Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2003, 15:31
wietsie
wietsie is offline
Hahaha.. ik had het hier laatst ook over met een jongen die zichzelf een kakker vindt en er trots op is

Hij vindt mensen die van die merken dragen, die al vaak zijn genoemd, en ook nog 's een kraag omhoog hebben mensen die kakker willen zijn en mensen die die merkkleren dragen met expres kraag omlaag, dat zijn pas echte kakkers! whaha.. en dat zegt ie dan ook met zo'n 'r' weetje wel.. haha echt vet grappig.. en hij zei ook: ja veel mensen denken dat ik arrogant ben maar ik ben gewoon heel zeker van mezelf en dat straal ik uit..

hehe.. ach.. iedereen is anders he
Oud 09-07-2003, 16:44
Li
Li is offline
Citaat:
wietsie schreef op 09-07-2003 @ 16:31:
Hahaha.. ik had het hier laatst ook over met een jongen die zichzelf een kakker vindt en er trots op is

Hij vindt mensen die van die merken dragen, die al vaak zijn genoemd, en ook nog 's een kraag omhoog hebben mensen die kakker willen zijn en mensen die die merkkleren dragen met expres kraag omlaag, dat zijn pas echte kakkers! whaha.. en dat zegt ie dan ook met zo'n 'r' weetje wel.. haha echt vet grappig.. en hij zei ook: ja veel mensen denken dat ik arrogant ben maar ik ben gewoon heel zeker van mezelf en dat straal ik uit..

hehe.. ach.. iedereen is anders he
Leuke vrienden heb jij
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Li schreef op 09-07-2003 @ 17:44:
Leuke vrienden heb jij
Mwah dat soort mensen hebben ik ook als vriend. Mensen die dit serieus menen en mensen die dit voor de grap zeggen... maar met allebei kan je best lachen

Arrogantie is niet zo heel veel mis mee hoor...
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 19:44
Die Happy
Die Happy is offline
Citaat:
Qamra schreef op 08-07-2003 @ 16:20:
Offtopic: Duh, je hebt al zeker honderd gemist meid..

Was je de url kwijt van s.com ofzo

niet kwijt..gwoon een tijdje niet meer geweest (oh. ...alweer zo'n late reactie)
Oud 18-07-2003, 11:46
StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Citaat:
nare man schreef op 05-07-2003 @ 20:29:
Stiekem wil elke student dat zijn.
False!
Ik ben student en het corps zuigt. Echte mannen zitten juist NIET bij het corps.
Oud 18-07-2003, 12:53
Nebuchadnezzar
Nebuchadnezzar is offline
[/B][/QUOTE]
Die kinderen worden ook opgevoed hoor. Ieder kind krijgt verhalen over arme gezinnen of Derde Wereld landen. Ze worden heus niet alleen maar volgestopt met dure kleding, sporten, vakantie en snoep, zodat ze als een volkome onwetende op hun 21ste het huis uit gaan. [/B][/QUOTE]

ghehehehe, zulke mensen ken ik
Oud 18-07-2003, 13:16
P&C
P&C is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 08-07-2003 @ 19:46:
Bij kakkers moet ik altijd aan 2 dingen denken:

1) 4 poloshirts over elkaar met de kraagjes opstaand natuurlijk
2) Hockey

En natuurlijk de rrrrollende R... mag niet vergeten worden
*ahum* dit zijn er 3 * ahum*

Verder is er ook nog duidelijk onderscheid te maken tussen de mensen die zich kleden als Kakker om maar kakker te willen zijn,
en je hebt mensen die het mooi vinden en bij hij stijl past...
die eerste variant zijn meestal de arrogantste...

Maar het is toch ook wel humor af en toe te lachen om de arbeiders en burgers

En ja, ik draag ook polo's, van bommels, dockers, ik hockey, pa een Chevrolet etc...

maar dat maakt mij voor mijn gevoel niet beter (of slechter) dan andere mensen, hier voelen wij/ik ons prettig bij
Oud 18-07-2003, 13:56
melkpakje
melkpakje is offline
laterrrrrrr word ik net zo als m'n vaderrrrrrrr
Oud 18-07-2003, 14:40
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
Alex schreef op 09-07-2003 @ 20:24:
Mwah dat soort mensen hebben ik ook als vriend. Mensen die dit serieus menen en mensen die dit voor de grap zeggen... maar met allebei kan je best lachen

Arrogantie is niet zo heel veel mis mee hoor...
Arrogantie is een slechte eigenschap .
Oud 18-07-2003, 14:49
emi
emi is offline
Heel veel kakkers zijn best aantrekkelijk hoor
(mits ze geen kraagje omhoog hebben en ze nuchter blijven onder hun rijkdom )
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 16:21
Goede Fee
Goede Fee is offline
Jaaah, sommige zijn wel aardig... maar anderen.
Ik zit zelf op 3 GYMNASIUM (is over naar 4 Gym btw. , mja daar gaat 't nu niet om) en op onze school zijn daar 2 klassen van, onze klas de 'gewone' en de 'kakkers'. Ze onderscheiden zich heel erg van anderen, door bijv. gewoon niets tegen je te zeggen als je iets zegt of allemaal bij elkaar te gaan zitten... Ze voelen zich zo verheven boven anderen, niet gezond! (dit zijn geloof ik ook wel extreme gevallen, met ipv. 4 polo's 10 polo's aan te trekken hihi)
Maar iedereen is anders, dus ook iedere kakker is anders

*einde discussie zou ik zeggen... *
Oud 19-07-2003, 00:47
MickeyV
MickeyV is offline
Er is weinig waar Mickey zo blij van wordt als een echte, verwaande, over het paard getilde kakker. Prachtig. Maar vanzelfsprekend richten de grauwe, egalitaire Nederlanders hun odium op hen die wel weelderig leven casu quo kunnen leven. Nee: liever een rijke VVD'er dan zo'n andermans geld verkwistend links loeder.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 01:27
Faery
Faery is offline
En kakkers zijn net vouwblaadjes. Alleen die kraagjes al. Echt. Nare Man heeft vast een rotjeugd gehad.
Oud 19-07-2003, 01:28
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Faery schreef op 19-07-2003 @ 02:27:
En kakkers zijn net vouwblaadjes. Alleen die kraagjes al. Echt. Nare Man heeft vast een rotjeugd gehad.
Ah wat gemeen, nare is juist een cooole dude fist yourself
Oud 19-07-2003, 01:29
Faery
Faery is offline
mmm ik las kappers ipv kakkers :]
Oud 19-07-2003, 08:44
Cinamon
Cinamon is offline
...
Ik zeg niks!
Ik vind de kakjongens, even TE erg gewoon... Ze zouden toch het meest "sophisticated" zijn? Volgens mij juist niet. Geen enkel respect voor wat op deze aardkloot rondloopt... Kakmeisjes daarentegen, hebben (tot op zekere hoogte) nog iets charmants en liefs.
Oud 19-07-2003, 12:12
Burter
Burter is offline
ik ben een kakker maar alleen wanneer ik op de wc zit
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 12:54
Eaglewing
Eaglewing is offline
Citaat:
drinks@myplace schreef op 19-07-2003 @ 09:44:
...
Ik zeg niks!
Ik vind de kakjongens, even TE erg gewoon... Ze zouden toch het meest "sophisticated" zijn? Volgens mij juist niet. Geen enkel respect voor wat op deze aardkloot rondloopt... Kakmeisjes daarentegen, hebben (tot op zekere hoogte) nog iets charmants en liefs.
Altijd verstandig, generaliseren
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 08:47
stier
stier is offline
Veel mensen vinden mij een kakker, en dat vonden ze ook al op de basisschool!

Mijn kenmerken:

-ik woon in Bilthoven-Noord
-ik ben enig kind
-mijn ouders zijn best rijk (understatement)
-mijn vader is gepensioneerd (hij is 58)
-Mijn vader heeft zijn hele leven in Brussel gewerkt en daarvoor overal in Azië
-Ik heb een eigen auto (jaguar uiteraard)
-Mijn ouders hebben nog vier auto´s.
-Ik studeer notarieel recht en fiscaal recht
-Ik speel geen golf of hockey, dat is een volkssport. Ik rij paard en doe aan polo (met paard natuurlijk)
-Ik spreek bekakt, kan ik ook niets aan doen.
-Ik ben altijd netjes gekleed.
-Ik heb 5 horloges (meeste Baume & Mercier)
-Ik kijk inderdaad neer op ´het volk`, maar laat dat niet merken.

