Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ik Turk of Marokkaan was en ik las de onzin die jij hier schrijft dan zou ik ook een schijthekel aan je krijgen en je minachten. ...hee, dat doe ik nu ook. ![]() |
![]() |
||
[QUOTE]Che Guevara schreef op 01-07-2003 @ 16:32:
Citaat:
![]() ten tweede: dat deed iedere "boerenlul"(goh volgens mij ben je een racist je discrimineert boeren) al tijdens paars laatste jaren is het erger geworden dat ligt niet aan Fortuyn maar had anders ook gebeurd want volgens mij is de situatie laatste jaren niet echt verbeterd omdat een of andere linkse milieuactivist iemand heeft vermoord die eindelijk eens voor verandering had kunnen zorgen,tja hoe had het nu kunnen zijn als Fortuyn niet had vermoord....
|
Verwijderd
|
[QUOTE]timbo85 schreef op 01-07-2003 @ 18:37:
ten eerste ![]() Eigenlijk al te laat, in zekere zin wel. Maar dat is niet alleen de schuld geweest van Paars, het is het falen van het immigratiebeleid, dat te weinig gericht was op de allochtoon zelf. Altijd maar praten over allochtonen, maar nooit met allochtonen... ten tweede: dat deed iedere "boerenlul"(goh volgens mij ben je een racist je discrimineert boeren) al tijdens paars laatste jaren is het erger geworden dat ligt niet aan Fortuyn maar had anders ook gebeurd want volgens mij is de situatie laatste jaren niet echt verbeterd omdat een of andere linkse milieuactivist iemand heeft vermoord die eindelijk eens voor verandering had kunnen zorgen,tja hoe had het nu kunnen zijn als Fortuyn niet had vermoord.... Punt 1: het woord boerenlul heeft niets te maken met het al dan niet discrimineren van boeren ![]() Punt 2: ik bedoel dat het nu de verkeerde kant opgaat. Het is oké dat het bespreekbaar geworden is dat er bepaalde allochtonen zijn die niet bepaald vriendelijk dingen uithalen, maar de discussie slaat de kant op van discriminatie. Steeds vaker komen er ongegeneerd discriminerende vooroordelen uit te kelen van mensen (waar ik liever geen tweedehands auto van zou kopen), en dat zorgt voor meer i.p.v minder spanning. Je moet juist op basis van respect met elkaar in dialoog gaan, elkaar oplossingen aanreiken en overleggen. En dat lukt niet op de Fortuyn-manier. |
![]() |
|
Argumenten? Heb je nooit eerdere posts van mij gelezen?
![]() ![]() Ik blijf erbij sommige groepen zijn risico groepen en horen extra gecontroleerd te worden. En het idee komt uit de praktijk, die man weet heus wel wat die zegt. Ze zijn het gewoon zat om iedere keer dezelfde mensen terug te zien.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() zucht ![]()
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 02-07-2003 om 14:42. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
hoe kan ik mijn neger het beste verkopen? vinden ze fruit lekker? lache zeg!
||
Verwijderd
|
Citaat:
*schuift aan bij discussie* okeej, deze man stelt dat allochtonen zwaarder of anders moeten worden gestraft. de achterliggende redenering vind ik heel logisch, er is een heel groot probleem met criminele allochtonen. maar als oplossing zie ik liever een uitzettingsbeleid (waar mogelijk) en het toestaan van meer vrijheden aan agenten en burgers om makkelijker een mep te mogen geven (ik heb het niet over mishandeling). ook een standaardrecht zou een hoop kunnen oplossen; dus vaste straffen voor veelvoorkomende vergrijpen: autodiefstal - 1 jaar, winkeloverval- 2 jaar, geweldplaging 3 jaar etc. dat zou ook het rechtsysteem flink onlasten. als dit niet helpt kunen we nog altijd de sharia invoeren specifiek voor moslims ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
En ja, dan hou je nog maar zo'n 5% van de Nederlandse moslims over...
