Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2003, 18:09
regardless
regardless is offline
Citaat:
Shah of Blah schreef op 08-07-2003 @ 11:54:
geen zin om alles te lezen... maar je kan toch ook als je in een dorp woont wel al je kleding in de stad kopen en toch hip zijn?

dit is vast al gezegd in deze topic...fok it
dat was dus precies hetzelfde wat ik ook zou zeggen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-07-2003, 21:39
vrolijkevlinder
vrolijkevlinder is offline
Ik kom van het platteland en ik ben de hipste
Oud 09-07-2003, 22:59
Verwijderd
Natuurlijk!! ALLE mensen uit de grote steden zijn hipper dan ALLE mensen op het platteland!
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 17:26
frozenfountain
frozenfountain is offline
Citaat:
Musique schreef op 23-06-2003 @ 16:39:
Het meeste MTV? Geinig, als je bedenkt dat veel grote steden maar een of twee muziekzenders hebben en wij drie in een dorp van 30.000 (Ja, rest van Zuid-Oost Brabant, Best heeft er drie!)
Hier in Amsterdam hebben we er ook drie hoor
MTV, TMF, The Box....
En we hebben the Fashion channel
hiehiehie
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 18:53
Winner
Winner is offline
Nee. Bullshit.
Oud 11-07-2003, 09:42
murcielago
murcielago is offline
Ik weet bijna zeker dat mensen in de grote steden er beter bij lopen dan op het platteland. Ik woon zelf dichtbij Alkmaar en kwam laatst in Opperdoes. Dat ligt vlakbij het IJsselmeer. Wat ik daar zag deed mijn mond serieus openvallen. Hoe erg die mensen achterlopen is echt bizar. Nike truien, Adidas shirtjes, Nike Air Max, klompen. Ik heb het in een groep jongeren van 20 allemaal gezien. Er waren er twee die er nog een beetje uitzagen maar voor de rest was het ronduit droevig. Ik kan er meer voorbeelden van geven en daarom weet ik ook bijna zeker dat je in de steden meer mensen tegenkomt die redelijk hip zijn.
Oud 11-07-2003, 13:12
Lil' Stef
Lil' Stef is offline
ach ik woon bij amsterdam maar kleed me zoals iemand uit een gat. Dus ik zie het verschil nooit als ik op vakantie ga.

Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 12:44
Goede Fee
Goede Fee is offline
Ik vind het behoorlijk zielig dat mensen uit 'de grote stad' alleen al dénken dat iedereen op het platteland in een boerderij woont! Dus wie is er nou niet hip of met de tijd meegegaan????????????

Maar dat terzijde, ik woon zelf ook in een dorp (of deurpke zoals dat hier heet in de spreektaal). In ons dorp hebben we alleen één slagerij, bakker, bloemist en een buurtsupermarkt, maar daarom zijn wij niet minder hip denk ik. Als ik naar school ga moet ik 14 km fietsen, en dan ben je nog niet eens in 'een grote stad', daarvoor moet je zeker 30 km rijden!!! Ik denk dat mensen die zich hip willen kleden of hip willen zijn zelf wel op zoek gaan naar die winkels en zich kleden zoals ze willen , en een H&M weet ik zelfs nog te vinden...
Oud 20-07-2003, 11:48
nivava
nivava is offline
ja
ik woon zelf in de Achterhoek, om precies te zijn in een dorpje met ongeveer 1500 inwoners.
Iedereen kent elkaar en iedereen weet alles over elkaar.
Hier loopt iedereen er hetzelfde bij....niemand is echt anders. Stel dat er wel iemand heel anders bijloopt dan kent iedereen die persoon ook direct...er wordt gelijk over die persoon gepraat.
Oud 20-07-2003, 12:01
Faery
Faery is offline
Wat wil je, als je in Zieuwent woont .
Oud 20-07-2003, 20:30
Verwijderd
Citaat:
dystopia schreef op 08-07-2003 @ 19:05:
In dit dorp waar ik woon is het voornamelijk meeloperij. Kerkrade ook. Trance en hardhouse met bijbehorende apenpakjes is hier ontzettend populair.
Trance en hardhouse is echt typische boerenmuziek. Ai, hier zal ik wel problemen mee krijgen. Ik ben geen alto trouwens
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 20:31
Verwijderd
Citaat:
frozenfountain schreef op 10-07-2003 @ 18:26:
MTV, TMF, The Box....
hiehiehie
Het Fashion Channel zou eigenlijk ook ontvangen moeten kunnen worden op het platteland
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 20:40
thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
nivava schreef op 20-07-2003 @ 12:48:
ja
ik woon zelf in de Achterhoek, om precies te zijn in een dorpje met ongeveer 1500 inwoners.
Iedereen kent elkaar en iedereen weet alles over elkaar.
Hier loopt iedereen er hetzelfde bij....niemand is echt anders. Stel dat er wel iemand heel anders bijloopt dan kent iedereen die persoon ook direct...er wordt gelijk over die persoon gepraat.
Jeeemig, dat soort perikelen kan ik me dus echt niet voorstellen. Mijn buren kan ik amper bij naam opnoemen. Een dorpje heeft wel wat, maar ik ben nu veels te gewend aan de Grote Stad om daar te kunnen leven.
Oud 20-07-2003, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Che Guevara schreef op 20-07-2003 @ 21:30:
Trance en hardhouse is echt typische boerenmuziek. Ai, hier zal ik wel problemen mee krijgen. Ik ben geen alto trouwens
Er moet nog even een nuance worden aangebracht. Hardhouse is sowieso boerenmuziek, dat ben ik wel met je eens. Dat hangt gewoon samen met het feit dat het domme muziek is.

Trance echter, in de wat minder gebruikelijke zin van het woord, dus wat minder bekende house, deephouse, is juist meer voor hippe Randstedelingen en Ibiza-gangers. En dat zijn geen boeren.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 20:46
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 20-07-2003 @ 21:43:
Er moet nog even een nuance worden aangebracht. Hardhouse is sowieso boerenmuziek, dat ben ik wel met je eens. Dat hangt gewoon samen met het feit dat het domme muziek is.

Trance echter, in de wat minder gebruikelijke zin van het woord, dus wat minder bekende house, deephouse, is juist meer voor hippe Randstedelingen en Ibiza-gangers. En dat zijn geen boeren.
Deephouse is geen trance, deephouse heeft veel meer soul en is funky. Trance is meer klassieke muziek met een beat eronder, zeg maar. Afgezien van de top 40-trance dan. Overigens kan je als Randstedeling ook best boers zijn hoor.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 20:48
Verwijderd
Nouja, misschien kunnen we de benaming inderdaad maar beter laten varen. House is gewoon de verzamelnaam voor alles met een 4/4 constante bassdrum. Trance in de populaire zin van het woord kun je misschien wel omschrijven als melodietjes...blije shit als Barthezz, dat is trance. Maar daar kots ik van.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 20:52
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 20-07-2003 @ 21:48:
Nouja, misschien kunnen we de benaming inderdaad maar beter laten varen. House is gewoon de verzamelnaam voor alles met een 4/4 constante bassdrum. Trance in de populaire zin van het woord kun je misschien wel omschrijven als melodietjes...blije shit als Barthezz, dat is trance. Maar daar kots ik van.
Trance is wat ze op feesten als Sensation draaien, en daar is het publiek best boers. Vind ik dan.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 19:50
El Kim
El Kim is offline
Ik denk wel dat de mensen in de steden sneller makkelijker aan hippere dingen kunnen komen, omdat er meer winkels zijn. Op het platteland zal dat niet zo zijn. Maar ik geloof niet dat mensen echt 'hipper' zijn... Wel is het zo dat als je er redelijk extreem uitziet (denk: Gothic of paars haar ofzo) je eerder aangestaard wordt op het platteland...
Oud 25-07-2003, 12:52
Kadaffi
Kadaffi is offline
De manier waarop (een deel van) de plattelanders erbij loopt is in een woord verschrikkelijk. Laatst was ik in Boazum, een gat ergens bij Sneek (me oom woont da). 2 jongeren gezien, waren zich alletwee aan het vervelen. Hoe kan het ook anders. BTW, hardhouse is niet voor boeren. In mijn omgeving (Haarlem-Zuid) zitten de meeste hardhouseliefhebbers in Heemstede, Oosterhout en dat soort kakbuurten - ik bedoel maar. Hardcore is voor boeren, daarom lopen die ook op nike air max etc. kanslozen.

Zijn mensen in de stad hipper? JA, NATUURLIJK. Niet meer dan logisch als je het mij vraagt en daarom moet je er geen probleem van maken.

Maar ik dank de hemel op mijn blote knietjes dat ik in de stad woon
Oud 25-07-2003, 13:26
Mashedpotato
Mashedpotato is offline
Onzin.

Ik kom van het platteland* maar dat betekent toch niet dat ik daar altijd zit? Zit in de stad op school, ga in de stad uit, koop kleding in de stad enz.
Dus het is een stom vooroordeel dat sommige mensen hebben.

*platteland dat zich in z-holland bevindt.
Oud 25-07-2003, 13:28
Roos
Roos is offline
Duh tuurlijk Tenzij klompen weer hip worden
Oud 25-07-2003, 15:42
Murderdoll
Murderdoll is offline
pfff.... noujah zeg.. ik kom zelf uit twente... en ik zie hier mensen die de laatste mode volgen en sommige mensen die zelfs stedelingen nog voor zijn! je moet echt niet denken dat mensen van het platteland in overals en klompen lopen ik weet zeker dat sommige mensen wel achter lopen op stedelingen, das waar! maar met bennie jolink ben je dan ook wel gelijk heel erg overdreven he... das echt een typisch vooroordeel van mensen uit de grote stad....
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 20:35
Verwijderd
Ik haat het dat veel mensen uit de stad denken dat mensen die uit een iets kleiner dorpje komen al meteen per definitie BOER bestempeld krijgen.
Vind ik zo ongelooflijk arrogant.

En net alsof iedereen die uit de kleinere dorpen kom er meteen minder hip uit kan zien.
Daar hebben ze ook kledingzaken hoor,
Of we hebben ook bussen die naar de 'grote stad' ( rijden

Aargh daar kan ik echt agressief om worden
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 17:53
beuk
beuk is offline
Citaat:
LoveGirl schreef op 25-07-2003 @ 21:35:
Ik haat het dat veel mensen uit de stad denken dat mensen die uit een iets kleiner dorpje komen al meteen per definitie BOER bestempeld krijgen.
Vind ik zo ongelooflijk arrogant.

En net alsof iedereen die uit de kleinere dorpen kom er meteen minder hip uit kan zien.
Daar hebben ze ook kledingzaken hoor,
Of we hebben ook bussen die naar de 'grote stad' ( rijden

Aargh daar kan ik echt agressief om worden
Je houdt er in ieder geval een dubieus dialect op na
Oud 26-07-2003, 18:12
Verwijderd
Citaat:
beuk schreef op 26-07-2003 @ 18:53:
Je houdt er in ieder geval een dubieus dialect op na
Leg uit?
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 18:15
Caroo
Caroo is offline
niet iedereen van het platteland is per defenitie ' boer' ... Dat is gewoon gelul.. En al zijn ze boer dan vinden ze waarschijnlijk dat ze zelf hipper zijn als stadsmensen..

Ligt er gewoon net aan in welke omgeving je opgroeit..
Oud 27-07-2003, 12:29
Verwijderd
Nou jah ik denk dat mensen uit de randstad hipper zijn dan uit de rest van Nederland. Gewoon omdat ik mijn hele leven in de randstad heb gewoond en sinds een jaar buiten de randstad studeer. Ik merk gewoon best wel grote verschillen, mensen lopen gewoon beetje 2 jaar achter. Maakt voor de rest niet uit, maar t is wel een feit
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 13:27
Winner
Winner is offline
Citaat:
jellerd schreef op 27-07-2003 @ 13:29:
Nou jah ik denk dat mensen uit de randstad hipper zijn dan uit de rest van Nederland. Gewoon omdat ik mijn hele leven in de randstad heb gewoond en sinds een jaar buiten de randstad studeer. Ik merk gewoon best wel grote verschillen, mensen lopen gewoon beetje 2 jaar achter. Maakt voor de rest niet uit, maar t is wel een feit
O ja, Nederland bestaat uit 2 plekken, 1 is de Randstad en 1 heet Niet-Randstad.

Dat jij nu weet ik veel waar studeert wil niet zeggen dat het daar hetzelfde is als in de rest van het gebied dat buiten 'de Randstad' valt.

En die zogenaamde Randstad dat is ook maar voor Nederlandse begrippen ontzettend stedelijk. Als jij in New York komt kan het niemand wat schelen of jij nu uit Amsterdam of Kuttingen komt. Staar jezelf dus niet blind op die kleine verschilletjes die je hier tegenkomt. De Randstad is ook niet de navel van de wereld.
Oud 27-07-2003, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Winner schreef op 27-07-2003 @ 14:27:
O ja, Nederland bestaat uit 2 plekken, 1 is de Randstad en 1 heet Niet-Randstad.

Dat jij nu weet ik veel waar studeert wil niet zeggen dat het daar hetzelfde is als in de rest van het gebied dat buiten 'de Randstad' valt.

En die zogenaamde Randstad dat is ook maar voor Nederlandse begrippen ontzettend stedelijk. Als jij in New York komt kan het niemand wat schelen of jij nu uit Amsterdam of Kuttingen komt. Staar jezelf dus niet blind op die kleine verschilletjes die je hier tegenkomt. De Randstad is ook niet de navel van de wereld.
like duh dat het iemand uit New York niet kan schelen waar ik vandaan kom .
Het enige wat ik zeg is dat ik merk dat er veel verschillen tussen de randstad en het gebied buiten de randstad bestaan. En dan kan jij gaan zeggen dat dat niet zo is, maar het is gewoon een feit dat alles wat nieuw is als eerst te zien is in de randstad. Of wil jij gaan beweren dat Friesland, Groningen, Limburg, Gelderland en ga zo nog maar even door voorlopers zijn op mode e.d.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 14:57
Rocksaan
Rocksaan is offline
Citaat:
jellerd schreef op 27-07-2003 @ 15:25:
like duh dat het iemand uit New York niet kan schelen waar ik vandaan kom .
Het enige wat ik zeg is dat ik merk dat er veel verschillen tussen de randstad en het gebied buiten de randstad bestaan. En dan kan jij gaan zeggen dat dat niet zo is, maar het is gewoon een feit dat alles wat nieuw is als eerst te zien is in de randstad. Of wil jij gaan beweren dat Friesland, Groningen, Limburg, Gelderland en ga zo nog maar even door voorlopers zijn op mode e.d.
precies, overigens zijn we niet amerika en nederland aan het vergelijken maar een veel specifieker onderscheid (in nederland).
Wel zijn beide met elkaar te vergelijken. Amerika/nederland en Randstad(grote steden)/platteland bedoel ik.
Producten die 20 jaar geleden in amerika op de markt kwamen worden nu pas in nederland geintroduceerd. In Nederland moet er eerst 10 jaar gediscussierd worden over of het nou wel nodig is/goed is/of het wel werkt en of het wel veilig is. Mensen die niet in/dichtbij de grote steden wonen (nederland) zijn wat conservatiever en staan minder open/hebben minder behoefte aan verandering vergeleken met mensen uit grote steden (amerika). Ze houden vast aan hun eigen ideeen en eigen gedachten "het gaat toch goed dus we hebben niets nieuws nodig". Daarom lopen mensen van het "platteland" om het zomaar te zeggen achter op mensen uit grote steden. Net zoals nederland achter loopt op Amerika.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 15:29
Verwijderd
Citaat:
Rocksaan schreef op 27-07-2003 @ 15:57:
precies, overigens zijn we niet amerika en nederland aan het vergelijken maar een veel specifieker onderscheid (in nederland).
Wel zijn beide met elkaar te vergelijken. Amerika/nederland en Randstad(grote steden)/platteland bedoel ik.
Producten die 20 jaar geleden in amerika op de markt kwamen worden nu pas in nederland geintroduceerd. In Nederland moet er eerst 10 jaar gediscussierd worden over of het nou wel nodig is/goed is/of het wel werkt en of het wel veilig is. Mensen die niet in/dichtbij de grote steden wonen (nederland) zijn wat conservatiever en staan minder open/hebben minder behoefte aan verandering vergeleken met mensen uit grote steden (amerika). Ze houden vast aan hun eigen ideeen en eigen gedachten "het gaat toch goed dus we hebben niets nieuws nodig". Daarom lopen mensen van het "platteland" om het zomaar te zeggen achter op mensen uit grote steden. Net zoals nederland achter loopt op Amerika.
idd.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 15:48
Rocksaan
Rocksaan is offline
Citaat:
jellerd schreef op 27-07-2003 @ 16:29:
idd.
ja idd
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 17:52
Winner
Winner is offline
Ik zeg alleen dat het kortzichtig is om Nederland onder te gaan verdelen in Randstad en niet-Randstad.

En die vergelijking met Amerika diende er alleen voor om dit te verduidelijken.

Die zogenaamde verschillen in hipheid zijn echt niet noemenswaardig.

De steden zijn echt niet hipper dan de rest van Nederland. Er zijn vast wel een paar gebieden waar ze er minder modern erbij lopen, maar het is bullshit om daaruit de conclusie te trekken dat de dorpen minder hip zijn.

Ik hoef met de huidige formulering van de stelling hier overigens maar 1 dorp te kunnen waar ze zich megahip kleden (Valburg), en het gaat nergens meer over. Maar ok, we hebben het hier over het algemene beeld. En dan nog zeg ik nee. Net of Nederland achterstandsgebieden heeft, get normal. Daar is het hier te klein voor.
Oud 27-07-2003, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Winner schreef op 27-07-2003 @ 18:52:
Ik zeg alleen dat het kortzichtig is om Nederland onder te gaan verdelen in Randstad en niet-Randstad.

De steden zijn echt niet hipper dan de rest van Nederland. Er zijn vast wel een paar gebieden waar ze er minder modern erbij lopen, maar het is bullshit om daaruit de conclusie te trekken dat de dorpen minder hip zijn.

Ik hoef met de huidige formulering van de stelling hier overigens maar 1 dorp te kunnen waar ze zich megahip kleden (Valburg), en het gaat nergens meer over. Maar ok, we hebben het hier over het algemene beeld. En dan nog zeg ik nee. Net of Nederland achterstandsgebieden heeft, get normal. Daar is het hier te klein voor.
ik vind t wel leuk dat jij een mening hebt, maar hou ehm maar voor je, want t is gewoon waar dat de randstad voorloopt op mode, al was het alleen maar omdat hier een aantal vooraanstaande kledingzaken/merken met winkels/boutiques zitten die ze buiten de Randstad nooit zullen gaan neerzetten. En hoe komt dat, juist er is geen vraag naar: conclusie, mensen buiten de randstad vinden mode minder belangrijk, dus zijn minder hip.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 21:23
Rocksaan
Rocksaan is offline
Citaat:
Winner schreef op 27-07-2003 @ 18:52:

De randstad is een offciele benaming voor omgeving Rotteram, Den haag Amsterdam en Utrecht. En als je niet in de Randstad woont woon je in de niet-randstad, niets kortzichtigs aan? Overigens, het topic gaat over het verschil tussen mensen uit grote steden en mensen uit het "platteland". Maastricht Groningen en Nijmegen zijn ook grote steden en behoort niet tot de randstad.

Citaat:
Net of Nederland achterstandsgebieden heeft, get normal. Daar is het hier te klein voor.
ja ..hehe ik zie die link niet die je legt?
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 21:50
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
frozenfountain schreef op 10-07-2003 @ 18:26:
MTV, TMF, The Box....
hiehiehie
Ik woon in een schijtdorpje van 2500 inwoners en wij hebben ook 3 muziekzenders hoor, gewoon standaard Casema kabel-TV.. idd MTV, TMF, The Box.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 23:04
Graph
Graph is offline
k vidn van wel....ik kom dus vanuit het platteland en ik ben naar een stad verhuist...eerst moet je eraan wennen omdat in de kleinere plattelands dorpjes iedereen mekaar kent enzo en dat is niet in de stad....en in de stad is er 's avonds ook meer te doen denk ik.... en in een dorp moet het altijd na 10 uur ofzo (weet niet zeker of dat zo is) stil zijn omdat er bijv. kleine kinderen of oudere mensen liggen te slapen...,..ik zou noooooit meer trug willen naar een dorp.....k wil liever naar Amsterdam ofzo....lijkt me wel leuk!
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Graph schreef op 28-07-2003 @ 00:04:
k vidn van wel....ik kom dus vanuit het platteland en ik ben naar een stad verhuist...eerst moet je eraan wennen omdat in de kleinere plattelands dorpjes iedereen mekaar kent enzo en dat is niet in de stad....en in de stad is er 's avonds ook meer te doen denk ik.... en in een dorp moet het altijd na 10 uur ofzo (weet niet zeker of dat zo is) stil zijn omdat er bijv. kleine kinderen of oudere mensen liggen te slapen...,..ik zou noooooit meer trug willen naar een dorp.....k wil liever naar Amsterdam ofzo....lijkt me wel leuk!
goed zow
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 23:05
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Graph schreef op 28-07-2003 @ 00:04:
Lijkt mij ook..
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 22:42
Meighan
Meighan is offline
90 minuten in een snikheete (buurt)bus, 2 keer overstappen later ben ik bij de dichtsbijzijnde hennes & mauritz.

Ik heb sinds een halfjaar kabelinternet.

Need I say more?
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 09:27
Fearless
Fearless is offline
Citaat:
kakker4life schreef op 22-06-2003 @ 21:26:
ja
vergelijk een doorsnee plattelander zoals Bennie Jolink maar eens met een stedeling zoals ik.
dan kom je al snel tot de conclusie dat de mensen op het platteland ver achter gebleven zijn bij de stedelingen.
Ik denk niet dat dat te maken heeft met "achterblijven" of "hip"..

Ik heb er ook geen verklaring voor maar ik denk dt het zoiets is dat dat tipisch iets stads is.. Naja.. dat die mensen niet zo erg meelopen...

Weet je: i kweet het niet
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 09:58
punxnotdead
punxnotdead is offline
het klopt wel een beetje er wonen in dit dorp niet zo veel hippe mensen idd.
maarja wie wil er nou hip zijn

ohja en wat het leukste is in dit dorp is dat 'iedereen' mij kent maar ik 'niemand'
Oud 15-08-2003, 14:47
miss chocolate
miss chocolate is offline
Ja, mensen uit het westen lopen voor! Toen ik op vakantie was, zag ik dingen die ik hier bij ons nog nooit heb gezien. En ik vind het kut, want het imago dat je hier in het oosten krijgt, is ....Ga later ook zeker weg hier...En vóóral het accent dat je hier krijgt is verschrikkelijk....Vinden mijn vriendinnen ook, dus zo gauw ik hier weg kan !
Oud 15-08-2003, 17:02
kiek
kiek is offline
Ik woon in een groot dorp (ong. 60.000 inwoners) en we hebben eigenlijk maar één gave winkel met Diesel enz...daar haalt dan ook heel 'hip' Veenendaal zn kleren vandaan, dus iedereen loopt in dezelfde kleren rond Maar we hebben hier ook een Sting, Vero Moda en H&M hoor. De mensen die daar winkelen zijn dan ook gelijk 'minder hip'
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 18:16
Breg
Breg is offline
Citaat:
kiek schreef op 15-08-2003 @ 18:02:
Ik woon in een groot dorp (ong. 60.000 inwoners) en we hebben eigenlijk maar één gave winkel met Diesel enz...daar haalt dan ook heel 'hip' Veenendaal zn kleren vandaan, dus iedereen loopt in dezelfde kleren rond
Dat is in het 'dorp' (50.000 inwoners) waar ik naar school ga ook. alle 'hippe' mensen kopen hun kleren bij 1 of 2 winkels, waardoor ze allemaal in dezelfde merken en vaak ook dezelfde kleren lopen, en dan nog vinden ze zich geweldig omdat ze merkkleding hebben...
Oud 15-08-2003, 19:32
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
kiek schreef op 15-08-2003 @ 18:02:
Ik woon in een groot dorp (ong. 60.000 inwoners) en we hebben eigenlijk maar één gave winkel met Diesel enz...daar haalt dan ook heel 'hip' Veenendaal zn kleren vandaan, dus iedereen loopt in dezelfde kleren rond Maar we hebben hier ook een Sting, Vero Moda en H&M hoor. De mensen die daar winkelen zijn dan ook gelijk 'minder hip'
Pfff, wat een onzin! Negen van de tien keer vind ik eerder bij H&M een outfit die het haalt bij een look die ik op de catwalk heb gezien, dan een 'hippe' winkel met G-sus en Diesel.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 23:48
kiek
kiek is offline
Citaat:
Breg schreef op 15-08-2003 @ 19:16:
...en dan nog vinden ze zich geweldig omdat ze merkkleding hebben...
idd, bij ons precies hetzelfde

Citaat:
Pfff, wat een onzin! Negen van de tien keer vind ik eerder bij H&M een outfit die het haalt bij een look die ik op de catwalk heb gezien, dan een 'hippe' winkel met G-sus en Diesel.
Tja ik weet het, maar toch vinden ze je minder stoer als je met H&M loopt dan als je in G-sus loopt. Wat ze trouwens niet verkopen in die 'hippe' winkel maar in een andere, stomme winkels. Oja that reminds me, we hebben ook 2 winkels met Chiemsee G-sus, en O'neill enzo
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten