Oud 02-06-2003, 17:14
Verwijderd
Citaat:
mrjn schreef op 02-06-2003 @ 17:23:
hej.. als je af wil vallen moet je niet meer dan 1000 kkal eten.. zei me moeder die is er mee bezig hahaha..
'k geloof niet echt dat dat klopt...gezond zal het iig niet zijn. Misschien val je er snel door af, maar je komt daarna ook net zo snel (zo niet sneller) weer aan, plus dat je je de tijd dat je lijnt je verrot voelt. Je kunt beter een gezond eetpatroon aanhouden en daarbij wat (meer) sporten. De kans dat je het volhoud en dat het blijvend is ed is dan een stuk groter plus dat het gezonder is.

Citaat:
ff kijken.. vandaag op appel, boterham, yoghurt, water en zo me avondeten.. hopen dat het beetje gaat lukken..
'k vind het niet echt gezond (lees: te weinig)...maar goed.
Oud 02-06-2003, 17:57
mrjn
mrjn is offline
nou 1000 kk klopt wel.. das drie boterhammen met bijv kaas en je avondeten en je mag zoveel groente eten als je wilt en twee stuks fruit.. dus wel gezond als je dat eet..
en je voelt je er neit verrot door.. ik voel me gewoon normaal emt wat ik eet en dit is meer.. dus dat hoeft niet. maja niet snoepen is nooit leuk.
Oud 02-06-2003, 19:12
Verwijderd
Citaat:
mrjn schreef op 02-06-2003 @ 18:57:
nou 1000 kk klopt wel.. das drie boterhammen met bijv kaas en je avondeten en je mag zoveel groente eten als je wilt en twee stuks fruit.. dus wel gezond als je dat eet..
en je voelt je er neit verrot door.. ik voel me gewoon normaal emt wat ik eet en dit is meer.. dus dat hoeft niet. maja niet snoepen is nooit leuk.
Drie boterhammen met kaas en avondeten is weinig en ik denk niet super gezond...maar goed, das mijn mening...

Ik zou me er zeker weten wel verrot door voelen en niet zo'n klein beetje ook, ik moet minstens om de anderhalf uur eten en dan niet één toastje oid, maar gewoon echt iets eten. Snoepen doe ik al een paar jaar amper, das niet meer zo'n probleem voor mij...gelukkig.

Gelukkig dat jij je nog normaal voelt...maar 't blijft weinig wat je eet.
Oud 02-06-2003, 19:36
mrjn
mrjn is offline
tja ik kan er ook niks aan doen vind t wel handig.. en zolang het goed gaat vind ik het best
Oud 02-06-2003, 19:39
N*A*Shezbaernon
N*A*Shezbaernon is offline
Citaat:
mrjn schreef op 02-06-2003 @ 18:57:
Citaat:
2. Semiacute starvation - less than 1100 calories/day
~ www.***.com/starve.html ~ (is niet echt een *goede* site voor om er massa's lijnende mensen naar toe te sturen )

Maar ... dat dus alleen ff ter info
Oud 02-06-2003, 19:41
Verwijderd
Citaat:
N*A*Shezbaernon schreef op 02-06-2003 @ 20:39:
~ www.***.com/starve.html ~ (is niet echt een *goede* site voor om er massa's lijnende mensen naar toe te sturen )

Maar ... dat dus alleen ff ter info
Wat betekend: Semiacute starvation?
Oud 02-06-2003, 19:43
N*A*Shezbaernon
Citaat:
Leonoor schreef op 02-06-2003 @ 20:12:
Gelukkig dat jij je nog normaal voelt...maar 't blijft weinig wat je eet.
Mrjn, mag ik hierbij er op wijzen, dat hoe je je voelt in de eerste instantie helemaal niks over de staat van je lichaam hoeft te zeggen ? Ik voel me nu ook goed, terwijl ik helemaal NIX eet, te weinig drink en te licht ben.

Toen ik er mee was begonnen voelde ik me trouwens ook goed ... en toch was ik al mijn lichaam aan het kapot maken en rollde ik langzaam maar zeker de eetstoornis in.

Ja, NATUURLIJK begrijp ik dat wij twee verschillende personen zijn en dat dit JOU nooit kan overkomen
Oud 02-06-2003, 19:45
N*A*Shezbaernon
Citaat:
Leonoor schreef op 02-06-2003 @ 20:41:
Wat betekend: Semiacute starvation?
Niet helemaal acuut (das' onder de 600 kcal/dag, houd je de kortste periode uit), maar ook niet meer naar de normaal toe (onder de 1600 kcal, houd je het langst uit)
Oud 02-06-2003, 19:48
N*A*Shezbaernon
Citaat:
mrjn schreef op 02-06-2003 @ 20:36:
tja ik kan er ook niks aan doen vind t wel handig.. en zolang het goed gaat vind ik het best
Sorry dat ik het zeg maar je bent echt dom.

Dit is niks persoonlijks of zo, en het hoort hier eigenlijk niet, maar ik moet wel zeggen dat ik me ma-te-loos aan je irriteer. Onafhankelijk van mijn begrip en inlevingsvermogen voor jou, daar niet van. Onafhankelijk van het respect dat ik voor jou en je mening heb. Het is ook niet als aanval bedoeld, dus geen discussies a.u.b.
Oud 02-06-2003, 20:11
mrjn
mrjn is offline
ehw.. ok..?
Oud 02-06-2003, 20:48
rooddraakje
rooddraakje is offline
Ik ben vandaag minstens 5 keer bij allerlei snoep- / ijswaren geweest, en heb niks genomen! Al die verleidingen weerstaan! Nu achteraf, een heerlijk gevoel!
Oud 02-06-2003, 22:42
Verwijderd
Ok, ik heb dus (WEER) mijn dieet verwaarloosd.
't Valt met opeens weer zwaar om van de lekkernijen af te blijven.
Maar toch blijf ik het proberen.
Ik ga de eerste juli op reis en daar zal veel gezwommen worden.
Aangezien ik nu bijna 2 jaar geen zwembad meer gezien heb (complexen, stupid, I know ), zal ik me toch uiterlijk goed moeten voelen tegen dan.
Ik ga morgen weer gaan lopen en zal dan weer langzaamaan minder eten.
't Probleem is (nu ja, als je het al een probleem kunt noemen) dat spieren meer wegen dan vet en ik dan niet zo'n superperfecte kijk heb op mijn vermagering...

Oh ja, ik ga ervoor!

Iedereen die 5 kg wil afvallen en nog niet begonnen is, maar wel morgen wil beginnen is bij deze uitgenodigd mee te diëten met mij.
Oud 03-06-2003, 09:39
MiZz TeRiOuZz
MiZz TeRiOuZz is offline
Citaat:
phensic schreef op 03-06-2003 @ 03:12:
Iedereen die 5 kg wil afvallen en nog niet begonnen is, maar wel morgen wil beginnen is bij deze uitgenodigd mee te diëten met mij.
That would be me!
Oud 03-06-2003, 11:31
rooddraakje
rooddraakje is offline
Ik ben 5 kilo afgevallen! In twee maanden (ofzoiets) goed eten en sporten.. Dus dat lijkt me ook wel gezond enzo..
Ik ben blij!
Oud 03-06-2003, 13:37
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik wil zo graag een paar kilo afvallen (we hebben een nieuwe weegschaal en daar wordt ik echt depri van, ik dacht dat ik 63 woog, zegt de weegschaal 70 ) Het rare is dat ik gewoon nog in mn kleren pas maar ongemerkt ga je jezelf dan toch dikker voelen. Ik wilde vandaag beginnen met gezond eten maar dan neem ik in de pauze toch weer een ijsje (was wel lekker btw dus ik heb er wel van genoten, ik zit nu ook aardig vol dus ik hoef straks ook geen 2 boterhammen meer om half vier dus dan is het nog redelijk gezond. Ga straks lekker verse ananas met verse aardbeien eten, ben ik toch een beetje goed bezig. Gister heb ik mn twee boterhammen van half vier ook overgeslagen maar dan eet ik 's avonds veel meer. Wat is ongezonder, twee boterhammen met zoet beleg (hagelslag, vlokken of gestampte muisjes) of meer avondeten en een half schaaltje vla meer?
Oud 03-06-2003, 15:31
Soepkonijnte
Soepkonijnte is offline
mmz, weetje, ik zou nooit een hele maaltijd overslaan! als je wilt afvallen, kan je beter gewoon nromaal blijven eten, maar minder zoete en vette dingen enzo... veel gezonder! Als je ehh... minder gaat eten, en op een dag eet je toch weer evenveel, kom je van dat eten veel meer aan dan normaal... (jojo)... dat is kei slecht!

succes ermee! niet te veel eraf he?! echt ongezond...
Oud 03-06-2003, 15:44
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Soepkonijnte schreef op 03-06-2003 @ 16:31:
mmz, weetje, ik zou nooit een hele maaltijd overslaan! als je wilt afvallen, kan je beter gewoon nromaal blijven eten, maar minder zoete en vette dingen enzo... veel gezonder! Als je ehh... minder gaat eten, en op een dag eet je toch weer evenveel, kom je van dat eten veel meer aan dan normaal... (jojo)... dat is kei slecht!

succes ermee! niet te veel eraf he?! echt ongezond...
Ik sla ook niet echt een maaltijd over want drie keer op een dag eten is normaal en ik eet vijf keer op een dag dus daar probeer ik er nu een van te schrappen (nl. die van half vier). Zo ongezond is dat dan toch niet??? Ik eet al veel gezonder dan eerst en ik snoep ook minder maar daar val ik niet van af. Ik probeer ook niet te veel ineens af te willen vallen en ik gun mezelf ook nog wel wat, vandaag heb ik een ijsje gegeten. Er hoeft ook niet zoveel af, liefst vijf kilo!
Oud 03-06-2003, 16:20
ZIJ
ZIJ is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 03-06-2003 @ 16:44:
Ik sla ook niet echt een maaltijd over want drie keer op een dag eten is normaal en ik eet vijf keer op een dag dus daar probeer ik er nu een van te schrappen (nl. die van half vier). Zo ongezond is dat dan toch niet??? Ik eet al veel gezonder dan eerst en ik snoep ook minder maar daar val ik niet van af. Ik probeer ook niet te veel ineens af te willen vallen en ik gun mezelf ook nog wel wat, vandaag heb ik een ijsje gegeten. Er hoeft ook niet zoveel af, liefst vijf kilo!

oow oke !!!!!
nee, als je maar niet tever gaat.... niet dat je straks denk van... hmm, er kan nog wel wat vanaf, en dan nog wat en nog wat en nog wat enzo...

het gaat ook niet om gewicht, maar om figuur... iemand van 52 kilo kan heeel dun maar ook wat dikker zijn... klinkt echt triest, maar botten kunnen zwaar zijn, en spieren zijn zwaarder dan vet... dus waar de ene spieren heeft zitten, kan bij de andere 2x zoveel vet zitten...
Oud 03-06-2003, 17:26
MiZz TeRiOuZz
MiZz TeRiOuZz is offline
Citaat:
MiZz TeRiOuZz schreef op 03-06-2003 @ 14:09:
That would be me!
maaruh...phensic:
volg je een speciaal dieet of ga je gewoon wat minder eten / meer bewegen?
Oud 03-06-2003, 19:31
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
ZIJ schreef op 03-06-2003 @ 17:20:
oow oke !!!!!
nee, als je maar niet tever gaat.... niet dat je straks denk van... hmm, er kan nog wel wat vanaf, en dan nog wat en nog wat en nog wat enzo...

het gaat ook niet om gewicht, maar om figuur... iemand van 52 kilo kan heeel dun maar ook wat dikker zijn... klinkt echt triest, maar botten kunnen zwaar zijn, en spieren zijn zwaarder dan vet... dus waar de ene spieren heeft zitten, kan bij de andere 2x zoveel vet zitten...
Ja, ik weet ook wel dat het ook aan je figuur ligt, ik ben ongeveer 1.70 lang en ik weeg nu (volgens de nieuwe weegschaal) 70 kilo. Dat vind ik teveel want ik heb altijd 65 kilo gewogen en dat vond ik prima. Ik wil nu graag proberen om die vijf kilo eraf te krijgen. Ik ben stevig gebouwd dus ik zal nooit echt dun worden maar dat hoeft voor mij ook niet.
Oud 03-06-2003, 20:49
Verwijderd
Citaat:
MiZz TeRiOuZz schreef op 03-06-2003 @ 18:26:
maaruh...phensic:
volg je een speciaal dieet of ga je gewoon wat minder eten / meer bewegen?
Neenee, geen speciaal dieet, hoor.
Gewoon het snoepen laten en vervangen door gezonde snacks en ook wat meer bewegen.

Doe je mee?

Ik ben 1m64 of 65 of zo (weet ut eigenlijk niet) en weeg nu 59-60kg. Ik wil 55kg wegen.

Hoeveel weeg jij? En hoe groot ben je?
Oud 03-06-2003, 21:32
mrjn
mrjn is offline
veeeeeeel succes!!!!!!!!!!
Oud 03-06-2003, 22:26
Verwijderd
Ik ga weer afvallen

Mn moeder heeft laatst een nieuwe weegschaal gekocht, en dat kreng geeft gewoon 5 kilo meer aan

Mjuh, ik wil 10 kilo afvallen, en dan heb ik volgens de BMI een gezond gewicht

ik heb het topic verder niet gelezen.. daar had ik geen zin in
Oud 04-06-2003, 07:47
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Ik ben vandaag maar weer 's begonnen met afvallen.(daar begin ik zo'n beetje elke week weer aan, maar goed). En wel verantwoord. Gewoon 3 maaltijden per dag. En tussendoor een appeltje ofzo. En natuurlijk veel drinken. Ik ga ook weer skeeleren,want die beweging heb ik flink laten verslonsen. .

Suc6 met het Verantwoord afvallen mensen

X
Oud 04-06-2003, 07:54
Missy_X
Missy_X is offline
Heb net al als ontbijt 5 boterhammen met stroop opgegeten en een kiwi en een glas Ice tea citroen.

