![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ja, het maakt hem duidelijk wél iets uit. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mensen die erg veel achter een computer zitten krijgen soms een lichte vorm van woordblindheid. Ik kan zo'n woord typen, en gewoon niet zien dat het fout is, pas later als ik m'n eigen stukje nog 'es lees zie ik het. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Iemand andere ervaringen...of juist dezelfde?
||
Citaat:
Lang leven de ouderwetse (niet die ze nu hebben) strakke boxers van de Hema!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
hmmmm een wijde boxer met wit-blauwe ruitjes....
![]() |
![]() |
|
een wat lossere boxer met een gekke tekst erop....
het "lossere" omdat wanneer de penis dan stijf wordt hij zo leuk omhoog kan "wandelen".... en de gekke tekst omdat ik dan kan zeggen wanneer ik naar zijn piemelmans kijk:"ik ben aan t lezen..." ![]()
|
![]() |
Hier weer de mening van een vrouw:
Het gaat er om dat er iets word verborgen wat je het liefste wilt zien en aanraken... Ik moet toegeven dat ik ontzettend wild word als hij iets straks aan heeft als hij opgewonden is, dat staat zo mooi!!! (bij een strakke boxer krijg krijgt hij een lekker kontje, bij een strakke slip zie ik weer net iets meer...!) Aan het strand vind ik het juist weer heel mooi als een jongen een wijde boxer aanheeft. Verder: doe vooral wat practisch is, als hij helemaal gevoelig is omdat jeboxer schuurt tijdens het sporten, dan hebben wij er later ook niets meer aan! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *begrijpt niets van het achterlijke feit dat mensen zich door de kudde laten pushen om ongemakkelijk ondergoed te gaan dragen* |
![]() |
||
Citaat:
En dan trek ik dat wel aan want het zit lekker zat, boeit me niet. Maar dat vind ik ook met die ballenknijpers die zitten ook gewoon bij mij dus het boeit me niet wat ik aan heb. Zo wil me vriendin het liefst van de 3: 1. boxer (losse, wijde) 2. boxer (strakke, herending) 3. Ballenknijper (ja je weet wel, zonder pijpjes) bij me vriendin zie ik het liefst zo: 1. string (duh) 2. Hotpants (die half of iets over de bil valt) 3. Slip (blijft over) |
![]() |
|
Natuurlijk gaat het erom wat de jongen praktisch vindt zitten.
Maar als je gezellig met een jongen loopt te vozen en dan een slip vindt...hm ![]() Maar.. ik weet ook niet wat ik ermee moet, want als jongen moet je het natuurlijk wel fijn vinden zitten... Het is zo lullig van "ieee jij draagt slips dat vind ik stom". Dus wat nu?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Naakt douchen bij voetbal DennisRobben | 83 | 02-02-2011 21:32 | |
Lifestyle |
sexie ondergoed.. Maija | 76 | 17-09-2004 17:47 | |
Seksualiteit |
Verder gaan als zoenen......?! MatriX | 45 | 09-07-2003 21:31 | |
Seksualiteit |
boxer of onderbroek o0BeKsKuH0o | 65 | 06-06-2003 12:13 | |
Lifestyle |
Strings (bij meiden, duh) zijn NIET sexy Rabbi Daniel | 115 | 05-10-2002 13:32 | |
Lifestyle |
lingerie rodina | 53 | 18-06-2002 21:53 |