Advertentie | |
|
![]() |
|
Afgelopen nacht ff Spy Game, Matrix Reloaded en Resevoir Dogs gekeken...
Alle 3 topfilms, vind ik zelf... Resevoir al vaker gezien, blijft te vet ! Spy Game voor het eerst, kreeg hem bij het tankstation afgelopen week een keer...echt goed verhaal ...lekkere CIA intriges ![]() Tsja en reloaded...dehm was het maar November !
|
Ik ga nu ff Darkness kijken daarna The Transporter ofzo...
Kangaroo Jack is trouwens ook wel leuk voor op een zondagmiddag ![]() Iemand City Of God gezien?, schijnt een supermooie film te zijn, heb nog niet de tijd ervoor genomen... En Below, is dat een amerikaanse remake op Das Boot? Jaja ik weet het, heb al gezocht bij moviemeter en imdb, maar misschien hier mensen met ervaringen?
|
Okee heb dus orange county gezien. Leuke film, Het is geen superverhaal, maar het is zeer vermakelijk en Jack Black blijft gewoon geweldig. Het viel me trouwens ook op hoe verschrikkelijk veel Colin Hanks op z'n vader lijkt. Scary gewoon. En aangezien ik Tom altijd wel schattig-maar-te-oud vond stap ik nu maar over op Colin
![]()
|
![]() |
What lies beneath. Nou, het is dat we met z'n allen zaten en 'r een paar het al gezien hadden om de rest een beetje gerust te stellen als er weer een eng stukje kwam of iets dergelijks.
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
The Bourne Identity: Leuke film, goede actie, af en toe wel een beetje te nep qua vechten. Verhaal vond ik ook goed in elkaar zitten.
Reign of Fire: Gewoon een vermakelijke film, af en toe te lelijke Special Effects
||
Citaat:
Toch maar eens gaan check als ik bijgekomen ben ![]()
||
Citaat:
![]() Ook Bend it like Beckham en The Recruit gekeken, ouwe Al doet het weer goed ![]()
|
Vanmiddag gezien op Canal+: Hedwig and the Angry inch. Een musical over een jongen in Oost berlijn die beroemd wil worden in Amerika en de grens over gesneakt moet worden. Dan moet ie alleen wel een vrouw worden, maar de operatie gaat een beetje mis...
Mooie film met goede muziek. Vooral het liedje over de oorsprong van de liefde vond ik wel mooi bedacht...
|
^_^ gatverdamme
ik moest echt moeite doen om het af te kijken niet gedaan overigens. wat een achterlijk voorspelbaar plot, slechte humor, slechte actie geografie, oppervlakkige matige personages en een tijd van mijn verspilling. ik heb Pi gezien voor het laatst overigens ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 6 AJMouse | 500 | 22-08-2004 07:25 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 4 AJMouse | 500 | 17-05-2004 18:33 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 3 AJMouse | 500 | 20-03-2004 15:19 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 2 Verwijderd | 500 | 13-01-2004 23:03 | |
Vrije tijd |
laatste voetbalwedstrijd die je gezien hebt en wat vond je ervan ? L1 | 19 | 31-10-2003 11:36 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je gezien hebt en wat vond je ervan? battlestar | 500 | 02-06-2003 21:24 |