Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2003, 12:42
enema abortion
enema abortion is offline
Volgens mij paste Sadistic Sodomizer niet.
Trouwens, gezien mijn signature zou Hacked Humans eigenlijk toepasselijker geweest zijn.
Oud 13-06-2003, 12:53
Verwijderd
Citaat:
enema abortion schreef op 13-06-2003 @ 13:31:
Ik zal even aan de tekst van het desbetreffende nummer refereren:

'deep in the uterus
the decaying fetus
chubby fresh-like jabba
excremental zygote'

Het is biologisch gezien natuurlijk onmogelijk, maar dat doet er niet toe, ik had even een nickname nodig en de cd van Bowel lag in de buurt.
op de een of andere manier heb ik het idee dat het geen muziek voor mij is
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 13:02
Rodegier
Rodegier is offline
wat is enema
*slaat zichzelf dat hij het niet weet*
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 19:57
MikeyMo
MikeyMo is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 12-06-2003 @ 23:34:
neuh, dat verneukt de sfeer helemaal niet... vorig jaar lowlands bij Jaya the Cat ook geflikt met 2 vrienden.. beetje actie, iedereen stond 'n beetje lamballerig halfslachtig te meppen alsof 't suf was... dus de voorste 3 rijen omver gegooid met z'n 3en hehe... 200 man op de vlakte door domino effect.. en daarna best 'n redelijke pit
haha met zn 3e?

mar op kabaal wazzet best een vrolijke pit...met allemaal skankende people..op ska dus....en dan izzet best klote...

en dan van die lui die zig egt vervelen en die dan doorhebben dat niet iedereen tegen hun opkijkt...en dan aandacht ghaan vragen...
Oud 13-06-2003, 20:01
MikeyMo
MikeyMo is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 12-06-2003 @ 23:52:
Het is godverdomme een feestje, als je puur voor de muziek gaat dan moet je een CD opzetten.
jah mar als de sweer zo goed is..lijkt het me best kut als er deheletijd crowdsurfers langsvliegen...
je kan dan toch best verwachten dat je een beetje redelijk mag dansen?
Oud 14-06-2003, 15:31
Verwijderd
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 12-06-2003 @ 22:55:
ik zou eens graag Lords of Acid live gaan zien.
Naar het schijnt is het publiek van lords of acid nogal..euhm..wildjes.
Mensen die opeens seks met elkaar hebben midden in een optreden enzo. Kinky publiek. Ik zou gaan om te lachen (en voor de muziek).
Coooooooooooooooooooooooooooooolllll

daar wil ik heen! laat het ff weten als ze in de buurt spelen

ontopic: jah ik ben niet echt zo'n pit mens, maar ik heb een tyfushekel aan crowdsurfers ik snap echt de lol er niet van.. ik laat ze niet op de grond vallen omdat ze anders op mij vallen maar wat mij betreft zouten ze allemaal op.

't zijn ook altijd van die mislukte producten die het doen
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 16:11
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
op pinkpop sprong er bij placebo een of ander dik altowijf haast op mn rug. toen heb ik dr in dr maag ge-elleboogt en toen snapte ze de hint.

ik irriteer me mateloos aan mensen die gaan moshen als het niet bij de muziek past. ga dan naar een metal-concert ofzo.

en ik irriteer me ontzettend aan mensen die ontzettend vals keihard nummers mee gaan krijsen zodat het heel het nummer verpest. vreselijk.

het liefst sta ik bij een concert wel redelijk vooraan, maar dan wil ik wel gewoon rustig kunnen dansen en van de muziek genieten. en niet dat er om de 2 seconden een of andere holbewoner op mn rug springt en me beatdowns gaat geven. als ik dat wilde, ging ik wel in de pit ofzo.

soms ga ik wel in een moshpit. heel soms. als ik in een agressieve bui ben, maar anders niet.

iedereen geniet op een andere manier van muziek, dat respecteer ik wel, maar ga mij er dan niet mee lastig vallen. ze mogen ook wel rekening houden met andere mensen.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 16:13
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Bij Silverchair had ik last van een meisje met erg grote borsten. Zeer irritant als die hele tijd tegen je arm aanbungelen.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 16:15
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
PHaRMaCoN schreef op 13-06-2003 @ 10:52:
Wat er in een pit gebeurd boeit me niet zo, daar hoort "gemept" te worden....

en das ook wel lekker om te doen

behalve als er allemaal van die gore bezwete mensen met ontbloot bovenlichaam staan, das een beetje jammer
bij kittie stond er iemand in de pit zonder shirt, met tepelpiercing. lijkt me best kut als die gast ergens achter zou blijven haken en zn piercing zou uitscheuren *auw*.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 16:18
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
wallflower schreef op 14-06-2003 @ 17:11:

en ik irriteer me ontzettend aan mensen die ontzettend vals keihard nummers mee gaan krijsen zodat het heel het nummer verpest. vreselijk.
jaaaaa
dan kunnen hen net zo goed thuisblijven en meezingen met het bandje ofzo
Oud 14-06-2003, 16:30
strafcorner
strafcorner is offline
lol @ topic
Oud 14-06-2003, 16:42
punxnotdead
punxnotdead is offline
bezwete bovenlijven zonder tshirt vind ik het ergst
Oud 14-06-2003, 16:57
Roxy
Roxy is offline
Hoe ik me gedraag hangt geheel af van de band waar ik naar toe ga, iets als AFI waarbij ik super super blij was dat ze er eindelijk waren, waar ik van onder de indruk wil zijn zeg maar... dan ga ik gewoon helemaal voor aan staan, gewoon kijken dan hoef ik niet zo nodig te swingen.. maar bijvoorbeeld een flogging molly of bouncing souls die ik al 5x heb gezien ofzo en dat zijn ook muziekjes waar ik meer de behoefte heb om te dansen.. dan sta ik meestal rechts naast of beetje achter de pit te dansen..

grootste ergernissen zijn grote bezwete mensen, oksels, ellebogen tegen mijn hoofd, boven op me springende mensen.. tis allemaal nie zo fijn maar ik heb nog nooit gehad dat iemand expres mij een elleboogstoot gaf of zoiets.. dus na ja hoort er gewoon bij heh..
Reageren

Regels voor berichten