Toch vindt bijna iedereen mij aardig. Het enige wat ik nog mis, is een mooie jonge vrouw aan mijn zijde....
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 08:52
Faery
Faery is offline
Hehehehe .
Oud 20-07-2003, 09:10
S
S is offline
Een kakker is geen stakker maar je makker.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 09:45
psychobunny
psychobunny is offline
best wel grappig om iedereen zo te zien oordelen. ze zien een kraagje omhoog,ze zien nette kleren en oeeeew,wat zijn de mensen slecht hé,gewoon omdat ze meer geld hebben dan de meesten onder ons... een redenering van 'pappie betaalt wel' vind ik ook ronduit dom,maar in mijn ogen zijn de meeste gewoon jaloers...
Oud 20-07-2003, 17:27
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Citaat:
psychobunny schreef op 20-07-2003 @ 10:45:
best wel grappig om iedereen zo te zien oordelen. ze zien een kraagje omhoog,ze zien nette kleren en oeeeew,wat zijn de mensen slecht hé,gewoon omdat ze meer geld hebben dan de meesten onder ons... een redenering van 'pappie betaalt wel' vind ik ook ronduit dom,maar in mijn ogen zijn de meeste gewoon jaloers...
jaloers? neeej niet bepaald
kakkers hebben altijd polo's aan, met nette rechte kleding, en nette schoenen. Meestal doen ze aan tennis of hockey

ik kende eerst ook iemand uit me klas die vreselijk bekakt was, en der moeder ook, die werkte namelijk op dezelfde school. Het was zooo errug om te zien wat ze soms aanhad. en der haren oook altijd zo overdreven netjes hoog opgeknipt. en dan allemaal van die merk penne en troep in der etui. Alles netjes en een grote schoudertas van kipling waarme zelfs een brugger niet over straat durft. En dan alles supernetjes gekaft mooie plakkertjes op der boeken jakkez. En owja ofcourse zat ze op piano les en hadde ze een grote piano in de huiskamer waarom zou ik jaloers zijn?
Oud 20-07-2003, 18:14
no-name
no-name is offline
Tot welk "hokje" je jezelf rekent/je wordt gerekend alle andere "hokjes" zijn dan toch ook "minder" als of alleen kakkers zijn die alle andere mensen "minder" vinden
laatst was er zo'n festival met nog al wat alternatieve bandjes, liepen er daar ook wat "kakkers" rond, ze werden daar weg gekeken NIET normaal..maar goed.

Ik denk dat mensen omgaan met mensen die op het zelfde denkniveau zitten en dezelfde normen en waarden in acht nemen.

Ik wordt zelf in het hokje "kak" geplaatst en ik voel me erg zeker wil in thuis. Ik voel prettig bijdeze mensen. En ik draag echt geen polo's omdat ik dan met ze om kan gaan. Tuurlijk zijn er mensen die te veel geld hebben, dat aan iederen willen laten zien en er veeel hele dure kleding van kopen en daarnaast ook nog zwaar arrogant zijn. In mijn vrienden groep hebben alle gast polo'tje aan en een g-star spijkerbroek, bootschoentjes/timberlands eronder en toch ook wel een aardige matje op zn tijd, de meiden lopen er ook netjes bij. Maar dat maakt al deze mensen zeker niet arrogant. Het kan wel zo zijn dat ze op andere mensen "neerkijken" maar dat is dan zeker neit omdat ze minder geld zouden bezitten ofwhat ever maar omdat ze zich gewoon zielig gedragen en dingen doen waarvan wij denken dat DOE je toch gewoon NIET. Maar goed, tot slot om eventjes de vooroordelen de wereld uit te helpen: een kakker is niet per definitie arrogant, en het is ook niet zo dat ze braaf zijn, kak.-meisjes drinken niet alleen maar breezers, de meesten zijn na een avond stappen lam van het bier, verder wilde ik nog ff kwijt dat netjes geklede, goed verzorgd uitziende kak jongens met polo bootschoentjes en wat langer haar gewoon LEKKER zijn!!
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 18:18
Verwijderd
Citaat:
stier schreef op 20-07-2003 @ 09:47:
Veel mensen vinden mij een kakker, en dat vonden ze ook al op de basisschool!

Mijn kenmerken:

-ik woon in Bilthoven-Noord
-ik ben enig kind
-mijn ouders zijn best rijk (understatement)
-mijn vader is gepensioneerd (hij is 58)
-Mijn vader heeft zijn hele leven in Brussel gewerkt en daarvoor overal in Azië
-Ik heb een eigen auto (jaguar uiteraard)
-Mijn ouders hebben nog vier auto´s.
-Ik studeer notarieel recht en fiscaal recht
-Ik speel geen golf of hockey, dat is een volkssport. Ik rij paard en doe aan polo (met paard natuurlijk)
-Ik spreek bekakt, kan ik ook niets aan doen.
-Ik ben altijd netjes gekleed.
-Ik heb 5 horloges (meeste Baume & Mercier)
-Ik kijk inderdaad neer op ´het volk`, maar laat dat niet merken.

Toch vindt bijna iedereen mij aardig. Het enige wat ik nog mis, is een mooie jonge vrouw aan mijn zijde....
Tuig
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 20:54
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
lijkt me zo saaaaaaaaaai trouwens enigst kind zijn bleahhh
Oud 21-07-2003, 01:57
Verwijderd
Ik kan werkelijk nog steeds niet begrijpen wat al die alto`s nou toch tegen kakkers hebben. (Ja goed gelezen! de meeste onder ons die vooroordelen hebben over kakkers zijn van die alternatievelingen)
Laat hun toch lekker een snob zijn. Dat jullie een afkeer hebben van alles dat met 'netjes' te maken heeft wil niet zeggen dat de rest van de wereld er ook zo over denkt. Er zijn nou eenmaal mensen die volop willen genieten van het leven en dat graag doen met behulp van geld. Ze zijn zo opgevoed en zijn niks anders gewend

Jullie kennen 584 bands uit jullie hoofd. Bezoeken zowat elk concert en het boeid jullie verder geen eene reet om daar ook ff in een modderplas te springen als het regent. Willen graag anders zijn dan andere, willen niet met de 'massa' 'meelopen'. Jullie zijn graag jezelf, terwijl jullie je toch houden aan de 'normen-en-waarden / regels' binnen je eigen subcultuurtje. Jullie dragen liever een horloge gemaakt ergens in een derde wereld land dan eentje dat er stijlvol uit ziet afkomstig een bekend merk

En ja die echte kakkers die gewoon zo zijn geboren, die uit een bekakt familie komen kijken inderdaad neer op jullie. Omdat ze gewoon niet kunnen voorstellen waar jullie nou die moed vandaan halen om je haren half kaal te scheren en er wat rode verf door heen te flikkeren. Ze begrijpen niet hoe leuk het nou is om alle concerten af te gaan en daar zorgeloos midden in de regen te staan terwijl je helemaal zeik en zeik nat word. Ze hebben niet door hoe fijn het is om je nergens zorgen over te maken over je uiterlijk/image en gewoon midden in de stad op de grond te gaan zitten om daar met ze alle te bbq-en terwijl iedereen raar naar je zit te kijken. En ze begrijpen ook niet hoe handig nou die grote honden kettingen zijn die vastgemaakt zijn aan de broek en portemenee.

en jullie alternatievelingen. Jullie hebben niet door hoe comfortabel en prettig het is om in een mooi groot huis te wonen met alle gemakken voorzien. Jullie begrijpen niet dat het toch best handig is om een garage te hebben waarin voor elk lid van het gezin een auto staat, hoe handig het is om een dienstmeisje te hebben die alles voor je regelt waardoor jij met je kont niet van de bank hoeft en lekker verder kunt praten over die prachtige jacht dat je vader pas heeft gekocht voor je omdat jij ff zin had om samen met jou hele hockey clubje te zeilen die zelf overigens ook allemaal al in bezit zijn van zo`n zeilboot.
Jullie zien het nut er niet van in om honderdvijfentachtig poedertjes en zalfjes aan te schaffen, het liefts van een duur en bekend merk, voor de buitenkant van het lichaam. Jullie hebben niet door hoe heerlijk het is om 1maal per week ff bij te kleuren onder de zonnebank en vervolgens ff een sauna binnen te stappen om al die bacterien te laten sterven.

En weetje.. nu ik dit allemaal zo zit te schrijven, valt mij 1 ding op. Kakker of geen kakker. Alto of geen alto. Iedereen is geen haar beter dan de ander. Kakkers kijken neer op jullie omdat jullie je totaal niet bezig houden met wat andere van jou vinden en schijt hebben aan de rest. Jullie.. jullie kijken neer op mensen die toevallig 2 kraagjes omhoog hebben
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 09:27
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
MUTS123 schreef op 04-07-2003 @ 21:12:
Gadverdamme..ik heb op een vreselijke kakkerschool gezeten (in Laren NH..the place 2 be als 't om kakkers gaat )

Laar en Berg??
Oud 21-07-2003, 09:29
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
MUTS123 schreef op 04-07-2003 @ 21:20:
Ik zat op Laar en Berg maar kijk eens naar de Torenlaan en de Blaricummer Tollaan o.i.d.
Daar wonen wel véél van Laar en Berg.
Bedoel ook niet te zeggen dat mensen die hockeyen kakkers zijn maar tis vaak wel het type wat hockeyt.

hmm ja dus
Oud 21-07-2003, 10:41
emi
emi is offline
Citaat:
3307 schreef op 21-07-2003 @ 02:57:

Laat hun toch lekker een snob zijn. Dat jullie een afkeer hebben van alles dat met 'netjes' te maken heeft wil niet zeggen dat de rest van de wereld er ook zo over denkt. Er zijn nou eenmaal mensen die volop willen genieten van het leven en dat graag doen met behulp van geld. Ze zijn zo opgevoed en zijn niks anders gewend

Ik schijn alternatieveling te zijn, maar ik heb ook respect voor de kakkers. In principe gaan zij ook niet met de grootste stroom mee. Dus eigenlijk zijn zij ook gewoon een stelletje alternatievelingen

Citaat:

Jullie kennen 584 bands uit jullie hoofd. Bezoeken zowat elk concert en het boeid jullie verder geen eene reet om daar ook ff in een modderplas te springen als het regent. Willen graag anders zijn dan andere, willen niet met de 'massa' 'meelopen'. Jullie zijn graag jezelf, terwijl jullie je toch houden aan de 'normen-en-waarden / regels' binnen je eigen subcultuurtje. Jullie dragen liever een horloge gemaakt ergens in een derde wereld land dan eentje dat er stijlvol uit ziet afkomstig een bekend merk
Ik ken geen 584 bands uit mijn hoofd, ben nog nooit naar een concert geweest en heb de pleurishekel aan regen. Ik denk niet dat jij heel het alternatieveling zijn snapt als ik je zo hoort. Ik plaats mij zelf even, compleet tegen mijn principes in, in het hokje alto. En nee, ik ga niet met de grootste stroom mee, ik ga op de grond zitten, overal en waar dan maar ook, ik draag de kleding die ik leuk vind, maar verder laat ik iedereen in zijn waarde, zolang zij mij ook in mijn waarde laten. En ik heb een HEKEL aan regen, en ga dan al zeker niet in een modderplas springen !
Citaat:

en jullie alternatievelingen. Jullie hebben niet door hoe comfortabel en prettig het is om in een mooi groot huis te wonen met alle gemakken voorzien. Jullie begrijpen niet dat het toch best handig is om een garage te hebben waarin voor elk lid van het gezin een auto staat, hoe handig het is om een dienstmeisje te hebben die alles voor je regelt waardoor jij met je kont niet van de bank hoeft en lekker verder kunt praten over die prachtige jacht dat je vader pas heeft gekocht voor je omdat jij ff zin had om samen met jou hele hockey clubje te zeilen die zelf overigens ook allemaal al in bezit zijn van zo`n zeilboot.
Aangezien ik mezelf nu toch in een hokje heb geplaatst. Ik als alto heb wel door hoe het is om in een mooi groot huis te wonen met alle gemakken voorzien. Oke, dat is een beetje overdreven, maar ik woon in een mooi groot huis. Toen mijn (alto)vriendjes een keertje langskamen, vroeg 1: in welk huis woon je, het 1e of het 2e ... of het 3e?
eeeehhhh.... 1e 2.
En ja, wij hebben een schoonmaakster ja, alleen die komt 1 keer in de week, en we hebben een hele mooie speedboot. En hockey is geen kakkersport, ik heb vrienden die er aan doen, en in een rijtjeshuis woont. Wat jij nu doet is de prototypes van de alto en de kakker met elkaar vergelijken, terwijl iedereen anders is, ook in hun eigen subcultuur.

En wat jij nu gezegd hebt, is dat ik geen alto ben, maar eigenlijk een semi-kakker. Ik draag toch echt geen polo'tjes, praat niet met de rollende r, en ga om met mensen die in een rijtjeshuis wonen. Ik denk niet dat je kakker of alto bent naarmate je inkomsten (of je vaders inkomsten natuurlijk) maar naarmate wie je zelf bent. Jij schildert alto's nu af als arme sloebers die alles best vinden, maar ik denk dat in de puberteit de mensen die zich geen kakker voelen zich af gaan zetten tegen hun ouders.
(en ook gewoon lekker zichzelf gaan zijn)

Laatst gewijzigd op 21-07-2003 om 10:45.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 11:00
psychobunny
psychobunny is offline
Citaat:

En weetje.. nu ik dit allemaal zo zit te schrijven, valt mij 1 ding op. Kakker of geen kakker. Alto of geen alto. Iedereen is geen haar beter dan de ander. Kakkers kijken neer op jullie omdat jullie je totaal niet bezig houden met wat andere van jou vinden en schijt hebben aan de rest. Jullie.. jullie kijken neer op mensen die toevallig 2 kraagjes omhoog hebben
amen to that...
Oud 21-07-2003, 11:01
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Ik kan werkelijk nog steeds niet begrijpen wat al die alto`s nou toch tegen kakkers hebben. (Ja goed gelezen! de meeste onder ons die vooroordelen hebben over kakkers zijn van die alternatievelingen)

En ja die echte kakkers die gewoon zo zijn geboren, die uit een bekakt familie komen kijken inderdaad neer op jullie. Omdat ze gewoon niet kunnen voorstellen waar jullie nou die moed vandaan halen om je haren half kaal te scheren en er wat rode verf door heen te flikkeren. Ze begrijpen niet hoe leuk het nou is om alle concerten af te gaan en daar zorgeloos midden in de regen te staan terwijl je helemaal zeik en zeik nat word. Ze hebben niet door hoe fijn het is om je nergens zorgen over te maken over je uiterlijk/image en gewoon midden in de stad op de grond te gaan zitten om daar met ze alle te bbq-en terwijl iedereen raar naar je zit te kijken. En ze begrijpen ook niet hoe handig nou die grote honden kettingen zijn die vastgemaakt zijn aan de broek en portemenee.

Jullie zien het nut er niet van in om honderdvijfentachtig poedertjes en zalfjes aan te schaffen, het liefts van een duur en bekend merk, voor de buitenkant van het lichaam. Jullie hebben niet door hoe heerlijk het is om 1maal per week ff bij te kleuren onder de zonnebank en vervolgens ff een sauna binnen te stappen om al die bacterien te laten sterven.

haha wat een hoop gegeneraliseer.

wel funny, want hier zijn het vooral kinderen van rijke ouders die alternatief worden, die dus wél in grote huizen en met veel comfort leven, en die dus als reactie zich alternatief beginnen te gedragen. Ze wéten dus wel wat het is om rijk te zijn maar kiezen voor een ander leven. Kom je hier echt vaak tegen.

En wat dat laatste betreft van jou:
ik denk niet dat er op kakkers wordt neergekeken omwille van de kraagjes; ik denk dat het eerder gaat om hun mentaliteit (als we dan toch veralgemenen).
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 11:04
Verwijderd
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 18-07-2003 @ 12:46:
False!
Ik ben student en het corps zuigt. Echte mannen zitten juist NIET bij het corps.
Citaat:
Schooltype/studierichting HBO Fiscale Economie @ Hanze Hogeschool
Ik wou het NIET zeggen
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 11:36
Verwijderd
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 21-07-2003 @ 12:01:
haha wat een hoop gegeneraliseer.

wel funny, want hier zijn het vooral kinderen van rijke ouders die alternatief worden, die dus wél in grote huizen en met veel comfort leven, en die dus als reactie zich alternatief beginnen te gedragen. Ze wéten dus wel wat het is om rijk te zijn maar kiezen voor een ander leven. Kom je hier echt vaak tegen.

En wat dat laatste betreft van jou:
ik denk niet dat er op kakkers wordt neergekeken omwille van de kraagjes; ik denk dat het eerder gaat om hun mentaliteit (als we dan toch veralgemenen).
Je moet vooral niet alles letterlijk opvatten he.
Khad gewoon ff zin om ook eens mee te lullen aan de hand van vooroordelen en zaken waarvan ik zelf niet eens 100% zeker weet of het klopt of niet.
Maar wat ik wil duidelijk maken is dat er altijd maar word gezeikt over andere terwijl ze zelf precies hetzelfde doen en zijn

Mischien ben ik met hele andere soorten mensen in contact gekomen. Maar tot nu toe zijn het altijd vooroordelen geweest vanaf de buitenkant. Net gekleed meisje kijkt neer op een skate-typjee vanwege de kleding en levenstijl. Maar ondertussen kijkt dat skate-typje neer op het net gekleed meisje omdat ze dure merk kleding aan heeft en der haren overdreven netjes heeft zitten. Ik bedoel.. wie is hier nou beter? Beide zijn net zo erg, dus hou dan gewoon eens op met dat gezeik! (niet tegen jou hoor )
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 15:45
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Ciao Che schreef op 05-07-2003 @ 17:45:
corpsstudenten ja.
Elkaar bij de achternaam noemen heeft niks met corpsbal-zijn te maken. Op 't HBO in Enschede (niet bepaald een corps-stad), hoewel d'r ook wel een corps-wannabe vereniging is) doen ze het net zo goed, en ik ken plenty niet-verenigingsstudenten die het ook doen.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 15:48
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Drommels schreef op 08-07-2003 @ 17:38:

Op lange termijn kan het pappie´s kind omtoveren in een verwend nest.
Inderdaad. Ik vind dat iedere student na de middelbare school op kamers moet en maar z'n eigen zakcentjes moet verdienen. Als 'ie het dan niet redt kan paps bijdokken, maar meer ook niet.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 15:49
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 08-07-2003 @ 19:34:
Lullig voor je, kom ik met argumenten, weet je niks meer te zeggen.
Hoewel ik het voor een groot deel met je eens ben, werkt "jullie schijthoofden" niet echt bevorderlijk voor een goeie discussiesfeer
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 18:02
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
nare man schreef op 21-07-2003 @ 12:04:
Ik wou het NIET zeggen
nou en, ik ben het met stijn eens

Ik wou het NIET zeggen...

