Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-07-2003, 10:33
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
Quiana schreef op 20-07-2003 @ 14:18:
Krijg eerder klachten over mijn kamer (en dan vooral de inhoud ervan ), dan over mijn kleding ed.
Ik ook.
Over mijn kleren heb ik mijn moeder nog nooit iets horen zeggen? *denkt* Wel dat ik iets vaker moet aandoen,maar dat is niet echt in de trant van accepteren.
Oud 26-07-2003, 19:32
Verwijderd
Mijn ouders vinden ook niet alles wat ik draag mooi... (het zou trouwens niet best zijn als dat wel zo was ) maar ze accepteren het wel. Ik heb die kleding aan, niet zij. De laatste tijd worden ze trouwens wel steeds irritanter. Als ik iets doe wat hun niet zint komen ze aan met van die belachelijke straffen zoals huisarrest. Whaah ze weten gewoon precies waar ze me op kunnen pakken! Irritant is dat...
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 21:35
Vice
Vice is offline
Ik weet niet hoe het bij jullie opvoeding is, maar ik heb al heel snel van m'n ouders een eigen mening en smaak (leren) hebben. Het zou dan een beetje vreemd zijn als ze me dan opeens bepaalde kleding verbieden.

M'n ouders hebben gewoon respect voor me en ik voor hun.
Oud 26-07-2003, 21:36
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
mijn vader is anti-alles-wat-anders is, maar hij verbiedt mij niks. en mn moeder vind het allemaal wel leuk en we kopen ook vaak kleding bij dezelfde winkels.

ach, boeiend. mn ouders waren het niet zo eens met mn pandabeer-look-a-like periode, maar daar heb ik me toen ook niets van aangetrokken.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 21:45
drama
drama is offline
Nu ik niet meer thuis woon: accepteren ja, begrijpen nee.
Toen ik thuis woonde accepteerde ze het niet, bepaalde dingen werden gedoogd, veel niet.
Oud 26-07-2003, 22:17
morwen
morwen is offline
ik woon in een ***dorpje waar een vreselijke "dat doe je toch niet?!?!"-mentaliteit hangt. omdat ik nogal eh.. (hoe zeg je dat zonder afgekraakt te worden? ) anders dan gemiddeld eruitzie vroeg laatst een moeder van iemand waarbij ik op de basisschool had gezeten ofzo aan mijn moeder of ze dat nou niet eng vond hoe ik er bijliep. Waarop mijn mij moeder met een brede glimlach antwoordde "ik vind het er eigenlijk wel leuk staan "

en zo zie je maar weer, ouders zijn zo vervelend nog niet.....

...soms
Oud 27-07-2003, 15:00
erwtje
erwtje is offline
Citaat:
morwen schreef op 26-07-2003 @ 23:17:
ik woon in een ***dorpje waar een vreselijke "dat doe je toch niet?!?!"-mentaliteit hangt. omdat ik nogal eh.. (hoe zeg je dat zonder afgekraakt te worden? ) anders dan gemiddeld eruitzie
ja irritant is dat als je in een klein kl*te dorpje woont. want je ziet iedereen dan kijken en dan weer met elkaar smoezen enzow.je weet en merkt gewoon als je langs hun loopt dat ze weer eens lekker beginnen te roddelen en dat gaat dan het hele dorp rond. "heb je haar nu weer gezien?ja die broek he?en dan nouw.. dat haar dat doe je toch niet?!" irri is da.maar jah? wat wil je he? die mensen hebben blijkbaar nix anders te doen. trouwens niet iedereen is zo hoor...
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 15:02
Roos
Roos is offline
Ja hoor m'n ouders vinden dat ik er leuk uit zie
Oud 27-07-2003, 15:26
Taeke
Taeke is offline
Citaat:
ik woon in een ***dorpje waar een vreselijke "dat doe je toch niet?!?!"-mentaliteit hangt. omdat ik nogal eh.. (hoe zeg je dat zonder afgekraakt te worden? ) anders dan gemiddeld eruitzie vroeg laatst een moeder van iemand waarbij ik op de basisschool had gezeten ofzo aan mijn moeder of ze dat nou niet eng vond hoe ik er bijliep. Waarop mijn mij moeder met een brede glimlach antwoordde "ik vind het er eigenlijk wel leuk staan "

...soms
Domburg is een heel mooi dorp
Oud 27-07-2003, 15:28
Taeke
Taeke is offline
On topic: mijn pa vindt dat ik er netjes uit zie .
Oud 27-07-2003, 18:56
maar
maar is offline
mijn ouders vinden dat ik er leuk uitzie, ze zeuren alleen al vier maanden over mijn tuttige pony
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 21:28
Ieme
Ieme is offline
Citaat:
Engolie schreef op 21-07-2003 @ 09:55:
dat komt omdat hier de meeste mensen van die eeuwige menslievende bomenknuffelaars zijn!
die vinden dat je maar overal respect voor moet hebben en de godse dag mensen moet gaan helpen en met zwervers moeten gaan praten...

Zo ben ik niet leer er mee leven en trouwens dit is een forum wat maak je je druk om mijn mening? evanals in "Principes" dat mensen zich werkelijk druk gaan maken omdat ik het verdom om met zwervers te praten.. en omdat ik het liefst alle azielzoekers en illegalen zie verdwijnen... prima toch??
of ben ik dan te racistisch? jammer dan..
Ik krijg een beetje het idee dat jij een overdreven ik-schop-overal-tegenaan alto bent...
(en ik ben geen menslievend persoon, maar wel een bomenknuffelaar)
Oud 27-07-2003, 21:47
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:

...soms
tis nog niet half zo erg als hier, hoor .

Domburg is idd niet zo jippie, maar in Vlissingen stikt het van de punkers en goffiks heb ik het idee.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 23:10
Graph
Graph is offline
ik ben skater en ik draag hele wijde broeken....als ik bijv. naar de kermis ga met een paar vriendinnen en mn moeder dan mag ik niet zon wijde broek aan maar een andere broek waarbij tkruis van mn broek nie op mn knieen hangen...daar ben ik dan chaggie over maar als ik naar sgool toe ga dan mag het wel...
Dus mn moeder accepteert mijn kleding style nie echt...als ik in mn favo winkel loop dat gaat zij liggen 'zeiken' dat het een rot herrie is (harde muziek...rnb hiphop rap) en dat die broeken er niet uit zien...daar schaam ik me dan soms wel eens voor...da's wel jammer maar daar lig ik niet wakker van...

graph
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten