Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Slaat dus zo door naar de andere kant. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
*begint gelijkt te zweten...brrr rijles*
theorie in 1x en praktijk in 2x... maar ik had een bloedhekel aan rijles...of beter aan mn instructeur, die het leuk vond om je verrot te schelden als je wat verkeerd deed ipv van ' positieve coaching' , die ik op zulke momenten nodig heb.............. nu vind ik rijden btw wel leuk |
![]() |
|
Hell.....ben al sinds maart 2002 aan t lessen...nu rond de 35 lessen ofzo gehad...soms les ik wel 5 maanden niet....ben nog steeds te lui/ denk dat ik het te druk heb om theorie te doen (heb me nu eindelijk opgegeven, ga half oktober theorie doen
![]() en zolang ik geen theorie heb schiet het ook niet echt op om steeds maar te lessen...moet toch een keer de regeltjes weten en zonder theorie kan ik ook geen examen aanvragen.. |
![]() |
|
ik heb nu ongeveer 10 lessen gehad, en ik HAAT het, ik krijg met elke les meer hekel aan auto's, het liefst wil ik stoppen maar mijn ouders betalen, en ik moet er toch een keer aan geloven.
mijn rijles instructeur zei dat hij nog nooit zo iemand als mij had meegemaakt en hij doet dit werk al meer dan 20 jaar. ![]() ![]() ![]()
|
Ben 16 dus mag niet rijden maar wel rijlesjes gehad van moederlief achter in het bosje hier
![]() Ik: jaja rustig maar En tadaaa: perfect! (wel op zo'n stuk met daarnaast auto's, niet zo'n parkeerplaats langs een straat)
||
![]() |
Citaat:
Ik had er nl ook een hekel aan,..kwas altijd superzenuwachtig in de auto, (kben altijd bang dat ik 'n andere auto of i.d raak,...en ondanks dat rij ik toch niet echt super voorzichtig,...want ik denk altijd,..''ooh dat haal ik wel,....maar dan haal ik het ook maar net) maja mijn ouders hebben het ook voor mij betaald en hebben me echt moeten pushen,...maar na 72 lessen ben ik de 2x geslaagd en nu ben ik toch wel redelijk blij dat ik het heb,..ben nog steeds geen favoriet van autorijden en ik schiet ook regelmatig in de stress, maar ik denk dat het zonde is om te stoppen, want als je het zelf moet gaan betalen word het toch een duur grapje,... |
![]() |
|
|