Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
da's waar. Ik heb alleen 2 EP's, in totaal mischien 5 of 6 nummers, waarvan ik er 2 "leuk vind". Als die nieuwe plaat uit is ga ik em iig wel downloaden, want het is wel een kwaliteit band qua muziek.
|
Ik heb wel een paar tips van enorm goede metalbands, echte metalbands!
Sentenced - The Cold White Light Blind Guardian - Nightfall in Middle Earth Kamelot - Karma Alles van Iron Maiden (en dan naar een live concert, wauw) Stratovarius (kies maar iets) Demons and Wizards (Blind Guardian + Iced Earth) Vintersorg - Cosmic Genesis Star One - Space Metal (moet je echt van houden) Metallica - Garage Inc, Disc #2 Static X (Naam CD even kwijt) Allemaal verschrikkelijk goed... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Sorry voor mijn heftige reactie, maar die bands vind ik persoonlijk erg goed. Ze zijn misschien niet black (meer) of true, maar dat boeit me niet zoveel, want de muziek is gewoon erg koel! Christian Death is misschien geen black, maar wel iets dat deze jongen moet checken... erg goede muziek. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Kreator vooral, heersch
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik geloof niet dat de topic starter echt van softie-metal houdt (zover ik me kan herineren van andere posts) maar ik raad iig het volgende aan: Savatage Circle II circle Doctor Butcher Demons & Wizards Septic Flesh Hollenthon Ayreon/Star one
|
Ik heb geen zin om te lezen wat er allemaal genoemd is maarruh...
THE CROWN - DEATHRACE KING The Crown - Crowned in Terror The Black Dahlia Murder - Unhallowed Terror 2000 - Slaughterhouse Supremacy (en die andere ook) Darkdayrising - Underworld Dreams (hehe, schaamteloze zelfpromotie)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Psycroptic ( brute en technische dm uit australie)
Hate forest ( Zieke, smerige blackmetal uit oekraine) Retch (Vrij brute us deathgrind) Rune (vrij technische dm a la Gorguts ![]() Pentacle (Old school dm uit nederland) Council of the fallen (US Black/death met leden van oa.Hate eternal, Zeker een aanrader!) Agiel (US Dm met egyptische rommel erdoorheen maar zeker geen nile kloon!!)
|
Ken ik inderdaad al, evenals uiteraard de bands van RPGFANATIC en bijna al de bands van Infaustus.
Voor mij is dit topic inmiddels overbodig, het was meer bedoeld om tips te krijgen betreffende goede cd's die ik nog moest hebben. Maar dat weet ik nu allemaal wel. Maar hij kan opzich best open blijven staan mijns inziens.
|
Ik heb het hele topic niet helemaal gevolgd dus het kan best dat deze band al genoemd is: ophthalamia (vandaag per toevel geluisterd bij de metal store omdat IT (van abruptum) erin zit en het is me zo goed bevallen dat ik hem meteen gekocht heb (het album dominion), zeer sterke black metal)
||
Citaat:
![]() ![]() 'The Castle was filled with death as never before..." ![]()
Laatst gewijzigd op 26-08-2003 om 11:04. |
![]() |
|
Ad Hominem - Planet ZOG... The End
Der Sturmer - Europa Erwache! Branikald - To Kampf Swastyka - Propheicies of Aryan Moon Thor's Hammer - The Fate Worse Than Death Striid - Der Untergang Akitsa - Goetie Amorak - Krigen Alle, the rise of a new Era Buchenwald Oven - Hail Victory Capricornus - Kein Blut Soll Veruntreinigt Werden Pantheon - Pflichterfullung Ik had er even zin an.
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 26-08-2003 om 15:32. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Any New Metal??? -=OizO 5 STaR=- | 75 | 24-05-2003 13:18 |