Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Alleen jammer van die studententrut met d'r paardenmuil die door d'r vriendje was meegesleurd en vrolijk ging dansen op exit music en mijn zicht totaal blokkeerde....Maar gelukkig kon ik alles wel goed horen, anders had ik 'r echt gewurgd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
wel godnondeju !
had ik dus kaartjes besteld, vergeet ik dat op zaterdag het postkantoor eerder dicht gaat :X paniek, paniek. maar toen opnieuw een reservering gemaakt, met wonder boven wonder nog staanplaatsen ook. dus dan haal ik ze maandag wel op ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik ga denk ik wel redelijk op tijd er heen, maar ik hoef niet perse vooraan te staan ofzo...ik wil er wel wat van kunnen zien, maar ook gewoon kunnen genieten van de muziek zonder fijngeplet te worden oid, of uren te moeten w88 voor het begint... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Alleen op National Anthem gaan de mensen helemaal wild doen....
In mijn eerdere post over ellebogen, vuisten etc. doelde ik meer op de verschillende ingangen die ze dan tegelijkertijd open zetten, terwijl iedereen (neem ik aan) ver vooraan wil staan... Niet zozeer de pit, want die heb je niet echt!
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() en niels ook ik haat verschillende ingangen. sta je dr als eerste maar dan toevallig bij een verkeerde deur met een strengere tascontroleur ofzo..sta je nog niet tegen het hek. zwaar kut
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() dan hoef ik me daar niet druk over te maken |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik stond bij radiohead op werchter bijna wel vooraan. Het was eerder verstikkend heet en krap. Al die vieze zweetokslels tegen je aan.
Toen ze begonnen te spelen werd het wel erg wild ja, iedereen viel op mekaar en kon amper overeind staan. Ben ook na een tijd naar achteren gegaan. Was gewoon niet fijn meer. Je zag niks, alleen ellebogen, en zodoende kon je je ook niet echt concentreren op de muziek. |
![]() |
|
ik stond op werchter tegen het 2e hek aan in het midden van het podium. Geen geduw, lekker veel ruimte tussen elk persoon, beter zicht en beter geluid dan vooraan. Ga in het gelredome weer wat verder naar achter staan.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
beste concert funkypunk | 83 | 08-12-2003 20:54 |