Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Hij is achterbaks tegenover zijn meisje. Als hij kloten had gehad had hij het eerst even met haar uitgemaakt en dan met jou gaan moeten rouwen... Ik snap het wel, maar op deze manier blijf je eeuwig in een bad trip hangen! Lig je over tien jaar nog in zijn armen te huilen zonder 1 stap verder te komen... Je roept nu alleen het gevoel weer op wat er was voordat dat met dat kindje gebeurde en dan hou je jezelf voor de gek, want dat is niet de realiteit! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik heb tegen hem gezegd dat hij moest kiezen, hij is nu een week op vakantie (zonder zn vriendin) en we hebben afgesproken elkaar niet te bellen en te smsen.
Als ie terug is van vakantie spreken we af en eis ik van hem dat ie direct zegt wat ie besloten heeft. Ik ben alleen zo bang dat ie de beslissing teveel laat afhangen van het feit dat teruggaan bijna niet kan.. Maar ja, als hij voor zn vriendin kiest dan ga ik het advies van jou proberen WB. En dan ben ik ook al een eindje op weg, met die week. Dank jullie wel voor jullie reacties.
|||
Mjah, die analyse hadden de meeste mensen hier denk ik al wel gemaakt.
Citaat:
Citaat:
(mijn inzicht tenminste, heb zo'n raar idee alsof ik altijd alles weet, sorry) |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ja ik weet het wel, het is toch jammer he, dat je dat niet meer kan gebruiken. anyway, je blijft hangen aan dat kind en je blijft je aanpraten dat je ex die enige is die je kan helpen,dat is niet zo, je ex kan je er niet mee helpen, jij bent de gene die t moet doen. en ik heb ook t idee dat jij alles op dat kind blijft gooien, en t een beetje gebruikt als smoesje om je ex te zien. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ex terugnemen na vreemdgaan Huppeldepups | 9 | 10-07-2012 19:47 | |
Liefde & Relatie |
je date's met je ex vergelijken -0-0- | 14 | 22-07-2009 18:27 | |