Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2003, 16:09
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Assasin schreef op 01-07-2003 @ 16:58:
Kijk eens even naar de Arabische tv of luister naar een aantal imams
mijn arabisch is niet al te best, maar brengen die regelmatig statistieken uit over hoe geimmigreerde arabieren en hun nakomelingen denken over europa?

trouwens, kan het volgens mij niet eens ontvangen, behalve trt avrasha dan
Oud 01-07-2003, 16:34
Verwijderd
Citaat:
BARON schreef op 01-07-2003 @ 16:53:
- van het feit dat 80% van de criminelen allochtoon is en Nederlanders hier het slachtoffer van worden.
- van het feit dat de overgrote meerderheid van de moslims in Nederland een hekel hebben aan het westen en ons gewoon minachten.
Voor jou geldt 'tzelfde als voor dat kloontje van je, Fortuynist: kom nou eens een keer met feiten in plaats van maar met cijfers te smijten zonder onderbouwing.

Als ik Turk of Marokkaan was en ik las de onzin die jij hier schrijft dan zou ik ook een schijthekel aan je krijgen en je minachten.

...hee, dat doe ik nu ook.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 17:37
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
[QUOTE]Che Guevara schreef op 01-07-2003 @ 16:32:
Citaat:
timbo85 schreef op 30-06-2003 @ 17:02:

laten we teruggaan naar het niksdoen!

Niks doen? Hoe bedoel je niks doen? Terug naar de tijden waarin men niet een integratiecursus hoefde te volgen (de jaren zeventig) lijkt me onwenselijk, maar dat is al lang geleden. Wilde je soms beweren dat de laatste paar jaar niets gedaan is aan de problemen die een aantal allochtonen veroorzaakt?

pim fortuyn had gekke ideeen maar in sommige kan ik mezelf goed inleven maar het belangrijkste hij bond er geen doekjes om hij zei het en dat gaat nu ook steeds meer gebeuren en dat bevalt mij prima

Bond er geen doekjes om? Ik vind dat Pim Fortuyn veroorzaakt heeft dat iedere boerenlul nu zit te zeiken op allochtonen en meent allochtone vrouwen te mogen bespugen en elke allochtoon als dief of lui te mogen beschouwen.
ten eersteu wordt er eindelijk wat gedaan terwijl het eigenlijk al te laat is vroeger bedoelde ik paars mee

ten tweede: dat deed iedere "boerenlul"(goh volgens mij ben je een racist je discrimineert boeren) al tijdens paars laatste jaren is het erger geworden dat ligt niet aan Fortuyn maar had anders ook gebeurd want volgens mij is de situatie laatste jaren niet echt verbeterd omdat een of andere linkse milieuactivist iemand heeft vermoord die eindelijk eens voor verandering had kunnen zorgen,tja hoe had het nu kunnen zijn als Fortuyn niet had vermoord....
Oud 01-07-2003, 19:26
Verwijderd
[QUOTE]timbo85 schreef op 01-07-2003 @ 18:37:

ten eersteu wordt er eindelijk wat gedaan terwijl het eigenlijk al te laat is vroeger bedoelde ik paars mee

Eigenlijk al te laat, in zekere zin wel. Maar dat is niet alleen de schuld geweest van Paars, het is het falen van het immigratiebeleid, dat te weinig gericht was op de allochtoon zelf. Altijd maar praten over allochtonen, maar nooit met allochtonen...

ten tweede: dat deed iedere "boerenlul"(goh volgens mij ben je een racist je discrimineert boeren) al tijdens paars laatste jaren is het erger geworden dat ligt niet aan Fortuyn maar had anders ook gebeurd want volgens mij is de situatie laatste jaren niet echt verbeterd omdat een of andere linkse milieuactivist iemand heeft vermoord die eindelijk eens voor verandering had kunnen zorgen,tja hoe had het nu kunnen zijn als Fortuyn niet had vermoord....

