Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-07-2003, 21:58
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 18-07-2003 @ 22:50:
Ligt eraan welk Brabants het was.
Geen id, maar misschien ligt het ook aan wie het zegt.
Oud 18-07-2003, 23:41
Mononoke
Mononoke is offline
Ja, het Bosche-Brabants, oeioei.
Maar ik spreek prachtig abn.
Met de verfijnste woorden, een overweldigende
delicatesse.
Ik ken overigens maar 1 boer.
En dat is die boer.
Echt waar.
Oud 19-07-2003, 11:12
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Gothic Queen schreef op 16-07-2003 @ 14:34:
Heeft iemand dat ook van die achterlijke dorpjes in de buurt waar het volk niet te verstaan is,constant boeren en scheten laat en alleen maar dom kunnen roepen,tja z'n dorp is Groesbeek bij Nijmegen dom achterlijk boerenvolk is dat,Groesbeek is een strontdorp
Wees blij dat ze niet in de ge-wel-dig-e stad wonen,
heb je er ook geen last van.

Het enige irritante is dat ik weinig versta van dialecten
ed, maar goed, zo vaak hoor ik het ook niet.
Het kan me ook niet veel schelen of een dorp
nou een strontdorp is of niet.
Oud 19-07-2003, 11:22
Nebula
Nebula is offline
Citaat:
Basia schreef op 16-07-2003 @ 15:02:
pffff wat een generalisatie en vooroordelen.

Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 12:09
Tandpasta
Tandpasta is offline
Boeiend.
Oud 20-07-2003, 11:45
Verwijderd
Citaat:
klikorat schreef op 18-07-2003 @ 11:51:
trut

riethoven is lief
lufff joe
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 12:04
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Kom eens in Groningen kijken...

Muntendam, Winschoten , Menterwolde, Oude (en Nieuwe) Pekela...Stadskanaal...
Oud 20-07-2003, 20:03
Gothic Queen
Gothic Queen is offline
Citaat:
paultjuhhhh schreef op 18-07-2003 @ 10:32:
ben ik blij dat ik nu een gegronde reden heb om goth's te haten
d'r is r 1 fout dus dan maar allemaal
Waarom ben ik nou fout??
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 20:32
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Citaat:
Heeft iemand dat ook van die achterlijke dorpjes in de buurt waar het volk niet te verstaan is,constant boeren en scheten laat en alleen maar dom kunnen roepen,tja z'n dorp is Groesbeek bij Nijmegen dom achterlijk boerenvolk is dat,Groesbeek is een strontdorp
jezus om die mensen voor boeren uit te maken....
ik woon ook in een dorp en de mensen daar zijn temisnte nog aardig, ze zeggen hiero nog gedag wanneer je ze tegen komt. En je kent je buren, en zegt ook gedag tegen ze. In een stad heb je alleen maar dat je duizende mense om je heen hebt, en nog geen contact met de buurt.
Oud 20-07-2003, 20:35
Poor twisted me
Citaat:
Gothic Queen schreef op 20-07-2003 @ 21:03:
Waarom ben ik nou fout??
omdat je mensen in dorpen beschrijft als boeren, en arrogante mensen ( bijna varkens ) zonder manieren, Omdat ze scheten laten en boeren???!

jij bent zeker ook nooit bij jullie thuis de straat uit geweest?! en gelooft nog steeds dat boeren lompe mensen zijn met alleen verstand van varkens en koeie en kippe en bemeste met stront.

Ook geloof je nog es dat er in dorpen alleen maar boeren wonen, en waar je dat scheten en boeren vandaan hebt weet ik ook niet. Misschien komt toevallig een ongemanierd familielid van je uit een dorp. Maar mensen in dorpen zijn normaal hoor.
Oud 20-07-2003, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Ketjing schreef op 18-07-2003 @ 22:58:
Geen id, maar misschien ligt het ook aan wie het zegt.
Hehe, ja
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 21:17
Ninja_Nina
Ninja_Nina is offline
Mwah... In boerendorpen wonen ook 'normale' mensen.

Volgens mij voel jij een intense woede ofzo voor een bepaalde inwoner van Groesbeek en ga je er maar vanuit dat iedereen zo is. Of wil je dat. Of hoop je dat. Of denk je dat serieus, maar dat kan bijna niet.

Ik bedoel: ik ben ook niet iemand die naar 'de zwarte cross' zal gaan maar eigenlijk is jouw topic gewoonweg belachelijk.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 21:53
Cinamon
Cinamon is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 18-07-2003 @ 22:16:
Het prachtige Brabants moet toch een genot voor je gehoor zijn geweest.

Doe dan het zachte limburgse gezang...

Da gij nog dè lef het om oe nog zeu uut te spreken...
Dàdde Bedaankt zet, dè witte!
Oud 20-07-2003, 21:58
Gothic Queen
Gothic Queen is offline
Citaat:
evil_angel schreef op 20-07-2003 @ 21:35:
omdat je mensen in dorpen beschrijft als boeren, en arrogante mensen ( bijna varkens ) zonder manieren, Omdat ze scheten laten en boeren???!

jij bent zeker ook nooit bij jullie thuis de straat uit geweest?! en gelooft nog steeds dat boeren lompe mensen zijn met alleen verstand van varkens en koeie en kippe en bemeste met stront.

Ook geloof je nog es dat er in dorpen alleen maar boeren wonen, en waar je dat scheten en boeren vandaan hebt weet ik ook niet. Misschien komt toevallig een ongemanierd familielid van je uit een dorp. Maar mensen in dorpen zijn normaal hoor.
ik heb het niet over alle dorpen ik vroeg alleen of er nog meer mensen waren die dat soort dorpen als Groesbeek,ik heb ook niks tegen boeren begrijp me niet verkeerd ik weet ook best dat het in dorpen best leuk en gezellig zijn.

Mij gaat het erom dat over het algemeen(en misschien had ik daar wat duidelijker over moeten zijn)groesbekers lomp gedrag vertonen,ik praat niet over 1 groesbeker die ik ken,ik heb ook geen familie daar,maar ik ken via school en vakantiewerk verschillende mensen uit dat dorp en ze vertoonde allemaal datzelfde gedrag dus vandaar mijn topic,ik breng het lomp dat geef ik toe maar dat is mijn impulsieve en opvliegende karakter
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 22:14
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Nou nee... maar het dorp waar mijn vriend woont is een giga roddeldorp... En da's soms ook echt vreselijk irritant.
Donkerbroek, we schetsen een situatie of 2...

Situatie 1:

Mijn vriend en ik hadden nog niet eens iets met elkaar, waren goede vrienden en trokken veel met elkaar op. Dus hij bracht me vaak thuis, haalde me op (ik woon 17 km verderop vandaar) en gingen samen naar dingen toe. Nou ja, in zo'n roddeldorp gaat dat heel snel, goh, die jongen van Jitske en henk zal ook wel een meisje hebben. Dan gaan ze erop letten. Niet erg. 2 weken later, mijn vriend wordt beschuldigd van: hij eet wel van 2 walletjes....
In datzelfde dorp woont onze gezamelijke beste vriend, en die heeft halflang blond haar en rijdt ook regelmatig met hem mee als zijn eigen auto bij de garage staat. Je raad het al, mijn vriend heeft iets met "die brunette" en met een 'Blonde". Dat gaat het hele dorp binnen een dag door en komt bij pappa en mamma terecht die heel hard lachen.

Situatie 2:

Eindelijk, mijn vriend en ik hebben een maand of 2 iets met elkaar en zijn ouders, broertje en zusje zouden op vakantie. Mijn vriend moest veel werken dus ik werd gevraagd om die paar dagen op het huis te passen. Ja, geen probleem. De boel een beetje schoon houden, eten maken en de kat op tijd zijn eten geven. Kan nooit moeilijk zijn.
Dus mijn vriend aan't werk, ik in dat huis, onderuit op de bank, kat op schoot tv aan en ik zie 3 van de overburen naar binnen gluren. Heb ik een hekel aan dus ik trek het gordijn dicht. Wat doen die eikels? Bellen ze mijn schoonouders op het vakantie adres op om te vertellen dat er een vreemd meisje in het huis zat.
De andere overburen hadden inmiddels de politie al gebeld die dus ook braaf langskwam en vroeg wat ik daar te zoeken had. Hebben vervolgens ook naar mijn schoonouders gebeld als bewijs en waren dus mooi voor niets uitgerukt.

Schiet me net nog wat te binnen...
Situatie 3:

Ik zou bij mijn vriend blijven slapen want ik had geen vervoer terug, we hadden overigens nog niets, gewoon goede vrienden. Waren het eerste deel van de avond alleen thuis. Pa had feestje van collega, ma had avonddienst, broertje was bij vriendin en zusje bij de paarden. Dus ik doe mijn schoenen uit, zitten boven wat te ouwehoeren enzow... Ma komt thuis... niks mis mee. Ze was nog geen 2 minuten thuis of de buren stonden voor de deur. Keken naar de bijkeuken vloer: volgende dialoog:

Buurvrouw: goh, heeft yvonne nieuwe schoenen?

Ma: nee, die zijn van een vriendin van mijn oudste zoon.

Buurvrouw: Zo laat nog?

Ma: ja, die blijft vanavond slapen, die had vervoersproblemen

Buurvrouw: Vertrouw je dat wel? Straks gaan ze dingen doen enzo...

Ma: ik zou niet weten waarom ik het niet zou vertrouwen, zij is 17, hij is 22, ze zijn beiden oud en wijs genoeg om zelf te bepalen wat ze doen en verstandig genoeg om het veilig te doen als het er van komt.

Buurvrouw: nou, ik had er niet zo licht over gedacht. Ik vind het niet kunnen. Als ik vannacht iets hoor, kom ik morgen wel klagen want ik vind het echt niet kunnen.

Ma: doe je best maar. Doei!

November afgelopen jaar wegens scheiding mijn schoonmoeder met de kinders en dus ook mijn vriend, verhuisd naar andere buurt. Wonen nu naast zwaar chirstelijke vrouw. Probeer maar eens op zondag je was op te hangen... Komt ze klagen... Op zondag mag je niets doen want dat is een rustdag terwijl tussen haar tuin en de tuin van mijn schoonmoeder een heg staat van 1.80 meter. Dus ze kan het nooit eens gezien hebben tenzij ze boven uit het raam stond te loeren. En het mooiste van die vrouw is nog wel dat ze zo zwaar aan god hangt maar er 10 jaar geleden niets aan heeft gedaan dat haar man met de kleine meisjes die de paarden verzorgden speelde en nogal losse handjes had daarbij waardoor al die kindertjes nooit langer dan een half jaar die pony's wouden verzorgen. En dat terwijl ze er gewoon bij stond. God wil op zondag naar zijn bouwpakketje wat men de aarde noemt kijken, best, wij willen op zondag naar ons schone wasgoed kijken dat aan de lijn zwabbert.

Zo'n dorp is het dus... Niet makkelijk om er geaccepteerd te worden, ben je eenmaal geaccepteerd, dan moet je moeite doen om een beetje privacy te krijgen. Donkerbroek, ga er nooooooooit wonen.

Laatst gewijzigd op 20-07-2003 om 22:24.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 09:58
AngelLena
AngelLena is offline
Is het zo erg dat niemand dit kan toppen?
Oud 21-07-2003, 10:26
Verwijderd
Citaat:
drinks@myplace schreef op 20-07-2003 @ 22:53:

Doe dan het zachte limburgse gezang...

Da gij nog dè lef het om oe nog zeu uut te spreken...
Dàdde Bedaankt zet, dè witte!
Limburgs is ook erg mooi Als ik toch een Limburgse vriendin zou hebben...
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 11:01
Zaina
Zaina is offline
Oud 21-07-2003, 13:07
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
Citaat:
Gothic Queen schreef op 20-07-2003 @ 21:03:
Waarom ben ik nou fout??
je noemt dorpsbewoners ongemanierde, achterlijke boeren die steeds boeren en scheten laten.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 13:07
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 21-07-2003 @ 11:26:
Limburgs is ook erg mooi Als ik toch een Limburgse vriendin zou hebben...
limburgse vriend ook goed?
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 13:18
Poor twisted me
Citaat:
AngelLena schreef op 21-07-2003 @ 10:58:
Is het zo erg dat niemand dit kan toppen?
hmm jou verhaal is wel hééél erg, ik vind het niet kunnen als buren zich zo bemoeien met wat er gebeurt in jou huis.
Ik woon ook in een dorpje, maar hier wonen in onze straat nogal veel bejaarden, die ken je dan ook allemaal ze komen altijd eff praten ofzow. Of als me pa in de tuin aan het ploeteren is vragen ze of hij misschien een betere wil lenen ofzo. allemaal dat soort dingen. maar toen ik wat met mn vriend kreeg en ze hem vaak over straat zagen lopen hiero enzo. Vroegen ze ook vaak aan me moeder hey heeft je dochter vriend??
dat soort dingen worden meteen rondgeroddeld, ook wie er dood is of ziek. En iedereen weet wie er met wie getrouwd is en hoeveel kinderen enz enz.
Oud 21-07-2003, 22:11
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
evil_angel schreef op 21-07-2003 @ 14:18:
hmm jou verhaal is wel hééél erg, ik vind het niet kunnen als buren zich zo bemoeien met wat er gebeurt in jou huis.
Ik woon ook in een dorpje, maar hier wonen in onze straat nogal veel bejaarden, die ken je dan ook allemaal ze komen altijd eff praten ofzow. Of als me pa in de tuin aan het ploeteren is vragen ze of hij misschien een betere wil lenen ofzo. allemaal dat soort dingen. maar toen ik wat met mn vriend kreeg en ze hem vaak over straat zagen lopen hiero enzo. Vroegen ze ook vaak aan me moeder hey heeft je dochter vriend??
dat soort dingen worden meteen rondgeroddeld, ook wie er dood is of ziek. En iedereen weet wie er met wie getrouwd is en hoeveel kinderen enz enz.
Ja, da's in veel dorpen zo, maar donkerbroek maakt het wel een beetje TE gek... Gelukkig woon ik er niet, maar helaas, moet er toch vaak genoeg komen... 't zijn toch je schoonouders die er wonen...
Oud 21-07-2003, 23:26
Verwijderd
Ik nomineer Rotterdam.

Onverstaanbaar: *check*
Dom volk: *check*
Ongemanierd: *check*

En dan negeer ik nog de asocialiteit, de criminele geest van de Rotterdammer en de arrogantie van de stadsbewoner.

Ofzo.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 23:39
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
hppa schreef op 22-07-2003 @ 00:26:
Ik nomineer Rotterdam.

Onverstaanbaar: *check*
Rotterdammers onverstaanbaar????

Ik denk dat dat dan meer ligt aan waar jij vandaan komt. Ik heb (als Randstedeling) totaal geen moeite met Rotterdammers verstaan, maar Groningers, Twentenaren of Limburgers kan ik daarentegen weer nauwelijks volgen.
Oud 22-07-2003, 00:15
Firestone
Firestone is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 17-07-2003 @ 16:33:
Als Groesbeek al een strontdorp is, wat zijn Breedeweg, Mook, Malden, Weurt, Persingen in jouw ogen dan?
Geweldig! gewoon alle gaten om mijn woonplaats heen noemen, je woont dus in de buurt.. maar je kent middelaar neiteens he? zo erg is t dus

nee, persingen spant inderdaad de kroon, ben ik laatst nog in 10 seconden doorheen gefietst
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 00:17
Firestone
Firestone is offline
ik ben het er trouwens wel mee eens, de mensen hier zijn zo wereldvreemd, iets nieuws accepteren ze niet.. we wonen hier nu al 12 jaar, en we zijn nog steeds niet geaccepteerd in het dorp..

maargoed, ik zit in Nijmegen op school, dat maakt een boel goed
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 18:12
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Firestone schreef op 22-07-2003 @ 01:15:
Geweldig! gewoon alle gaten om mijn woonplaats heen noemen, je woont dus in de buurt.. maar je kent middelaar neiteens he? zo erg is t dus

nee, persingen spant inderdaad de kroon, ben ik laatst nog in 10 seconden doorheen gefietst
woon een beetje in de buurt, maar door veel plaatsen ben ik heengekomen met de vierdaagse, vandaar.
Oud 22-07-2003, 20:41
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Ik vind Groesbeek door al die heuvels wel een mooi dorpje.
Oud 22-07-2003, 20:48
mrdirk
mrdirk is offline
Ik woon in Friesland, Harlingen precies te zijn.
Daar liggen ook allemaal kleine strontdorpen in de buurt.
En ik woon nog maar 3 jaartjes in Friesland, dus versta nog niet echt veel van t Fries. Dus op de vraag of er strontdorpen in de buurt zijn en er mensen die ik niet versta: HET STIKT HIER VAN!!!!
Oud 22-07-2003, 22:22
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
mrdirk schreef op 22-07-2003 @ 21:48:
Ik woon in Friesland, Harlingen precies te zijn.
Daar liggen ook allemaal kleine strontdorpen in de buurt.
En ik woon nog maar 3 jaartjes in Friesland, dus versta nog niet echt veel van t Fries. Dus op de vraag of er strontdorpen in de buurt zijn en er mensen die ik niet versta: HET STIKT HIER VAN!!!!
Ach, fries is niet eens zo moeilijk als je maar goed luistert. Er zijn maar een paar woorden die echt afwijken van het NL en uit de rest van de zin kan je dat woord meestal wel opmaken.
En die harlingers heb je nog geluk mee, want die praten tenminste niet krom fries. In ooststellingwerf praat men wel eens een kruising tussen stellingwerfs en fries. Dan wordt het pas moeilijk.
Oud 22-07-2003, 23:31
battlestar
battlestar is offline
ik woon in limburg.. hallo..

maar al die boeren maken het wel gezellig
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 00:09
Firestone
Firestone is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 22-07-2003 @ 19:12:
woon een beetje in de buurt, maar door veel plaatsen ben ik heengekomen met de vierdaagse, vandaar.
haha, oke.. de vierdaagse loopt ongeveer een kilometer langs Middelaar.. toch niks van gehoord? ^_^
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 10:54
Verwijderd
Citaat:
paultjuhhhh schreef op 21-07-2003 @ 14:07:
limburgse vriend ook goed?
Als ik maar prachtig Limburgs zou mogen horen
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 20:42
the tourist
the tourist is offline
Ach, meestal valt het best mee.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 20:53
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Firestone schreef op 23-07-2003 @ 01:09:
haha, oke.. de vierdaagse loopt ongeveer een kilometer langs Middelaar.. toch niks van gehoord? ^_^
ja wel in de buurt van Middelaar geweest (mayb erin ook) maar niks gehoord ervan.
Oud 25-07-2003, 13:09
Ilsje
Ilsje is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef op 22-07-2003 @ 21:41:
Ik vind Groesbeek door al die heuvels wel een mooi dorpje.
kwijl daar staan mooie huizen!
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 13:38
Verwijderd
dorpen als Bloemendaal, Aerdenhout, Overveen, Bentveld, Santpoort-Zuid, Heemstede, Bennebroek, Driehuis enz. zijn strontdorpen --> kak
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 14:43
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
jellerd schreef op 25-07-2003 @ 14:38:
dorpen als Bloemendaal, Aerdenhout, Overveen, Bentveld, Santpoort-Zuid, Heemstede, Bennebroek, Driehuis enz. zijn strontdorpen --> kak
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 15:44
Poor twisted me
Citaat:

Oud 25-07-2003, 17:54
DaBoY
DaBoY is offline
Alle dorpen waar ik kom (kom er GELUKKIG bijna nooit) stinkt het er naar stront, kak en koeievlaai

Wat een VIEZE boeren!
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 18:01
Poor twisted me
Citaat:
DaBoY schreef op 25-07-2003 @ 18:54:
Alle dorpen waar ik kom (kom er GELUKKIG bijna nooit) stinkt het er naar stront, kak en koeievlaai

Wat een VIEZE boeren!
in de stad stink het naar uitlaatgassen, en zwervers
Oud 25-07-2003, 18:03
DaBoY
DaBoY is offline
Citaat:
evil_angel schreef op 25-07-2003 @ 19:01:
in de stad stink het naar uitlaatgassen
Alleen in het centrum tijdens werktijden

Anders niet hoor
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Zekers, ware VVD-bastions. M.a.w: het voorportaal van de hel
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 15:37
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline

Citaat:
Gothic Queen schreef op 17-07-2003 @ 17:13:
Breedeweg en de Horst horen half bij Groesbeek dus dat is een pot nat,met de andere dorpen heb ik geen problemen,het gaat om dat stomme lompe gedrag van die groesbekers ze hebben nog minder manieren dan de apen op Artis.
Oud 03-08-2003, 16:19
qghp
qghp is offline
boerenfeesten zijn vet
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 16:23
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
******** schreef op 16-07-2003 @ 22:43:
er is geen strontdorp in de buurt maar ik ken wel een strontprovincie, zeeeland wel te verstaan
Heej niet heel Zeeland he, maar ik ontken niet dat je hier veel strontdorpen hebt.
Oud 03-08-2003, 16:30
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Citaat:
Wellicht zou u beter, beste Gothic Koningin, uw beledigend snatertje op een kleinere kier positioneren ten behoeve van onze innerlijke rust. Men kan het een kleine boerengemeenschap niet kwalijk nemen noch de mensen die in haar kraag en kap voortleven dat er geen maatschappelijke schaamte gekend wordt. Er is immers geen maatschappelijke deelname buiten de maatschappij van het dorp. Natuurlijk praten deze mensen onverstaanbaar, namelijk omdat jij hen niet kunt verstaan. Natuurlijk laten deze mensen niet meer scheten en boeren zij niet meer dan jij, dat lijkt maar zo, omdat jij gewend ben dergelijke gassen en luchten binnen te houden of zachtjes in privé-omgeving uit te spugen, voor zover men over spugen kan spreken als het een gas betreft. Natuurlijk lijkt het alsof men daar "dom roept", is het je echter wel eens opgevallen dat voor de dommen ook het geroep van intelligenten dom lijkt? Wellicht ben jij gewend dat intelligenten niet hard roepen, welnu, boeren moeten wel, anders verstaan zij elkaar niet!
Hierbij komt uiteraard nog het argument dat men in een kleine gemeenschap - vergelijk het gezin - minder schaamte en daarom de eigen eigenschappen vrijelijk de loop kan laten. Als ik in een toestand van enkel zijn op mijn kamer verkeer laat ik ook mijn gassen de vrije loop, omdat zij mij niet storen. Anderen stoort het echter wel, merk ik, en hen zal ik dus niet belasten, tenzij zij geen bezwaar hebben.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 16:32
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 25-07-2003 @ 22:09:
Zekers, ware VVD-bastions. M.a.w: het voorportaal van de hel
Moet je er altijd politiek bijhalen?
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 17:22
Verwijderd
Citaat: