| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
het zou me misschien moeten boeien, maar mn moeder maakt zich er meer zorgen om dan ik ooit zal doen en biep, je bent een van de meest op-gegeilde meisjes van dit forum, dus... ![]()
|
|
|
|
Jep, mijn moeder vindt me ook te dik (makkelijk praten voor iemand die eruit ziet als een lat), ik heb maat 38/40 (soms zelfs 42) en ik ben absoluut niet dik.
Ik vind maat 36 ook wel mooi, maar niet bij mij ik ben blij met wat ik heb. uhm ik weeg iets van 65 kilo, mijn broekmaat is 40, en de maten van mijn shirtjes 38 of M. schoenmaat 40 btw
|
|
||
|
Citaat:
Ik vind wel dat (de meeste) kledingwinkels geen rekening houden met de wat kleinere/stevigere medemens. Omdat ik stevig ben moet ik maat 38/40 hebben, maar die broeken zijn wel altijd super lang... (gelukkig heb ik een hele lieve mama met een naaimachine )
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nougoed ik zal niet meer zo slijmen, als je daar niet tegen kunt Het is inderdaad wel zo dat broeken heel vaak een nogal vervelend model hebben. Ik ben zelf ook niet echt de slankste. Ik heb geen aanleg om dik te worden, heb bijvoorbeeld vrij dunne polsen en enkels, maar ik heb een behoorlijke bierbuik en zwembandjes Dan heb je ook altijd het probleem dat broeken bovenaan te strak zijn en bij de pijpen goed, en als ze bovenaan goed zitten zijn het weer van die flubberpijpen ... ik moet ze dus ook altijd laten vermaken |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
spijkerbroek: 26
normaal: 34/36 schoenmaat: 37/38 lengte: 1.58 gewicht: 47 kg Ik ben idd redelijk dun ja, maar ik heb nog wel heupen en ook wel een kont opzich anders zou men er niet zomaar op gaan zitten En ik ben ook nog aardig klein, dus dan komt t iets meer in verhouding...maar toch, blijf dun
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
flikker op. jij hebt geen uitpuilbuik/reet. trutje. 1 75 nu 60kg eh maten dan ook maar? oke shirtjes 36/38 broeken zijn altijd wijd (skatebroek 34/36) anders broekmaat 31 voor de volledigheid: nee ik ben er niet tevreden mee, maar daar wordt aan gewerkt broer en zusje vinden me te dik maar dat is hun zaak
Laatst gewijzigd op 10-08-2003 om 14:36. |
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() vaag... biep: ik heb een gigantische reet, vraag het maar aan iedereen die me gezien heeft. mn vriend heeft er alleen ook geen probleem mee dus ik zeg maar van "als hij ermee kan leven, kan ik het ook". ik hoef gelukkig niet naar mn eigen kont te kijken. ik vind het idd ook goed klote dat winkels er niet rekening mee houden, heb maat 42. amerika is echt heaven wat dat betreft, ik kon daar geweldig slagen qua broeken
|
|
||
|
Citaat:
mn zusje is mager, ook nog maar 14 (die moet dus nog vorm krijgen enzo) mn broer valt op gratenpakhuizen vrij pijnlijk voor mij maar ik trek me er niet meer zo veel van aan. heb al een keer lange tijd gehongerd, vroeger, en dat wil ik niet meer. al is dat moeilijk moet ik eerlijk bekennen
|
|
|
|
nou.. spijkerbroek meestal 30 en in de lengte 32
gewone broeken 40 shirtjes 38 of 40 schoenmaat 41 ik ben 1.75 en weeg 70 kg, maar door vrij veel sporten heb ik niet echt een 'dikke' uitstraling zeg maar.. ik ben er best tevreden mee, t zou me niet staan volgens mij als ik heel mager was.. |
|
|
|
||
|
Citaat:
Maar ze heeft nu 38/40. En ze is zo jaloers op 36/38. Ze heeft dus maar 1 maat meer dan ze zou willen. Big deal.
|
|
||
|
Citaat:
als je klein bent scheelt het echt heel veel of je nu 50 of 60 kg weegt! voor iemand van 1,80 valt dat misschien niet zo op, maar bij iemand van 1,60 echt wel. Zo ook bij kledingmaten.
|
|
|
|
Maat 42 meestal, soms 40 of 44. Heb veel problemen met broeken kopen, omdat ik nogal brede bovenbenen heb maar wel taille, dus als mn poten er eindelijk inpassen is ie veel te wijd bovenaan...
Schoenmaat 40. Met Dr. Martens 39. Soms 41. Lengte 1.70 Spijkerbroeken draag ik niet. En ja, ik had wel wat dunner gemogen, maar ik kan me er niet erg aan storen.
|
|
|
|
ik zit ook wel met mn zusje...zij heeft echt zo'n mooi strak lijf...maatje 36....en toch wel vorm...echt een modellenlijf...
ik voel me ook altijd heel lomp bij haar....en iedereen zegt altijd "is DAT jouw zusje?" en dan voel ik me heeeeeeeeeeeel lelijk en dik en lomp... *zeur*zeur*zeur*
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Er zijn echt niet alleen maar hele mager meisjes
Ik ben gewoon normalerig, denk ik.Eh spijkerbroekmaat = 30 Kledingmaat = M, soms S Schoenmaat = 38 Lengte = 1.72m En ik heb geen zusjes die dunner dan mij zijn, maar m'n broer is wel veel strakker & dunner terwijl hij 3 jaar ouder is
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Liefde & Relatie |
Hoeveel mag jou lief wegen ? belle_declercq | 17 | 12-05-2012 18:31 | |
| Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 21:32 | |
| Films, TV & Radio |