Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
master regelaar? haha wtf
eristoff is smerig overigens. Wat ik van breezer sletten vind? ach.. live and let live. Het is weer een hoop simpel gegeneraliseer, 'n hoop meisjes die breezer drinken en 15 jaar zijn zijn best knap en sommige ook niet eens dom. Verder vind ik het altijd wel amusant om breezercu2s te lezen. ![]() Oja, de leftwingers moeten 'ns naar deze site kijken http://bacardi.bw-sites.be/toc.htm ![]() ![]() |
![]() |
||
Offtopic:
Citaat:
![]() ontopic: breezah schmeezah... kzou zeggen: "F7, document bewaren? nee."
||
Citaat:
die rechter is best lekker ![]()
||
Citaat:
|
De meeste van dit soort mensen vind ik geil...Maar daarnaast ook meestal verwaand, irritant en voorspelbaar, das opzich wel klote
Die foto is eigenlijk nog een ander geval ![]() edit: het feit dat ze ijdel zijn brengt mee dat ze er meestal behoorlijk lekker uitzien...Op een of andere manier vind ik het nodig dat ze er zijn, hou ouder ik word, hoe minder ik me er aan irriteer
Laatst gewijzigd op 29-07-2003 om 16:13. |
![]() |
|
mijn zusje is ook een beetje zo'n meisje en ik vind het heel erg irritant...
we waren op vakantie langs de weg ff pauze aan t houden...had ze de bandjes van dr string over dr broek heen en dr push up bh [want ze is bijna helemaal plat] bijna helemaal over dr truitje heen. en ik zag allemaal vieze oude mannen naar dr kijken en zij stond daar maar een beetje stoer te doen. toen zei ik dat ze dr kleren normaal moest doen en toen werd ze heeeeeeeel kwaad. ![]() ach ja ze moet t zelf maar weten alleen ik ga bijna over mn nek met haar erbij en ik ben echt ontzettend bang dat dr wat overkomt. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
waarom heeft iedereen het er hier toch over zo van: ja, ze zijn irritant, maar sommigen zien er nog best lekker/knap uit hoor!
Daar gaat het hier toch niet om, niet dat ze toch nog best knap kunnen zijn, maar het gaat hier toch over hun hele attitude en gedrag? En die sucks! Vind ik dan, maar ja, dit is echt iets van alle tijden hoor! Kijk maar naar bijvoorbeeld 'Grease' ofzo, daar heb je toch ook de sletten en de stoere jongens en de trutjes? Dit is iets wat nou eenmaal bij de menselijke samenleving hoort, en dit kan je niet uitbannen. Komt voort uit onze natuur (ja, ik ben een voorstander van de Darwiniaanse kijk), die zo in elkaar zit dat wij graag populair zijn bij het andere geslacht, omdat we dan verzekerd zijn van gezonde nakomelingen (dit is goed voor de soort). Wij verzinnen allerlei manieren om hieraan te kunnen voldoen, en die manieren verschillen over de tijd. Op dit moment is dat de stijl van de breezahsletten. ER zullen ook altijd de mensen zijn die zich ergeren aan gedrag dat ervoor zorgt dat mensen veel kunnen neuken (is goed voor de soort), dit zijn altijd dezelfde soort mensen. Namelijk de iets intelligentere, en vaak rijkere (uit een hogere sociale klasse) mensen, die het niet zo van hun uiterlijk en lichamelijke aantrekkelijkheid hoeven te hebben. Zij hebben al kwaliteiten die ervoor zorgen dat ze zich succesvol zullen kunnen voortplanten. Klnkt allemaal heel logisch he? Tsja, het is maar een theorietje, maar ik denk toch dat er wel wat in zit. Je bent vrij om te reageren, ook als je een andere mening hebt! ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Breezertuig herken je van veraf, en als ze dichterbij komen dan zie je pas hoe eng sommigen er echt uitzien..
Nou weet ik niet of dat door de make-up komt, of dat ze er gewoon zo eng uitzien..
||
Citaat:
![]() Ik was een keer op Utrecht Centraal, liep daar weer zo'n BreEzAh, echt op die meid d'r hele gezicht dat een dikke laag plamuurachtige substantie met een bruinachtig kleurtje, gatverdamme... Als het er een tijdje op zit zouden de schilfers er gewoon afvallen, k hoopte op dat moment echt op een regenbuitje zodat die plamuurlaag van d'r gezicht gespoeld werd en je een bruinachtige plas van die troep zag liggen.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Goed, hier dus de kleine toelichting:
overeenkomsten: 1. Gothics willen anders zijn, zodat ze kritiek kunnen hebben op de 'normale' mensen. Helaas zijn ze door het anders zijn vaak hetzelfde, maar dat terzijde. Breezers willen allemaal hetzelfde zijn, zodat ze kritiek kunnen hebben op anderen. (gothics, alto's, niet jim-lovers) Bovengenoemd staat dan misschien wel tegenover elkaar, maar het idee is hetzelfde. 2. Gothics dragen veel make up, zwarte strepen onder hun ogen, neppe verwondingen. In ieder veel make up. Breezers dragen veel make up, hun ogen zijn omringd door een babyblauwe gloed, en wederom genoeg om een 3e wereldland mee op te maken. 3. Allebei de 'groepen' vinden hun eigen muziek het mooist, en de rest van de muziek is klote. Er wordt geeneens moeite genomen om de andere muziekstijlen te analyseren. Gothics gaan eerder voor de metal/gothic/rock/punk kant. De breezers zullen eerder kiezen voor de R&B/hip-hop/Trance/top40 kant. 4. Vooral niet met de 'andere groep' omgaan. Gothics zijn eng, breezers zijn vies. Stel je voor dat je wordt samengezien met dat schorriemorrie! Wat zullen je mede goths/dushi's wel niet denken? 5. Beide groepen kunnen van elkaar niet snappen waarom ze er zo uitzien. Verschillen: 1. Gothics dragen meestal hun kleding naar de muziekstijl die ze leuk vinden. Ze vinden het fijn om aan de anderen te laten zien hoe 'speciaal' ze zijn dat ze naar dergerlijke muziek luisteren. Breezers dragen over het algemeen meerdere verschillende stijlen kleding. Maar toch is de witte kleding erg 'in', en hoe punteriger de hakjes, hoe beter! 2. De drank natuurlijk! Breezers drinken graag breezer (duh) en de (echte)gothics verafschuwen dit zoete drankje, mede omdat ze het niet lekker vinden, maar de hoofdreden is natuurlijk omdat 'iedereen' het drinkt, dus moeten zij automatisch zich daar tegen afzetten. 3. Politiek! Gothics kiezen automatisch voor de linkse kant, aangezien dit tegen de publieke opinie ingaat. Breezers verdiepen zich doorgaans niet in politiek, maar zodra ze het een beetje beginnen door te krijgen, is de keuze voor rechts snel gemaakt. 4. Vriendschap. Mijn persoonlijke ervaring is dat gothics/alto's een stuk beter naar je luisteren als je in de problemen zit, je kan gewoon je hart luchten zonder dat je erdoor wordt aangekeken. Breezers willen minder snel over hun problemen praten, want zo loop je de kans dat je 'populaire' vrienden niet meer met je omgaan. Tot zover enkele vergelijkingen. Wees ervan op de hoogte dat ik in dit verhaal aardig overdrijf, maar ik wil even mijn punt duidelijk maken. Natuurlijk zijn er een hoop verschillen in beide groepen, maar in grote lijnen is imho bovenstaande verhaal op waarheid berust. Ik wacht ongeduldig uw commentaar af. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik wil ze ook niet direct volledig gaan afschepen, en toch hun goeie kanten bovenhalen...hun uiterlijk ![]()
|
![]() |
Over het algemeen kan ik ze niet uitstaan en dat doordat ze zo een ontzettend klein wereldbeeld hebben en ze doen tegen mij alsof ik een hoopje poep ben, ik zie er namelijk 'raar' en 'anders' uit. En dat kan echt niet in deze tijden...
Maarja, ik reageer er niet echt op ofzo... Is te veel moeite voor die kneusjes ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik ben het redelijk met het commentaar eens. Het grappige is dat gothics vaak weer voortkomen uit altos. Altos proberen juist te doen alsof ze geen aandacht aan hun uiterlijk besteden. Dan slaan gothics weer echt helemaal door want als er een groep veel make up op smeert zijn het wel gothics. Veel meer dan breezersletjes!!!.
Toch heb ik aan breezersletjes een veel grotere hekel omdat die over het algemeen een ongelooflijk grote bek hebben en altijd lopen te schelden terwijl je met gothics helemaal niet snel last hebt. Toch snap ik er nog steeds geen fuck van waarom je gothic zou worden, want je loopt echt voor lul en het heeft geen enkele zin.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Dus als je jezelf bent loop je voor lul ofzo? Dat slaat ook nergens op kerel... En het gaat er toch om wat je er zelf van vind... niet wat anderen ervan vinden. En waarom heeft het geen zin? Al die kakkertjes die allemaal in puma's lopen... wat heeft dat dan voor zin? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Hoe ben jij nou echt? Verwijderd | 330 | 02-04-2007 11:46 | |
Muziek |
Nieuwe kerstliedjes?? [poll] Tumor | 24 | 23-12-2003 17:32 | |
Lifestyle |
Tot welke subgroep behoor jij? Tulpje6 | 202 | 28-08-2003 22:24 | |