Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Vage principes ![]() Weet je wel zeker dat t alleen de leeftijd is waar ze tegen aan hikken?? of is er meer.. en idd zoals al heel vaak besproken is... jij bent net puber hij net adolescent Hij zit in een totaal andere levensfase dan jij Hij heeft daardoor andere interesses... naja ik ken jou en je vriend niet dus ik kan niet echt heel goed oordelen, misschien is t wel net zo'n lieve jongen als ik ben dan wacht hij wel totdat jij een keertje een stap verder wil gaan... misschien is t wel een of andere klootzak die probeer om jonge makkelijke meisjes het bed in te krijgen... Maar goed je vroeg wat wij ervan vonden en ik geloof dat wij t te oud vinden... Dan nog ff: Je hebt er al een relatie opzitten van 3 jaar??? JE BENT 13.. Basisschoolliefde tellen niet echt mee hoor. Een relatie met iemand van 19 zal er iig heel anders uitzien. PardonMe heeft gelijk bij haar ligt het leeftijdsverschil anders, want zij zit in dezelfde levensfase als haar vriend. Bij mensen van 40 is t ook niet raar als ze een partner hebben die 5 jaar ouder is... Lucy48 6 jaartjes zijn heel erg lang als je verliefd bent. En als je dan geen gehoor mag geven aan je liefde al die tijd, dan sterft nagenoeg altijd de liefde...
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Van dat ik net in de pubertijd zit, dat klopt niet helemaal....
Ik zit al in de pub. sinds me 9 (volgens de doktor, want me ma ging vragen wrm ik zo opstandelijk enz deed) En vergeleken met meiden waar ik ook mee omga, dus vna mijn leeftijd, doe ik (zeggen ik en veel andere) een stuk volwassener als hun... Maarja, kheb verschillende meningen gehoord... Hoe sluit je dit topic? Want ik heb me besluit genomen....
|
Je eerste post ''wijzigen'' en dan klikken op ''verwijderen'' dan is gelijk het hele topic weg..
Maar ik weet niet of dat nog kan na een langere tijd. Anders moet je gewoon een van de forumbazen van L&R even een berichtje sturen met de vraag of ze het topic willen sluiten.. (Alicia Silverstone of Dusjcrib)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Welke uiterlijkgerelateerde dingen mag/ mocht je niet van je ouders? *oma* | 35 | 22-06-2009 12:42 | |
Seksualiteit |
Alleen een condoom Hayden | 50 | 02-10-2005 16:30 | |
Lifestyle |
Nep-Piercings Verwijderd | 73 | 24-09-2004 16:28 | |
Lifestyle |
beletten ouders je in je lifestyle? LittleGuwrl | 70 | 10-05-2004 17:06 | |
Psychologie |
ouders... kipfilet | 4 | 28-04-2002 19:09 |