Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2003, 11:31
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
edje1987 schreef op 16-06-2003 @ 12:22:
ik had op school haar opgwacht
haar achterna gefietst
dan haar eraf geduwd
verkracht tot ze rauw word
dan steek je je penis in der mond zodat ze stikt

Op het moment dat haar hersenen in de shutdown mode gaan klemmen haar kaken zich vast als een ijzeren klem, dus dat is in ieder geval de laatste keer dat jij iemand op die manier kunt doodmaken.
Oud 16-06-2003, 11:32
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
edje1987 schreef op 16-06-2003 @ 12:24:

hallo
ik kom je halen
ik kom je rapen
ik kom je in je kont rammen
ik kom je dood neuken

Jongen, zet het op muziek en je hebt de nieuwste carnavalskraker geschreven! Ik zie de polonaise al hossen!
Oud 16-06-2003, 11:33
cartman666
cartman666 is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 16-06-2003 @ 12:32:
Jongen, zet het op muziek en je hebt de nieuwste carnavalskraker geschreven! Ik zie de polonaise al hossen!
naah, het rijmt niet hè. dat ontbreekt er een beetje aan.
en het loopt ook niet lekker door
Oud 16-06-2003, 11:43
rock gek
rock gek is offline
der zijn hier veel mensen die het over zoutzuur hebben maar is dat gewoon aan te komen dan? zoja waar en wat kost dat (grapje hé)
Oud 16-06-2003, 12:18
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
rock gek schreef op 16-06-2003 @ 12:43:
der zijn hier veel mensen die het over zoutzuur hebben maar is dat gewoon aan te komen dan? zoja waar en wat kost dat (grapje hé)

Drogist, apotheek, winkel in tekenbenodigdheden, want het wordt ook gebruikt voor etsen. De Gamma, want je gebruikt het om een cementsluier mee van de pas gevoegde tegeltjes af te halen. Je kunt ook een fles accuzuur bij de garage kopen. Doet het ook heel goed.
Oud 16-06-2003, 12:28
Phileine
Phileine is offline
Citaat:
Havock schreef op 15-06-2003 @ 23:07:
die had waarschijnlijk een motief en/of was een bekende van het slachtoffer en/of heeft er zelf gewoond.

(of het slachtoffer heeft in californië gewoond)
Nee, hij had er een diepvries gekocht.
Oud 16-06-2003, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Scatterheart schreef op 16-06-2003 @ 13:28:
Nee, hij had er een diepvries gekocht.
dat is bewijs genoeg.

iedereen weet dat een gekochte diepvries een motief is om te doden.
Oud 16-06-2003, 15:08
Tandpasta
Tandpasta is offline
Ik denk niet dat een echte perfecte moord gedaan zou kunnen worden. Er zijn zo ontzettend veel factoren waar je rekening mee zou moeten houden. Het is mijns inziens bijna geheel onmogelijk.
Oud 16-06-2003, 15:09
Phileine
Phileine is offline
Citaat:
Havock schreef op 16-06-2003 @ 16:05:
dat is bewijs genoeg.

iedereen weet dat een gekochte diepvries een motief is om te doden.
In ieder geval wel als je het ding met een verlengkabel op je oprit zet met 't lijk erin.
Oud 16-06-2003, 15:30
Tandpasta
Tandpasta is offline
*BOEM*

Veel anders hoeft het toch niet? Dood is dood.
Oud 16-06-2003, 15:32
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
als je klas op een schoolreisje gaat per trein naar Arnhem bijv. en als je je klas wilt uitmoorden (is natuurlijk aan lugubee gedachten..maaja je hebt mensen die met zulke gedachtes rondlopen..)

je klasgenoot, waar iedereen een hekel aan heeft, en waarschijnlijk niet zullen missen, dood laten rijden tegen een boom ofso,en dan de doodskist met hem/haar zogenaamd erin met de trein naar arhnem meelaten vervoeren (want daar wonen zonegenaamd wat familie ofso), als je dan onder een tunnel rijd word het donker, dan doe je vlug je sjaal (die je mee had genomen) om je nek en stik je jezelf. iemand heeft dat in de gaten en red je vlug. jij acteert dat je bang bent en niet lekker voelt enzow en dat je naar huis wil. jij word op de trein naar huis gezet. voordat de trein naar arnhem weer aanrijd ga je vermomd naar binnen, in die grafkist liggen. daar hou je je schuil. iedereen denkt dat jij thuis bent, en dat die dooie klasgenoot nog in zn kist ligt. je klasgenoten maken zich zorgen over het feit dat er misschien iemand rondloopt met psychopatische gedachtes (jij in dit geval, maar dat beseffen hun niet, want jij zat dis zogenaamd thuis). snachts als je klasgenoten slapen ga je via een kruipruimte (daar beschikken sommige treinen over) naar allerlei slaapcoupé's en zo moord je lekker je klasgenoten uit. natuurlijk heb je handschoenen aan bij alles wat je doet en je scheert heel je kop kaal en elk haartje wat je maar ook kunt vinden, want dat kan bewijsmateriaal worden als je het niet goed doet.

dat is ongeveer mijn perfecte misdaad....
Oud 25-06-2003, 10:36
Silver rain
Silver rain is offline
Iemand slaappillen geven en laten verdrinken in een kanaal met een zwaar blok beton om z'n enkel. Tennisrackets onder je schoenen zodat ze je zolen niet als bewijsmateriaal kunnen gebruiken . En zo'n ding op je hoofd die ze in ziekenhuizen ook ophebben. Dat is het wel zo'n beetje.
Oud 25-06-2003, 10:39
Tandpasta
Tandpasta is offline
Citaat:
i'll-be-ok schreef op 25-06-2003 @ 11:36:
Iemand slaappillen geven en laten verdrinken in een kanaal met een zwaar blok beton om z'n enkel. Tennisrackets onder je schoenen zodat ze je zolen niet als bewijsmateriaal kunnen gebruiken . En zo'n ding op je hoofd die ze in ziekenhuizen ook ophebben. Dat is het wel zo'n beetje.
Leuke fantasie.
Oud 25-06-2003, 11:43
DreadlockMonkey
DreadlockMonkey is offline
niet moorden is nerges voor nodig
Oud 25-06-2003, 12:08
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
Citaat:
DreadlockMonkey schreef op 25-06-2003 @ 12:43:
niet moorden is nerges voor nodig

ach je weet ooit nooit het kan soms wel eens handig zijn
Oud 25-06-2003, 13:08
Verwijderd
Citaat:
Scatterheart schreef op 16-06-2003 @ 16:09:
In ieder geval wel als je het ding met een verlengkabel op je oprit zet met 't lijk erin.
dan zeker.
Oud 25-06-2003, 13:13
Evil creature
Evil creature is offline
als je bij diegene thuis bent (zogenaamd mag je diegene) het gasfornuis open draaien, en dan zeggen dat je met haast ergens heen moet.

diegene stikt, of wordt opgeblazen zodra hij of zij het licht aan doet.
Oud 25-06-2003, 13:23
Verwijderd
Ik stap op de trein naar Hamburg
Daar bel ik bij een onbekende aan ('s nachts uiteraard)
En ik schiet hem door z'n hoofd
En dan keer ik weer terug naar NL
Oud 25-06-2003, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Bazz schreef op 25-06-2003 @ 14:23:
wel met geluidsdemper neem ik aan?
Oud 25-06-2003, 14:49
Evil creature
Evil creature is offline
Citaat:
Bazz schreef op 25-06-2003 @ 14:23:
Kijk maar uit voor Dereck en Commisaris Rex en al die anderen..
Oud 25-06-2003, 15:03
AlopiA
AlopiA is offline
aha! mijn topic

eerst zou ik natuurlijk een slachtoffer uitkiezen, 1 die niet al te geliefd is bij andere mensen -> geen opvallend type
dan zou ik diegene lang volgen, weten wat diegene wanneer doet, zodat ik hem/haar een keer weg kan plukken als 'ie alleen is. Dan zorg ik voor veel zoutzuur en graaf ik een diep graf in het bos. Ik ontvoer het slachtoffer, wurg hem/haar en gooi hem in het graf. Zoutzuur er overheen (slachtoffer wordt dan weggebeten door het zuur ) en het graf dichtgooien.
perfect -> geen lijk, geen wapen.
het moet wel een onbekend slachtoffer zijn.
en je moet voor een alibi zorgen.

yep, hier heb ik al eens over nagedacht
Oud 25-06-2003, 15:33
murwari
murwari is offline
Citaat:
******** schreef op 09-06-2003 @ 09:54:
De perfecte moord is een moord waar er geen verband tussen dader en slachtoffer bestaat. Wat de moord op zich nutteloos maakt :/
.
dat bedacht ik me dus ook....
Oud 25-06-2003, 16:17
0oJustMeo0
0oJustMeo0 is offline
Weheej.. die van Wawl(met men. de vries) was wel maar niet leuk om te doenvan de trap afgooien is te makelijk

ik zou m in een kamertje opsluiten en daarin vastzetten op een bank met pinnen ..
om de 30 sec. druppeltje op zn voorhoofd laten vallen, zodat ie gruwelijk gek word( hij moet zijn hoofd uiteraard niet kunnen bewegen)
en dan zo'n stom eftelingdeuntje opzetten (bijv. monsieur cannibal)
ik zou zijn vinger op een knopje leggen, en als hij op dat knopje drukt schieten de pinnen uit de bank
dit een paar dagen volhouden dat hij dat druppeltje water en die gruwelijke muziek zoo strontbeu is geworden, en hij zoo gek is geworden dat hij wel op dat knopje WIL drukken
Oud 25-06-2003, 17:22
Evil creature
Evil creature is offline
Citaat:
0oJustMeo0 schreef op 25-06-2003 @ 17:17:
Weheej.. die van Wawl(met men. de vries) was wel maar niet leuk om te doenvan de trap afgooien is te makelijk

ik zou m in een kamertje opsluiten en daarin vastzetten op een bank met pinnen ..
om de 30 sec. druppeltje op zn voorhoofd laten vallen, zodat ie gruwelijk gek word( hij moet zijn hoofd uiteraard niet kunnen bewegen)
en dan zo'n stom eftelingdeuntje opzetten (bijv. monsieur cannibal)
ik zou zijn vinger op een knopje leggen, en als hij op dat knopje drukt schieten de pinnen uit de bank
dit een paar dagen volhouden dat hij dat druppeltje water en die gruwelijke muziek zoo strontbeu is geworden, en hij zoo gek is geworden dat hij wel op dat knopje WIL drukken
Jij bent proffesioneel!!!!!!!
Kan ik je inhuren?
Oud 25-06-2003, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Evil creature schreef op 25-06-2003 @ 15:49:
Kijk maar uit voor Dereck en Commisaris Rex en al die anderen..
maar die hoor je van mijlenver aankomen.

die worden nl. begeleid door een introtune
Oud 25-06-2003, 21:39
StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Uh, iemand met een baksteen neerhameren. Dan in een vulkaan gooien. En laat daar de forensische dienst maar es op los
Oud 25-06-2003, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Havock schreef op 25-06-2003 @ 21:30:
maar die hoor je van mijlenver aankomen.

die worden nl. begeleid door een introtune
Oud 25-06-2003, 22:17
BARON
BARON is offline
het soort moord dat ik wil plegen legaliseren
Oud 25-06-2003, 22:29
Verwijderd
Citaat:
BARON schreef op 25-06-2003 @ 23:17:
het soort moord dat ik wil plegen legaliseren
Past natuurlijk perfect in jouw ambities
Oud 26-06-2003, 00:04
rockyj
rockyj is offline
Iemand meenemen met een autoritje, me gordel omdoen, volgas tegen en boom/muur/wat dan ook aanrijdden en dan maar hopen...
Oud 26-06-2003, 11:13
Verwijderd
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 25-06-2003 @ 22:39:
Uh, iemand met een baksteen neerhameren. Dan in een vulkaan gooien. En laat daar de forensische dienst maar es op los
dan vnden de vulkanologen hem.

oh wacht, er valt natuurlijk weinig meer te vinden, HA HA HA.
Oud 26-06-2003, 12:49
Verwijderd
Cyanide

Of zoutzuur onder de douchekop onder een dun laagje glas wat smelt door de hitte van het water. Voel je het al spetteren *sis*

Of gewoon zn CV onklaar maken, hup, gaslek, ken beuren.
Oud 26-06-2003, 12:55
Verwijderd
Citaat:
terror koe schreef op 26-06-2003 @ 13:45:
Dit is het meest domme wat ik dit jaar heb gelezen, maar ik moest er wel van lachen.
achterlijkheid kan grappig zijn om te zien
Oud 11-09-2003, 13:44
Zwartwit
Zwartwit is offline
een ring met een pinnke er aan, en daar aan een of ander traagwerkend dodelijk spul.
en dan een als je iemand tegen komt die alleen is, in een donker steegje, of ergens anders, waar ie jou niet herkent, een keer lek(ker) prikken met dat pinneke, en een paar uur later valt ie dood neer

geen hond die er aan denkt om jou te verdenken, aangezien je al die zooi (ring, spulletje op t pinneke en al het andere bewijsmateriaal) lekker in de container mikt, vlak voor ie wordt opgehaald. want wie gaat er nu op een vuilnisbelt naar bewijsmateriaal zoeken??

no evidence, no punishment
Oud 11-09-2003, 13:46
Optima
Optima is offline
overdosis insuline
Oud 11-09-2003, 15:47
zwoesj
zwoesj is offline
leuke up

ontopic: ik blijf bij mijn perfecte moord:
Citaat:
zwoesj schreef op 12-06-2003 @ 20:04:
met een botte kaasschaaf plakjes snijden en aan mensen verkopen als spek of ham
Oud 11-09-2003, 16:08
sexylexy
sexylexy is offline
eerst een verrotte auto jatten, overspuiten, ander nummerbord,
en dan je slachtoffer ontvoeren. en dan 's nachts in de veluwe diep in het bos die gast vermoorden met een vlijmscherp mes, het lijk begraven, de auto weer overspuiten en ander nummerbord (met het spuitbus dat je bij je hebt en de nummrborden) en die auto naar de sloop brengen (eerst zelf deuken en ruiten intikken enzo)

en dan verder gaan met het normale leven.
Oud 11-09-2003, 16:13
Verwijderd
Tja, neerschieten is natuurlijk wel het makkelijkste maar wanneer je iemand zou haten? *denkt na* vind een vrieskist in een slagerij ook wel koewl. En dan ophangen tussen de koeien en varkens enzow.
Offum.. *heel luguber* iemand eerst een voor een zijn vingers afhakken en begraven. Lichaam in stukjes snijden. Stukken één voor één ook begraven, allemaal op verschillende plaatsen. Mjah, dat lijkt me wel een leuk idee. Wel mét handschoenen aan natuurlijk, anders word je zo gepakt
Oud 11-09-2003, 16:15
sexylexy
sexylexy is offline
schieten maakt mij teveel geluid. maar hoelaat komt night crimes op dicovery channel? staat niet in de tv gids
Oud 11-09-2003, 16:24
WB_Oud
WB_Oud is offline
Schieten kan niet perfect zijn. Wapen is vrijwel altijd te achterhalen, ook als het gestolen is. Veel beter is een ongeluk nabootsen: als je slachtoffer auto rijdt, een beetje springstof in de buurt van zijn vooras plaatsen en hem achterna rijden vanuit zijn werk bijvoorbeeld. Op de snelweg, PLOEF, as breekt en de remmen waar je de kabels van had doorgesneden werken natuurlijk niet meer. Dan nog even een beetje explosieven in de achterbak, zeg een kwart kilo home-made C4, en een drukontsteking in de bumper stoppen. Vuurwerk, slachtoffer weg, sporen vernield.
Oud 11-09-2003, 17:03
Machiavelli
Machiavelli is offline
Het moet natuurlijk wel een bekende zijn en je moet ook een motief hebben, anders zit er geen uitdaging in.
Maar je gaat gewoon voor een paar maanden de gangen van de desbetreffende persoon, je zorgt ervoor dat je alle details over haar priveleven komt te weten door middel van het aftappen van de telefoon, onderscheppen van de post etc. etc. Dan stuur je een aantal brieven weg in haar naam naar familie, vrienden en werkgever dat ze een aantal maanden naar Afrika gaat. Je koopt ook nog tickets daarnaar toe. Op de dag dat je die wegstuurt ga je naar haar huis met een taxi en zeg je dat een bepaald heel dierbaar familielid in het ziekenhuis ligt en dat hij op het punt van overlijden ligt en dat de rest van de familie haar niet kon bereiken en dat jij haar daarom moest ophalen. Zodra ze bij jouw in de auto stapt dood je haar. Dan ga je het huis in en pakt een aantal tassen met persoonlijke spullen in en gooit die in de taxi. Met die taxi rijd je een heel eind weg en parkeert hem ergens op een verlaten plek. Daat stap je in een andere auto met de spullen en rijd je naar weer een andere parkeerplaats en pakt daar een andere auto, met die rijd je naar een, op een andere naam, gehuurde garage waar je een vat met ongebluste kalk hebt staan, daar stop je haar in. De schuur steek je vervolgens in de fik en geen hond die er achter komt dat daar een lichaam is vernietigd.
Oud 11-09-2003, 17:16
L1
L1 is offline
zorgen dat het niet op moord lijkt. Ik zit nog te bedenken hoe
Oud 12-09-2003, 10:30
bitchy
bitchy is offline
heeeeeel langzaam castreren!!!!!!!!!!!!
Oud 12-09-2003, 10:33
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
bitchy schreef op 12-09-2003 @ 11:30:
heeeeeel langzaam castreren!!!!!!!!!!!!
Pijnlijk.
Oud 12-09-2003, 21:41
zwoesj
zwoesj is offline
Citaat:
Assasin schreef op 11-09-2003 @ 18:03:
Het moet natuurlijk wel een bekende zijn en je moet ook een motief hebben, anders zit er geen uitdaging in.
Maar je gaat gewoon voor een paar maanden de gangen van de desbetreffende persoon, je zorgt ervoor dat je alle details over haar priveleven komt te weten door middel van het aftappen van de telefoon, onderscheppen van de post etc. etc. Dan stuur je een aantal brieven weg in haar naam naar familie, vrienden en werkgever dat ze een aantal maanden naar Afrika gaat. Je koopt ook nog tickets daarnaar toe. Op de dag dat je die wegstuurt ga je naar haar huis met een taxi en zeg je dat een bepaald heel dierbaar familielid in het ziekenhuis ligt en dat hij op het punt van overlijden ligt en dat de rest van de familie haar niet kon bereiken en dat jij haar daarom moest ophalen. Zodra ze bij jouw in de auto stapt dood je haar. Dan ga je het huis in en pakt een aantal tassen met persoonlijke spullen in en gooit die in de taxi. Met die taxi rijd je een heel eind weg en parkeert hem ergens op een verlaten plek. Daat stap je in een andere auto met de spullen en rijd je naar weer een andere parkeerplaats en pakt daar een andere auto, met die rijd je naar een, op een andere naam, gehuurde garage waar je een vat met ongebluste kalk hebt staan, daar stop je haar in. De schuur steek je vervolgens in de fik en geen hond die er achter komt dat daar een lichaam is vernietigd.
wat ben jij allemaal voor plan
Oud 13-09-2003, 11:40
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
als je op reis bent gewoon ergens iemand van een hoge rots in zee duwen (waar er stenen beneden liggen natuurlijk), 'hij was gevallen,komt er van als je te dicht bij de rand staat...'

of

voor een massa moord:je begint met 1 slachtoffer die je volgt tot op een afgelegen plaats waar die vaak komt,steekt die simpelweg neer,ontbeent die, breekt in in een slagerij,stopt de restanten in een vlees-machine,maakt gehakt van het lijk en dropt er nog wat gif bij,de beenderen begraaf je in de tuin van de beenhouwer,volgende dag,de beenhouwer verkoopt het gehakt door,iedereen die er van eet gaat dood,de beenhouwer krijgt de schuld. (natuurlijk zorg je er voor met een smoes dat je de avond van de moord de beenhouwer uit zijn huis krijgt met bijvoorbeeld 'een uitnodiging voor een feesje' die ergens in de buurt is van de plek van de moord,zo heeft hij een duidelijk motief ,beenhouwer ontkent,politie doet huiszoeking en vind beenderen in de tuin,je moordwapen smijt je ergens 100 km verder in een diep meer

of het gasfornuis openen als je ergens op bezoek bent
Oud 13-09-2003, 13:29
CrazY G
CrazY G is offline
Citaat:
Assasin schreef op 11-09-2003 @ 18:03:
slecht slecht, je laat veelste veel sporen achter. De vliegticket, de taxi, garage, het verhaal vd familie. Ik als detective zou jouw meteen als hoofdverdachte aanwijzen.
Oud 13-09-2003, 13:59
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
CrazY G schreef op 13-09-2003 @ 14:29:
slecht slecht, je laat veelste veel sporen achter. De vliegticket,
Op haar naam via internet gekocht.

Citaat:
de taxi,
Gejat en ander nummerbord

Citaat:
garage,
Op andere naam gehuurd en vebrand. En waarom zou een vebrande garage in verband worden gebracht met de verdwijning van een persoon.

Citaat:
het verhaal vd familie.
Daar weten ze verder niks van

Citaat:
Ik als detective zou jouw meteen als hoofdverdachte aanwijzen.
Maar politieagenten zullen vast niet op een scholierenforum gaan kijken naar mogelijke verdachten.
Oud 13-09-2003, 15:21
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Zoals in The Cell
Bij de navel een knipje maken, darmpje pakken op een molentje prikken en draaien draaien draaien

En dan het volgende wat je tegenkomt.
Oud 13-09-2003, 15:25
punxnotdead
punxnotdead is offline
niet

ik zou het iemand anders laten doen

Regels voor berichten