Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2003, 16:30
Verwijderd
Ok, je ging dus aan jezelf twijfelen en daarom wilde je weten wat anderen voor kritiek hebben op jouw 'relatie'. Daarom open je een topic, en nu is het ineens verkeerd als men kritiek levert? Sorry hoor, maar dat komt niet echt geloofwaardig over, het is niet logisch dat jij eerst om kritiek vraagt en vervolgens boos wordt om alle kritiek.
Advertentie
Oud 10-06-2003, 17:46
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Devilbitchie schreef op 10-06-2003 @ 17:20:
Gewoon, omdat me ouders zo moeilijkl doen, en ik wilde weten of er meer meisjes met oudere jongens gingen....
ik ga wel om met oudere jongens (ik ben 17 en mijn vriend is 21, en de meeste van zijn vrienden zijn dus ook van zijn leeftijd)..

Het klinkt in jouw oren (of; het leest in jouw ogen) misschien heel stom en oneerlijk, maar bij mij ligt het leeftijdsverschil anders, ik ben inmiddels wat ouder dan jij, ik ben de pubertijd alweer bijna voorbij, terwijl dat bij jou allemaal nog moet beginnen..

Toen ik zo oud was als jij kende ik geen eens jongens van die leeftijd en dacht nog amper na over dingen als ''verliefdheid''..

Ik ben van mening dat je op zo'n jonge leeftijd nog niet toe bent aan zoiets ''vasts'' als een relatie, je bent daar lichamelijk nog niet aan toe, maar ook geestelijk niet.
Jij bent nog een kind, terwijl hij al volwassen is, jullie kijken heel anders tegen de dingen aan, en verwachten ook andere dingen in een relatie..

Maar goed, als jij er zelf happy mee bent enzo, dan wens ik je natuurlijk alle geluk va de wereld, maar ik kan me de bezorgdheid van je ouders goed voorstellen en dat vind ik ook niets anders dan normaal..
Oud 10-06-2003, 18:00
QT
QT is offline
Citaat:
Devilbitchie schreef op 05-06-2003 @ 21:38:

Want met een jongen van 18 hebben ze nooit problemen, mijn vriendjes zijn altijd ouder...
Daarom...
En 19 vinden ze dan TE OUD...
Maar als ze met mijn 13 18 wel goed vonden, ik ben bijna 14 dus dan zouden ze dan 19 ook goed moeten vinden of niet dan?

Vage principes

Weet je wel zeker dat t alleen de leeftijd is waar ze tegen aan hikken?? of is er meer..

en idd zoals al heel vaak besproken is... jij bent net puber hij net adolescent Hij zit in een totaal andere levensfase dan jij Hij heeft daardoor andere interesses... naja ik ken jou en je vriend niet dus ik kan niet echt heel goed oordelen, misschien is t wel net zo'n lieve jongen als ik ben dan wacht hij wel totdat jij een keertje een stap verder wil gaan... misschien is t wel een of andere klootzak die probeer om jonge makkelijke meisjes het bed in te krijgen...

Maar goed je vroeg wat wij ervan vonden en ik geloof dat wij t te oud vinden...

Dan nog ff:
Je hebt er al een relatie opzitten van 3 jaar??? JE BENT 13.. Basisschoolliefde tellen niet echt mee hoor. Een relatie met iemand van 19 zal er iig heel anders uitzien.

PardonMe heeft gelijk bij haar ligt het leeftijdsverschil anders, want zij zit in dezelfde levensfase als haar vriend. Bij mensen van 40 is t ook niet raar als ze een partner hebben die 5 jaar ouder is...

Lucy48 6 jaartjes zijn heel erg lang als je verliefd bent. En als je dan geen gehoor mag geven aan je liefde al die tijd, dan sterft nagenoeg altijd de liefde...
Oud 10-06-2003, 18:03
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Trieste topic
Oud 10-06-2003, 18:15
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
FloatAZiggy85 schreef op 10-06-2003 @ 19:03:
Trieste topic
Nee man. Van Jerry Springer topics geniet ik het meest
Oud 11-06-2003, 16:38
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Van dat ik net in de pubertijd zit, dat klopt niet helemaal....
Ik zit al in de pub. sinds me 9 (volgens de doktor, want me ma ging vragen wrm ik zo opstandelijk enz deed)
En vergeleken met meiden waar ik ook mee omga, dus vna mijn leeftijd, doe ik (zeggen ik en veel andere) een stuk volwassener als hun...

Maarja, kheb verschillende meningen gehoord...
Hoe sluit je dit topic?
Want ik heb me besluit genomen....
Oud 11-06-2003, 16:42
PardonMe
PardonMe is offline
Je eerste post ''wijzigen'' en dan klikken op ''verwijderen'' dan is gelijk het hele topic weg..
Maar ik weet niet of dat nog kan na een langere tijd.
Anders moet je gewoon een van de forumbazen van L&R even een berichtje sturen met de vraag of ze het topic willen sluiten..
(Alicia Silverstone of Dusjcrib)
Oud 11-06-2003, 16:45
Verwijderd
Op verzoek van Devilbitchie sluit ik dit topic

Bedankt voor alle reacties.

xx
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten