Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() mar op kabaal wazzet best een vrolijke pit...met allemaal skankende people..op ska dus....en dan izzet best klote... ![]() en dan van die lui die zig egt vervelen en die dan doorhebben dat niet iedereen tegen hun opkijkt...en dan aandacht ghaan vragen...
||
Citaat:
je kan dan toch best verwachten dat je een beetje redelijk mag dansen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
daar wil ik heen! laat het ff weten als ze in de buurt spelen ![]() ontopic: jah ik ben niet echt zo'n pit mens, maar ik heb een tyfushekel aan crowdsurfers ik snap echt de lol er niet van.. ik laat ze niet op de grond vallen omdat ze anders op mij vallen maar wat mij betreft zouten ze allemaal op. 't zijn ook altijd van die mislukte producten die het doen |
![]() |
|
![]() |
op pinkpop sprong er bij placebo een of ander dik altowijf haast op mn rug. toen heb ik dr in dr maag ge-elleboogt en toen snapte ze de hint.
ik irriteer me mateloos aan mensen die gaan moshen als het niet bij de muziek past. ga dan naar een metal-concert ofzo. en ik irriteer me ontzettend aan mensen die ontzettend vals keihard nummers mee gaan krijsen zodat het heel het nummer verpest. vreselijk. het liefst sta ik bij een concert wel redelijk vooraan, maar dan wil ik wel gewoon rustig kunnen dansen en van de muziek genieten. en niet dat er om de 2 seconden een of andere holbewoner op mn rug springt en me beatdowns gaat geven. als ik dat wilde, ging ik wel in de pit ofzo. soms ga ik wel in een moshpit. heel soms. als ik in een agressieve bui ben, maar anders niet. iedereen geniet op een andere manier van muziek, dat respecteer ik wel, maar ga mij er dan niet mee lastig vallen. ze mogen ook wel rekening houden met andere mensen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() dan kunnen hen net zo goed thuisblijven en meezingen met het bandje ofzo
|
Hoe ik me gedraag hangt geheel af van de band waar ik naar toe ga, iets als AFI waarbij ik super super blij was dat ze er eindelijk waren, waar ik van onder de indruk wil zijn zeg maar... dan ga ik gewoon helemaal voor aan staan, gewoon kijken dan hoef ik niet zo nodig te swingen.. maar bijvoorbeeld een flogging molly of bouncing souls die ik al 5x heb gezien ofzo en dat zijn ook muziekjes waar ik meer de behoefte heb om te dansen.. dan sta ik meestal rechts naast of beetje achter de pit te dansen..
grootste ergernissen zijn grote bezwete mensen, oksels, ellebogen tegen mijn hoofd, boven op me springende mensen.. tis allemaal nie zo fijn maar ik heb nog nooit gehad dat iemand expres mij een elleboogstoot gaf of zoiets.. dus na ja hoort er gewoon bij heh..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Alice in Wonderland (2010, Tim Burton) WolterB | 75 | 29-03-2010 11:23 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #49 deel 2 Orsino* | 423 | 26-07-2008 09:32 | |
Films, TV & Radio |
Wat is de domste serie/film/show die je ooit op tv hebt gezien? Cherry Springs | 64 | 28-12-2005 01:27 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'TMF en MTV moeten zelf censureren' Love & Peace | 214 | 15-11-2005 22:47 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |