Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2003, 17:30
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 31-05-2003 @ 16:33:
Ja, ga jij nou ook nog even olie op het vuur gooien.

Ophouden met ruzie maken, en verder ontopic svp!
Voor ik weer ontopic ga wil ik jullie even het volgende, wat ik aan mijn privéberichten heb ontleend, laten zien:

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Crystal Method schreef op 31-05-2003 @ 17:16:
"Als je je stoort aan mijn posts spijt me dat, maar ik ben niet van plan om me voor jou aan te passen op een manier die in jouw ogen meer passend overkomt."

dat hoeft ook niet, daarom heb ik je op mijn negeerlijst gezet. ben benieuwd wanneer dat tot je doordringt.
--------------------------------------------------------------------------------
Hieronder zie je mijn reactie op hem:

En ik ben op mijn beurt zeer benieuwd wanneer het tot jou doordringt dat ik desondanks op een naar mijn mening passende wijze op jouw replies zal blijven reageren. Het feit dat ik op jouw negeerlijst sta is wat dat betreft niet van belang voor me.
Ik vind het overigens zeer opmerkelijk dat je volgens jouw profiel pas sinds 17 mei van dit jaar op deze site actief bent, maar dat je je desondanks al maanden aan mijn posts stoort. Volgens mij heb je hier een steekje laten vallen, mijn beste Crystal Method
*of heb je misschien liever dat ik je rysdigital noem, aangezien je onder die nickname al sinds 20 april vorig jaar op deze site actief bent?*
Oud 31-05-2003, 17:35
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 17:40
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 17:43
poesiefox
poesiefox is offline
Jamaar, jamaar, hij is best lief hoor.
Oud 31-05-2003, 18:00
Soof18
Soof18 is offline
Citaat:
mathfreak schreef op 31-05-2003 @ 16:29:
Ik had al zo'n vermoeden, maar nu weet ik het zeker.

Om te beginnen zijn mijn posts niet zeikerig en zeker niet voorspelbaar. Als je je stoort aan mijn posts spijt me dat, maar ik ben niet van plan om me voor jou aan te passen op een manier die in jouw ogen meer passend overkomt. Je doet er in plaats daarvan verstandiger aan om te proberen te accepteren dat sommige mensen in bepaalde opzichten anders zijn dan anderen, en dus ook anders op bepaalde zaken reageren dan anderen. Misschien kom ik vanwege mijn handicap zeikerig en voorspelbaar op jou over, maar ik kan er nu eenmaal niets aan doen dat ik door mijn handicap ben zoals ik ben en doe zoals ik doe.
Ja nee, dit verklaart alles.......
Ga maar ontopic...
Oud 31-05-2003, 18:08
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 28-05-2003 @ 21:17:
ikzelf zou het niet doen denk ik, zeker niet voor mijzelf. Wel als ik kinderen zou hebben die ik in leven moet houden en ik daarvoor geen geld zou hebben.
Er zijn toch nog wel andere manieren om geld te verdienen in plaats van zoiets te doen? Overigens zou ik je er beslist niet op aankijken als je het wel zou doen, aangezien dat nog altijd jouw eigen keuze is, en niet iets wat je door anderen is opgelegd.

Citaat:
Maar ik heb geen minachting voor de mensen die het wél zouden doen, het is ook niet altijd een zaak van eigenwaarde of niet.
Ben je het overigens wel met me eens dat iemand die het zou doen wel degelijk zelfrespect heeft, net zoals iemand die het niet zou doen? Crystal Method wou die vraag niet beantwoorden, maar hopelijk wil jij dat wel.

Citaat:
Ik vind het alleen grappig dat bijna iedereen: "nee zeker niet, ik ben geen hoer" zegt, terwijl ik praktisch zeker ben dat voor heel wat mensen de keuze niet zo evident is.
Ik denk dat dat afhankelijk is van de situatie waarin de mensen in kwestie zich bevinden. In de ene situatie is de keuze waarschijnlijk vanzelfsprekender dan de andere.
Oud 31-05-2003, 19:43
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
mathfreak schreef op 31-05-2003 @ 19:08:
Er zijn toch nog wel andere manieren om geld te verdienen in plaats van zoiets te doen? Overigens zou ik je er beslist niet op aankijken als je het wel zou doen, aangezien dat nog altijd jouw eigen keuze is, en niet iets wat je door anderen is opgelegd.
nee ik bedoel als ik echt serieus in de financiële problemen zou zitten en ik vind geen werk en ik zit diep in de schulden en er bestaat bijna geen andere mogelijkheid, dan doe ik het, maar enkel voor mijn kinderen.

Ben je het overigens wel met me eens dat iemand die het zou doen wel degelijk zelfrespect heeft, net zoals iemand die het niet zou doen? Crystal Method wou die vraag niet beantwoorden, maar hopelijk wil jij dat wel.
[/QUOTE]

ik denk niet dat prostituees per definitie geen zelfrespect hebben, al zullen er natuurlijk wel een hele hoop zijn die idd geen zelfrespect hebben.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 10:36
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 31-05-2003 @ 20:43:
nee ik bedoel als ik echt serieus in de financiële problemen zou zitten en ik vind geen werk en ik zit diep in de schulden en er bestaat bijna geen andere mogelijkheid, dan doe ik het, maar enkel voor mijn kinderen.
Als je in de schulden zou zitten zijn er vast wel instanties om je daarbij te helpen. Prostitutie als een alternatieve vorm van een financieel inkomen is dus niet noodzakelijk, maar wel mogelijk.
Laten we eens veronderstellen dat je er inderdaad vanwege je kinderen voor zou kiezen om je als prostituée beschikbaar te stellen, zou je het dan aandurven om dit aan een klant te vertellen als hij je zou vragen waarom je prostituée bent, of zou je daar moeite mee hebben?

Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 31-05-2003 @ 20:43:
ik denk niet dat prostituees per definitie geen zelfrespect hebben, al zullen er natuurlijk wel een hele hoop zijn die idd geen zelfrespect hebben.
Mag ik weten waarop je dit idee baseert? Wat versta je trouwens onder "een hele hoop"?
Oud 01-06-2003, 14:35
Taal
Taal is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 31-05-2003 @ 16:14:
kga maybe m'n haar zwart verven dus
nee
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 14:51
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
ok hun
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 15:15
Taal
Taal is offline
Citaat:
mathfreak schreef op 31-05-2003 @ 18:30:
Ik vind het overigens zeer opmerkelijk dat je volgens jouw profiel pas sinds 17 mei van dit jaar op deze site actief bent, maar dat je je desondanks al maanden aan mijn posts stoort. Volgens mij heb je hier een steekje laten vallen, mijn beste Crystal Method
*of heb je misschien liever dat ik je rysdigital noem, aangezien je onder die nickname al sinds 20 april vorig jaar op deze site actief bent?*
mensen veranderen soms hun nickname wel eens, omdat ze de oude niet meer leuk vinden.

Stoppen met ruzie zoeken (allebei).
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 15:33
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Taal schreef op 01-06-2003 @ 16:15:
mensen veranderen soms hun nickname wel eens, omdat ze de oude niet meer leuk vinden.
Daar heb ik op zich ook geen moeite mee. Ik heb er alleen moeite mee dat er mensen zijn die anderen op een negatieve manier menen te moeten benaderen.

