Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar iig, hydraulic had t ook al gezegd, weinig vernieuwend.. & style moet gewoon aansluiten bij wie je bent... ken mensen die er te gek uit zien in meer formele kleding terwijl ik zelf verslaafd aan jeans ben. accesoires vind ik uiteindelijk ook wel heilig voor het totaal beeld ![]() |
![]() |
|
![]() |
wat ik stijlvol vind: (stylo bemoei ik me maar niet mee daar heb ik echt geen verstand van (A))
een jongen met een lage vale spijkerbroek, clipriem, allstars/skateschoenen/puma's/adidasgympies. (geen sportschoenen/nikes ![]() bij een meisje kan heel veel leuk staan, maar liever niet teveel verschillende kleuren, teveel kleine dingetjes (4 riemen, 8 armbanden, enz)
||
Citaat:
Ik vind die stijl zelf ook leuk .. kleed me er een beetje naar, maar zeker niet zo extreem. Ik heb wel altijd het idee dat je meteen wordt aangekeken van jij bent blank dus is het wannabe .. hangt bij ons vaak een soort attitude over de mensen die zo gekleed zijn ![]() |
![]() |
|
![]() |
Laten we maar ontopic gaan.
Mijn ideale outfit is op dit moment: felgroene longsleeve rode lacoste polo felgroene broek met een regenboog streep op de zijkant rode puma's Vind ik wel tof; een tegenstelling van kleuren ![]()
|
Hé, kijk nou eens! 2 nieuwe nichten die de hele rubriek 'mode' op het forum willen overnemen!
![]() ![]() Ik heb alle stylo's/style's/gestyled's etc. in jullie verhaal weggestreept en kon helaas niet tot een duidelijke conclusie komen. Er bleef namelijk zo weinig van het hele verhaal over. Laatst gewijzigd op 25-08-2003 om 18:13. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Misschien moet je eens een kijkje nemen op www.cu2.nl/blond-babygirl. Het is maar een ideetje hoor... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() kom op zeg. jij weet toch ook wel een white thrash trut te onderscheiden van een trendy ik-draag-de-meest-foute-maar-hippe-algemeen-geaccepteerde-wel-apart-maar-toch-te-doen-outfit? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Mijn ideale outfit is toch wel de outfits waar ik het lekkerst in zit,...
Zwarte wijde broek, geen spijkerbroek maar gewoon dunne stoffen, waar 2 rode strepen bij beide pijpen naar beneden lopen. Daaronder mijn kisten of mijn nieuwe schoenen, beetje donker rood, niet opvallend maar wel mooi ![]() En daarboven of een mooi bandshirt, liefst zwart, of mijn grijze blousje ![]() Wat ik het mooist vind staan is nonchalante look... Net pak, alleen in plaats van een overhemd met das een zwarte longsleeve met colkraag... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Noé draagt iig geen ordinaire kleding.. Tss hoe durf je überhaupt ook maar te vragen wat een van de meest stylische dames van 't forum draagt...
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 26-08-2003 om 10:37. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarrrr is de siske de rat breezah pet!!? En met je laatste zin val je toch echt door de mand voor het geval iemand je nog stijlvol vond hier. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Ja he, jij vindt het ordinair, fijn voor je, maar wat loop je serieus nou arrogant te doen. Blablablabla..
Ach wat zal mij jouw mening ook verrotten he, ik wil je weleens op een meeting spreken, kijken of je echt zo stijlvol arro bent.
|
Verwijderd
|
zwarte baggy broek (strak van boven, chineese draak op onderkant), met zwarte dunne sjaal als rokje, zwart strak bloesje, zwart vestje.
stud riem, zwarte haarband, vlinderspeldjes in haar, rode vans gympen, een hoop sieraden (zonder kleurtjes) deze combo is...even voorde duidelijkheid, geen gothic. omdat het absoluut geen gothic kleren zijn!!! en die draag ik ook niet. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat komt met een air van hier tot Springfield, Illinois binnenwaaien op het forum en heeft het meteen over op meetings komen, Noé afkatten en trends proberen te zetten die de halve Molukken een eeuw terug al hadden ontdekt. En dan en passant nog even verkondigen dat ie veel merkkleding draagt, maar dat niet specifiek hoeft te vermelden, omdat ie 'toch al genoeg style heeft'. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik ken ook een jongen die heerlijk moluks stylo is
![]() Kan wel ff 1 van zijn outfits beschrijven, comish gewoon. Heeft van die all-star stoffen schoentjes alleen niet van all-star, volgens mij uit zo'n grabbelbak die meestal bij de scapino staan, nu 2 paar voor 5 euro. Dan sokken, altijd anders, het liefst 2 verschillende, waar hij dan een legerbroek in stopt, sokken over de broek dus, een riem met van die ijzeren knopjes erboven, een t-shirt van Maluku nog wat, spijkerjasje eroverheen versiert met buttons en patches van maluku en indo gedoe, een sjaal in de kleuren van de molukse vlag om zijn nek, oh wacht, ik vergeet dat er onder het spijkerjasje ook nog zo'n blauw g-sus vestje zit, zodat hij een dubbel kraagje heeft... Zijn haar, tjah, strak omhoog en naar achter, niet uit te leggen, zeer komisch ![]() |
![]() |
|
ff dit...indo is n style, of je ervan oudt of niet, het is gewoon n style...zelf vindik het wel
![]() ![]() discusieren is iets anders dan afkraken, en zeker afkraken zonder dat je zelf zo ![]()
|
mijn ideale outfit..
lichtwijduitlopende broek, ik ben gek op ribbroeken strak shirtje en een vrij strakzittend vestje niet te lompe skateschoenen, mijn gallazjes of mijn circa's zijn allebei super. een rokje tot net over de knie is ook helemaal goed
||
Citaat:
||
Citaat:
Mijn favoriete out-fit: spijkerbroek (ik heb een favoriete van diesel) en het liefst een gewoon truitje van katoen met een opdruk ofzo van diesel, replay, zara, h&m, mango, g-sus noem maar op, hoewel die laatste niet meer zo erg, aangezien mn zusje van 12 er nu ook mee loopt en dan wil ik het niet meer ![]() Dan om het af te maken ronde oorbellen (heb ze in alle maten ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|