Punt 1: het woord boerenlul heeft niets te maken met het al dan niet discrimineren van boeren

Punt 2: ik bedoel dat het nu de verkeerde kant opgaat. Het is oké dat het bespreekbaar geworden is dat er bepaalde allochtonen zijn die niet bepaald vriendelijk dingen uithalen, maar de discussie slaat de kant op van discriminatie. Steeds vaker komen er ongegeneerd discriminerende vooroordelen uit te kelen van mensen (waar ik liever geen tweedehands auto van zou kopen), en dat zorgt voor meer i.p.v minder spanning. Je moet juist op basis van respect met elkaar in dialoog gaan, elkaar oplossingen aanreiken en overleggen. En dat lukt niet op de Fortuyn-manier.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 19:40
Zaina
Zaina is offline
Hey we gaan toch geen harde discussies zonder mij hier voeren. Ik ben hier de enige die hier ongenuanceerd is en vooral politiek incorrect
Oud 01-07-2003, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Zaina schreef op 01-07-2003 @ 20:40:
Hey we gaan toch geen harde discussies zonder mij hier voeren. Ik ben hier de enige die hier ongenuanceerd is en vooral politiek incorrect
Reageer eens dan
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 19:47
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Zaina schreef op 01-07-2003 @ 20:40:
[argumenten]
Oud 01-07-2003, 19:54
Zaina
Zaina is offline
Argumenten? Heb je nooit eerdere posts van mij gelezen?

Ik blijf erbij sommige groepen zijn risico groepen en horen extra gecontroleerd te worden. En het idee komt uit de praktijk, die man weet heus wel wat die zegt. Ze zijn het gewoon zat om iedere keer dezelfde mensen terug te zien.
Oud 01-07-2003, 19:56
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Zaina schreef op 01-07-2003 @ 20:54:
Argumenten? Heb je nooit eerdere posts van mij gelezen?

Ik blijf erbij sommige groepen zijn risico groepen en horen extra gecontroleerd te worden. En het idee komt uit de praktijk, die man weet heus wel wat die zegt. Ze zijn het gewoon zat om iedere keer dezelfde mensen terug te zien.
risicogroepen extra controleren is iets anders dan extra straffen
Oud 01-07-2003, 20:56
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 01-07-2003 @ 16:46:
'De overgrote meerderheid'

Waar haal jij deze onzin überhaupt vandaan?
Waarschijnlijk baseert hij zich op het forum over blanke mensen
Oud 02-07-2003, 08:14
BARON
BARON is offline
Citaat:
Gatara schreef op 01-07-2003 @ 21:56:
bijvoorbeeld ja; als je ziet hoeveel posts daar worden gedaan... Er zijn ook wel extreem rechtse forums, maar daar posten maar weinig mensen. In dit land is gewoon een vijfde kolonne aanwezig, dankzij het beleid van links.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 08:17
BARON
BARON is offline
Citaat:
nare man schreef op 01-07-2003 @ 17:34:
Voor jou geldt 'tzelfde als voor dat kloontje van je, Fortuynist: kom nou eens een keer met feiten in plaats van maar met cijfers te smijten zonder onderbouwing.

Als ik Turk of Marokkaan was en ik las de onzin die jij hier schrijft dan zou ik ook een schijthekel aan je krijgen en je minachten.

echt te zielig voor woorden, dat eerste punt wat ik noemde is allang aangetoond, maar de linkse kerk wil het gewoon niet horen. Dat tweede punt is ook duidelijk, maar de linkse kerk wil het haatdragende gedrag van moslims gewoon niet zien.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 10:14
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
BARON schreef op 02-07-2003 @ 09:14:
bijvoorbeeld ja; als je ziet hoeveel posts daar worden gedaan... Er zijn ook wel extreem rechtse forums, maar daar posten maar weinig mensen. In dit land is gewoon een vijfde kolonne aanwezig, dankzij het beleid van links.
Jij snapt de grap ook niet....

zucht

Oud 02-07-2003, 11:09
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Gatara schreef op 01-07-2003 @ 21:56:
goh wat een leuk forum stel achterlijke mongolen....................
Oud 02-07-2003, 11:26
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
timbo85 schreef op 02-07-2003 @ 12:09:
goh wat een leuk forum stel achterlijke mongolen....................
[argumenten]

(tactiek even gepikt van joostje)
Oud 02-07-2003, 11:30
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Gatara schreef op 02-07-2003 @ 12:26:
[argumenten]

doe dan tenminste met () ipv []
Oud 02-07-2003, 13:12
Verwijderd
Gatara, ik geloof niet dat veel mensen de ongelooflijke humor en het sarcasme achter het forum over blanke mensen zien. Of ze willen het niet zien.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 13:18
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
BARON schreef op 02-07-2003 @ 09:17:
echt te zielig voor woorden, dat eerste punt wat ik noemde is allang aangetoond,
Allang aangetoond? Waar dan? Laat die bron maar eens zien! Als je dat niet kan, dan is het dus niet aangetoond, en blijft het borreltafelpraat.
Citaat:
maar de linkse kerk wil het gewoon niet horen.
Ik luister.

Laatst gewijzigd op 02-07-2003 om 14:42.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 14:41
Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
nare man schreef op 01-07-2003 @ 17:34:

Van helemaal niemand ben ik een kloon. Ik ben trouwens wel erg benieuwd wat jij onder feiten verstaat. Cijfers dus blijkbaar niet.
Oud 02-07-2003, 14:43
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Fortuynist schreef op 02-07-2003 @ 15:41:
Van helemaal niemand ben ik een kloon. Ik ben trouwens wel erg benieuwd wat jij onder feiten verstaat. Cijfers dus blijkbaar niet.
Loze cijfers inderdaad niet nee, cijfers met een betrouwbare bron erbij kunnen wel als feiten gezien worden.
Oud 02-07-2003, 16:34
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Gatara schreef op 02-07-2003 @ 12:26:
[argumenten]

is dit wel leuk:

hoe kan ik mijn neger het beste verkopen?

vinden ze fruit lekker?

lache zeg!
Oud 02-07-2003, 18:13
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
timbo85 schreef op 02-07-2003 @ 17:34:
is dit wel leuk:

vinden ze fruit lekker?

lache zeg!
mwoh, ik vond die van het forum leuker
Oud 02-07-2003, 18:37
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
timbo85 schreef op 02-07-2003 @ 17:34:
is dit wel leuk:

vinden ze fruit lekker?

lache zeg!
Wel als een neger dat schreef, ja.
Oud 02-07-2003, 18:42
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 30-06-2003 @ 14:25:
Dat je er nog serieus op ingaat. Respect
hopelijk heb je dat ook als ik op jouw reacties serieus ga reageren
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 18:50
Verwijderd
Citaat:
naam onbekend schreef op 01-07-2003 @ 16:46:
'De overgrote meerderheid'

Waar haal jij deze onzin überhaupt vandaan?
steek jij je neus wel s in de mindere wijken van Neerlands grote en middelgrote steden? kom je ooit wel s buiten?