||
Citaat:
||
Citaat:
maar ik wil hier ook weg omdat ik naar de derde wereldlanden wil om daar mn steentje bij tedragen zeg maar, daar hebben ze helemaal niks, en gaan ze niet van alles een probleem maken, vaak luxere problemen, daar kunnen ze hulp veel beter gebruiken, ook omdat er hier wel genoeg van alles is
||
Citaat:
![]() (wil ik ook! ![]()
|
Verwijderd
|
[QUOTE]thugz-angel schreef op 05-07-2003 @ 19:22:
te egoistisch hier, ik weet niet iedereen denkt alleen maar aan zichzelf, dat vind ik fuck Verrechtsing heet dat, gelukkig zijn er ook nog idealisten (zoals ik ![]() maar ik wil hier ook weg omdat ik naar de derde wereldlanden wil om daar mn steentje bij tedragen zeg maar, daar hebben ze helemaal niks, en gaan ze niet van alles een probleem maken, vaak luxere problemen, daar kunnen ze hulp veel beter gebruiken, ook omdat er hier wel genoeg van alles is Dat wil ik ook, ik denk dat ik naar Azië of Zuid-Amerika ga om Nike, Reebok, VW etc. lastig te vallen met gezeur over arbeids- en mensenrechten ![]() |
![]() |
||
[QUOTE]Che Guevara schreef op 06-07-2003 @ 11:06:
Citaat:
![]() ![]() ooooohh cool ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben er overigens tegen dat allochtonen strenger gestraft moeten worden dan autochtonen, er zijn genoeg Nederlanders die, om het zo maar even te zeggen, niet sporen.80% van de misdaden wordt begaan door allochtonen, dus? Dat is nog geen reden om ze strenger te straffen. En dat de allochtonen zo ''crimineel'' en ''irritant'' zijn, lijkt mij te komen uit de opvoeding van de ouders. en BARON : je moet komiek worden ![]() [edit] dit was dus weer crap,ik hoor dus bij die 95% ![]() Laatst gewijzigd op 06-07-2003 om 20:37. |
![]() |
|
![]() |
Sorry dat ik zo laat reageer, maar ik wilde toch even reageren.
Het categoriseren van de bevolking op niet relevante kenmerken zoals etniciteit is levensgevaarlijk en racistisch. Racisme is niet alleen negatief onderscheid maken tussen ras, maar ook cultuur en afkomst. Er ontstaat hierdoor klassejustitie en apartheid. Gelukkig hebben we artikel 1 op ons te beschermen tegen zulke slechte ideeën. Als de politiechef criminaliteit wil bestrijden, dan mag hij dat niet op deze manier doen. Als er hogere straffen moeten komen, dan moet het gelden voor iedereen. |
![]() |
|
maar ik wil hier ook weg omdat ik naar de derde wereldlanden wil om daar mn steentje bij tedragen zeg maar, daar hebben ze helemaal niks, en gaan ze niet van alles een probleem maken, vaak luxere problemen, daar kunnen ze hulp veel beter gebruiken, ook omdat er hier wel genoeg van alles is
Dat wil ik ook, ik denk dat ik naar Azië of Zuid-Amerika ga om Nike, Reebok, VW etc. lastig te vallen met gezeur over arbeids- en mensenrechten ![]() welke schoenen draag jij?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Veiligheid in Veenendaal. De Veroorzaker | 118 | 31-03-2010 11:08 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Promillage | 499 | 12-11-2007 18:22 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 500 | 02-11-2005 11:40 | |
Opmars van Nieuw Rechts WillKillForSex | 86 | 22-10-2003 07:36 | |
Buitenlanders het land uit! climax | 253 | 12-02-2003 21:09 | |
De Kantine |
Mijn condoleances aan iedere Nederlander met verstand waaromniet? | 123 | 16-05-2002 20:45 |