Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik hoop wel dat Schalken morgen kan spelen....Erg vervelend dat dit nu net in de kwartfinale van Wimbledon moet gebeuren
![]() ![]() Federer is blijkbaar ook niet echt topfit, dus waarschijnlijk, als hij kan spelen, maakt Sjeng wel een (goede) kans ![]()
|
![]() |
Bleeh toch geef ik sjeng niet veel kans...met pijnstillers spelen is nooit goed. Al hoop ik wel dat zijn voet morgen opeens zo wonderbaarlijk genezen is...
![]() Toch errug zonde zeg. Gelukkig dattie wel al zijn kwartfinale plek van vorig jaar verdedigd heeft en geen punten meer te verliezen heeft op Wimbledon. Khoop alleen dat ut wel op tijd genezen is voor o.a. US Open enz. Maargoed, Federer heeft zich de hele dag al niet laten zien, dus blijkbaar heeft ie ook errug last van zijn rug. Alleen heeft ie niemand te woord gestaan omdat ie denk ik nix wil toegeven en zo sjeng onder druk wil zetten. Morgen wordt ut meer een mentale strijd denk ik..Ik duim voor sjeng! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar het is dus niet gebroken en dan kan ie "gewoon" spelen, hopen dat ie met pijnstillers wel goed kan spelen
|
Wedstrijd van Sjeng verplaatst naar morgen...wie weet dat een beetje een goede nachtrust hem wat zal helpen, maar zoals hij zelf ook al zegt, het ziet er somber uit. Het jong kon er amper op lopen, laat staan drie uur tennissen....Maar goed, we zullen het morgen allemaal wel zien
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Nja wel beter dattie nu niet hoeft te spelen, heeft ie in ieder geval een dagje meer rust. Maarre, als ie evt door zou gaan naar de halve finale moet ie wel 2 dagen achter elkaar spelen...Maargoed, ik geloof er best wel in ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nu hopen dat Sjeng morgen nog een beetje tegen Federer op kan, maar ben er bang voor
|
k hoop dat t vandaag niet zo erg regent als gisteren, bijna geen livetennis gezien
ik zal vanaf 1 uur voor sjeng duimen
||
Citaat:
en ik weetneit hoe het met de rug van Federer is, maar zo'n blessure is volgens mij hadrnekkiger dan die van Sjeng
|
![]() |
Henman maakt diep indruk. Aan de ene kant gun ik het hem ook wel na al die jaren maar aan de andere kant vind ik het een prachtige prestatie als iemand van hem wint. Want Henman heeft ook nog het publiek achter zich.
Ik blijf hopen dat Henman verliezend finalist tegen Federer of Roddick wordt. Sorry Nederlanders!!! Maar als 1 van hun twee het toernooi wint zijn er tenminste nog wijzigingen in de top 3.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Jammer van sjeng, maargoed, wachten tot US Open misschien, als ie helemaal fit is! |
![]() |
|
![]() |
Ziet er trouwens goed uit voor Kim (1e set gewonnen), hopen dat ze wint, want dan kan ze in de finale met Serena om de nr.1 plaats van de wereld strijden. Lijkt me top om te zien
![]() en dan natuurlijk hopen dat die Serena EINDELIJK van die nr.1 plaats verstoten wordt. ![]() Laatst gewijzigd op 03-07-2003 om 17:57. |
![]() |
|
Halve finale:
Roddick vs. Federer Philippoussis vs. Grosjean Als ik me niet vergis... Jammer voor Schalken, hij heeft er iig alles aan gedaan. ![]()
||
Citaat:
De twee Williams zusjes in de finale, denk wel dat Serena wint... Voor de mannen finale denk ik Roddick tegen Philipoussis, denk dat Roddick dan wint...We zullen zien ![]()
||
Citaat:
![]() Ging die Henin gister even hard onderuit dat had ik nooit verwacht ![]() En Philippoussis was ook geweldig bezig 0-30 achter komen en dan 4 aces slaan en dat soort akties ![]() ![]() Ik denk dat de winnaar bij de mannen uit de partij Roddick-Federer komt ![]() Ik had 2 van de vier halve-finalisten getipt als favorieten ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 04-07-2003 om 10:15. |
![]() |
|
Wat een rotdag eergister... Schalken eruit en Kimmie eruit
![]() ![]() BTW: Ik gok erop dat Federer morgen wint.
||
![]() |
Citaat:
Was toch Henin-Serena op Roland Garros...? fantastisch was dat! jammer dat t nu niet lukte
|
Ik denk dat federer gaat winnen, maar volgens mij gaat het een hele mooie finale worden en gaan we hele leuke dingen zien.
Hoe zit het eigenlijk met het jeugd tournooi? Ik zag gister of eergister ofzo het dubbelspel van Michaelle Krajicek. Dat had ze gewonnen. Maar zit zij ook nog in de race bij het gewone enkelspel? Of zijn die finales al geweest. Ik vind het jammer dat ze daar zo weinig van laten zien. Ik had het wel een beetje willen volgen hoe het met haar ging. Volgens mij kunnen we in de toekomst nog veel van haar gaan verwachten
||
Citaat:
een belgisch meisje zat wel bij de laatste 4
||
Citaat:
Kirsten Flipkens, kampioene bij de junioren...
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |