Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2003, 10:55
fairyangel
fairyangel is offline
aaaaaaah ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en ben dit dus gaan lezen. Ik kan nu echt niet wachten tot ik het boek ook heb.
Oud 07-07-2003, 12:16
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
Morgan schreef op 06-07-2003 @ 23:58:
Pinksterhaas: Zo is het een goedkope plottruc. De enige reden voor Grawps aanwezigheid is dus Hermione en Harry laten ontsnappen uit het bos?
Vast niet, maar in dit boek wel lijkt me..

Het is gewoon een verhaal lijn die door de boeken heen loopt denk ik. In boek 4 werd bekend gemaakt dat Hagrid een half reus was, in boek 5 gaat hij naar de reuzen toe. En neemt z'n broertje mee. Dus, in boek 6 zal daar wel een vervolg op komen, neem ik aan.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 12:17
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
fairyangel schreef op 07-07-2003 @ 11:55:
aaaaaaah ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en ben dit dus gaan lezen.
zonde
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 12:18
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Assasin schreef op 01-07-2003 @ 08:34:
Hoeft niet, daarna komen 10 delen van Harry Potter op de universiteit uit, 5 delen van de Nachtelijke avontuurtjes van HP uit en nog een twintigtal boeken over de zonen van HP uit.
Dat denk ik niet, bovendien schrijft Rowling zo langzaam dat we blij mogen zijn als over 15 jaar boek 7 uit is

Maar ik zou het idd wel leuk vinden maar een boekje over zijn Auror training zou ook leuk zijn, als ie tenminste genoeg NEWTs bijeen weet te schrapen

Citaat:
Hoe zit het nou eigenlijk met Cedric Diggory in de 3e film? Cho komt er dus niet in voor, maar Cedric? Ik ben toe aan een leuk-om-naar-te-kijken-mensje in die films...
Cedric Diggory komt denk ik alleen voor in die Quiditch match als de Dementors komen en Harry van zijn bezem pleurt... ik bedoel, er zijn verschillende Quiditch matches in boek 3, maar deze is wel de meest belangrijke... en 5 Quiditch matches in een 2 uur film lijkt me iets teveel van het goede... Maar ik vraag me wel af hoe Cho geïntroduceerd wordt...

Citaat:
Het is leuk om de onrealistische stelletjes waarschijnlijk te laten lijken. Bovendien is de spanning tussen aartsvijanden (mensen van de slechte kant met mensen van de goede kant) onweerstaanbaar. Kom op, je kúnt die momenten van Snape en Harry niet gemist hebben.
Yep, ik vind die woordenwisselingen Harry vs. Umbridge, Harry vs. Snape en Harry vs. Draco geweldig Ik vind het trouwens wel raar dat ie geen straf/ berisping krijgt van Dumbledore als ie aan het einde van boek 5 zo'n beetje al Dumbledores instrumenten door zijn kantoor kapot smijt..
Oud 07-07-2003, 16:29
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 07-07-2003 @ 13:18:
Yep, ik vind die woordenwisselingen Harry vs. Umbridge, Harry vs. Snape en Harry vs. Draco geweldig Ik vind het trouwens wel raar dat ie geen straf/ berisping krijgt van Dumbledore als ie aan het einde van boek 5 zo'n beetje al Dumbledores instrumenten door zijn kantoor kapot smijt..
Harry/Umbridge zal ik nooit shippen
en dat ie gene straf krijgt vind ik vrij begrijpelijk, eigenlijk...
Oud 07-07-2003, 19:32
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Pherwilyaiel schreef op 07-07-2003 @ 17:29:
Harry/Umbridge zal ik nooit shippen
en dat ie gene straf krijgt vind ik vrij begrijpelijk, eigenlijk...
nee maar je verwacht toch wel een berisping....
En Harry vs Umbridge... ik vind het geweldig om te lezen hoe hij haar een grote mond geeft
Oud 07-07-2003, 19:59
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 07-07-2003 @ 20:32:
nee maar je verwacht toch wel een berisping....
En Harry vs Umbridge... ik vind het geweldig om te lezen hoe hij haar een grote mond geeft
nee, ik bedoel Sirius was net dood, hij is lange tijd door veel mensen 'voorgelogen' over van alles en nog wat, hij is net ontsnapt aan een zooi death eaters en voldy... en DD kan het vast allemaal met een spell wel weer opruimen.
Oud 07-07-2003, 20:55
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Pherwilyaiel schreef op 07-07-2003 @ 20:59:
nee, ik bedoel Sirius was net dood, hij is lange tijd door veel mensen 'voorgelogen' over van alles en nog wat, hij is net ontsnapt aan een zooi death eaters en voldy... en DD kan het vast allemaal met een spell wel weer opruimen.
ja das wel weer waar... hoewel ik nu vind dat de ellende die over Harry word uitgestort iets te groot is om het geloofwaardig te maken....
Oud 08-07-2003, 13:14
Verwijderd
*gaat lezen, is nieuwsgierig*
*jaaaa, ik zit al op blz. 200 hoor!! *
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 14:45
Ndimension
Ndimension is offline
Ik ben ook benieuwd hoe het nou met Percy zit, hij doet zo raar
Misschien was hij wel betoverd, ik hoop iig dat het nog goedkomt
En natuurlijk wil ik ook weten hoe zit met Fred en George, met hun winkel en wat hun ouders ervan vinden. Daar is ook niks van gezegd...
Oud 08-07-2003, 18:06
kiek
kiek is offline
Ben op blz. 558!

