Advertentie | |
|
![]() |
|
"O" Ik weet niet hoe ik erop moet antwoorden, wat moet ik hiermee. Ik heb er geen problemen mee, zeker niet, maar ik had het gewoon niet verwacht. Ik kijk hem van opzij aan, hij staart naar de grond. "Sorry Sander, ik weet niet wat ik hierop moet zeggen. Ik heb er geen problemen mee hoor, maar ik had het gewoon iet verwacht" "Je bent de eerste die zo reageert. Het geeft niet hoor ik zou ook niet weten wat ik erop zou moeten antwoorden. Je hebt er echt geen problemen mee." "Nee, echt niet" Zwijgend lopen we verder. Ik krijg het niet uit mijn hoofd. Ik kan het me gewoon niet voorstellen. Hij liep toch altijd met meisjes, of was dat voor de schijn. Ik durf het hem niet te vragen. Misschien laat hij over een tijdje zelf wel meer los.
Als we weer thuis zijn, is vermaas weg. Moeder zit met een rothumeur aan tafel. Ik vraag me af wat er aan de hand is, ik kan het wel raden, maar als het waar is hebben we een probleem. Dan zal de feeks echt naar boven komen. En ja hoor. Ze roept ons bij haar, haar jachtopzieners stem is weer terug. Met gemengde gevoelens ga ik bij haar aan tafel zitten. Sander ploft naast me neer. "Ik wil jullie heel erg bedanken, want hij komt hier niet meer terug, zolang jullie je zo gedragen. En ik kan het me heel goed voorstellen. Rotjongen. Dit wil dus zeggen dat ik naar hem ga en jullie het zelf maar uitzoeken. Als jullie aangeven dat jullie groot genoeg zijn en jullie niet meer zo kinderachtig gedragen, krijgen jullie weer zakgeld en zal ik koken. Ik moet zeggen dat ik dit gedrag niet van jullie verwacht had en zeker van jou niet, Sander. Ik heb gemerkt dat jullie opeens beste vriendjes zijn, goed, maar de consequenties zullen duidelijk zijn." Ik had niet gedacht dat ze het zo serieus zou nemen. Ik had hoogstens gedacht dat ze rattengif in ons eten zou stoppen. Ik vraag me ook sterk af, waarom ze niet wil dat Sander en ik goed met elkaar kunnen opschieten.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Goofy GanG - Wildlife Feat. Ouzboy, Dex, Parazit, Flesh, Karma joker007 | 0 | 12-03-2013 14:29 | |
Muziek |
Di 13 Maart @ GVH : Gang Green (USA), Nothing Done & Said And Done Malfunction | 15 | 07-02-2007 16:56 | |
Muziek |
Underground Gangster HipHop PaPua | 8 | 13-01-2007 10:48 | |
Eten & Drinken |
Hoeveel gangen is het maximale dat je geteten hebt? Jolt | 91 | 12-12-2005 19:55 | |
Games |
Gangsters 2 DG | 6 | 05-05-2004 14:28 | |
Games |
Gangsters 2 MC | 14 | 10-08-2001 05:22 |