naja, eigenlijk wel...
Oud 21-07-2003, 18:35
rodina
rodina is offline
waarom worden alto-afzeik-topics gesloten en een kakker-afzeiktopic niet??
Oud 21-07-2003, 19:50
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef op 21-07-2003 @ 19:35:
waarom worden alto-afzeik-topics gesloten en een kakker-afzeiktopic niet??
Omdat de alto`s hier een monopoly positie hebben
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 20:02
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
3307 schreef op 21-07-2003 @ 20:50:
Omdat de alto`s hier een monopoly positie hebben
ik zou maar in je holletje wegkruipen dan & peppersprays kopen.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 20:06
Verwijderd
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 21-07-2003 @ 21:02:
ik zou maar in je holletje wegkruipen dan & peppersprays kopen.
Ik bedoel het niet verkeerd hoor. Grotendeels hoort hier bij het groepje alternatievelingen, of heeft michel het weer eens verkeerd voor de honderzevenentachtigste keer
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 20:13
rodina
rodina is offline
Citaat:
3307 schreef op 21-07-2003 @ 21:06:
Ik bedoel het niet verkeerd hoor. Grotendeels hoort hier bij het groepje alternatievelingen, of heeft michel het weer eens verkeerd voor de honderzevenentachtigste keer

Nee lifestyle lijdt onder een alto- plaag
Oud 21-07-2003, 20:14
Avelon
Avelon is offline
is dit een kakker afzeik topic?
van mij mag ie wel dicht? als hier behoefte aan is? (meldpunt en mededelingen)
ik denk gewoon dat dit een wat normaler topic is dan het
"hmzz alto's" topic.
dit is gewoon wat versta jij onder kakkers. de alto topics gaan altijd over een bepaald soort alto? de soort die doorgaans jong is, puberaal, en overal tegen aan schoppend? zeg maar...
ik denk dat daar een verschil in zit.

maar anders kan men natuurlijk altijd op meldpunt en mededelingen iets neerzetten als ik ongelijk heb..ik weet natuutlijk ook niet alles
Oud 21-07-2003, 20:15
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef op 21-07-2003 @ 21:13:
Nee lifestyle lijdt onder een alto- plaag
Ja blijkbaar wel.
Mijn topic over alto`s werd meteen gesloten door een forumbasin
dat zelf bij dat clubje hoort
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 20:17
rodina
rodina is offline
Citaat:
Avelon schreef op 21-07-2003 @ 21:14:
"hmzz alto's" topic.
dit is gewoon wat versta jij onder kakkers. de alto topics gaan altijd over een bepaald soort alto? de soort die doorgaans jong is, puberaal, en overal tegen aan schoppend? zeg maar...

maar anders kan men natuurlijk altijd op meldpunt en mededelingen iets neerzetten als ik ongelijk heb..ik weet natuutlijk ook niet alles

Wanneer er een topic is over altos zijn de reacties meteen; jeetje krijg een leven, maak je niet zo druk, en iedere alto is zichzelf, en rot eens op met je hokjes. Ik zie er niet zo veel verschil in invergelijking met een topic zoals deze.
Enfin, je moet wel een streep zetten, of al zulke topics dicht, of laat ze lekker open. En wat mij betreft laat ze lekker open..
Oud 21-07-2003, 20:18
rodina
rodina is offline
Citaat:
3307 schreef op 21-07-2003 @ 21:15:
Ja blijkbaar wel.

Tis onkruid
Oud 21-07-2003, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Avelon schreef op 21-07-2003 @ 21:14:
"hmzz alto's" topic.

Nee begon als een normale topic maar zoals elke keer vliegen de vooroordelen vanuit me beeldscherm om me oren heen.
Maja laat maar zitten verder.. ik trek me terug.. voordat iedereen hier straks een hekel aan me heeft (mog dat nog niet zijn gebeurd aan de hand van jullie vooroordelen)
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 20:43
WoDkABiTcH
WoDkABiTcH is offline
Citaat:
3307 schreef op 21-07-2003 @ 21:15:
Ja blijkbaar wel.
Tsk Poseur die je bent, Noevo riche!
Je suis batter le Sacre bleu!
Je opende het zoveelste topic!
Je vader kan geeneens je moeder betalen
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 20:48
WoDkABiTcH
WoDkABiTcH is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 08-07-2003 @ 18:56:
Dat is niet handig maar zielig. Waar ik -en met mij vele anderen- mijn hele maandinkomen aan moet spenderen, krijgen jullie schijthoofden allemaal van pappie. Je moet eens leren je eigen dingen te betalen, daardoor leer je je geld misschien waarderen.
Jij bent anders ook niet snel tevreden, met je Penis
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten