![]() |
||
Citaat:
maar kijk eens om je heen, er zijn genoeg mensen die veel lelijker zijn dan jou ![]() je overdrijft echt belachelijk erg. seriously
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ehm, sommige mensen zijn wel op een erg zieke manier bezig met dit onderwerp! (ik kijk vooral jou aan, Another Way)
Waarom maken jullie je hier zo druk om? Age aint nothing but a number,right? En sex is nuttig voor de voortplanting, en best lekker, maar niet iets om 'jezelf van kant' voor te maken. En al helemaal niets om je zielig over te voelen! Dus zieligerds, ga niet zo triest lopen doen, en maak je druk om dingen die er werkelijk toe doen. en ik heb het echt niet tegen iedereen in dit forum hoor, maar alleen sommigen, die zullen zich nu ook wel aangesproken voelen
||
Verwijderd
|
Citaat:
On-topic: Mij boeit seks dus totaal nie, en zoals ik er op het moment tegenaan kijk maakt het me nie uit als ik als maagd sterf. Maar ik denk da da wel zal veranderen, ik ben nog jong. Op het moment denk ik nie da ik veel zal missen, maar zoals al een paar keer is gezegd, zal het wel een hele ervaring zijn die je dan mist. Tiemen |
![]() |
|
Is niet leuk denk ik, je mist toch wel iets dan. Dus is het ook niet echt geinig en ik kan me niet inbeelden dat je het leuk kan/zou vinden als je toch wel een vorm van opperste genot gemist hebt in je leven.
|
Kom op zeg "Fleet Admiral", ik zou je nog niet eens als lelijk klassificeren.
Zelf? - op momenten ben ik er idd bang voor maar ik laat het me niet teveel doen. Geen meisje? - so be it. Leven is meer dan seks en ik wil toch niet trouwen en/of kinderen (op laatste kan ik terugkomen als mijn levensverwachting boven de 150 jaar uit zou komen - maar het komt idd neer op niet ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Iedereen die roept dat het onzin is dat mensen die in Vaticaanstad nooit sex hebben gehad: dat is het niet. In een gemiddeld klooster zal misschien wel iemand zitten die sex heeft gehad, maar in Vaticaanstad komen alleen mannen als monnik binnen, meestal zijn ze dan tussen de 16 en de 30, en zonder vagina's in de buurt is vaginale sex moeilijk te bereiken. Er wonen ook wel priesters en bisschoppen en de paus natuurlijk die hun kerkelijke carriere niet zijn begonnen in vaticaanstad, maar die zijn daar terecht gekomen omdat ze van die goeie, zuivere priesters en bisschoppen zijn. Daarnaast zullen maar weinig mensen met een monnik oid naar bed willen, dus ze zullen aangewezen zijn op prostituees en ongewenste handelingen. Dat is vrij makkelijk te controleren.
|
![]() |
||
Citaat:
je hebt gelijk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Je hebt wel wat uitstraling vind ik toch ![]() Alleen valt het volgens mij op dat je je niet erg goed in je vel voelt Voor de rest hoef je er niet echt een drama van te maken volgens mij ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() maar ik zou niet als maagd willen sterven nee... maar om nou te beweren dat als je voor je 18e niet ontmaagd bent dat je dan niet meetelt vind ik wel heel erg zielig ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Misschien is het wel minder erg om als maagd te sterven dan te sterven nadat je bijvoorbeeld maar één keer of het met één persoon hebt gedaan (sorry, ik moet even plat zijn
![]() Als je als maagd sterft weet je eigenlijk niet echt wat je gemist hebt, terwijl als je bijv. maar één keer seks hebt gehad dan sterf je misschien met de gedachte "En ik had daar nog zoveel meer van kunnen hebben!"
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Een eigen huis, een plek onder de saai! #1679 Chick Rock | 500 | 01-08-2012 22:33 | |
Seksualiteit |
Necrofilie (sex met lijken) Niek Amersfoort | 99 | 22-09-2004 00:06 | |
Psychologie |
Ik wil niet meer leven No Quiero | 62 | 13-07-2004 11:19 | |
Liefde & Relatie |
Ik onaantrekkelijk lelijkerd | 193 | 01-07-2003 15:46 | |
Liefde & Relatie |
Nog nooit gezoend, erg?? ydnew | 295 | 29-05-2003 18:56 |