Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
niet kwijt..gwoon een tijdje niet meer geweest (oh. ![]()
|
[/B][/QUOTE]
Die kinderen worden ook opgevoed hoor. Ieder kind krijgt verhalen over arme gezinnen of Derde Wereld landen. Ze worden heus niet alleen maar volgestopt met dure kleding, sporten, vakantie en snoep, zodat ze als een volkome onwetende op hun 21ste het huis uit gaan. ![]() ghehehehe, zulke mensen ken ik
||
![]() |
Citaat:
Verder is er ook nog duidelijk onderscheid te maken tussen de mensen die zich kleden als Kakker om maar kakker te willen zijn, en je hebt mensen die het mooi vinden en bij hij stijl past... die eerste variant zijn meestal de arrogantste... Maar het is toch ook wel humor af en toe te lachen om de arbeiders en burgers ![]() En ja, ik draag ook polo's, van bommels, dockers, ik hockey, pa een Chevrolet etc... maar dat maakt mij voor mijn gevoel niet beter (of slechter) dan andere mensen, hier voelen wij/ik ons prettig bij
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Jaaah, sommige zijn wel aardig... maar anderen.
![]() Ik zit zelf op 3 GYMNASIUM (is over naar 4 Gym btw. ![]() Maar iedereen is anders, dus ook iedere kakker is anders ![]() *einde discussie zou ik zeggen... ![]()
|
![]() |
Er is weinig waar Mickey zo blij van wordt als een echte, verwaande, over het paard getilde kakker. Prachtig. Maar vanzelfsprekend richten de grauwe, egalitaire Nederlanders hun odium op hen die wel weelderig leven casu quo kunnen leven. Nee: liever een rijke VVD'er dan zo'n andermans geld verkwistend links loeder.
![]() |
![]() |
|
...
Ik zeg niks! ![]() Ik vind de kakjongens, even TE erg gewoon... Ze zouden toch het meest "sophisticated" zijn? Volgens mij juist niet. Geen enkel respect voor wat op deze aardkloot rondloopt... Kakmeisjes daarentegen, hebben (tot op zekere hoogte) nog iets charmants en liefs.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Veel mensen vinden mij een kakker, en dat vonden ze ook al op de basisschool!
Mijn kenmerken: -ik woon in Bilthoven-Noord -ik ben enig kind -mijn ouders zijn best rijk (understatement) -mijn vader is gepensioneerd (hij is 58) -Mijn vader heeft zijn hele leven in Brussel gewerkt en daarvoor overal in Azië -Ik heb een eigen auto (jaguar uiteraard) -Mijn ouders hebben nog vier auto´s. -Ik studeer notarieel recht en fiscaal recht -Ik speel geen golf of hockey, dat is een volkssport. Ik rij paard en doe aan polo (met paard natuurlijk) -Ik spreek bekakt, kan ik ook niets aan doen. -Ik ben altijd netjes gekleed. -Ik heb 5 horloges (meeste Baume & Mercier) -Ik kijk inderdaad neer op ´het volk`, maar laat dat niet merken. Toch vindt bijna iedereen mij aardig. Het enige wat ik nog mis, is een mooie jonge vrouw aan mijn zijde.... |
![]() |
|
best wel grappig om iedereen zo te zien oordelen. ze zien een kraagje omhoog,ze zien nette kleren en oeeeew,wat zijn de mensen slecht hé,gewoon omdat ze meer geld hebben dan de meesten onder ons...
