![]() |
|
Ik ben geen adonis en ik ben geen trol.
![]() Eigenlijk ben ik best tevreden met mezelf op alle vlakken. Ach ja.... ik moet alleen mijn buikje nog eens en beetje wegwerken, maar dat lijkt me niet iets onmogelijks ![]() "God, please save me from your followers!" - Bumper Sticker
|
![]() |
Ik ben te dik
Ik heb cellulites Ik heb overal straie (van het snel dik geworden zijn) Ik heb een lelijke huid die van nature allemaal rare pukkeltjes heeft...alsof ik altijd kippevel heb Maarre... Alles is in verhouding Ik heb een lief gezicht en een leuke uitstraling Ik heb mooie borsten kortom: ik neem mezelf zoals ik ben en ben best tevreden. En als mensen zeggen van niet, is dat hun probleem! toch apart dat alle mooie meisjes hier zichzelf niet kunnen waarderen, als zelfs IK dat kan van mezelf!
|
ik vind me helemaal lelijk, ik vind dat er niets schoon aan mij is shrug. ik voel me te dik, mijne kop is lelijk, lelijke nagels (bijter
![]()
|
Er zijn genoeg jongens die naar me kijken, dus zal ik wel aantrekkelijk zijn.
Al zou ik een paar dingen willen veranderen. Ik ben te klein 163cm Ik wil kleinere neusgaten (ben altijd bang dat hij daarop afkickt als ik bovenop hem zit. Maar dat gebeurt natuurlijk nooit. Hij heeft dan wel wat anders aan zijn kop) Mijn tanden staan een beetje scheef. Ik had liever een slanke taille. Maar ik heb een mooi figuur, mooie borsten en benen en een redelijk platte buik en volgens mijn vriend supersexy ogen. En hij is verliefd op me geworden toen hij me van achteren zag ----> mijn kontje. Verder is het logisch dat iedereen zichzelf spiegelt aan het ideaalbeeld dat ons wordt opgedrongen door alles en iedereen. Maar dat laten we alleen toe door onzekerheid. Overigens zit aantrekkelijkheid (ook seksueel) voor een groot deel in het koppie. (kunnen flirten, ad rem zijn en elkaar begrijpen en meer van die dingen) Ben ik ook wel tevreden over. Ben een gelukkig mens
|
Verwijderd
|
Ik weet niet of ik iemand seksueel aantrekkelijk zou vinden als die er uit zou zien zoals ik nu doe. Maar ik zou iig niet op diegene afknappen, en dat is al een begin.
Ik ben best tevreden met mezelf. Niet te dun, niet te dik (maar daar klaag ik af en toe wel over natuurlijk, maar doe er niks aan eigenlijk ![]() ![]() ![]() Meestal als ik in de spiegel kijk is het "mjah, dat kan er wel mee door " ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
ik vind mezelf sexueel dus niet echt aantrekkelijk, alhoewel andere mensen schijnbaar andere ideeën daarover hebben. Ik accepteer mezelf echter zoals ik ben en daar doet de rest van de wereld het maar mee...
pluspunten: * mooie ronde en gespierde billen; * lange benen; * heldere blauwe ogen; minpunten: * iets te lang * iets meer gespierd is misschien wenselijk; * jongensuiterlijk (lijk wat jonger dan ik in werkelijkheid ben) |
![]() |
|
Tja, ik ben geloof ik door de kon-ik-maar-wat-veranderen fase heen. Ben wat te zwaar, wat er nu heel langzaam afgaat, en nu het lichamelijk wat beter gaat komt m'n energie ook weer een beetje terug. Dus ik ben geen barbie-model, maar so what? Ik kan me best sexy voelen, en dan ben ik het ook voor (veel) anderen denk ik. It's all about the curves, baby
![]() Addendum: Ik ben wel, vind ik zelf trouwens, prettiger aan het oog in kleren als eruit. Helemaal als ik me in kostuum onder de mensen begeef merk ik (tot mijn verbazing) dat er hier en daar ogen over de grond rollen. Maar zowieso vind ik de meeste lichamen interessanter als ze aangekleed zijn, het mijne inclusief.
Laatst gewijzigd op 30-07-2003 om 22:57. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat is echt zo lief. [/knuffelbui] [ontopic] Ik ben best tevree met mezelf, sport vrij veel de laatste tijd, en de spierontwikkeling gaat gestaag verder, gelukkig niet extreem zichtbaar als ik dus niks doe. Dit zijn alleen "actie-spieren". ![]() Verder ben ik tevree met mijn lichaam, en vind ik mezelf wel terug in de categorie "aantrekkelijk" en ook "sexueel aatrekkelijk". Maar het meest tevreden ben ik met mijn ogen. Die zeggen het meest.
|
NOT! alles onder de borst is ok benen ben ik zelfs er blij mee voeten zijn gelukkig ook geen kaasfabrieken elfde lid mag er ook wezen buik mag ietsje platten maar op me dreads en piercings na vind ik de bovenkant niet echt super.
|
Niet echt nee, maar andere mensen schijnen daar anders over te denken
![]() Ach...ik vind dat ik té behaard ben, en een beetje te breed qua schouders en heupen (niet dat daar vetrollen oid zitten maar gewoon, breed gebouwd) en ik heb van die überlompe handen (heel klein) en voeten (maat 50/51) ![]()
|
Ik heb wel eens momenten gehad dat ik best kon geilen op mezelf, maarja ik vind vrouwen dan soms ook best geil. Toch wel handig dan om zelf tieten te hebben
![]() Laatste tijd vind ik mezelf niet echt seksueel aantrekkelijk....heb geen lekker lijf ofzo...te dikke buik, striae, cellulites en de rest (ellebogen, enkels) is te botterig en dun...zelfs mijn vriend vind me niet aantrekkelijk, nou dat zegt dan toch al wat als je vriend dat tegen je zegt, of niet dan? soms kan ik mezelf wel aantrekkelijk/ mooi/ fascinerend vinden op bepaalde momenten...hoe mn haar zit, hoe ik kijk, in het algemeen e.d Maar ik heb helaas gewoon niet meer de sex-appeal van een tienermeisje...sorry maar die HEBBEN dat gewoon...en tja als je de 20 nadert of bent gepasseerd is dat meestal toch finito... |
![]() |
|
Waar ik wel tevreden over ben:
-Borsten (hadden best groter mogen zijn, maar zijn niet lelijk qua vorm) -vagina...normaal interesseerde me dat niet zo...maar na complimenten van mn vriend en een vergelijkend warenonderzoek op het naaktstrand kan ik mezelf toch best tevreden stellen....alhoewel het een kwestie van smaak is en blijft want er zijn ook mannen die echt op een 'spleet' vallen zonder zichtbare schaamlippen die eruit steken zeg maar -hals/ decollete: dat je mn sleutelbeenderen een beetje ziet (moet ook weer niet overmatig worden das ook weer lelijk maar bij mij zit het net mooi) -billen soms: de ene keer hoor ik dat ze mooi en lekker zijn en de andere keer hoor ik weer dat ze te flubberig, dik, cellulites-achtig zijn... -haren soms -gezicht soms (ogen, lippen, uitstraling) -combi van gezicht en haar als dat net goed zit -heb lange benen |
![]() |
|
Ook maar even mn minpuntjes dan
![]() -te dikke buik in verhouding tot de rest van mn lichaam (=vrij slank, alleen buik-zwembandjes-billen niet heeeel erg, buik is dan vrij dik en billen zijn gewoon niet strak, maar niet echt dik ofzo) komt ook doordat mn rug verkeerd staat. -onvrouwelijk lomp loopje met te grote passen (maar is wel karakteriserend voor wie ik ben) -botterige, uitstekende ellebogen -ik 'an profiel' soms (neus lijkt scheef, lelijke oortjes) -bepukkelde, zwabberende bovenarmen -cellulites op mn dijen/ billen -striae op mn heupen -flubberkont soms -te dunne enkeltjes -te grote voeten (mt 41) -lelijke benen (onderbenen te dun en bovenbenen weer te dik) -weerborstel in mn haar Mjaa da was het wel zo'n beetje ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Legendarische quotes van forumers. Missy | 110 | 09-07-2009 23:03 | |
Liefde & Relatie |
Grens liefde - vriendschap Blitzkrieg Bop | 13 | 12-05-2003 14:34 |