VRAAG: Wat is een Squib ?
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 18:43
El Kim
El Kim is offline
Een Squib is een Snul... iemand geboren uit een tovenaars familie maar de zelf geen toverkracht heeft... Mrs Figg (NL: Mevrouw Vaals) en Filch (Vilder, concierge) zijn Squibs.

Ik heb nog een opmerking: in boek 3 werd gezegd dat Cho een 4e jaars was. Toen zat Harry in jaar 3. Maar hoe kan het dan dat Cho nu ineens in hetzelfde jaar zit als Harry??? Zou ze zijn blijven zitten ofzo?
Oud 08-07-2003, 23:42
Verwijderd
Ze zit niet in hetzelfde jaar?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 13:19
FireCracker
FireCracker is offline
zit cho in dit boek in hetzelfde jaar als harry dan? of heb ik iets gemist?
Oud 09-07-2003, 18:09
waaromniet?
waaromniet? is offline
Ik wil gvd weten wat hij voor z'n examens heeft gehad. Ok... stom maar toch, ik was er al bang voor dat het niet meer in dit boek zou staan, stomme marketingtruc

MAarre, over het algemeen vond ik het wel ok, baal alleen dat ik het in 2 dagen uit had... Ik had mezelf zo beloofd er lang mee te gaan doen
Oud 09-07-2003, 20:05
kiek
kiek is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 08-07-2003 @ 19:43:
Een Squib is een Snul... iemand geboren uit een tovenaars familie maar de zelf geen toverkracht heeft... Mrs Figg (NL: Mevrouw Vaals) en Filch (Vilder, concierge) zijn Squibs.

oja...! helemaal vergeten.... bedankt
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 10:32
Melanie Wilkes
Melanie Wilkes is offline
Citaat:
Ik heb nog een opmerking: in boek 3 werd gezegd dat Cho een 4e jaars was. Toen zat Harry in jaar 3. Maar hoe kan het dan dat Cho nu ineens in hetzelfde jaar zit als Harry??? Zou ze zijn blijven zitten ofzo?
??? Cho zit toch ook gewoon een jaar hoger? (of twee?) Wie zegt dat ze in hetzelfde jaar zit als Harry dan? Juist niet, want dan zou hij bij haar in de les zitten. En ze komen elkaar juist alleen in de gangen tegen, of bij DA, maar dat is voor meerdere jaren, want Ginny zit er ook in.
Toch?
Oud 10-07-2003, 12:27
kiek
kiek is offline
Citaat:
Melanie Wilkes schreef op 10-07-2003 @ 11:32:
??? Cho zit toch ook gewoon een jaar hoger? (of twee?) Wie zegt dat ze in hetzelfde jaar zit als Harry dan? Juist niet, want dan zou hij bij haar in de les zitten. En ze komen elkaar juist alleen in de gangen tegen, of bij DA, maar dat is voor meerdere jaren, want Ginny zit er ook in.
Toch?
ja
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 14:52
kiek
kiek is offline
Ik vind dat er te veel hoofdletter-woorden in staan zeg... dit was toch helemaal niet zo in de eerste 4? Of is dit geeoon zo erg in het engels? bij dat stukje dat hij Cho weer tegenkwam en het weer een beetje goed was maar hij weer moest zeggen dat hij Hermione zo brilliant vond dacht ik echt : " raagh HARRY, JE BENT ECHT ZOO DOM!!" maar ik wilde ook dat Cho wat begrijpelijker en niet zo irritant was.
Maargoed, gaaf boek, wilde dat hij langer was Maar vond toch ik 3 en 4 iets beter (al weet ik niet meer precies waar 3 over ging, maar ik weet nog wel dat hij beter is dan 5...)
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 16:15
Verwijderd
Mja, dat is inderdaad nieuw, geschreeuw in hoofdletters. Ik vind het nogal goedkoop, eigenlijk. Jammer.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 16:29
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 26-06-2003 @ 23:31:
't Zal wel erg gemeen van Hermione zijn om met Draco te willen gaan... Maar wel cool Misschien worden ze stiekem verliefd maar blijft Draco inderdaad aan de slechte kant... Hmmm, lijkt me wel erg leuk

Waar lees je overigens al die fanfic's? Ik zoek leuke
Maar Hermione heeft ook nog steeds contact met Krum - heet ie zo? Jeweetwel - Kruml in het Nederlands, misschien dat hij dan ook toch nog terug komt.

Ik heb trouwens van iemand gehoord die een interview met Rowling had gelezen dat ze Harry waarschijnlijk zou laten sterven aan het eind van het boek en ik denk dat ze dat idd wel gaat doen. Ze vertelde ook - tenminste dat zei degene waarvan ik het gehoord heb - dat Draco en Harry in het laatste deel gaan samenwerken ondanks dat ze elkaar haten enzo.

Citaat:
Ndimension Ik ben ook benieuwd hoe het nou met Percy zit, hij doet zo raar
Ik denk dat het best zou kunnen dat hij naar de Duistere Zijde gaat - hij doet zo vreemd idd.

Ik had het laatst met iemand anders er nog over en die had weer ergens gehoord dat Harry leraar Defence against the Dark Arts zou worden maar dat kan ik me niet voorstellen - misschien dat dat verward werd met de DA's in deel 5 ofzo
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 18:42
*Rupsje*
ik heb ergens gelezen dat tante peunia in deel 6 of 7 ontdekt dat ze ook een heks is.... weet niet of t waar is, maar dat zou echt leuk zijn!!
Ik heb ook gehoord dat Harry uiteindelijk de zoon van Voldemort blijkt te zijn, maar dat geloof ik eigk niet, want ze zeggen altijd dat hij zo op zn vader lijkt....
o en harry zou in deel 6 of 7 erachter komen dat zijn moeder een volgeling was geweest van Voldemort en dat ze misschien zelfs een relatie met hem zou hebben gehad (voor ze dus met james was getrouwd dan)....
maar dit zijn allemaal maar geruchten, dus k weet niet of t waar is...
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 22:25
another supergirl
another supergirl is offline
Citaat:
Soveelah schreef op 10-07-2003 @ 17:29:

Ik had het laatst met iemand anders er nog over en die had weer ergens gehoord dat Harry leraar Defence against the Dark Arts zou worden maar dat kan ik me niet voorstellen - misschien dat dat verward werd met de DA's in deel 5 ofzo
nou ik zie t me wel voor me hoor hij deed t ook aardig goed met de DA en hij zou een goeie leraar zijn (mits hij nie sterft aan t eind van deel 7 dan he...)

HOELANG moete we ig nog wachte voor deel 6??

*veel gejankt voor sirius* had harry net iemand gevonde waar hij een beetje veel mee praat over dingen (wrom zegt hij nooit wattie voelt tegen cho/ron/dumbledore?!?!) en dan gaattie dood!!
Oud 11-07-2003, 12:20
Verwijderd
Citaat:
another supergirl schreef op 10-07-2003 @ 23:25:
nou ik zie t me wel voor me hoor hij deed t ook aardig goed met de DA en hij zou een goeie leraar zijn (mits hij nie sterft aan t eind van deel 7 dan he...)
Ik twijfel er niet aan dat ie het goed zou kunnen maar diegene waar ik het ermee over had zei dat het in een van de komende delen al zou gebeuren en dat geloof ik niet.

Ik hoop dat Rowling niet te lang doet over deel 6 - maja - als ze weer zo'n moeite heeft met een passage te schrijven kon het nog wel eens een tijd duren.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 13:47
Goalie
Goalie is offline
Wauw dit was echt een geweldig boek Ik kreeg um 21 juni om 17:30 en op 23 juni om 1:30 (s nachts terwijl ik toetsweek had en er de volgende dag om 6:30 uit moest) had ik um uit Ik heb um ondertussen nog een keer gelezen, naja je moet toch iets in je vakantie he

Ik heb tot nu toe alle boeken in het Engels gelezen en lees op dit forum net een paar van die Nederlandse namen, kheb me echt doodgelachen die zijn echt stom zeg!

Jullie moeten trouwens eens gaan kijken bij Mugglenet en dan moet je links klikken op Gryffindor Tower onder Editorials en dan moet je Gryffindor Tower #10 lezen. Die 3de suggestie is echt freaky Laat ff weten wat je er van vind
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 14:51
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ik heb niet alle replies gelezen,

Maar weetje bij welke stukken int begin van t boek (ofja, begin ) k kippenvel kreeg..

Als Harry in t kantoor van Umbridge -detention- (*nederlandse woord kwijt*) moest uitzitten..

Ze moesten het maar hier invoeren, zon pen..

*eek*
Oud 11-07-2003, 14:53
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Zijn er trouwens mensen hier die de amerikaanse versie van het boek hebben..

K vroeg me namelijk af wat jullie van die tekeningetjes vonden..
Oud 11-07-2003, 14:54
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
*Rupsje* schreef op 10-07-2003 @ 19:42:
ik heb ergens gelezen dat tante peunia in deel 6 of 7 ontdekt dat ze ook een heks is.... weet niet of t waar is, maar dat zou echt leuk zijn!!
Ik heb ook gehoord dat Harry uiteindelijk de zoon van Voldemort blijkt te zijn, maar dat geloof ik eigk niet, want ze zeggen altijd dat hij zo op zn vader lijkt....
o en harry zou in deel 6 of 7 erachter komen dat zijn moeder een volgeling was geweest van Voldemort en dat ze misschien zelfs een relatie met hem zou hebben gehad (voor ze dus met james was getrouwd dan)....
maar dit zijn allemaal maar geruchten, dus k weet niet of t waar is...

wordt in 5 ook al gesuggereerd als je oplet.

- of ze wist meer van Harries moeder dan ze zei
- of ze is zelf een heks
Oud 11-07-2003, 19:47
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Goalie schreef op 11-07-2003 @ 14:47:
Jullie moeten trouwens eens gaan kijken bij Mugglenet en dan moet je links klikken op Gryffindor Tower onder Editorials en dan moet je Gryffindor Tower #10 lezen. Die 3de suggestie is echt freaky Laat ff weten wat je er van vind
Ik vind het eerlijk gezegd behoorlijk ver gezocht...
Oud 11-07-2003, 20:11
Verwijderd
Ik vind het ook behoorlijk vergezocht...
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 20:17
Verwijderd
Citaat:
mrs me schreef op 28-06-2003 @ 18:22:
voor degenen die ECHT niet meer kunnen wachten:

op www.hetnest.com staat een samenvatting per hfst.

kep zelf netjuhs gewacht, maar kan me voorstellen dat dat niet meer lukt

greetzzz

*ben ik erg als ik nu zeg dat ik de hele samenvatting heb gelezen? ik kon echt niet meer wachten en dat engels is me veel te moeilijk *
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 22:41
Goalie
Goalie is offline
Ver gezocht of niet, JK Rowling doet wel vaker onverwachte en ingewikkelde dingen in haar boeken. Ik dacht eerst ook wel dat het redelijk ver gezocht was, maar dat er ook nog een Andromeda (moeder van Tonks) in voor komt is toch wel TE toevallig!! En alles wat er staat over dat hoofdstuk in het boek (het niet noemen van de naam Severus Snape enz) is allemaal wel waar, dus je weet allemaal maar nooit
Ik wacht vol spanning boek 6 & 7 af
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 21:19
El Kim
El Kim is offline
Ik vind die 3e suggestie inderdaad behoorlijk vergezocht
Oud 17-07-2003, 19:04
Nyawa
Citaat:
Breg schreef op 30-06-2003 @ 12:10:
Vragen: in dit deel zoende Harry dus voor het eerst, zou Rowling hem in deel 6/7 sex laten hebben of niet?
Dat heb ik me ook afgevraagd, maar ik denk het niet. In al die interviews komt Rowling op mij een beetje over alsof ze dat 'jongens-meisjes-gedoe' eigenlijk niet zo leuk vindt om te schrijven. De kus met Cho beschreef ze ook niet 'echt', alleen de aanleiding tot en Harry's gedachten achteraf als hij het aan Ron en Hermione vertelt worden beschreven. Dat viel me eigenlijk wel een beetje tegen. Bovendien, Harry is dan 16 of 17, dus ze zou het makkelijk weg kunnen laten zonder dat het echt vreemd zou worden.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 20:04
Verwijderd
Och, met al die fanfiction is het niet nodig dat Rowling dat doet >:]
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 21:02
Caelis
Caelis is offline
Citaat:
Morgan schreef op 17-07-2003 @ 21:04:
Och, met al die fanfiction is het niet nodig dat Rowling dat doet >:]
Offtopic:
Een vriendje van mij schrijft Harry/Snape fanfictie
Oud 19-07-2003, 18:38
Breg
Breg is offline
binnenkort ga ik het boek denk ik weer opnieuw lezen, ben nu al weer veel vergeten en de 2e keer lees je (ik iig) toch vaak weer nieuwe dingen.

ps heeft een legolas/harry potter crossover fanfic gevonden...
Oud 20-07-2003, 12:39
grmbl
grmbl is offline
Citaat:
Goalie schreef op 11-07-2003 @ 23:41:
Ver gezocht of niet, JK Rowling doet wel vaker onverwachte en ingewikkelde dingen in haar boeken. Ik dacht eerst ook wel dat het redelijk ver gezocht was, maar dat er ook nog een Andromeda (moeder van Tonks) in voor komt is toch wel TE toevallig!! En alles wat er staat over dat hoofdstuk in het boek (het niet noemen van de naam Severus Snape enz) is allemaal wel waar, dus je weet allemaal maar nooit
Ik wacht vol spanning boek 6 & 7 af
nog een Andromeda? ik volg t ff niet, explain please!
Oud 20-07-2003, 21:00
El Kim
El Kim is offline
en aan het begin staat dat Dudley Mark Evans in elkaar had geslagen... zou dat geen familie van Harry's moeder Lily kunnen zijn? Die heette ook Evans van haar achternaam voordat ze met Potter trouwde...
Oud 21-07-2003, 09:40
Noínden
Noínden is offline
Citaat:
Breg schreef op 19-07-2003 @ 19:38:
binnenkort ga ik het boek denk ik weer opnieuw lezen, ben nu al weer veel vergeten en de 2e keer lees je (ik iig) toch vaak weer nieuwe dingen.

ps heeft een legolas/harry potter crossover fanfic gevonden...

Legolas/Harry??? Waar?! Waar?!
Oud 21-07-2003, 09:47
yliek
yliek is offline
Ik ben em nu aan't lezen, wel in't engels..maar het is keigaaf!
Oud 21-07-2003, 13:01
Breg
Breg is offline
Citaat:
Nospheratou schreef op 21-07-2003 @ 10:40:
Legolas/Harry??? Waar?! Waar?!
http://pub34.ezboard.com/fprinceofmirkwoodfrm6

Het is ELF-Part 1-Legolas/Harry Potter crossover
Er staan wel wat spelfouten e.d. in, (vaak had ipv as), maar daar moet je gewoon overheen lezen, hoofdstuk 2 staat er ook ergens en *spoiler*

Legolas & Tonks gaan lesgeven op Hogwarts

*einde spoiler*
Oud 21-07-2003, 20:13
Sherco
Sherco is offline
Citaat:
Morgan schreef op 26-06-2003 @ 23:44:
Ik kom op fanfiction.net. Daar moet je machtig spitten, maar er zit af en toe verrassend goed spul tussen.

Ken je de Draco Trilogie van Cassandra Claire niet? *geschokt* Dat is echt de beste HP fanfiction ooit, ik geloof dat zij ondertussen een betere schrijfster is dan Rowling zelf. Haar Draco is geweldig, Redeemed!Draco wel maar heerlijk sarcastisch en mooi.

Hier vind je de link naar haar fanfiction.

Op schnoogle staat trouwens sowieso veel goeds - novellike fanfiction. Ik kan niet altijd de moeite opbrengen om het helemaal te lezen, maar Cassandra Claire's werk is dat echt waard.

Ook handig is dat zij een livejournal friends list heeft vol met goede schrijvers, die daarin vaak ook stukjes posten.

(hoezo ik ben een stalker? (A))
Owww, die Cassandra Claire is GEWELDIG!! Jammer dat er niet meer van haar op die site staat...
Oud 21-07-2003, 21:45
Verwijderd
In haar livejournal worden verhalen/hoofdstukken genoemd die er nieuw zijn, ze heeft er nog meer. Ze heeft echt zo'n ongelooflijk goede stijl... álles dat ze schrijft klopt, ze schrijft niet te veel en niet te weinig. *gaat dood* Ze is beter dan Rowling

Overigens zijn Buffy/HP crossovers verrassend leuk!
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 21:40
Noínden
Noínden is offline
Ik vind anders Draco Sinister best wel lang, alleen de 1e 5 hoofdstukken al 150 pagina's...

En het heeft 15... Oh Zoot.
Oud 23-07-2003, 22:43
Verwijderd
*heeft Draco Dormiens en Draco Sinister helemaal uitgeprint en Draco Veritas voor 3/4*
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 11:32
Noínden
Noínden is offline
Als ik alles uit zou printen zou ik mijn printer vermoorden... Maar Draco Dormiens heb ik helemaal gelezen en Draco Sinister nu dus de 1e 5 hoofdstukken, en ik moet zeggen dat ik haar toch wel heel erg goed vind...

De stukjes uit Draco Veritas die ik gelezen heb zijn ook wel leuk (Charlie op een playwitch-kalender..?)...
Oud 24-07-2003, 14:48
Caelis
Caelis is offline
Offtopic:

Goed nieuws voor de mensen die het Engels minder machtig zijn, slecht nieuws voor de mensen die een hekel aan vertalingen hebben; het gerucht gaat dat de verhalen van Cassandra Claire na Russisch, Duits, Fins en Portugees ook in het Nederlands vertaalt gaan worden

Oud 29-07-2003, 11:03
Verwijderd
Ik heb die Fanfiction gedownload en gelezen - fantastisch gewoon echt
Weet iemand of er nog meer is dan Draco Sinister, Draco Dormiens of Draco Veritas?
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 13:08
Muze
Muze is offline
Weet iemand wanneer deel 6 uitkomt, ik heb net deel 5 uit en ik hoop dat het niet nog jaren duurt.
Reageren

Regels voor berichten