![]()
||
Citaat:
kakkers hebben altijd polo's aan, met nette rechte kleding, en nette schoenen. Meestal doen ze aan tennis of hockey ![]() ik kende eerst ook iemand uit me klas die vreselijk bekakt was, en der moeder ook, die werkte namelijk op dezelfde school. Het was zooo errug om te zien wat ze soms aanhad. ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Tot welk "hokje" je jezelf rekent/je wordt gerekend alle andere "hokjes" zijn dan toch ook "minder" als of alleen kakkers zijn die alle andere mensen "minder" vinden
laatst was er zo'n festival met nog al wat alternatieve bandjes, liepen er daar ook wat "kakkers" rond, ze werden daar weg gekeken NIET normaal..maar goed. Ik denk dat mensen omgaan met mensen die op het zelfde denkniveau zitten en dezelfde normen en waarden in acht nemen. Ik wordt zelf in het hokje "kak" geplaatst en ik voel me erg zeker wil in thuis. Ik voel prettig bijdeze mensen. En ik draag echt geen polo's omdat ik dan met ze om kan gaan. Tuurlijk zijn er mensen die te veel geld hebben, dat aan iederen willen laten zien en er veeel hele dure kleding van kopen en daarnaast ook nog zwaar arrogant zijn. In mijn vrienden groep hebben alle gast polo'tje aan en een g-star spijkerbroek, bootschoentjes/timberlands eronder en toch ook wel een aardige matje op zn tijd, de meiden lopen er ook netjes bij. Maar dat maakt al deze mensen zeker niet arrogant. Het kan wel zo zijn dat ze op andere mensen "neerkijken" maar dat is dan zeker neit omdat ze minder geld zouden bezitten ofwhat ever maar omdat ze zich gewoon zielig gedragen en dingen doen waarvan wij denken dat DOE je toch gewoon NIET. Maar goed, tot slot om eventjes de vooroordelen de wereld uit te helpen: een kakker is niet per definitie arrogant, en het is ook niet zo dat ze braaf zijn, kak.-meisjes drinken niet alleen maar breezers, de meesten zijn na een avond stappen lam van het bier, verder wilde ik nog ff kwijt dat netjes geklede, goed verzorgd uitziende kak jongens met polo bootschoentjes en wat langer haar gewoon LEKKER zijn!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kan werkelijk nog steeds niet begrijpen wat al die alto`s nou toch tegen kakkers hebben. (Ja goed gelezen! de meeste onder ons die vooroordelen hebben over kakkers zijn van die alternatievelingen)
Laat hun toch lekker een snob zijn. Dat jullie een afkeer hebben van alles dat met 'netjes' te maken heeft wil niet zeggen dat de rest van de wereld er ook zo over denkt. Er zijn nou eenmaal mensen die volop willen genieten van het leven en dat graag doen met behulp van geld. Ze zijn zo opgevoed en zijn niks anders gewend Jullie kennen 584 bands uit jullie hoofd. Bezoeken zowat elk concert en het boeid jullie verder geen eene reet om daar ook ff in een modderplas te springen als het regent. Willen graag anders zijn dan andere, willen niet met de 'massa' 'meelopen'. Jullie zijn graag jezelf, terwijl jullie je toch houden aan de 'normen-en-waarden / regels' binnen je eigen subcultuurtje. Jullie dragen liever een horloge gemaakt ergens in een derde wereld land dan eentje dat er stijlvol uit ziet afkomstig een bekend merk En ja die echte kakkers die gewoon zo zijn geboren, die uit een bekakt familie komen kijken inderdaad neer op jullie. Omdat ze gewoon niet kunnen voorstellen waar jullie nou die moed vandaan halen om je haren half kaal te scheren en er wat rode verf door heen te flikkeren. Ze begrijpen niet hoe leuk het nou is om alle concerten af te gaan en daar zorgeloos midden in de regen te staan terwijl je helemaal zeik en zeik nat word. Ze hebben niet door hoe fijn het is om je nergens zorgen over te maken over je uiterlijk/image en gewoon midden in de stad op de grond te gaan zitten om daar met ze alle te bbq-en terwijl iedereen raar naar je zit te kijken. En ze begrijpen ook niet hoe handig nou die grote honden kettingen zijn die vastgemaakt zijn aan de broek en portemenee. en jullie alternatievelingen. Jullie hebben niet door hoe comfortabel en prettig het is om in een mooi groot huis te wonen met alle gemakken voorzien. Jullie begrijpen niet dat het toch best handig is om een garage te hebben waarin voor elk lid van het gezin een auto staat, hoe handig het is om een dienstmeisje te hebben die alles voor je regelt waardoor jij met je kont niet van de bank hoeft en lekker verder kunt praten over die prachtige jacht dat je vader pas heeft gekocht voor je omdat jij ff zin had om samen met jou hele hockey clubje te zeilen die zelf overigens ook allemaal al in bezit zijn van zo`n zeilboot. Jullie zien het nut er niet van in om honderdvijfentachtig poedertjes en zalfjes aan te schaffen, het liefts van een duur en bekend merk, voor de buitenkant van het lichaam. Jullie hebben niet door hoe heerlijk het is om 1maal per week ff bij te kleuren onder de zonnebank en vervolgens ff een sauna binnen te stappen om al die bacterien te laten sterven. En weetje.. nu ik dit allemaal zo zit te schrijven, valt mij 1 ding op. Kakker of geen kakker. Alto of geen alto. Iedereen is geen haar beter dan de ander. Kakkers kijken neer op jullie omdat jullie je totaal niet bezig houden met wat andere van jou vinden en schijt hebben aan de rest. Jullie.. jullie kijken neer op mensen die toevallig 2 kraagjes omhoog hebben |
![]() |
||
Citaat:
hmm ja dus
||||
![]() |
Citaat:
Ik schijn alternatieveling te zijn, maar ik heb ook respect voor de kakkers. In principe gaan zij ook niet met de grootste stroom mee. Dus eigenlijk zijn zij ook gewoon een stelletje alternatievelingen ![]() Citaat:
Citaat:
eeeehhhh.... 1e 2. En ja, wij hebben een schoonmaakster ja, alleen die komt 1 keer in de week, en we hebben een hele mooie speedboot. En hockey is geen kakkersport, ik heb vrienden die er aan doen, en in een rijtjeshuis woont. Wat jij nu doet is de prototypes van de alto en de kakker met elkaar vergelijken, terwijl iedereen anders is, ook in hun eigen subcultuur. En wat jij nu gezegd hebt, is dat ik geen alto ben, maar eigenlijk een semi-kakker. Ik draag toch echt geen polo'tjes, praat niet met de rollende r, en ga om met mensen die in een rijtjeshuis wonen. Ik denk niet dat je kakker of alto bent naarmate je inkomsten (of je vaders inkomsten natuurlijk) maar naarmate wie je zelf bent. Jij schildert alto's nu af als arme sloebers die alles best vinden, maar ik denk dat in de puberteit de mensen die zich geen kakker voelen zich af gaan zetten tegen hun ouders. (en ook gewoon lekker zichzelf gaan zijn) Laatst gewijzigd op 21-07-2003 om 10:45. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
wel funny, want hier zijn het vooral kinderen van rijke ouders die alternatief worden, die dus wél in grote huizen en met veel comfort leven, en die dus als reactie zich alternatief beginnen te gedragen. Ze wéten dus wel wat het is om rijk te zijn maar kiezen voor een ander leven. Kom je hier echt vaak tegen. En wat dat laatste betreft van jou: ik denk niet dat er op kakkers wordt neergekeken omwille van de kraagjes; ik denk dat het eerder gaat om hun mentaliteit (als we dan toch veralgemenen). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Khad gewoon ff zin om ook eens mee te lullen aan de hand van vooroordelen en zaken waarvan ik zelf niet eens 100% zeker weet of het klopt of niet. Maar wat ik wil duidelijk maken is dat er altijd maar word gezeikt over andere terwijl ze zelf precies hetzelfde doen en zijn Mischien ben ik met hele andere soorten mensen in contact gekomen. Maar tot nu toe zijn het altijd vooroordelen geweest vanaf de buitenkant. Net gekleed meisje kijkt neer op een skate-typjee vanwege de kleding en levenstijl. Maar ondertussen kijkt dat skate-typje neer op het net gekleed meisje omdat ze dure merk kleding aan heeft en der haren overdreven netjes heeft zitten. Ik bedoel.. wie is hier nou beter? Beide zijn net zo erg, dus hou dan gewoon eens op met dat gezeik! (niet tegen jou hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nee lifestyle lijdt onder een alto- plaag ![]()
|
is dit een kakker afzeik topic?
van mij mag ie wel dicht? als hier behoefte aan is? (meldpunt en mededelingen) ik denk gewoon dat dit een wat normaler topic is dan het "hmzz alto's" topic. dit is gewoon wat versta jij onder kakkers. de alto topics gaan altijd over een bepaald soort alto? de soort die doorgaans jong is, puberaal, en overal tegen aan schoppend? zeg maar... ik denk dat daar een verschil in zit. maar anders kan men natuurlijk altijd op meldpunt en mededelingen iets neerzetten als ik ongelijk heb..ik weet natuutlijk ook niet alles ![]() ![]()
||
Citaat:
Wanneer er een topic is over altos zijn de reacties meteen; jeetje krijg een leven, maak je niet zo druk, en iedere alto is zichzelf, en rot eens op met je hokjes. Ik zie er niet zo veel verschil in invergelijking met een topic zoals deze. Enfin, je moet wel een streep zetten, of al zulke topics dicht, of laat ze lekker open. En wat mij betreft laat ze lekker open..
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maja laat maar zitten verder.. ik trek me terug.. voordat iedereen hier straks een hekel aan me heeft (mog dat nog niet zijn gebeurd aan de hand van jullie vooroordelen) |
![]() |
||
Citaat:
Je suis batter le Sacre bleu! Je opende het zoveelste topic! Je vader kan geeneens je moeder betalen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
wanneer ben je een kakker en wanneer niet? mathew anderson | 20 | 09-11-2020 21:13 | |
Algemene schoolzaken |
Kakkers? annieke | 6 | 04-10-2011 15:15 | |
Algemene schoolzaken |
kakkers help mij!!!!! ukkie88 | 67 | 17-08-2011 07:26 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Kakkers. Rdieroos | 4 | 26-08-2009 15:53 | |
Lifestyle |
Kakkers hier kijken Silver_Rose | 29 | 10-12-2005 15:39 | |
Psychologie |
goth's/alternatievelingen <--> kakkers Ciskaatje | 73 | 11-09-2002 12:25 |