Advertentie | |
|
![]() |
|
Het schijnt dat ik het achterneefje ben van Ronald en Frank de Boer... maar het zal wel
![]() ![]() ![]() Ben zelf op vakantie geweest naar Zuid Afrika met Kane, Daphne ( TMF ) DJ Jean, Giel Beelen en nog eentje van 3-FM ohja die meiden die daar presenteren ofzo, vage mensjes. Heb met Robert ten Brink gewerkt, en met Stefan ( JA.. Ik wil een miljonair, naja oke een belg dan ![]() Ehm paar keer met Mental Theo gestaan in cafe, Def Rhymz op vliegveld tegen gekomen. Daan Schuurmans in cafe.. ehm rest weet ik ff niet.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Me ma heeft vroeger met de zoon van Toon Hermans gehad whiii
![]() Rieu is een achterneef van me pa.... Vaak genoeg bn'ers gezien ofzo, mja niet echt boeiend ![]() Verder een paar MVV ( 1e, 2e en jeugd)spelers ![]()
Laatst gewijzigd op 23-06-2003 om 06:44. |
![]() |
|
Sunny Witjes van Idols zat bij mij in de klas....toen was ze overigens nog best aardig
![]() En Nerena Ruinemans (ex-miss Nederland) is mijn achter-achter-achternicht ofzo. Ik heb het hele mens nog nooit gezien, maar we zijn dus familie.... ![]()
||
Citaat:
die ziekenhuis mensen hadden een week voordat hij overleed een donor gevonden, maar daar was zn lichaam te zwak voor.... maar hij heeft alles gedaan wat hij wou doen, zoals kees en co, hij is wezen skïeen deze winter enzo....
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik liep folders bij Ron Brandsteder, ben familie van Peter Bos (ja trainer van de Graafschap), woonde vroeger naast Laurens van Rooijen (pianist) kom regelmatig John Kraaijkamp senior tegen en vrienden van ons wonen naast Erik de Zwart. Uhm dat was het denk ik... O, ja Paul van Vliet woont hier ook ergens...
|
![]() |
||
Citaat:
tenminste, d'r woont hier in 't dorp ook één of andere zanger, maar ik ken hem niet persoonlijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En goed als je gaat bedenken wie je allemaal tegen komt... heb je even? |
![]() |
|
K ken alleen Peter Lusse (van zien hier in Geldrop, heb er nooit echt veel tegen gezegd), Giel Beelen schijnt op de een of andere manier een achter-achterneef te zijn ofzo, en een oom van me kent Jos Verstappen, en kheb al n paar keer met Mike Hezemans gepraat in Eindhoven. En Theo Maassen ken k alleen van zien lopen in de stad, zeg er nooit iets tegen...
|
Mijn oom is een aantal keer op de Nederlandse TV en regionale TV geweest en staat af en toe nog wel eens in de kranten als burgermeester van kampen
||
Citaat:
carlo bozhard *hoe schrijf je dat?* ![]() en de 'Oh Zo grote' meneer Johan Derksen. Ik werk in een boekhandel, en wij houden elke dag een stapel buitenlandse kranten voor hun apart. Dus eugenlijk voor de VI, ik neem aan niet alleen voor hem. en hij komt eens in de week/2 weken een stapel tijdschriften halen. maar hij heeft t een keer verpest bij mij, en nu mag ik hem niet meer... dat was t wel geloof ik, oh ja er woonde een bekende voetballer hier in Gouda..weet alleen zn naam niet meer. die kwam wel erg vaak in de supermarkt waar wij ook kwamen.
||
Citaat:
JIJ woont VAST EN ZEKER in Den Haag! ken je anouk niet? offeeeeeeeeh, sja eeh, ja die.
|
![]() |
|
|