![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik gun mezelf meestal echt meer eten maar ik heb gewoon al de hele dag geen honger.. zodra ik ookmaar beetje honger begin te krjgen eet ik weer wat en anders ookwel maar ik had gewoon helemaal geen trek tja jij misschien neit.. maar ik zie het probleem neit zo.. ik zorg ervoor dat de kilo's draf blijven, ben mooi dun en t is nog lekker snel ook |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik merk de laatste tijd dat ik mezelf nog steeds zo zie als vóórdat ik afgevallen was. Ik zie mezelf nog steeds als veel te dik, koop automatisch te grote kleren omdat ik denk dat alleen XXL me past en ik denk dat iedereen me nog steeds ziet als dat veel te dikke meisje.
Maar ik krijg steeds vaker te horen dat ik er leuk uitzie enzo...alleen klopt dit niet met het beeld dat ik zelf heb. Ik zie nog steeds dezelfde dikzak als ik in de spiegel kijk. (Ik ben nog steeds te zwaar, maar wel minder) Kennen jullie dit? Hebben jullie enig idee hoe lang het duurt voordat je je lichaam kunt inschatten op hoe het er nu uitziet (bijv met kleding)? En hoe kun je het verschil zien tussen eerst en nu? Want er is wel verschil, maar ik zie het niet...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alhoewel het ook frustrerend kan werken, aangezien je net na uw eten en 's avonds en zo wel wat dikker bent. Anders eens een broek of zo passen van vroeger of was je toen veel dikker? 'k Wil gewoon zeggen, als je in uw kleren van vroeger kunt of zelfs plaats over hebt, dan zie je het toch wel dat je vermagerd bent? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
(En het hoeft natuurlijk niet 'erg' te zijn geweest, om het te doen opvallen) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Liefs, Mariamne
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
hej.. als je af wil vallen moet je niet meer dan 1000 kkal eten.. zei me moeder
![]() k hep al best goed gelijnt vandaag.. tja zomer is er weer.. ![]() ff kijken.. vandaag op appel, boterham, yoghurt, water en zo me avondeten.. hopen dat het beetje gaat lukken.. maja.. kmerk t wel ![]() |
![]() |
|
![]() ![]() gegeten toen ik uit school kwam: - soep - milkshake - 2 glazen melk - 8 crackers om in de soep te doen ![]() - ijsje en nu moet ik ook nog avondeten ![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
nou 1000 kk klopt wel.. das drie boterhammen met bijv kaas en je avondeten en je mag zoveel groente eten als je wilt en twee stuks fruit.. dus wel gezond als je dat eet..
en je voelt je er neit verrot door.. ik voel me gewoon normaal emt wat ik eet en dit is meer.. dus dat hoeft niet. maja niet snoepen is nooit leuk. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou me er zeker weten wel verrot door voelen en niet zo'n klein beetje ook, ik moet minstens om de anderhalf uur eten en dan niet één toastje oid, maar gewoon echt iets eten. Snoepen doe ik al een paar jaar amper, das niet meer zo'n probleem voor mij...gelukkig. Gelukkig dat jij je nog normaal voelt...maar 't blijft weinig wat je eet. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() Maar ... dat dus alleen ff ter info
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Toen ik er mee was begonnen voelde ik me trouwens ook goed ... en toch was ik al mijn lichaam aan het kapot maken en rollde ik langzaam maar zeker de eetstoornis in. Ja, NATUURLIJK begrijp ik dat wij twee verschillende personen zijn en dat dit JOU nooit kan overkomen ![]()
||
![]() |
Citaat:
Dit is niks persoonlijks of zo, en het hoort hier eigenlijk niet, maar ik moet wel zeggen dat ik me ma-te-loos aan je irriteer. Onafhankelijk van mijn begrip en inlevingsvermogen voor jou, daar niet van. Onafhankelijk van het respect dat ik voor jou en je mening heb. Het is ook niet als aanval bedoeld, dus geen discussies a.u.b.
|
Verwijderd
|
Ok, ik heb dus (WEER) mijn dieet verwaarloosd.
