| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Doe het shirt aan naar zn concert .. misschien roept dat goeie herinneringen bij em op en mag je op t podium komen zie ik opeens een goud fubu shirt rondlopen daar
|
||
|
|
||
|
Citaat:
....als al die n-sync groupies net als jij zijn word t nog wat bij t concert .... & t gaat niet meer echt over iets.... ow..bloemendaal is idd erggg last weekend, maar ook wel weer een klein beetje next weekend |
||
|
|
||
|
Citaat:
Ik moet zeggen: je kent me goed nu Aaahh je beledigde me trouwens zwaar met de nsync opmerking ondanks je knipoog erachter .. gehehemaar de gesprekken die nergens over gaan zijn trouwens vaak het leukst (mjah of niet natuurlijk .. )Owjah ik ga komend weekend niet naar bloemendaal trouwens ![]() let trouwens op je woorden, als ik je toevallig voorbij zie hobbelen met JT kan ik je anoniem en ongemerkt gaan stalken Laatst gewijzigd op 15-09-2003 om 21:59. |
||
|
|
||
|
Citaat:
doe ik t ook gewoon voor & ga dat gouden fubu shirt echt niet aantrekken omdat hij me zo geweldig staat hoor... aandacht junkie!
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Dan beloof ik dat ik mijn nsync tshirt aan doe moet ik er wel eerst een weten te fixen, maar neem aan dat jij er nog wel eentje voor me hebt |
||
|
|
||
|
Citaat:
jij ging tenminste weer in op t topic & daardoor redde je 't
|
||
|
|
||
|
Citaat:
..dont think so ![]() = verliefd op nieuwe avatar & heb al blond haar hoor... ben nl. niet alleen JT wannabe maar ook Eminem wannabe (nickname |
||
|
|
||
|
Citaat:
Een jongen die zowel fan is van eminem als van Justin Timberlake, thirtjes heeft van Nsync, zijn stijl meet naar zijn idolen, brieven schrijft naar de Hitkrant ..
|
||
|
|
||
|
Citaat:
*respect*
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Geen idee, maar denk ook niet dat het open is .. Owjah pass me het adres van je fanclub ff |
||
|
|
||
|
Citaat:
& nu mocht t toeval ook nog eens zo zijn dat op de avond van het concert een fanclub dag georganiseerd staat dus dan kun je mooi mn standje voor t gelredome bezoeken |
||
|
|
||
|
Citaat:
Mag ik dan ook een handtekening? Aaahhh word nu al zenuwachtig als ik er aan denk
|
||
|
|
||
|
Citaat:
(denk dat je ze vooral tijdens beachbop tegenkomt en dan vooral bij q-beach |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
En fuck al die duizenden voor mij, ze waren allemaal vast niet zo leuk als ik
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
neem je ook wat eten , drinken en een comfortabele lounge bank mee???? |
||
|
|
|
|
He don't mess met mijn zelfopblazendtweepersoonsaerodynamischbed!
Ik heb geen loungebank nodig Owjah om nog ff voor t eggie: Black Eyed Peas komt als voorprogramma .. kunnen we allemaal mee gaan zingen met Where is the love .. Mijn hoop op de aanwezigheid van N*E*R*D gaat hiermee trouwens een beeeetje verloren |
|
|
|
||
|
Citaat:
Black Eyed Peas heeft nog een veel mooier nummer met Nelly Furtado gemaakt ![]() & gewoon blijven hopen op NERD Laatst gewijzigd op 23-09-2003 om 09:20. |
||
| Advertentie |
|
|
|
|