Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb zo veel knuffels:
- hond: Bello - hond 2: Lenny - Tijger: Teigetje - Hond 3: Poop - Aap: Elmo - Hond 4: Rufus - Tijger 2: Tijger - Teigetj winnie the pooh groot: Teigetj - Teigetj winnie the pooh klein: Ukkie teiger - Ioor: Ioor En dit ligt allemaal in m'n bed jaja.. ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik had altijd gigantisch veel knuffels, er liggen er nu nog wel een paar in mijn bed maar niet veel meer. Meer ter aankleding van mijn bed.
Ik sliep altijd met een deken van één bij één. Was helemaal verslaafd aan dat ding. Mijn moeder heeft hem nog - kvinnum nog steeds fantastisch ![]() Kheb um nooit een naam gegeven en mijn knuffels ook niet |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
mijne heette ollie , omdat het zo'n lompe olifant was ![]() ik heb hem nog steeds ligt nog weg te rotten bovenop me kast ![]()
|
Verwijderd
|
K heb drie honden, me allerliefste gele kleine hondje die ik al vanaf me geboorte heb heet ( hoe kan t ook anders) Meneer de Hond en dan heb ik nog een ietsje pietsje grotere bruine hond die Puk heet en een nog grotere bruine/witte hond die Napoleon heet(naar een hond die in een film met een luchtballon meereist ofzo)
Dan heb ik nog een Panda die Panda heet Een tijger die Simba heet Een hond die ik in Disneyland Parijs gekocht heet die Pluto heet (en ja het moet ook pluto voorstellen) Een pop die nu op mijn kast ligt die Roosje heet De pop van mijn (jawel!!!) broer die Klaasje heet Baby Born die Marlies genoemd werd Een kleine pop die Lizzy genoemd werd Een nog kleinere pop die Dorien heet (k heb altijd een hekel aan die pop gehad, omdat ik vond dat ze altijd alle aandacht wou hebben als Lizzy er ook was!! ![]() En ik heb nog een heeeeeeeeeeeele grote tas vol knuffels achter t schot bij ons liggen, misschien ga ik die straks wel zoeken |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
De Kantine |
vraag maar raak Verwijderd | 500 | 16-11-2008 12:26 | |
De Kantine |
het Vragenvuur #3 Kitten | 500 | 08-02-2007 15:39 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |