Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2003, 18:13
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
faen schreef op 08-07-2003 @ 18:14:
Ik kom er echt geen wijs uit alle antwoorden, wat bedoelen jullie met een:
slip
string

En wat verstaan jullie onder een normale onderbroek
Slip = gewone onderbroek = geen veter tussen je billen.
String = veter tussen je billen
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef op 08-07-2003 @ 16:39:
Wahahah, grote! Dat is écht fout! Zo van: 'M'n opa had nog wat onderbroeken in de kast liggen en die draag ik nu' Echte kerels dragen een boxer. 'n Strakke boxer heb ik eigenlijk nog nooit mogen aanschouwen, maar het lijkt me er wel geil uitzien.
By the way, als een vent voor de lol een heel vreemde, enge of grappige slip/tanga aanheeft (lees: Jackass), dan vind ik het wel lachen.
om maar idem terug to komen.

whahahaha ik heb zo'n enorme leuter dat mijn onderbroek als normaal staat. whahahahahah (wat een lach trouwens 0_o )

mensen die normale slip niet gewoon vinden Wat een mensen die je toch tegen komt, mensen die het meest belachelijke lachje er voor op zetten... ach tja...

Echte kerels dragen een boxer? Hmmzz.. ja, volgens jou. En die 21 jarige gozer ofzo denkt ook dat ie alles heeft gezien 0_o

Kijk... jullie zien een klein deel vd wereld, ik zie een klein deel van de wereld. ik vertel wat ik zie. jullie vertellen wat jullie zijn, verschil? jullie zeggen dat het overal zo is....

Tja dat kan te maken hebben met... laat maar, ach waarom ook niet... ik nok met dit forum toch Ik zie nu wat voor belachelijke kijk volgens mij veel mensen hier hebben.

Ik heb naar jullie geluisterd, en naar anderen die dachten dat hun gedachte heilig was, natuurlijk heel fout maarja...

Ik weet best wat jullie van me vinden en zullen zeggen, maar dat zal meer over jullie zeggen dan over mij

Als je een normale onderbroek triest vindt... best... als je graag oude grijze mannetjes met geld wilt.. best... als je graag achter je lul aanloopt en alles letterlijk doet wat de meiden je opdragen en hun schoothondje te zijn om ze daarna maar even stoer te krijgen.. best... maar zeg niet dat anderen het moeten doen.

Mensen die zo onmogelijk moeilijk doen om iets dat heel normaal is. Ach tja.... Ik blijf lekker mezelf, ga me niet veranderen voor een stel mensen die nauwlijks een eigen mening hebben (hehe eindelijk eruit, allemaal 1 pile of shit hier ) en tja.

OK, alles is er heerlijk uit, en ik ga heerlijk mijn tijd aan andere dingen besteden. OK, ik ga door een gefuckte tijd in mn leven en misschien reageer ik dat wel te veel jullie af, maar tja, jullie zeiden dat ik moest veranderen etc. Geprobeerd wat mensen hier hebben geprobeerd en 2 jaar van mn leven hebben verneukt... Volgens mij hebben maar weinig hier echt een eigen mening... en zeggen maar weinig wat ze echt denken.

Nu zal dus niemand hier meer zeggen dat hij een normale onderbroek draagt omdat toevallig een paar mensen die elkaar volgen zeggen dat het niet goed is.... en dat wil ik voorkomen Jullie brengen het op zo'n manier dat het slecht is. En daarom post ik dit dus.

De mensen die dit lezen weten dat ik normaal zo niet bent. Dit is een gevolg van redelijk wat ophoping..... Je kan denken over me zoals je wil... maar zo (wijst omhoog naar bericht) ben ik dus normaal gesproken niet... dat ge het even weet, post wat je wil.

Voor alsnog.. veel succes naar iedereen in het leven. Nog veel forumplezier naar iedereen en hopelijk wordt het wat fijner zonder "dat trieste maagdje"
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 21:46
Woman Of Steel
Woman Of Steel is offline
Citaat:
Neenee, je begrijpt het niet! Op je 12e MOET je hier al in geintresseerd zjin hoor! Dus op je 15e mag je er over fantaseren! Nee, dan moet je al lang en breed ontmaagd zijn zelfs!
Helemaal mee eens,
Oud 09-07-2003, 09:53
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
F0_ol schreef op 08-07-2003 @ 20:13:
.........
Ik ga echt dat hele verhaal niet lezen, maar het komt erop neer dat ik gewoon vind dat slips voor een man niét kunnen. Mijn mening dus. Als jij je er gelukkig in voelt: prima, draag ze lekker. Wat maakt het uit dat o.a. Chimera en ik die dingen lelijk vinden? We zullen ze nooit bij jou te zien krijgen.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 09:57
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 09-07-2003 @ 10:53:
Wat maakt het uit dat o.a. Chimera en ik die dingen lelijk vinden? We zullen ze nooit bij jou te zien krijgen.
Indeed. ALs het hem niet inteteseerd dat VEEL meiden die dingen lelijk vinden, moet 'ie dat ook fijn zelf weten. Zo te zien heeft 'ie meer dan genoeg issues om zich daar druk over te maken.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 11:02
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Chimera schreef op 09-07-2003 @ 10:57:
Indeed. ALs het hem niet inteteseerd dat VEEL meiden die dingen lelijk vinden, moet 'ie dat ook fijn zelf weten. Zo te zien heeft 'ie meer dan genoeg issues om zich daar druk over te maken.
Inteteseerd

Ja, het maakt hem duidelijk wél iets uit.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 12:20
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 09-07-2003 @ 12:02:
Inteteseerd
Nerd-dyslexie

Mensen die erg veel achter een computer zitten krijgen soms een lichte vorm van woordblindheid. Ik kan zo'n woord typen, en gewoon niet zien dat het fout is, pas later als ik m'n eigen stukje nog 'es lees zie ik het.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 12:22
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 05-07-2003 @ 20:42:
Jongens: Wat dragen jullie?

En voor de meisjes:
Wat vinden jullie het meest aantrekkelijk bij een jongen?
Boxer.. d'oh

het zit niet alleen beter, volgensmij is een slip ook slecht voor je spermaproductie
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 12:48
Bruut
Bruut is offline
boxers over het algemeen wijd!
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 13:24
Rob Z.
Rob Z. is offline
Citaat:
FloatAZiggy85 schreef op 09-07-2003 @ 13:22:
Boxer.. d'oh

het zit niet alleen beter, volgensmij is een slip ook slecht voor je spermaproductie
Dat dacht ik eerst ook, maar uit tests is gebleken dat de zaadproductie in een slip hoger/beter is dan die in een boxer. Desalniettemin blijf ik gewoon boxers dragen
Oud 09-07-2003, 13:31
tjeu
tjeu is offline
Citaat:
Rob Z. schreef op 09-07-2003 @ 14:24:
Dat dacht ik eerst ook, maar uit tests is gebleken dat de zaadproductie in een slip hoger/beter is dan die in een boxer. Desalniettemin blijf ik gewoon boxers dragen
Kun je nagaan wat er zou gebeuren als ik slips zou gaan dragen...
Oud 09-07-2003, 13:39
Rob Z.
Rob Z. is offline
Citaat:
tjeu schreef op 09-07-2003 @ 14:31:
Kun je nagaan wat er zou gebeuren als ik slips zou gaan dragen...
Gheheh patser
Oud 09-07-2003, 13:59
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Citaat:
Rob Z. schreef op 09-07-2003 @ 14:24:
Waar is dat dan uit gebleken?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 17:54
Bosserini
Bosserini is offline
Boxershort, 100%.

Bij een gewone onderbroek oftewel 'ballenknijper' wordt mijn zak finaal afgeknepen, geen pretje dus.

Een boxershort is prima.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 20:34
ManInTheMirror
ManInTheMirror is offline
Citaat:
ManInTheMirror schreef op 08-07-2003 @ 17:06:
Vreemd zeg..ik heb in een heleboel voetbalelftallen gezeten en op school genoeg gezien en een slip is echt een uitzondering. Echt alle jongens dragen boxers, de meeste wijde. En dan heb ik het echt over 15-19 jarigen...toen ik onder de 15 was, en leeftijdsgenootjes dus ook, constateerde ik veel vaker slips. Maar in m'n huidige voetbal team: ff denken...is er eentje die altijd slips draagt en eentje die dat alleen met sporten doet...en dan nog eentje die het allebei doet.

Iemand andere ervaringen...of juist dezelfde?
Oud 10-07-2003, 20:44
Verwijderd
wijde boxers
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 19:00
Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
azaziël schreef op 08-07-2003 @ 18:05:
Ik heb alleen maar strakke boxers (sloggi´s). Een enkele witte ertussen voor de afwisseling bij zwart en donkerblauw
Mijn vriend heeft ook een paar strakke Sloggi boxers maar bij hem gaan ze heel erg opkruipen, heb jij daar geen last van?

Lang leven de ouderwetse (niet die ze nu hebben) strakke boxers van de Hema!
Oud 15-07-2003, 19:04
sinsere
sinsere is offline
Boxershorts! Gewone onderbroeken zijn echt niet aantrekkelijk. Dan zakt de opwinding gelijk naar het nulpunt.
Oud 15-07-2003, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Somebody Special schreef op 15-07-2003 @ 20:00:
Mijn vriend heeft ook een paar strakke Sloggi boxers maar bij hem gaan ze heel erg opkruipen, heb jij daar geen last van?

Lang leven de ouderwetse (niet die ze nu hebben) strakke boxers van de Hema!
valt heel erg mee hoor en zo hoog kan het niet kruipen, ik ben maar een klein ventje
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 19:40
sui
sui is offline
hmmmm een wijde boxer met wit-blauwe ruitjes.... *zucht* als ik die boven zo'n wijde -beetje afgezakte- jeansbroek zie uitsteken als zn tshirt omhoog gaat krijg ik meteen een grijns over heel mn gezicht.. zooooooo mooi vind ik dat! zwart-rood is ook errug mooi. maar geen strak ondergoed liefst.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 19:48
sas_andrea
sas_andrea is offline
een wat lossere boxer met een gekke tekst erop....

het "lossere" omdat wanneer de penis dan stijf wordt hij zo leuk omhoog kan "wandelen".... en de gekke tekst omdat ik dan kan zeggen wanneer ik naar zijn piemelmans kijk:"ik ben aan t lezen..."
Oud 15-07-2003, 20:08
Refro
Refro is offline
strakke boxer uiteraard voor mij niets anders meer. Zit gewoon het beste en staat het leukste.
Oud 15-07-2003, 23:50
MH
MH is offline
Boxer, altijd wijd. Heb 1 strakke boxer, maar draag ik alleen als ik écht niets meer in de kast vind. Stom van me dat ik 'm gekocht heb.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 00:17
zeehond23
zeehond23 is offline
I'm going commando all the time!!!

boxers, zwart of grijs
Oud 23-07-2003, 15:43
zon@je
zon@je is offline
Hier weer de mening van een vrouw:

Het gaat er om dat er iets word verborgen wat je het liefste wilt zien en aanraken...

Ik moet toegeven dat ik ontzettend wild word als hij iets straks aan heeft als hij opgewonden is, dat staat zo mooi!!! (bij een strakke boxer krijg krijgt hij een lekker kontje, bij een strakke slip zie ik weer net iets meer...!)

Aan het strand vind ik het juist weer heel mooi als een jongen een wijde boxer aanheeft.

Verder: doe vooral wat practisch is, als hij helemaal gevoelig is omdat jeboxer schuurt tijdens het sporten, dan hebben wij er later ook niets meer aan!
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 16:11
Verwijderd
Tis ook niet zo dat slips afknappers zijn, maar boxers gewoon mooier staan. Zoals sui hierboven al schreef
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 20:01
Another Way
Another Way is offline
Ik draag alleen maar zwarte losse boxers

Strakke boxers..mja..dan voel je zo 'gevangen'
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 22:53
Warsocket
Warsocket is offline
ik draag slips
Oud 23-07-2003, 22:59
Vevay
Boxers vind ik leuker. Van die flubberige boxers, die strakke hoeven van mij nietzo, die doen me teveel aan mijn broer denken, aangezien die ze ook heeft.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 10:53
f1sven
f1sven is offline
Ik draag slips en soms boxers licht eraan, en 's avonds draag ik niks.....
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 14:10
Snow
Snow is offline
boxers good
onderbroeken bad

Oud 25-07-2003, 12:16
ManInTheMirror
maar 'vroeger' toen we jong waren droegen we toch echt wel gewone onderbroeken...waarom nu niet meer?
Oud 25-07-2003, 14:46
Snow
Snow is offline
Citaat:
ManInTheMirror schreef op 25-07-2003 @ 13:16:
maar 'vroeger' toen we jong waren droegen we toch echt wel gewone onderbroeken...waarom nu niet meer?
'We' zijn zelfbewust geworden?
Oud 25-07-2003, 14:48
AngelLena
AngelLena is offline
Mijn vriend draagt of strakke boxers, of een onderbroek... Vind ik em ook niet misstaan...
Oud 25-07-2003, 15:26
Verwijderd
Citaat:
ManInTheMirror schreef op 25-07-2003 @ 13:16:
Opeens is het belangrijk wat je draagt, zelfs als het kleding betreft die maar weinigen zien?
*begrijpt niets van het achterlijke feit dat mensen zich door de kudde laten pushen om ongemakkelijk ondergoed te gaan dragen*
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 15:53
Some
Some is offline
Citaat:
Morgan schreef op 25-07-2003 @ 16:26:
Opeens is het belangrijk wat je draagt, zelfs als het kleding betreft die maar weinigen zien?
*begrijpt niets van het achterlijke feit dat mensen zich door de kudde laten pushen om ongemakkelijk ondergoed te gaan dragen*
mee eens, maar me vriendin ziet toch liever bij mij boxers en dan het liefste van die wijde en geen strakke.
En dan trek ik dat wel aan want het zit lekker zat, boeit me niet. Maar dat vind ik ook met die ballenknijpers die zitten ook gewoon bij mij dus het boeit me niet wat ik aan heb.

Zo wil me vriendin het liefst van de 3:
1. boxer (losse, wijde)
2. boxer (strakke, herending)
3. Ballenknijper (ja je weet wel, zonder pijpjes)

bij me vriendin zie ik het liefst zo:
1. string (duh)
2. Hotpants (die half of iets over de bil valt)
3. Slip (blijft over)
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 16:07
Another Way
Another Way is offline
Bij sporten draag ik trouwens wel een balleknijper, maar dan met een boxer er over heen
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 20:57
ManInTheMirror
mag ik vragen waarom je er een boxer overheen draagt?
Oud 25-07-2003, 21:32
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
losse met ruitjes (staat zo liev ) of gewone spannende boxers met zo'n band vanboven (zoals die van DIM) wit kan mooi staan op bruine huid,maar andere kleuren zijn ook oke
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 09:12
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
ManInTheMirror schreef op 25-07-2003 @ 21:57:
mag ik vragen waarom je er een boxer overheen draagt?
Ik wil niet gespot worden in zon ballennijper
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 10:23
Mashedpotato
Mashedpotato is offline
Natuurlijk gaat het erom wat de jongen praktisch vindt zitten.
Maar als je gezellig met een jongen loopt te vozen en dan een slip vindt...hm Ik vind het niet zo charmant... Dus liever boxers (wijd of strak maakt niet zoveel uit).
Maar.. ik weet ook niet wat ik ermee moet, want als jongen moet je het natuurlijk wel fijn vinden zitten... Het is zo lullig van "ieee jij draagt slips dat vind ik stom".
Dus wat nu?
Oud 26-07-2003, 23:38
Tsu
Tsu is offline
Ik ga voor boxer
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 04:18
Prime Evil
Prime Evil is offline
Ik ga gewoon au naturel over straat, maar wel met broek. En soms doe ik de rits ook dicht. Maar meestal niet.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 11:05
Verwijderd
Boxers zitten een stuk beter.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 12:13
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
een boxer vind ik oke
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 17:18
Scorpia
Scorpia is offline
Ik Draag zelf een wijde boxer
ik heb dan wel niet zo een grote lul maar een strakke boxer zie ik niet echt zitten en een ballenknijper al helemaal niet
heb ik gedaan tot op mijn 12e ofzow maar het zit aan me ballen niet zo heel lekker daarom draag ik nu boxers.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 17:23
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Prime Evil schreef op 27-07-2003 @ 05:18:
Ik ga gewoon au naturel over straat, maar wel met broek. En soms doe ik de rits ook dicht. Maar meestal niet.
dan heb ik jou wel eens gezien!( het was geen gezicht, overigens)
Oud 27-07-2003, 17:27
Scorpia
Scorpia is offline
Citaat:
Prime Evil schreef op 27-07-2003 @ 05:18:
Dat lijkt me dus helemaal niks
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 19:12
horsepills
horsepills is offline
boxers, offcourse.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 19:42
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Soveelah schreef op 06-07-2003 @ 15:45:
Boxer, maakt me niet uit of ie strak is of niet - slip vink vreselijk - helemaal in een zwembad ofzo
En vent in een string zwembroek dat is pas erg
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten