![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heeft nieuwe site gevonden
![]() Bovenaan op die foto van dat meisje dat zit te bellen staat een website adress. www.snyggast.se Kheb geen idee van welk land dat is. Dit is het vlagje ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Mijn voorkeur gaat meer uit naar donker haar. Maar dit ziet er toch wel erg interessant uit ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gast.. vergelijk dit vlagje ![]() ![]() Het is trouwens zweden..(heb ik net te horen gekregen) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() edit: Maar... mijn voorkeur gaat toch meer uit naar zoiets. (ook uit zweden ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 25-06-2003 om 16:09. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zoiets van wanneer doen we het weer. ![]() ![]() ![]()
|
Je moe eens in zo`n msn chatbox gaan...kom je pcies de zelfde fotow`s tegen en allemaal beweren ze dat ze het zelf zijn..moe je es naar meer fotow`s vragen. Standaard antwoord: volgende week of mn cam is kapot of die is niet bij mij gemaakt..
moe je echt eens doen, kan je lol hebben..(na afloop van je gesprek wel blokkeren en verwijderen, want aan fakers heb je niks) ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hahaha nee joh. ![]() Ik vind dit een heel mooi meisje met een aantrekkelijke uitstraling (dat vaak niet voorkomt bij dit soort blondjes). En ja.. wanneer ik iemand aantrekkelijk vind, dan denk ik meer aan; Samen een gezellig avondje doorbrengen met elkaar inplaats van mijn lul zo hard en snel mogelijk in haar rammen Duidelijk? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nou maak daar maar meteen een sexrelatie van. Ze ziet er wel breezah uit maar wel 'aantrekkelijk'-Breezah met een toch wel 'aantrekklijke'-geile uitstraling. En ze heeft donker haar en een mooi getint huidje dus dat is een pluspunt |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind dit een heel mooi meisje met een aantrekkelijke uitstraling .En ja.. wanneer ik iemand aantrekkelijk vind, dan denk ik meer aan; Samen een gezellig avondje doorbrengen met elkaar inplaats van mijn lul zo hard en snel mogelijk in haar rammen Dit geld dus ook voor jou ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik ga toch is ff onderzoeken waar die site vandaan komt...
[edit] [Owner of domain name] Joni Nurmi Muurarinkuja 1 D 41 Espoo, 02600 Finland Email: joni.nurmi@nic.fi Phone: +358 00 1234567 Record created: 11 Jan 2000 Record last changed: 04 Feb 2002 Record expires: 11 Jan 2004 Name servers according to DNS : delta.levo.net ns1.nodalpoint.net tis geen kind o.i.d. "gewoon" een volwassen man die geilt op "kleine" meisjes.. een bedrijfsnetwerk gok ik staat op naam van Mobit Data
Laatst gewijzigd op 26-06-2003 om 18:55. |
![]() |
||
Citaat:
en zodoende kwam ik uit op een hele vette site waar filmpjes staan genaamd get away in stockholm... wegrijden voor de politie dus..echt masterlijk...de bewuste persoon houdt dus van autos en meisjes das duidelijk ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tegen de 300km per uur over de autobaan rijden en met meer dan 150km per uur door de stad. Opgenomen door een paar simpele camera`s vastgemaakt aan de auto. Ja das geweldig beeldmateriaal ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
|