Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en bigma heeft daar duidelijk kaas van gegeten. perfecte combinatie van sxe, politiek en positiviteit preken = hardcore straight edge = hardcore
|
![]() |
Als niet-edge kan ik zeker bevestigen dat dit erg vette bands zijn: Judge, Floorpunch, Ten Yard Fight, Chain Of Strength, In My Eyes, Mainstrike, Reaching Forward, Carry On, Youth Of Today (van de andere ken ik weinig). Het feit dat ze al dan niet edge zijn doet er verder weinig toe. Maar ze weten op die manier wel de juiste agressie en snelheid te vinden blijkbaar.
Je houdt ervan of niet, je stoort je aan die edge of niet. Doet er niet toe. Bad Brains zijn ook vet ![]() Ik mis positieve corebands als Insted en Gorilla Biscuits wel in dit rijtje. En Good Clean Fun is vet! Thomas to Collapse Laatst gewijzigd op 29-05-2003 om 08:58. |
![]() |
||
Citaat:
dus als iemand een betoog houd over dat hij nazi is en hoe geweldig het wel niet is om nazi te zin en joden en negers te haten dan vind je dat vet.
||
![]() |
Citaat:
Ik heb btw aardig wat van die betogen gehoord van die nazi's, en of je het gelooft of niet, sommige denken er ernstig en serieus over na. Ik kan echt niet bij die denkwijze, maar zij zijn er stellig an overtuigd. Dat is vrij interessant als je het mij vraagt. Dus van mij mogen die betogen over alles gaan. En het haten van joden en negers heeft helemaal geen verband met de preken over een betere sfeer, betere wereld, voor mijn part over hoe stom bier drinken is, die op shows te weinig worden gehouden. |
![]() |
||
Citaat:
en thomas ik zal die tape nog wel voor je maken trouwens en hoe kon ik insted vergeten ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
straightedge vind ik toch echt meer een keuze die je voor jezelf maakt en teveel songs schrijven erover en hele straightedge preken houden vind k dat dat al genoeg is gedaan door minor threat en shit
veel hc bands hebben wat te zeggen, maar ik denk ook dat er genoeg hc bands zijn met loze teksten die nergens over gaan
||
Citaat:
wow vet unitygevoel in deze topic ![]() ![]()
|
De grondbeginselen van sXe vind ik zeker wel goed maar ik vind het irritant om te zien dat er dan allemaal van die lui zijn die 'sXe' zijn en er dan allemaal dingen bij gaan bedenken zoals vegetarisch zijn enzo, en dan vervolgens jou een uitbrander geven als je volgens de eerste principes van sXe leeft maar niet vegetarisch bent... ik heb een tijdje in de sXe 'scene' rondgehangen maar ik werd daar helemaal ziek van al die mensen die het allemaal maar beter weten en die je uitschelden als je niet doet zoals zij...
No Booze, No Drugs, Don't Fuck Around! Tja ooit golden die drie regeltjes ook voor mij maar ik heb geen zin om bij een groep te horen waarin de meeste 'fake' lui van de hele hardcore wereld zitten, de meeste van die kereltjes noemen zichzelfs heel stoer straight edge en als ze er na een maand of twee achter komen dat het toch niet is wat ze willen gaan ze rustig weer zuipen... Het enige wat ik heb van die paar jaar is dat je geen drank/drugs NODIG hebt om een goeie tijd te hebben, maar als je het maar met mate gebruikt kan het er zeker wel aan bijdragen ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
"Yo dude, ik liep gisteren nog in de AH" "Oh jah?" "Ja, en weet je wat ik toen deed? Ik liep met zooooo'n boog om de drankafdeling heen" "Chapeau, daar drinken we een tomatensapje op"
|
![]() |
Hahaha diue laatste 2 opmerkingen... Dudes. Lees ze eens een keer na...
Alle discussies over sXe lopen uiteindelijk op hetzelfde gedoe uit. Gys zei het al... Maar wat ik me nu wel afvraag... Wat is er mis met 'self edge'???? Het gaat dus blijkbaar niet om het principe, maar om bij de groep horen? Dat kun je toch wel concluderen uit sXe gasten, die nota bene zeggen dat sXe is wat je er zelf van maakt (ruwweg dan), die self edgers afzeiken? Van mij mag het hoor, maar ik snap het niet helemaal dus leg maar eens even uit. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
13 oktober 108 (enige NL show!!) @ GVH Goudvishal | 2 | 09-10-2006 15:28 | |
Muziek |
vrijdag. rotterdam. the explosion. a step apart. FaceTheTruth | 35 | 21-02-2005 15:48 | |
Muziek |
101 Rules of Hardcore Carn | 13 | 24-06-2004 12:57 | |
Lifestyle |
straight edge Gadje | 233 | 31-08-2003 13:29 | |
Muziek |
Emo-core Pharmacon | 37 | 02-07-2003 19:00 | |
Lifestyle |
Straight Edge(sXe) dr martens | 101 | 08-10-2002 20:10 |