Citaat:
Taal schreef op 01-06-2003 @ 16:15:
Stoppen met ruzie zoeken (allebei).
Ik zoek geen ruzie. Ik probeerde hem er alleen maar (tevergeefs) van te overtuigen dat mensen het niet op prijs stellen om negatief te worden benaderd.
*Maar goed, laten we verder maar ontopic blijven*
Oud 01-06-2003, 18:16
Taal
Taal is offline
Citaat:
mathfreak schreef op 01-06-2003 @ 16:33:
Ik probeerde hem er alleen maar (tevergeefs) van te overtuigen dat mensen het niet op prijs stellen om negatief te worden benaderd.
*Maar goed, laten we verder maar ontopic blijven*
Snap ik, maar als we nou allemaal inderdaad ontopic blijven en erover ophouden komt het misschien nog goed
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 15:07
Soof18
Soof18 is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 30-05-2003 @ 18:22:
crystal method moet ik me ook kwaad maken tegen u hou het een beetje gezellig en als je niet kan discussiëren, ga dan naar een kleutertjesforum en laat mathfreak met rust; hij geeft zinniger antwoorden dan jij.
Op het 'kleutertjesforum' zal mathfreak ook wel zitten..... Ik bedoel, leeftijd maakt m niets uit. Sorry, maar dit kon je verwachten
Oud 03-06-2003, 16:58
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Soof18 schreef op 03-06-2003 @ 16:07:
Op het 'kleutertjesforum' zal mathfreak ook wel zitten..... Ik bedoel, leeftijd maakt m niets uit. Sorry, maar dit kon je verwachten
In zekere zin was dit inderdaad te verwachten, althans van mensen die er ten opzichte van mij een nogal kortzichtige kijk op nahouden. Er zijn naast iemands leeftijd nog andere aspecten die voor mij van veel meer belang zijn, namelijk openheid naar anderen en anderen onbevooroordeeld tegemoet treden, eigenschappen waaraan jij en sommige anderen een voorbeeld zouden kunnen nemen. Waar en hoe ik actief ben is nog altijd mijn zaak en niet die van iemand anders. Mocht je mijn aanwezigheid hier niet op prijs stellen, dan stel ik voor dat je dat kenbaar maakt bij de forumbazen. Ik wacht dan hun reactie wel af.
Oud 05-06-2003, 22:55
*crazy-me*
*crazy-me* is offline
ja hoor, dat zou ik meteen doen!
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 07:52
Verwijderd
Citaat:
*crazy-me* schreef op 05-06-2003 @ 23:55:
ja hoor, dat zou ik meteen doen!

Ik heb toevallig wel 1.000 euro...
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 08:17
liefkindje
liefkindje is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 27-05-2003 @ 19:20:
Stel je voor.
Je zit op café of waar ook, en opeens begint een man een praatje met je te slaan. Een niet slecht uitziende, vriendelijke man, wel veel ouder dan jij, en blijkbaar met overdreven veel geld. Jullie praten en je kan wel goed met hem opschieten, er zijn in ieder geval geen gevoelens van antipathie.

Hij blijkt heel geïnteresseerd te zijn in jou en na een tijdje komt het eruit: "mag ik je even lenen voor een nachtje?"
Hij biedt een astronomisch bedrag aan (stel 1000 euro voor een nacht met hem) en bent ongeveer blut.
Wat doe je? Ga je mee met hem of niet...

Het lijkt logisch dat je neen zegt, maar is het dat ook?
Ik durf dat toch niet als ik hem voor de eerste keer zie dus dan hoef ik oog geen antwoord te geven of ik het voor geld zou doen.. Dat veranderd immers niks aan de situatie.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 12:40
SeXieJ-MenDieJ
SeXieJ-MenDieJ is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 27-05-2003 @ 19:20:
Stel je voor.
Je zit op café of waar ook, en opeens begint een man een praatje met je te slaan. Een niet slecht uitziende, vriendelijke man, wel veel ouder dan jij, en blijkbaar met overdreven veel geld. Jullie praten en je kan wel goed met hem opschieten, er zijn in ieder geval geen gevoelens van antipathie.

Hij blijkt heel geïnteresseerd te zijn in jou en na een tijdje komt het eruit: "mag ik je even lenen voor een nachtje?"
Hij biedt een astronomisch bedrag aan (stel 1000 euro voor een nacht met hem) en bent ongeveer blut.
Wat doe je? Ga je mee met hem of niet...

Het lijkt logisch dat je neen zegt, maar is het dat ook?
Ik weet niet wat ik zou doen. Het zou hem er ook deels aan liggen hoe die man eruit zag, hoe ik met m zou kunne praten enzovoort. Want als hij natuurlijk super leuk was ensow... dan zou ik dat geld nieteens hoeven hebben.. en dan zou k wel mee gaan maar nog geen sex met m hebben *ehheh*

Regels voor berichten