Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn ouders vinden ook niet alles wat ik draag mooi... (het zou trouwens niet best zijn als dat wel zo was
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik weet niet hoe het bij jullie opvoeding is, maar ik heb al heel snel van m'n ouders een eigen mening en smaak (leren) hebben. Het zou dan een beetje vreemd zijn als ze me dan opeens bepaalde kleding verbieden.
![]() M'n ouders hebben gewoon respect voor me en ik voor hun.
|
![]() |
mijn vader is anti-alles-wat-anders is, maar hij verbiedt mij niks. en mn moeder vind het allemaal wel leuk en we kopen ook vaak kleding bij dezelfde winkels.
ach, boeiend. mn ouders waren het niet zo eens met mn pandabeer-look-a-like periode, maar daar heb ik me toen ook niets van aangetrokken. |
![]() |
|
ik woon in een ***dorpje waar een vreselijke "dat doe je toch niet?!?!"-mentaliteit hangt. omdat ik nogal eh.. (hoe zeg je dat zonder afgekraakt te worden?
![]() ![]() en zo zie je maar weer, ouders zijn zo vervelend nog niet..... ...soms ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
(en ik ben geen menslievend persoon, maar wel een bomenknuffelaar)
||
![]() |
Citaat:
![]() Domburg is idd niet zo jippie, maar in Vlissingen stikt het van de punkers en goffiks heb ik het idee. |
![]() |
|
ik ben skater en ik draag hele wijde broeken....als ik bijv. naar de kermis ga met een paar vriendinnen en mn moeder dan mag ik niet zon wijde broek aan maar een andere broek waarbij tkruis van mn broek nie op mn knieen hangen...daar ben ik dan chaggie over maar als ik naar sgool toe ga dan mag het wel...
Dus mn moeder accepteert mijn kleding style nie echt...als ik in mn favo winkel loop dat gaat zij liggen 'zeiken' dat het een rot herrie is (harde muziek...rnb hiphop rap) en dat die broeken er niet uit zien...daar schaam ik me dan soms wel eens voor...da's wel jammer maar daar lig ik niet wakker van... graph |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
bi/homo-jongens-s.com-forum-meeting Verwijderd | 90 | 04-06-2004 10:16 | |
Liefde & Relatie |
ouders en homosexualiteit Gruppie | 37 | 02-05-2004 00:14 | |