Advertentie | |
|
![]() |
|
mijn eerste gedachte was: 'kutbel'. Er werd gebeld. was een uurtje of 9. Ik had geen school dus lag ik beetje uit te slapen. Ik ga er dus af. Doe de deur open. Staan er van die jochies van een jaar of 10 die aan een of andere sponserloop meededen. Ik vervloekte ze, maar bleef met mijn slaperige kop netjes en zei: moet je later terugkomen. Ultiem begin van een dag.
![]()
|
Het fijne gevoel dat ik vanmorgen eindelijk geen kramp meer had in mn kaken. Ik dacht trouwens dat het donderdag was vanmorgen ipv woensdag
![]() ![]()
|
ssssssshhhhhhhhhhiiiiiiitttttttt
3 toetsen die ik niet ken!!! Ik: Ma? Ma: Ja? Ik: Mag ik thuisblijven? Ma: hoezo? Ik: ik heb me toetse nie af kenne lere Ma: is het zo erg dan? Ik: Ja, als je me laat gaan is het jou schuld als ik onvols haal Ma: hmmzz..... je kan zelf het beste bepalen of je moet gaan ja/nee Ik: Duss? conclusie? Ma: je moet het zelf weten Ik: okeej kben verstandig kga wel gewoon Heb nu egt vet spijt van want me toetsen gingen voor geen meter ![]() ![]() ![]() ![]() dus mijn dag was weer GEWELDIG!!! uche uche ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 20-06-2003 om 20:50. |
![]() |
|
Met een heerlijk gevoel:
- de zon scheen mijn kamer binnen - ik heb een leuke dag voor de boeg Mwjah, ik kan wel zeggen dat ik vrolijk ben ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het grote Weerwolfspel #47 Spelleider | 500 | 16-05-2008 11:53 | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheid [vernieuwd] tiram | 45 | 12-05-2004 15:02 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: Afscheid tiram | 71 | 20-12-2003 13:30 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |