Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ja het is echt een leuk model, heel mooi met botten/laarzen/hoge docs onder. Het is wel maat L, gekocht omdat het het laatste stuk was in de winkel, dus bij mij zakt hij een beetje over m'n heupen. Hehe, m'n ma vermoordt me als ze weet dat ik hem wegdoe. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Paar Camper schoenen.
Zwart, halfhoog, deels gewoon geveterd de rest met haakjes. Maat 38. Ik heb ze hooguit 5 keer aangehad. En ik heb er €130 voor betaald. *zoekt plaatje* Hmz heerlijk sites waarvan je geen plaatjes kan kopieren *vrouwen en techniek..* http://www.camper.com/web/en/basica.asp?flsid=22 pelotas 45386-003 Biedt maar wat.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() -ik heb een zwart jurkje (redelijk kort), diep gedecolleteerd, 2 lagen boven elkaar, de bovenste laag is kant. Ik probeer een foto te nemen. daar ben ik wel geintereseerd in enzo ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De zool is helemaal plat, net als bij de meest normale doc. martens. Het het zijn de hoogste die er (volgens mij dan hoor) zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Welke maat? Of is hij al weg, ik ben wat laat met reageren volgens mij
|
![]() |
Roxy, ben je toevallig binnenkort een keer in Den Bosch? Ik ben er elke dag ivm werk, dus dan zouden we eventjes af kunnen spreken en dan laat ik je die broek zien. (Scheelt natuurlijk ook in verzendkosten.) Want de scanner is nu weg en hij komt pas over twee weken terug...
Verder heb ik nog een felgroen Monsters Inc. vissershoedje voor € 2 excl. verzendkosten. Ik zal even kijken of ik er nog een foto van heb. Heb ook nog een felgroene muts van Bert & Ernie. ![]() Op de 'band' staat het eendje van Ernie, op de muts zelf staat Ernie. De muts is van wol, heel lekker warm en hij zit ook altijd goed, omdat hij meerekt. Hij kost € 5, excl. verzendkosten. Ten slotte heb ik nog een wit shirtje van Pippi Langkous. Het is een one size fits all. Op de voorkant staat Pippi met spaghetti in haar mond en het woord 'Spoenk'. Op de achterkant staat 'Pippi' en Pippi's 'schaduw'. Heb hem maar twee keer gedragen, dus is nog perfect. Hij kost € 5 excl. verzendkosten. Ik zal even kijken of er op Internet een plaatje van te vinden is. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
kleren te koop
een groen rokje. een 3 kwart broek van jynx een korntrui een slipknotrui een geruit bloesje van tommy hillfinger een geruit bloesje van de h &m een wijde streepjesbroek. voor foto's klik op de link. prijs in overleg
||
![]() |
Citaat:
maar ik zelf heb maat 40 en ik pas ze net. maar foto, ![]() ook heb ik dc. martens in maat 41 die weg mogen, toch te groot. wel uitgelopen maar nog steeds wel mooi, niet zo heel vaak gedragen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb nl wel interesse. Wat voor maat is het en wat voor model (en tot waar valt ie zeg maar)? (foto's zijn erg groot trouwens)
|
Utopie, ik ben -als het nog niet weg is!- wel geinteresseerd in: de 'Fab Baby' schoudertas, de Here&There spijkerbroek in maat 170 en de Ernie muts.
Sooz, ik vind die overseas broek maat 28 heel leuk, hoeveel wil je ervoor en zou 'ie me passen als ik ongeveer 36 heb normaal? En heeft iemand nog een spijkerbroek maatje S, 34/36 ongeveer kniehoogte over?? |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
lolliepopje@hotmail.com ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
zo niet, heb ik wel interesse ![]() wat hebben ze gekost en wat zou je er voor willen hebben? (mits zero-zero ze niet neemt natuurlijk ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Racistisch geworden Patataap | 31 | 05-12-2012 18:19 | |
Lifestyle |
[Kleding]bazaar topic! Jules | 202 | 15-03-2005 16:50 | |
Lifestyle |
Mensen die overduidelijke nep-kleding dragen Verwijderd | 70 | 17-04-2004 14:23 | |
Lifestyle |
welke kleding hebben jullie zelfgemaakt? Optima | 68 | 30-11-2002 13:22 | |
Lifestyle |
Lifestyle Kleding Bazaar (alweer...) Aurelia AutumnRain | 157 | 17-10-2002 15:48 |