't Valt met opeens weer zwaar om van de lekkernijen af te blijven. Maar toch blijf ik het proberen. Ik ga de eerste juli op reis en daar zal veel gezwommen worden. Aangezien ik nu bijna 2 jaar geen zwembad meer gezien heb (complexen, stupid, I know ![]() Ik ga morgen weer gaan lopen en zal dan weer langzaamaan minder eten. 't Probleem is (nu ja, als je het al een probleem kunt noemen) dat spieren meer wegen dan vet en ik dan niet zo'n superperfecte kijk heb op mijn vermagering... Oh ja, ik ga ervoor! Iedereen die 5 kg wil afvallen en nog niet begonnen is, maar wel morgen wil beginnen is bij deze uitgenodigd mee te diëten met mij. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik wil zo graag een paar kilo afvallen (we hebben een nieuwe weegschaal en daar wordt ik echt depri van, ik dacht dat ik 63 woog, zegt de weegschaal 70
![]() ![]()
|
![]() |
mmz, weetje, ik zou nooit een hele maaltijd overslaan! als je wilt afvallen, kan je beter gewoon nromaal blijven eten, maar minder zoete en vette dingen enzo... veel gezonder! Als je ehh... minder gaat eten, en op een dag eet je toch weer evenveel, kom je van dat eten veel meer aan dan normaal... (jojo)... dat is kei slecht!
succes ermee! niet te veel eraf he?! echt ongezond... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
oow oke ![]() nee, als je maar niet tever gaat.... niet dat je straks denk van... hmm, er kan nog wel wat vanaf, en dan nog wat en nog wat en nog wat enzo... het gaat ook niet om gewicht, maar om figuur... iemand van 52 kilo kan heeel dun maar ook wat dikker zijn... klinkt echt triest, maar botten kunnen zwaar zijn, en spieren zijn zwaarder dan vet... dus waar de ene spieren heeft zitten, kan bij de andere 2x zoveel vet zitten... |
![]() |
||
Citaat:
volg je een speciaal dieet of ga je gewoon wat minder eten / meer bewegen?
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Gewoon het snoepen laten en vervangen door gezonde snacks en ook wat meer bewegen. ![]() Doe je mee? Ik ben 1m64 of 65 of zo (weet ut eigenlijk niet) en weeg nu 59-60kg. Ik wil 55kg wegen. Hoeveel weeg jij? En hoe groot ben je? |
![]() |
|
Ik ben vandaag maar weer 's begonnen met afvallen.(daar begin ik zo'n beetje elke week weer aan, maar goed
![]() ![]() Suc6 met het Verantwoord afvallen mensen ![]() X
|
![]() |
Heb net al als ontbijt 5 boterhammen met stroop opgegeten en een kiwi en een glas Ice tea citroen.
Ik heb smorgens altijd super erge honger. Maar ik hoop dat ik nu wel voor de rest van de dag gewoon normaal kan eten. Ik ga op uitstapje namelijk en neem 4 boterhammen een appel en banaan mee. Ben nu al bang dat ik honger krijg daar maar hopelijk niet dus. Want ik wil geeeeen friet of hamburgers gaan eten daar. |
![]() |
||
Citaat:
Met 5 boterhammen is niets mis mee(stroop met of zonder suiker?), kiwi is gezond en die ijsthee is ook zo slecht nog niet>al zou je het kunnen vervangen door gewone thee zonder suiker ![]() Suc6 vandaag!
||
Citaat:
![]() Ik heb op tot nu toe: *Kop thee *1 boterham met hagelslag(1x zondigen ![]() *1 glas Sinas.sap *1 boterham kaas en komkommer *beschuitje aardbei *glas water *Appel Wel redelijk ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() @Dreamerfly: ik zou het niet weten...ik moest het langzaam opbouwen werd er gezegd en als het ging bloeden, dan kon het nog niet oid. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
'Beterschap' er dan maar mee ![]() *Bij mij moeten ze er waarschijnlijk uitgesneden worden*>ik kan 'r nu al nachtmerries over krijgen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Offtopic: waarom onder narcose?! ![]() bij mij hadden ze het plaatselijk verdoofd, maar er moet wel geboord en gesneden worden.....(brrrr ![]() tip voor als je weer wat kan kauwen: macaroni, en dan lekker lang door laten koken ![]() ![]() sterkte! ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Humpf
![]() Vandaag al gegeten: - 2 boterhammen met choco - 2 koppen muesli - evergreen koekjes (2) - 2 bruine boterhammen met sla, ei, wortel, tomaat, komkommer, gewone (geen light dus) kaas en wat mayo - 2 croque monsieurs met ketchup (mja, eigenlijk enkel met kaas en zonder vlees of tomaat of zo, ben vegi). Met net gewogen: 60kg!! Ik heb gisteren 2km gelopen. (toch nog iets goed ![]() Mag ik eens iets vragen? Wat is jullie taille-omtrek? (vermeld liefst ook gewicht en grootte) Thx op voorhand ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #48 Mara | 500 | 30-04-2005 16:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
afvallen Gianluca * | 5 | 12-02-2004 19:47 |