Ik heb smorgens altijd super erge honger.

Maar ik hoop dat ik nu wel voor de rest van de dag gewoon normaal kan eten.

Ik ga op uitstapje namelijk en neem 4 boterhammen een appel en banaan mee.
Ben nu al bang dat ik honger krijg daar maar hopelijk niet dus. Want ik wil geeeeen friet of hamburgers gaan eten daar.
Oud 04-06-2003, 08:08
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
Missy_X schreef op 04-06-2003 @ 08:54:
Heb net al als ontbijt 5 boterhammen met stroop opgegeten en een kiwi en een glas Ice tea citroen.

Ik heb smorgens altijd super erge honger.

Maar ik hoop dat ik nu wel voor de rest van de dag gewoon normaal kan eten.

Met 5 boterhammen is niets mis mee(stroop met of zonder suiker?), kiwi is gezond en die ijsthee is ook zo slecht nog niet>al zou je het kunnen vervangen door gewone thee zonder suiker

Suc6 vandaag!
Oud 04-06-2003, 11:10
Verwijderd
Voorlopig heb ik alleen nog maar water en wat ijs op vandaag, zometeen babyhapje en nog wat ijs. Maar ik speel vals, want ik kan nu niks 'vasts' eten. (Verstandskiezen zijn er net uit.)
Oud 04-06-2003, 12:22
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 04-06-2003 @ 12:10:
Voorlopig heb ik alleen nog maar water en wat ijs op vandaag, zometeen babyhapje en nog wat ijs. Maar ik speel vals, want ik kan nu niks 'vasts' eten. (Verstandskiezen zijn er net uit.)
Wat verstandig dat je niets vasts eet, maar pijnlijk lijkt mij!!, hoe lang kan je waarschijnlijk niets vasts eten?

Ik heb op tot nu toe:

*Kop thee
*1 boterham met hagelslag(1x zondigen)

*1 glas Sinas.sap

*1 boterham kaas en komkommer
*beschuitje aardbei
*glas water
*Appel

Wel redelijk
Oud 04-06-2003, 12:26
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 04-06-2003 @ 12:10:
auww
Oud 04-06-2003, 12:34
Verwijderd
Citaat:
byebye schreef op 04-06-2003 @ 13:26:
auww
Het valt me erg mee. Ben onder narcose geweest.

@Dreamerfly: ik zou het niet weten...ik moest het langzaam opbouwen werd er gezegd en als het ging bloeden, dan kon het nog niet oid. Maar ik denk dat ik het wel zal merken, nu is het nog te stijf en te dik ed, ijs en babyhapjes/gepureerd fruit is nu het enige wat ik naar binnen krijg ed.
Oud 04-06-2003, 12:50
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 04-06-2003 @ 13:34:

@Dreamerfly: ik zou het niet weten...ik moest het langzaam opbouwen werd er gezegd en als het ging bloeden, dan kon het nog niet oid. Maar ik denk dat ik het wel zal merken, nu is het nog te stijf en te dik ed, ijs en babyhapjes/gepureerd fruit is nu het enige wat ik naar binnen krijg ed.

'Beterschap' er dan maar mee

*Bij mij moeten ze er waarschijnlijk uitgesneden worden*>ik kan 'r nu al nachtmerries over krijgen
Oud 04-06-2003, 12:58
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 04-06-2003 @ 13:34:

dit is eigenlijk
Offtopic: waarom onder narcose?!
bij mij hadden ze het plaatselijk verdoofd, maar er moet wel geboord en gesneden worden.....(brrrr )
tip voor als je weer wat kan kauwen: macaroni, en dan lekker lang door laten koken , dan krijg je toch nog wat koolhydraten binnen, en geen rijst, want dat gaat in de wond zitten

sterkte!
Oud 04-06-2003, 13:10
Verwijderd
Humpf , ik ga nu toch echt wel eens moeten beginnen, hé, aan dat dieet van me. Ik sport nu al, maar het eten laten lukt me niet echt.

Vandaag al gegeten:

- 2 boterhammen met choco
- 2 koppen muesli
- evergreen koekjes (2)
- 2 bruine boterhammen met sla, ei, wortel, tomaat,
komkommer, gewone (geen light dus) kaas en wat mayo
- 2 croque monsieurs met ketchup (mja, eigenlijk enkel met kaas
en zonder vlees of tomaat of zo, ben vegi).

Met net gewogen: 60kg!!

Ik heb gisteren 2km gelopen. (toch nog iets goed )

Mag ik eens iets vragen? Wat is jullie taille-omtrek?
(vermeld liefst ook gewicht en grootte)
Thx op voorhand .
Topic gesloten

Regels voor berichten