Advertentie | |
|
![]() |
|
Dude ga naar www.goudvishal.nl en daar vind je t nummer van de reserveringslijn voor de gvh. Werkt prima. Doe ik ook altijd.
||
Citaat:
Meeste van die bandjes vragen veeeeeeeeeeeeeel teveel geld voor een optreden of voelen zich te groot voor een zaaltje van 250 |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Nooit naar Forms geweest? (dnb-avond?)
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
oeeeeeeeeeehhhhhhhhh mensen, wens me geluk.
ik zit nu in de publiciteitsgroep van de goudvishal. en mijn taak is: posters maken. alles is al hapklaar ingedeelt in photoshop. maar toch. en voor iedereen: wees lief voor dennis: kom naar zijn georganiseerde avond met brainshake en taste of insanity(vette band)!!! |
![]() |
||
Citaat:
as friends rust was ook niet erg druk btw... maarja dat was waarschijnlijk omdat damien al weg was. reflections festival was laatst ook niet zo druk ook. dat was in hetzelfde weekend als waterdown. was misschien 120 man ofzo. dus jouw opmerking gaat niet altijd op ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
hahaha. dat was hard geweest. |
![]() |
|
|