Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
doe eens niet zo mal, dat concert was SUPER vet, en rob had vrij goede zin! (ook voor het concert al). Was echt VET! maar goed. Ik wil Chimaira even toevoegen ![]()
|
uhm...
- agresion - american head charge - mushroomhead - face tomorrow - muse - KORN!!!!!!!!!! - Lost prophets - drowning pool (R.I.P. ![]() - Rival schools - Jimmy eat world - Black rebel motorcycle club - Air!!!!!!!!!! - Sebastian Telier - Trust company en voor de rest vast nog wel meer, maar kan er nu ff nie op komen...... ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Blind Guardian, misschien maar de beste live rock band #3 maar die Hansi heerst kei en keihard.
Bij genoeg van die artiesten klinkt het volledig anders en lelijker. Bij Blind Guardian lijkt het zelfs mooier (maar dat kan natuurlijk ook aan de fantastische feeling die de lui je geven liggen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maarja, mijn lijst: - Children Of Bodom - Marduk - Metallica - Live (srry, nogal soft maar die kerel kan gewoon goed zingen) - Nightwish
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vertel jouw liefdesverhaal hier! Mark | 153 | 20-05-2005 17:32 |