| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Ik voel mij verkouden
![]() Ik denk dat het wel spannend wordt vanmiddag Ik hoop dat ze slaagt met een 8 of hoger Ik wil nu op vakantie naar Italië en niet nog 3 dikke weken hoeven werken. Ik droomde erg leuk, lief doch ook wel vreemd Ik ga vanmiddag naar het eindexamen piano van mijn zus Ik vraag mij af of die ene jongen mij nog een x gaat bellen Ik zie het leven met optimisme, maar ook met twijvelingen tegemoet. Ik houd van m'n familie en m'n lieve vrienden.
|
|
|
|
Ik voel me goed
Ik denk dat ik zo es ff mn kleren aan ga doen hihi Ik hoop dat het gezellig wordt vanmiddag en mooi weer! Ik wil bij Abdu zijn Ik droom niets Ik ga nooit meer ''ruzie'' maken op msn! Ik vraag ma af of het wel mooi weer wordt?! Ik zie Abdu misschien vanavond Ik houd van het leven hihi
|
|
|
Verwijderd
|
Ik voel...... me verveeld
Ik denk.... nergens meer aan. t kan me niets schelen denk ik. Ik hoop.... dat er is iets zou gebeuren. Ik wil.........dat er iets gebeurt. Ik droom...... Niet, was ik te moe voor... Ik ga......... MayB op verjaarsvisite strax. Ik vraag...... niet veel, alleen wat afleiding. Ik zie.......... dat het nog wel even gaat duren. Ik houd....... mn mond dicht. |
|
|
|
|
Ik voel...... mn buik die honger heeft
Ik denk.... dat ik maar wat moet gaan eten Ik hoop.... dat ik een leuk kadootje voor floor kan vinden Ik wil..... een cheeseburger Ik droom...... over een bepaald persoon... Ik ga......... strax ff winkelen Ik vraag...... Ik zie.......... het beeldscherm =S Ik houd....... van mn vrienden wel leuk om te doen inderdaad... |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik voel...... me doooooodmoe en ziek Ik denk.... aan een heleboel, maar het boeit me niets Ik hoop..... dak me wat beter ga voelen, dit suckt Ik wil.........slapen Ik droom...... niet veel, op dit moment, maar wel heel eng Ik ga..........me vervelen vanavond denk ik Ik vraag......niet veel, een knuffel Ik zie..........donker, leegte, zwart Ik houd....... van niets meer |
|
|
|
|
|
Ik voel...... me nu wel een beetje 16
Ik denk.... dat Abdu niet meer komt ![]() Ik hoop..... dat het lekker druk wordt vanavond Ik wil.........meer cadeautjes Ik droom...... vanavond vast over mn vriendje ![]() Ik ga..........de huisvrouw spelen als de visite er is Ik vraag......me af waar hij de hele dag is geweest Ik zie..........ik zie wat jij niet ziet en het isssssssss roze Ik houd....... van verjaardagen
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Ik voel...... me rustig
Ik denk.... aan alles doorelkaar Ik hoop.... dat alles goed komt Ik wil..... een leuk weekend krijgen Ik droom...... heel de dag Ik ga......... strax lekker dromen Ik vraag...... nooit veel Ik zie.......... het liefst mijn vriendje Ik houd....... van iedereen |
|
|
|
|
|
ik voel me... onwijs kut!! en alleen
ik denk... dat k een kutwijf ben en mijn herkansingen vandaag ontzettend heb verpest ik hoop.. dat k me wat beter ga voelen, en k niet meer zo'n last ben voor iedereen ik wil... *laat ik deze maar ff niet invullen* ik droom... niks ik ga... morgen nog 1 dagje naar school ik vraag.. me af waarom k nog leef ik zie.. alles negatief ik houd.. niet van mezelf.. kuzzies |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Ik voel...... me lui
Ik denk.... nu aan wat ik allemaal ga invullen Ik hoop.... dat ik morgen een goed examen afleg en niet afga Ik wil..... dat het vakantie is Ik droom...... van een gelukkig gezin Ik ga......... morgen vroeg opstaan om te leren Ik vraag......hoe lang alles nog gaat duren Ik zie.......... dat niet alles altijd gaat zoals ik zou wille Ik houd....... van mijn mama
|
|
|
|
Ik voel......me best goed
Ik denk.... even niet aan de keuzes die ik binnenkort moet maken Ik hoop....dat volgende week zaterdag leuk word Ik wil.....graag bij ***** zijn Ik droom......ervan voor altijd bij haar te kunnen blijven Ik ga.........proberen te veranderen Ik vraag......me af hoelang ik nog zal leven Ik zie..........donkere wolken Ik houd....... van een persoon waarvan ik niet zou mogen houden
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
kom op Charlot! we gaan je wel een beetje opvrolijken hoor!! *geeft zoen* |
|
|
|
|
|
[B]Ik voel......me een beetje ziek
![]() Ik denk....dat ik nu dit weekend nog amper aan leren toe kom. Ik hoop....dat het gezellie is met Jeroen vanaaf Ik wil.....ff niet ongesteld zijn nu!! ![]() Ik droom......niet, ik ben wakker ![]() Ik ga.........het weekend alleen thuis zijn Ik vraag......me af hoe dat kan Ik zie..........het weer wat beter in
|
|
|
|
Ik voel...... me gelukkig beter dan gistermiddag
Ik denk.... dat het nog wel beter kan Ik hoop.... dat ik nog werk krijg deze vakantie Ik wil..... hem nog een keer zien Ik droom...... wel, maar ik weet de laatste tijd nooit meer waarover Ik ga......... proberen vaker ergens op in te gaan Ik vraag...... me af of dat gaat lukken Ik zie.......... wel Ik houd....... m'n gedachten het liefst een beetje geordend, zoals me gister eindelijk gelukt is |
|
|
|
|
|
Ik voel...... me moe en verdrietig
Ik denk.... dat ik me morgen wel beter voel Ik hoop.... dat degene waar ik verliefd op ben ook van mij houdt Ik wil..... vakantie! Ik droom...... OF slecht OF juist goed, nooit normaal Ik ga......... nog maar een week naar school en dan vakantie! Ik vraag...... bijna nooit iets Ik zie.......... veel verdrietige mensen om me heen Ik houd....... me vaak in maar soms moet alle woede eruit zeer interessant
|
|
|
|
Ik voel......me nog steeds heel verliefd Ik denk....aan morgen Ik hoop.... dat ik geen gezeik krijg met mn werk Ik wil.....naar Daaf Ik droom...... van Daaf Ik ga......... zo slapen Ik vraag......mam of we nog thee gaan drinken Ik zie..........een beeldscherm Ik houd.......van Daaf |
|
|
|
|
|
Ik voel...... me rot
Ik denk.... dat deze dag alleen maar erger kan worden Ik hoop.... dat dat niet zo is Ik wil..... afvallen Ik droom...... over een perfect leven Ik ga......... straks maar weer eens plassen (blaasontsteking) Ik vraag...... of erwin maar even cranberriesap wil halen Ik zie.......... het allemaal wel... Ik houd....... ontzettend veel van marcel
|
|
|
|
Ik voel...... me verkouden..
Ik denk.... aan strx Ik hoop.... dat ze et vergeet Ik wil..... een opgeruimde kamer, zonder iets te doen Ik droom...... van een mooi leven Ik ga.........me vervelen Ik vraag...... me af of lianne nog komt Ik zie.......... 2 pakjes zakdoekjes voor me.. Ik houd....... van die dingen...
|
|
|
|
Ik voel...... me een beetje raar
Ik denk.... aan vannacht ![]() Ik hoop.... dat maandag die DAMN toetsen goed gaan Ik wil..... niet zoveel (vr)eten Ik droom...... van een dag zonder die vermoeidheid (ik weet heus wel dat veel mensen het erger hebben hoor )Ik ga.........zo nog ff economie leren (herkansing) Ik vraag...... me af of Jeroen echt niet boos is Ik zie.......... littekens Ik houd.......van Jeroen (hoe cliche )
|
|
|
|
Ik voel...... me ook raar
![]() Ik denk.... dat ik um niet ga zien Ik hoop.... dat er echt niets is Ik wil..... dattie gewoon doet Ik droom...... ff niks meer... Ik ga.........off? Ik vraag...... niks meer aan um, bah zeg Ik zie.......... ff niks hoor, bah! Ik houd.......van um Ik wil...dat hij gelukkig is Ik ben....chaggie aan t worden
|
|
|
|
Hey,
Ik ga ook ff proberen. Ik voel...... me heel raar nu, ben in de war Ik denk.... liever ni te fel na, is beetje te pijnlijk nu Ik hoop.... dat de miserie snel stopt Ik wil..... mee op kamp gaan. Ik droom...... over hoe het er op een kamp aan toegaat (zal deze zomer de eerste keer zijn) Ik ga......... vechten voor een vriendschap die alles voor me betekent. Ik vraag......me af wat de toekomst brengt Ik zie.......... mijn computerscherm Ik houd....... van haar (= mijn beste vriendin) Groetjes Magicflower
|
|
|
Verwijderd
|
Ik voel...... me fokking eenzaam en klote.
Ik denk.... niet aan dat moment. bah. Ik hoop.... dat het wel goed gaat dan. wil niemand kwijt. Ik wil..... trug naar dat moment. Ik droom...... niet. dat is niet goed. Ik ga......... helemaal niets doen vandaag, en dat breekt me. Ik vraag...... me af of ,....nee, laat maar. Ik zie.......... ut niet zitten, eerlijk gezegd. ik houd....... mn mond dicht, en zie dan wel verder. |
|
|
|
|
Ik voel....op dit redelijke rust maar bang voor alles wat nog komen gaat.
Ik denk..veel aan de toekomst. ik hoop..dat ik een gelukkig gezin heb later Ik wil..dat alle shit eens voorgoed wegblijft Ik droom..ervan dat k later een beroep heb waar ik mensen mee kan helpen. Ik ga..mijn best doen om proberen gelukkig te worden en blijven. Ik vraag...me af wat de toekomst biedt Ik zie..de relatie tussen mn ouder snie zitte Ik houd ..ontzettend veel van mijn ouders, zus en vriendinnen! |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik voel...... me wel ok.
Ik denk.... aan de toekomst. Ik hoop.... dat ik de juiste keuze ga maken. Ik wil..... een sociaal leven. Ik droom...... over van alles en nog wat. Ik ga......... zo tv kijken. Ik vraag......me af of ik later wel gelukkig kan zijn. Ik zie.......... een andere 'ik'. Ik houd....... veel dingen voor mezelf. |
|
|
|
Verwijderd
|
Ik voel...... me zwaar super schuldig
Ik denk.... 101 % fout Ik hoop.... niet op ruzie Ik wil..... huilen Ik droom...... over het moment van er 100% achter staan Ik ga......... toch weer fout zijn nu Ik vraag......veels te veel aandacht van iedereen Ik zie.......... mezelf dood Ik houd....... van hij die mij niet leuk vind |
|
|
|
|
Nou vooruit dan maar:
Ik voel......me best wel goed vandaag Ik denk....heel veel Ik hoop....dat deze zomervakantie heel erg leuk wordt Ik wil.....alle talen van de wereld leren Ik droom......de meest gekke dingen door elkaar Ik ga.........straks een dagje naar de stacaravan van mijn moeder Ik vraag......uhhh, niks eigenlijk Ik zie..........een man met een hondje lopen Ik houd.......van mijzelf en van mijn poes en van de natuur en van iedereen individueel |
|
|
|
|
|
Ik voel......me beroerd
Ik denk....aan de vakantie Ik hoop....dat et me nog lukt Ik wil.....vakantie!! Ik droom......over zon, zee en strand Ik ga.........over!!! Ik vraag......aand8.. Ik zie..........allemaal keelsnoepjes voor me liggen Ik houd.......van gezond zijn..
|
|
|
|
Ik voel...... me goed
Ik denk.... dat ik toch maar niet mee ga ![]() Ik hoop.... op mooi weer Ik wil..... zon, zwemmen, jongens kijken Ik droom...... over mijn toekomst Ik ga......... aan mn pw werken denk ik Ik vraag......me af of ik ooit zijn kamertje zie Ik zie.......... dat namelijk niet gebeuren Ik houd.......niet van dat soort stomme dingen
|
|
||
|
Citaat:
Ik voel me nog steeds goed. Ik denk dat ik gewoon een erg gelukkig meisje ben. Ik hoop dat ik dat voorlopig ook blijf. Ik wil sex. Nu. ![]() Ik droom over volgend jaar. Ik ga hem heus nog wel bellen (ik stel het uit ja) Ik vraag me af wat er vanavond op TV komt Ik zie mezelf in de spiegel Ik houd van aardbeien
|
|
|
|
Ik voel...... pijn, wirwar, oorlog
Ik denk.... uitzichtloos, einde?, wanneer? Ik hoop.... geen idee.. wat ik hoop, ik weet het niet.. Ik wil........ rust, vrede, rust, geen oorlog, normaal zijn.. Ik droom...Pijn, oorlog, woede, pijn, verdriet, te veel Ik ga.........weg? wil ik weg. blijven, wil ik blijven?, gek worden Ik vraag......waarom? waarom? verdien ik dit? is het ergens goed voor? Ik zie.......... wirwar, vlekken, knopen, wirwar.. mjah, en t beeldscherm.. Ik houd....... van mij? nee. van mn vriend? ja. echt niet van mij? nee. ach, ik weet het niet.
|
|
|
|
Ik voel......me alleen
Ik denk.... waarom nou? Ik hoop.... dat guido komt Ik wil..... blij zijn Ik droom...... geen leuke dingen ![]() Ik ga......... nergens heel zit hier vast Ik vraag...... me af waarom het nou zo is Ik zie.......... het nie echt bter worden Ik houd....... van guido |
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|