Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Jullie snappen er niet zow veel van.
Het is geloven in God. Als er keiharde feiten waren geweest dan was het geen geloof meer. Dit is precies wat God wil. Hij wil dat wij in alle vrijheid voor hem kiezen. Wil je bewijs. Ik hoef geen bewijs te geven. Ik ben al lang overtuigd. Bewijzen jullie maar dat het niet zow is. En de oer knal vind ik geen bewijs. Eerst was er een of ander vaag bolletje eb toen ontplofte het. A Wie heeft dat bolletje dan gemaakt B Waardoor ontplofte dat ding Klopt helemaal niks van, zie je. Wij geloviggen hebben de antwoorden al. Niet alle antwoorden. Maar ik kan met een gerust hart naar bed zonder te piekeren over dat soort dingen. Het is veel vanzelfsprekender dat er eeb schepper is die deze aarde en alles er om heen heeft gemaakt. Want als dit het resultaat is van een explosie, dat lijkt me wel erg toevallig. Als de aarde maar 1 graadje anders zou staan kunnen we hier niet eens leven. Mazzel
||
Citaat:
vraag 1: hoe is jullie god dan ontstaan? hij kan er ook niet altijd geweest zijn. vraag 2: hoe kan de mens nou nog bestaan? Adam en Eva kregen twee zoons, waarvan de een de andere vermoorde. vraag 3: de mens moet boete voor iets wat A&E fout hebben gedaan, de zogenaamde erfzonde. maar A&E kunnen onze voorouders niet zijn (zie vraag 2) waarom hebben wij dan nog te maken met de erfzonde. ik heb nog wel wat meer vraagjes maar die komen later wel. probeer eerst deze maar eens te beantwoorden.
||
Citaat:
Tuurlijk weten we nog niet alles over de oerknal maar er zijn wel degelijk bewijzen voor en tegenwoordig wordt het al zo goed als als een FEIT gezien in de wetenschap en sterrenkunde. En die mensen hebben er heel wat meer verstand van als dat jij dingen weet over god. En hoe dat allemaal ontstaan is enzo WETEN we gewoon nog niet. Maar ik beloof je dat dat later nog wel komt. Je kan nou eenmaal niet alles in 1 keer te weten komen. Christenen zeggen als ze iets niet kunnen verklaren dat het god was. Net als lang geleden. Toen was een komeet een teken van god. En allerlei andere onverklaarbare dingen. En je ziet maar weer dat later toch weer bewezen wordt dat het niks met god te maken heeft. Daarom snap ik nog steeds niet dat mensen uberhaupt nog in god KUNNEN geloven. Als god wil dat we geloven en niet weten dat is ie dom als hij dan mensen gaat straffen die uit eindelijk niet hebben gegelooft. Dat is zo zwak en slaat nergens op. Waarom heb ik nooit een god gevoelt? OMDAT ik niet gelovig ben opgevoed daarom. Bij de meeste mensen wordt het gewoon ingepraat. En andere gebruiken het als steun of verklaring voor dingen die ze niet snappen. Ik heb zoiets van wacht maar gewoon af over een tijdje komt de wetenschap er wel achter wat het echt is en wordt weer eens voor de zoveelste keer bewezen dat het WEER god niet was. En jij bent degene die er niet zoveel van snapt want weet je wel hoeveel planeten er wel niet zijn in het heelal? Meer dan een ziljard! Waarschijnlijk ontelbaren en daarom is het dus geen toeval maar gewoon 1 van de weinige planeten waar leven kan zijn. Hoe het precies ontstaan is weten we nog niet maar zeggen dat het een god was......vind ik zwak.... Gebeurde vroeger ook steeds en er werd steeds bewezen dat het niet god was. Jij kan naar bed met een gerust hart omdat je in god gelooft. Ik kan ook met een gerust hart naar bed hoor en ik vind het juist leuk om over dat soort dingen na te denken. Dit bedoel ik nou, je gelooft om een verklaring te hebben. Maar je hebt geen id hoe en wat en ook geen bewijzen. Tuurlijk kan je niet bewijzen dat god niet bestaat en dat komt omdat je van dingen die je niet kan zien, horen, voelen of ruiken je ook niet kan bewijzen dat ze NIET bestaan. Omdat het niet bestaat..... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit is de lijst van de nakomelingen van Adam... ...Adam leefde na de geboorte van Set nog 800 jaar en hij kreeg zonen en dochters. (Set kwam na Kaïn en Abel, volgens Eva als vervanging van Abel) Maar waar Kaïn zijn vrouw vandaan haalde (want die wordt eerder genoemd dan deze lijst, en als ze dan wel van die lijst komt, gezond, zo'n familiale voortplanting)? |
![]() |
||
Citaat:
Maareh lijkt me duidelijk dat dat verhaal van A en E natuurlijk onzin is..... Maar goed de christenen zijn het vast niet met me eens ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dit zal natuurlijk een grond voor Adam en Eva-verhaal gaan geven. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() vraag2: weet ik niet precies, misschien kregen ze nog dochters... of .. naja weet ik niet. Is volgens mij ook niet heel relevant maarja. vraag3: Zelf al zouden we niet te maken hebben met erfzonde (wat volgens mij wel zo is maar daar heb ik niet een concreet antwoord voor) dan hebben we alnog te maken met onze eigen zonden...
||
Citaat:
En hoezo eigen zonden? Wie zegt dat ik die heb...? En ik vindt dat verhaaltje om vraag 1 nog steeds zwak....want hoe weten de christenen dan dat ie boven de tijd staat? Waarom weten jullie altijd een antwoord? Waarom geven ze nooit eens toe....we weten het niet.... Ik vindt het allemaal smoesjes die nergens op gebaseert zijn behalve een oud boek vol leugens en een grote groep....
||
Citaat:
Niet te geloven Tuurlijk stamt iedereen af van een kleinere groep, maar niet van 2 mensen. Dat kan namelijk biologisch niet
|||
![]() |
Citaat:
Omdat we niet kunnen begrijpen dat iets zonder de hulp van een weldenkend wezen kan onstaan of zo? We komen er nog wel achter, net als we erachter zijn gekomen hoe regen ontstaat en waarom wolken een bepaalde kant op gaan en wanneer een plantje uit de grond naar boven komt... Het is gewoon iets wat we nu nog niet kunnen bevatten, maar om daar dan een almachtig wezen omheen te creeeren vind ik nogal vergezocht...accepteer gewoon dat we het nog niet weten, punt. ![]() Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En waarom we niet toegeven: Best lastig om te ontkennen dat er een God is als je die elke dag of vaak ervaard... Ik ervaar God echt, dus het is logisch dat ik niet ga "toegeven" aan iets waar ik het niet mee eens ben.. Maar er zijn idd wel dingen die ik niet op een manier kan verklaren die voor jou aannemelijk is. Maar ik weet wel dat er een God is en daar van uit redeneer ik ook, en dat is dus een hele andere insteek.
||
Citaat:
Waarom dit niet, maar God wel? 2) Mij lijkt het opzich wel iets relevants. Anders klopt er van die hele bijbel dus überhaupt geen hout. En zowiezo, als de bijbel al op dit punt vaag is, waarom dan de rest nog wel serieus nemen? 3) Eigen zonden kan ik nog inkomen. Ik doe inderdaad wel eens dingen fout. Aan de andere kant doe ik ook dingen goed en heft dat elkaar weer mooi op. Erfzonde doe ik niet aan. Waarom zou de hele mensheid schuldig zijn aan iets waar ze zelf niet bij was, niets aan kon doen en nu niets meer aan kan veranderen?
||
Citaat:
Daar moet god zich niet mee bemoeien dat regelen mn ouders wel ![]() Ok als je een god ervaart kan je het natuurlijk niet erkennen. Maar ik denk dat dat meer tussen je oren zit dan in je hoofd....
||
Citaat:
Zo zie ik het hoor, verder niks tegen christenen ik kan alleen NOG STEEDS niet begrijpen dat ze in zoiets kunnen geloven... 2) Bijbel klopt ook geen hout van: http://www.skepp.be/thema/bijbelse_...ijdigheden.html 3) erfzonde....slaat echt nergens op idd....
|
Ik zie een eventuele god als een schepper van *het leven* etc, niet als een verklaring voor alles.
Misschien is de wereld idd wel gemaakt door een soort mens die wat meer kan dan de gemiddelde. Zou kunnen. [Hoe is die dan ontstaan? ![]() En: een hemel en een hel bedenken is opzich goed bedoeld: je houdt op die manier vrijwel iedereen redelijk braaf. Alleen worden goede ideeen vaak verpest: priesters die geld vragen om te 'zorgen dat je ondanks je zonden in de hemel komt', godsdienstoorlogen.. Maargoed, laat dus iedereen geloven wat-ie wil geloven [doen de meeste gelukkig al ![]() Trouwens: ik kan niet echt zeggen of ik in een god geloof... schat het op een kans van 50%?
||
Citaat:
en zeggen "god bestaat niet" slaat idd nergens op want het is niet te bewijzen. Maar dan moeten veelen christenen ook niet zeggen dat god WEL bestaat
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar als zij echt een God ervaren en dat graag willen overbrengen op andere mensen (en dan vanuit een eerlijke overweging) dan moet dat kunnen, toch? ![]()
|
Verwijderd
|
2love&hate2live schreef op 03-06-2003 @ 09:08:
sjeeees heey, God kan tog bestaan??? Iedereen zegt wel van niet maar je moet het eerst maar eens bewijzen..... Er moet trouwens tog iets zijn...... Het is niet zo dat opeens alles en iedereen bestond...... of in ieder geval dat er eerst niets was en nu iets...... wat een verschrikkelijke onzin. als ik zeg dat er een vliegende koe is met een sprinkhaanhoofd dat ons nu allemaal stuurt door middel van voelsprieten op zijn uiers, dan kan jij dus ook geen tegenargument geven door te zeggen dat het niet zo is? het is tenslotte niet te bewijzen dat hij niet bestaat. We weten gewoon nog niet waarom we bestaan, met wat voor doel we op de aardkloot rondlopen, Accepteer dat gewoon, en ga niet (puur menselijke reactie overgens) de schuld geven aan hogere machten. er is maar een god, en jullie lezen nu zijn post. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Een hele duidelijke reden???
Als je naar buiten kijkt zie je dat al. Dat kan toch nooit door evolutie zoals alles zo goed in elkaar zitten. Evolutie is gewoon een reden om niet in God te geloven. God bestaat, net zoals de duivel bestaat. Als je God om een bevestiging vraagt en je meent het echt, dan geeft Hij er ook een. ![]()
||
Citaat:
![]() je denkt toch niet dat ik me op deze manier ga verantwoorden? vooral niet nu ik in de verdediging wordt gedrukt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarom zou je een waarheid 'pachten' als je niet zeker weet of het een waarheid is. Geloof gewoon rustig in god als je dood bent, en je gaat naar hem toe. Nu is het slechts speculeren over een of andere superman bovenop de wolken. |
![]() |
||
Citaat:
Trouwens, het idee achter evolutie is JUIST dat het allemaal wel zo goed in elkaar kan zitten. De dingen die niet goed werken sterven namelijk op een gegeven moment uit, waardoor alleen de best werkende systemen overleven. Alleen de mens is hier en daar een beetje een storende factor.
||
![]() |
Citaat:
Ik zeg ook niet dat je je moet verantwoorden of je moet verdedigen of zo. Ik ging er gewoon van uit dat je een goede reden hebt om in Hem te geloven. Ik geloof zelf niet meer. Ik ben wel katholiek en ben ook zo opgevoed. Maar volgens mij red je jezelf als je in de problemen zit, en niet een god. Het ontstaan van de aarde is nu ook al redelijk zeker. Ik vraag me gewoon af waarom jullie nu precies geloven... Is het dan gewoon een gevoel...? Of heb je iets meegemaakt waardoor je nu gelooft? |
![]() |
|
Ik heb zo'n hekel aan mensen die beweren dat god niet "kan" bestaan omdat het niet is bewezen.