*schuift aan bij discussie*

okeej, deze man stelt dat allochtonen zwaarder of anders moeten worden gestraft. de achterliggende redenering vind ik heel logisch, er is een heel groot probleem met criminele allochtonen. maar als oplossing zie ik liever een uitzettingsbeleid (waar mogelijk) en het toestaan van meer vrijheden aan agenten en burgers om makkelijker een mep te mogen geven (ik heb het niet over mishandeling). ook een standaardrecht zou een hoop kunnen oplossen; dus vaste straffen voor veelvoorkomende vergrijpen: autodiefstal - 1 jaar, winkeloverval- 2 jaar, geweldplaging 3 jaar etc. dat zou ook het rechtsysteem flink onlasten. als dit niet helpt kunen we nog altijd de sharia invoeren specifiek voor moslims
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 19:25
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
FEYENOORDvakX schreef op 02-07-2003 @ 19:50:
steek jij je neus wel s in de mindere wijken van Neerlands grote en middelgrote steden?
Jazeker, ik woon namelijk in zo'n soort wijk.
Citaat:
kom je ooit wel s buiten?
Vaak genoeg. Daarom geloof ik hem ook niet. Ik praat regelmatig met moslims, maar ik merk nooit iets van een hekel aan 'ons' of 'onze cultuur'. Dat is weer die paranoia, waar Pim Fortuyn zo handig van heeft weten te profiteren door de zaken ontzettend te polariseren, en de toch al zo wankele verhoudingen tussen allochtonen en autochtonen verder op scherp te zetten.
Oud 02-07-2003, 19:32
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
FEYENOORDvakX schreef op 02-07-2003 @ 19:50:
okeej, deze man stelt dat allochtonen zwaarder of anders moeten worden gestraft. de achterliggende redenering vind ik heel logisch,)
Het is wel in strijd met Artikel 1 van de Grondwet. Vraag maar aan de juristen onder ons.
Citaat:
er is een heel groot probleem met criminele allochtonen. maar als oplossing zie ik liever een uitzettingsbeleid (waar mogelijk)
Maar met allochtonen van de tweede of derde generatie (en dat zijn het meestal) is dat dus niet mogelijk, want die hebben een Nederlands paspoort. Die kun je niet uitzetten, want dat zou verbannen zijn.
Citaat:
en het toestaan van meer vrijheden aan agenten en burgers om makkelijker een mep te mogen geven (ik heb het niet over mishandeling).
Probleem: waar trek je de grens?
Citaat:
ook een standaardrecht zou een hoop kunnen oplossen; dus vaste straffen voor veelvoorkomende vergrijpen: autodiefstal - 1 jaar, winkeloverval- 2 jaar, geweldplaging 3 jaar etc. dat zou ook het rechtsysteem flink onlasten.)
Dat ben ik wel met je eens, mits het geldt voor iedereen.
Citaat:
als dit niet helpt kunen we nog altijd de sharia invoeren specifiek voor moslims
Maar hiervan begrijp je hopelijk zelf ook wel dat het klinkklare nonsens is.
Oud 02-07-2003, 21:07
Verwijderd
Citaat:
naam onbekend schreef op 02-07-2003 @ 20:32:
Het is wel in strijd met Artikel 1 van de Grondwet. Vraag maar aan de juristen onder ons.

*uch* opgeblazen rechtenstudentjes *uch*

Maar met allochtonen van de tweede of derde generatie (en dat zijn het meestal) is dat dus niet mogelijk, want die hebben een Nederlands paspoort. Die kun je niet uitzetten, want dat zou verbannen zijn.

dat bedoelde ik ook met 'waar mogelijk'

Probleem: waar trek je de grens?

als het een ziekenhuisopname tot gevolg heeft bv.

Dat ben ik wel met je eens, mits het geldt voor iedereen.

yesss

Maar hiervan begrijp je hopelijk zelf ook wel dat het klinkklare nonsens is.
als de AEL ooit nog groot wordt........
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 21:11
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
FEYENOORDvakX schreef op 02-07-2003 @ 22:07:
*uch* opgeblazen rechtenstudentjes *uch*
Of ze opgeblazen zijn weet ik niet, maar ze zullen mij stuk voor stuk gelijk geven.
Citaat:
Dat gebeurt niet zo snel. Slechts zeer weinig moslims voelen zich aangesproken door de standpunten van de AEL. Vooral Turken, berbers en vrouwelijke moslims zien weinig in een Arabisch-Europese Liga die op het gebied van emancipatie ongeveer twee eeuwen achterloopt.

En ja, dan hou je nog maar zo'n 5% van de Nederlandse moslims over...
Oud 02-07-2003, 21:31
Verwijderd
Citaat:
naam onbekend schreef op 02-07-2003 @ 20:32:
Stimmt. Art. 1 GW wordt ook wel het discriminatieverbod genoemd.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 11:02
thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
FEYENOORDvakX schreef op 02-07-2003 @ 22:07:

WHAAAAAAHAHAHAhahaha
dan val ik van mn stoel van t lachen
Oud 03-07-2003, 14:34
Verwijderd
Citaat:
thugz-angel schreef op 03-07-2003 @ 12:02:
WHAAAAAAHAHAHAhahaha
dan val ik van mn stoel van t lachen
Ik zie 't al voor me Anyway, als de AEL hier groot wordt dan verhuis ik definitief. AEL en LPF in één land kan ik niet aan.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 17:33
thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 03-07-2003 @ 15:34:
Ik zie 't al voor me Anyway, als de AEL hier groot wordt dan verhuis ik definitief. AEL en LPF in één land kan ik niet aan.
ik ga hier sowieso al weg hehe, als de ael aan de macht komt, dan heb ik alleen maar een reden meer hehe
Oud 04-07-2003, 16:32
Verwijderd
Citaat:
thugz-angel schreef op 03-07-2003 @ 18:33:
ik ga hier sowieso al weg hehe, als de ael aan de macht komt, dan heb ik alleen maar een reden meer hehe
Wat zijn de andere redenen en waar wou je heen gaan?
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 18:22
thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 04-07-2003 @ 17:32:
Wat zijn de andere redenen en waar wou je heen gaan?
te egoistisch hier, ik weet niet iedereen denkt alleen maar aan zichzelf, dat vind ik fuck
maar ik wil hier ook weg omdat ik naar de derde wereldlanden wil om daar mn steentje bij tedragen zeg maar, daar hebben ze helemaal niks, en gaan ze niet van alles een probleem maken, vaak luxere problemen, daar kunnen ze hulp veel beter gebruiken, ook omdat er hier wel genoeg van alles is
Oud 05-07-2003, 21:56
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
thugz-angel schreef op 05-07-2003 @ 19:22:
te egoistisch hier, ik weet niet iedereen denkt alleen maar aan zichzelf, dat vind ik fuck
maar ik wil hier ook weg omdat ik naar de derde wereldlanden wil om daar mn steentje bij tedragen zeg maar, daar hebben ze helemaal niks, en gaan ze niet van alles een probleem maken, vaak luxere problemen, daar kunnen ze hulp veel beter gebruiken, ook omdat er hier wel genoeg van alles is
Ga ik met je mee
(wil ik ook! )
Oud 05-07-2003, 22:34
thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
Gatara schreef op 05-07-2003 @ 22:56:
Ga ik met je mee
(wil ik ook! )
kommaaa komma hehehe
hoe meer hoe beter kun je daar wat oprichten
Oud 06-07-2003, 10:06
Verwijderd
[QUOTE]thugz-angel schreef op 05-07-2003 @ 19:22:

Verrechtsing heet dat, gelukkig zijn er ook nog idealisten (zoals ik ).

Dat wil ik ook, ik denk dat ik naar Azië of Zuid-Amerika ga om Nike, Reebok, VW etc. lastig te vallen met gezeur over arbeids- en mensenrechten
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 20:29
thugz-angel
thugz-angel is offline
[QUOTE]Che Guevara schreef op 06-07-2003 @ 11:06:
Citaat:
thugz-angel schreef op 05-07-2003 @ 19:22:

Verrechtsing heet dat, gelukkig zijn er ook nog idealisten (zoals ik ).

Dat wil ik ook, ik denk dat ik naar Azië of Zuid-Amerika ga om Nike, Reebok, VW etc. lastig te vallen met gezeur over arbeids- en mensenrechten
idd, ja ik weet dat ijj er een bent, maar jij bent echt een van de weinigen, maar cool

ooooohh cool hehehe, gatara en ik gaan ook wel mee
Oud 06-07-2003, 20:32
Verwijderd
Citaat:
naam onbekend schreef op 30-06-2003 @ 19:21:
Zegt de term 'allochtone Nederlander' je iets? Je bent al allochtoon als een van je ouders niet in Nederland is geboren. Zelfs Prins Willem-Alexander en zijn broers zijn allochtoon. Sterker nog: onze koningin is allochtoon! Wil je die dan ook allemaal strenger gaan straffen?
Straks heb je nog een probleem, namelijk het kind van Máxima en Willem-Alexander, Máxima is ''allochtoon'' en Willem is ook al ''allochtoon'' , en hoe leg je dat uit?

Ik ben er overigens tegen dat allochtonen strenger gestraft moeten worden dan autochtonen, er zijn genoeg Nederlanders die, om het zo maar even te zeggen, niet sporen.80% van de misdaden wordt begaan door allochtonen, dus? Dat is nog geen reden om ze strenger te straffen.
En dat de allochtonen zo ''crimineel'' en ''irritant'' zijn, lijkt mij te komen uit de opvoeding van de ouders.

en BARON : je moet komiek worden

[edit] dit was dus weer crap,ik hoor dus bij die 95% haal de beste tekst er maar uit [/edit]

Laatst gewijzigd op 06-07-2003 om 20:37.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 09:29
Verwijderd
Citaat:
thugz-angel schreef op 06-07-2003 @ 21:29:
ooooohh cool hehehe, gatara en ik gaan ook wel mee
Is goed, maar eerst m'n studie afmaken.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 20:35
thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 07-07-2003 @ 10:29:
Is goed, maar eerst m'n studie afmaken.
ja ik ook hehehe
Oud 07-07-2003, 20:49
Verwijderd
Citaat:
thugz-angel schreef op 07-07-2003 @ 21:35:
ja ik ook hehehe
Als je nou eens rechten ging studeren
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 20:51
thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 07-07-2003 @ 21:49:
Als je nou eens rechten ging studeren
ga ik misschien ook doen hoor heheh
Oud 07-07-2003, 20:52
Verwijderd
Citaat:
thugz-angel schreef op 07-07-2003 @ 21:51:
ga ik misschien ook doen hoor heheh
Hehe, gaan we ze samen screwen, gna gna.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 20:55
thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 07-07-2003 @ 21:52:
Hehe, gaan we ze samen screwen, gna gna.

hehehehhe, ja man,
maar dan moet je wel op mij wachten he
Oud 07-07-2003, 20:59
Verwijderd
Citaat:
thugz-angel schreef op 07-07-2003 @ 21:55:
hehehehhe, ja man,
maar dan moet je wel op mij wachten he
Is goed, ik zal t werk dan wel voorbereiden
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 21:01
thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 07-07-2003 @ 21:59:
Is goed, ik zal t werk dan wel voorbereiden
ok is afgesproken heheh
Oud 13-07-2003, 01:05
Roderoos.tk
Roderoos.tk is offline
Sorry dat ik zo laat reageer, maar ik wilde toch even reageren.

Het categoriseren van de bevolking op niet relevante kenmerken zoals etniciteit is levensgevaarlijk en racistisch. Racisme is niet alleen negatief onderscheid maken tussen ras, maar ook cultuur en afkomst. Er ontstaat hierdoor klassejustitie en apartheid. Gelukkig hebben we artikel 1 op ons te beschermen tegen zulke slechte ideeën. Als de politiechef criminaliteit wil bestrijden, dan mag hij dat niet op deze manier doen. Als er hogere straffen moeten komen, dan moet het gelden voor iedereen.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 16:10
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline

Dat wil ik ook, ik denk dat ik naar Azië of Zuid-Amerika ga om Nike, Reebok, VW etc. lastig te vallen met gezeur over arbeids- en mensenrechten [/B][/QUOTE]

welke schoenen draag jij?
Reageren

Regels voor berichten