Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
kent iemand dit / heeft iemand dit al eens geprobeerd?:
http://eu.cmax.com --> kun je je eigen schoenen ontwerpen. Lijkt me een gaaf idee als de kwaliteit goed is, daarom wacht ik eerst op andere ervaringen |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik heb van die soort blauwe gympen met van die soort vlammen opzij, ik kon er geen plaatje van vinden. Heb het in zo'n handeltje in Den Bosch gekocht
||
Citaat:
![]() Nee, ik heb de versie aangehad die een limoengroene streep had, de schoen zelf was wit. Erg gaaf hoor. Inderdaad best saai, maar ja. Nét iets exclusiever dan 'gewone' sparco's (waar het ontwerp op gebaseerd is). |
![]() |
|
![]() Gister in Berlijn gekocht (was ik heen met school) was al heel erg lang op zoek naar dit soort vans in NL maar kon ze nergens meer krijgen... geen enkele winkel verkocht nog witte vans (in mijn maat) Dus ik had mazzel.. ![]() en deze in het blauw (heb ik vaak aan... ) zijn zo makkelijk ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ik ga etnies kopen met klitteband ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() dees heb ik owk ![]() dees heb ik me een beige streep ![]() dees heb ik veel en veel mooier: zilver met zwarte strepen en rode puma ![]() moooooi!! (maar in et echt nog mooier!! ![]() dees owk! maarja nu vin ik et wel genoeg geweest....et waren maar een paar plaatjes...khad geen zin om al m'n schoenen op te zoeken!! o ja....sorry dak nog zo laat op deze topic reageer!
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Die zijn echt mooiii Zelf heb ik onder ander deze: ![]() Maaarr ik heb ze in wit-groene legerprint ![]() Enn nahja verder nog gewoon sparco's, zwart puntschoentjes en legergroene punschoenen die van achter open zijn |
![]() |
|
|