Is dat dan geen ongergronde aanname? In de middeleeuwen "wist" iedereen ook dat de aarde plat was en dat als je te ver de zee op voer dat je er vanaf lazert. Jaja Het geloof in god is goed te combineren met de wetenschappelijke ontdekkingen in onze tijd. Alles begon met de oerknal, dat is onomstotelijk bewezen dus dat zal ik ook niet aanvechten. We weten echter niet waardoor de oerknal ontstond of wat er toen gebeurde. Mogelijk heeft god het heelal wel geschapen door de oerknal te veroorzaken onder het motto van "BOEM, en we zien verder wel wat er gebeurd" Zelfs de PAUS vecht de theorie van de oerknal en de evolutietheorie niet meer aan. Dat moet toch wel iets zeggen. Misschien is god wel verantwoordelijk voor het concept dat wij alleen maar kunnen omschrijven als "geluk". Ik geloof persoonlijk wel in god. Als iemand mij glashard bewijs kan leveren dat god NIET bestaat zal ik onmiddelijk mijn geloof opzeggen maar eerder ook niet.
||
Citaat:
De natuur past zich aan, door evolutie wordt alles dus steeds beter. Jij snapt niet hoe dingen die jij buiten ziet er gekomen zijn dus je zegt, ach dan zal god dat wel gedaan hebben. Dat vindt ik zo'n onzin! Sommige christenen hebben tenminste een goeie reden om te geloven, het bewijst voor beide partijen niks maar zij kiezen voor het geloof. En dat vindt ik dus wel goed. Ik heb er verder geen problemen mee dat jij gelooft maar zeggen: "god bestaat" vindt ik dus echt ZWAK... Het is nergens op gebaseerd je kunt het niet bewijzen DUS het is een mening en geen feit. Ik heb vaker om een bevestiging van god gevraagt terwijl ik het met heel mijn hart meende, vooral toen ik jong was en nog in veel dingen geloofde. Nooit wat van god gemerkt, alleen maar dat gelovigen oorlog voeren tegen anders gelovigen of ongelovigen. Of andersom.... ben benieuwd of je hier op wilt reageren ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Wel veel aanwijzingen en theorieen die zeer waarschijnlijk kloppen maar het is nog steeds niet 100% zeker, wel zo'n 95% De oerknal en het helaal zijn een cyclus: Oerknal--->heelal breid zich uit--->hoogte punt--->heelal krimpt--->alles valt ineen---->oerknal enz Dit is een theorie met veel aanwijzingen en dus BIJNA zeker kloppend Wat hier achter zit, of hoe het kan en onstaan is weet gewoon NIEMAND. God is een sprookje vindt ik, lang geleden verzonnen en sterft volgens mij nu langzaam uit.... En dat is omdat er zo weinig reden meer is om te geloven en zoveel om niet te geloven omdat alles lijkt te kloppen. Geen feit wel mijn mening ![]() Waarom in god geloven als dat verhaal zooo oud is en het boek erbij uit velen tegenstrijdigheden en leugens bestaat....? Ik weet gewoon niet wat er achter de oerknal zit, maar ik hoop er ooit achter te komen....
||
Citaat:
Maar ok, aangenomen dat het inderdaad een eindeloze cyclus is (ik geef toe, dat is wel de meest waarschijnlijke), die cyclus moet toch ooit zijn begonnen? Nu jij weer shade.
|||
Citaat:
Citaat:
Dat eindeloos uitdijen is erg onwaarschijnlijk omdat er weinig aanwijzingen voor zijn. Maar 't zou nog steeds kunnen
||
Citaat:
En weet je, ik snap ook wel dat het een beetje arrogant over kan komen als je zegt dat je zeker weet dat God bestaat. En nee, ik kan de waarheid niet pachten en het is zo moeilijk uit te leggen maar het is gewoon iets dat je weet en voelt. Maar weten en voelen zonder bewijzen is tegenwoordig niet echt geoorloofd (en dat is soms ook begrijpelijk). Maar ik geloof ook door persoonlijke gebeurtenissen in mijn leven die zo intens zijn dat ik ze niet zomaar met iedereen wil delen. Ik hoop dat je dat kan accepteren. (ik ben trouwens ook anti-God geweest hoor, ik accepteerde ook geen God in mijn leven) |
![]() |
||
Citaat:
Het is inderdaad gevoel, en ook ervaring ja. Ik ben ook christelijk opgevoed maar heb in mijn puberteit ook iets tegen God gehad. Ik heb van dichtbij mogen zien dat mensen het niet alleen redden, en dat anderen niet bij machte zijn dat voor hen te doen. Jij zegt dat het redelijk zeker is hoe de aarde is ontstaan. Maar het is nog niet waterdicht. Er zijn bewijzen voor de oerknal en het is evengoed mogelijk dat God alles heeft geschapen. Het blijven beide theoriën. Ik geloof in de ene en jij in de andere. Dat is ons recht gewoon. Maar dat ik mijn theorie geloof wordt vaak aangevallen omdat er geen bewijzen voor zijn. Ik zie genoeg bewijzen maar niet op de manier die tegenwoordig vereist is. |
![]() |
||
Citaat:
2- zou je niet zo makkelijk met de termen tegenstrijdigheden en leugens willen gooien (beargumenteer één en ander dan even, en dan vooral met betrekking op het ontstaan van de aarde want volgens mij is de bijbel daar heel duidelijk in) |
![]() |
||
Citaat:
Zowiezo, het gaat niet persé om die 2000 jaar an sich, maar om het feit dat men toen gewoon nog helemaal niet wist hoe de wereld in elkaar zat. 2) Volgens de bijbel zou de aarde maar 6000 jaar oud, plat, en het centrum van het heelal zijn. Allemaal dingen waarvan is aangetoond dat ze niet waar zijn. (= óf leugens óf fouten) Tegenstrijdigheden: God is Alwetend/Almachtig, maar toch hebben mensen Vrije Wil (sluit elkaar uit). Adam en Eva hadden alleen zoons, geen dochters. Toch hebben deze zoons zich voort weten te planten. (??) Heb je naaste lief en doodslaan/moorden is verboden, maar je wil niet weten hoeveel mensen er in naam van het geloof zijn vermoord.
||
Citaat:
Ik geloof [zoals ik al zei] niet per se dat er een god bestaat, maar ook niet dat-ie niet bestaat, maar ik denk dat er geen Adam en Eva zijn die met z'n tweeen uiteindelijk voorouder zijn van de hele wereldbevolking.. Verder: 'je wil niet weten hoeveel mensen er in naam van het geloof zijn vermoord.' <- volgens mij zijn dat meer mensen geweest die in god/bijbel etc. geloofden omdat er in die tijd vrijwel niet anders was en ermee waren opgevoed.. maar ze lazen dus duidelijk alleen dat stukje van de bijbel dat zij interessant vonden, en dan heb je in principe een apart geloofje... Verder geloof ik ook absoluut niet alles wat er in de bijbel staat hoor [heb 'm nooit helemaal gelezen... ken de meeste verhalen echter wel]. En verder hangt het er natuurlijk maar vanaf wat je als een bevestiging van god ziet.... als je verwacht dat hij direct een afgezant oid stuurt is de kans misschien wel plotseling een stuk kleiner dan wanneer je bij een klein iets inderdaad gelooft dat dat een teken is van god. En verder zou ik weleens willen weten hoeveel procent van de wereldbevolking nou gelooft, welk geloof precies, etc.... maar dan ook echt van iedereen... maar dat gaat nogal veel tijd en energie kosten vrees ik.
|
HeiNZ schreef op 25-06-2003 @ 23:46:
Nu gaat het tamelijk om het geloven in wat er in de bijbel staat, niet of er een god bestaat of niet..maar als de bijbel al niet klopt, waarom zou het geloof dan wel kloppen? Ik geloof [zoals ik al zei] niet per se dat er een god bestaat, maar ook niet dat-ie niet bestaat, maar ik denk dat er geen Adam en Eva zijn die met z'n tweeen uiteindelijk voorouder zijn van de hele wereldbevolking.. Verder: 'je wil niet weten hoeveel mensen er in naam van het geloof zijn vermoord.' <- volgens mij zijn dat meer mensen geweest die in god/bijbel etc. geloofden omdat er in die tijd vrijwel niet anders was en ermee waren opgevoed.. maar ze lazen dus duidelijk alleen dat stukje van de bijbel dat zij interessant vonden, en dan heb je in principe een apart geloofje... zeker nooit van de kruistochten en de inqusitie gehoort. daaraan hebben geestelijk meegedaan om "ketters" te martelen en te vermoorden Verder geloof ik ook absoluut niet alles wat er in de bijbel staat hoor [heb 'm nooit helemaal gelezen... ken de meeste verhalen echter wel]. En verder hangt het er natuurlijk maar vanaf wat je als een bevestiging van god ziet.... als je verwacht dat hij direct een afgezant oid stuurt is de kans misschien wel plotseling een stuk kleiner dan wanneer je bij een klein iets inderdaad gelooft dat dat een teken is van god. En verder zou ik weleens willen weten hoeveel procent van de wereldbevolking nou gelooft, welk geloof precies, etc.... maar dan ook echt van iedereen... maar dat gaat nogal veel tijd en energie kosten vrees ik. zoek op internet. volgens mijn gelooft ongeveer 1/3 van de mensen in god 1/3 in allah en de rest gelooft ergens anders in of helemaal niet
||
Citaat:
Voor de oerknal is bewijs en veel aanwijzingen. Voor god geen enkele 2. Als je m'n vorige posts in dit topic had gelezen had je argumenten gevonden maar ik blijf ze herhalen.... Kijk bijv maar eens op deze site: http://www.skepp.be/thema/bijbelse_t...jdigheden.html Gewoon een voorbeeld, verder zit de bijbel vol andere dingen waarvan is aangetoond dat ze niet klopten.
|||
Citaat:
Een mogelijke verklaring voor het verhaal van Eva en de slang is bijvoorbeeld een wijze les: "Wees alert want het kwade ligt altijd op de loer" Citaat:
En wat dacht je van de jodenvervolgingen in WOII; niet geloof, wel idelologie: fascisme. Zoals ik al eerder zei, ik ben wel gelovig. Voor mij is het geloof echter goed te combineren met vertrouwen in de wetenschap.
||
Citaat:
2- ik heb onlangs een artikel gelezen van 3 wetenschappers die, niet christelijk BTW, ook zeiden dat de aarde (zoals hij nu is he) nog maar 600 jaar oud is Dat de aarde het centrum van het heelal is komt omdat er mensen op wonen Omdat God almachtig is kan Hij ervoor kiezen bij sommige dingen niet vooruit te kijken. En waarom zou een eigenscahp van God een eigenschap van de mens uitsluiten? Nee het is begonnen bij het paradijs met twee mensen. Maar die mensen zijn uit het paradijs gestuurd de wereld in: de wereld met mensen (geen kinderen van Adam en Eva) Als ik iemand vermoord in jouw naam ben jij niet de verantwoordelijke. Dat mensen elkaar uitmoorden en uit de contxt gerukte bijbelteksten verkeerd uitleggen heeft niets meer met de bijbel te maken. |
![]() |
||
Citaat:
2- sorry ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Alwetendheid en Almachtigheid sluiten de Vrije Wil als zodanig uit dat als God alles zou weten, hij ook zou weten welke keuzes ik ga maken en hoe mijn leven eruit gaat zien. Dan heb ik dus eigenlijk geen keuzes meer. Almachtigheid lijkt me duidelijk, als God Almachtig is, kan Zij bepalen wat ik wel of niet doe, lijkt me nogal in conflict met vrije wil. Wacht even. Adam en Eva kwamen uit het Paradijs, maar in de wereld waren, behalve Adam en Eva nog andere mensen? Dit is volgens mij de eerste keer dat ik dat hoor (andere Christenen om dit statement te bevestigen?). Maar als er al andere mensen in de wereld waren, waarom heeft de hele mensheid dan wel erfzonde, als we lang niet allemaal van Adam en Eva afstammen? Ik vermoed dat ze 500 jaar geleden toch aardig dachten dat God wilde dat alle "heidenen" en "ketters" uitgeroeid zouden worden. Het staat volgens mij toch wel ergens in die bijbel.
|
![]() |
Wat ik nou niet kan bevatten, is dat in deze tijd van djihads en heilige oorlogen iemand God nog serieus kan nemen...
Het geloven in een god is de zwakheid van het ras der mensen, lijkt het af en toe wel... Maar leg mij nou eens uit dan...waarom de bijbel en het scheppingsverhaal alleen de aarde in zijn verhalen verwoordt en geen enkele uitspraak doet over een andere planeet waar zich wellicht leven heeft ontwikkeld, wat god dan weer zou hebben ontwikkeld? Of heeft elke planeet zijn eigen god...klinkt toch ietwat vreemd, is het niet...
Laatst gewijzigd op 26-06-2003 om 18:04. |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn album Snakeboy | 17 | 03-08-2004 13:28 | |
Drugs & Alcohol |
Flippen! Junkfood Junkie | 18 | 11-06-2002 13:19 |