Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 25-07-2003 om 11:55. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Overigens moet is elke advocaat verplicht om in de rechtszaal een toga te dragen, dus die zwerverkleding is ook alleen maar buiten de rechtszaal. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Op een universiteit lopen wel meer debielen rond.. Kijk maar naar de TU in Delft.. Ik bedoel, ik ben daar echt niet de enige idioot..
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
in mijn faculteit (wetenschappen aan KULeuven) wordt daar bijvoorbeeld helemaal geen aandacht aan besteed, iedereen komt maar hoe hij/zij wilt. en het kan mss best dat je daar een opmerking op krijgt van een prof ("ja u, juffrouw daar met het lichtgevende roze haar, deze vraag is speciaal voor u: "wat is kleur?") maar de univ heeft er geen beleid over. ook voor je mondeling examen kan je in een vuile broek en tshirt opdagen, als je je stof maar kent he. maar ik kan me indenken dat dat bij andere richtingen zoals rechten of politieke wetenschappen en zo van die dingen heel anders is omdat er daar in je latere beroep ook een soort van dresscode is.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Hulp bij het uitzoeken van een laptop AskMeAnything | 7 | 17-06-2007 19:26 | |
VWO |