Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-08-2003, 10:20
Overjoyed
Overjoyed is offline
Mijn ideale outfit?
Qua broeken ga ik toch bijna altijd voor jeans, levi's vind ik heerlijk zitten, diesel vind ik mooier, maar dat zit minder vind ik. (punt van discussie? )
Gecombineerd met All stars of iets dergelijks, strak shirtje erboven, sommige gevallen een vestje erbij, kralenketting vind ik altijd erg leuk staan, ik heb er dan ook genoeg om uit te kiezen
Riemen heb ik het niet zo op ik heb zo'n brede stoffe riem die ik nog wel eens wil dragen in het zicht, maar anders liever toch gewoon mijn zwarte riem onder mijn shirtje.
Mijn haar gewoon een beetje rommelig omhoog.
Om mijn armen gewoon simpel "vakantie" kralen armbandje, soms een rood zweetbandje (hangt van de kleuren van mijn shirtje af)
Oud 19-08-2003, 15:19
Woman Of Steel
Woman Of Steel is offline
Je vergeet je sexy petjes Overjoyed
Oud 19-08-2003, 21:26
Se7eN21
Se7eN21 is offline
Setje wat i kvaak draag...

zwarte D&G broek met tekening op de achterkant.

Wit T-shirt meestal ook van D&G

Wit overhemd met omgeslagen mouwen van Ice Jeans met opdruk achterop die zwart oplicht met blacklight

Beige Leren jas

en witte Gucci instappers

en een Oakley XX-serie zonnebril (of mijn gewone Versus)

Ben nogal kledingverslaafd
Oud 21-08-2003, 00:00
Verwijderd
Citaat:
Overjoyed schreef op 17-08-2003 @ 11:20:
Mijn ideale outfit?
Qua broeken ga ik toch bijna altijd voor jeans, levi's vind ik heerlijk zitten, diesel vind ik mooier, maar dat zit minder vind ik. (punt van discussie? )
Gecombineerd met All stars of iets dergelijks, strak shirtje erboven, sommige gevallen een vestje erbij, kralenketting vind ik altijd erg leuk staan, ik heb er dan ook genoeg om uit te kiezen
Riemen heb ik het niet zo op ik heb zo'n brede stoffe riem die ik nog wel eens wil dragen in het zicht, maar anders liever toch gewoon mijn zwarte riem onder mijn shirtje.
Mijn haar gewoon een beetje rommelig omhoog.
Om mijn armen gewoon simpel "vakantie" kralen armbandje, soms een rood zweetbandje (hangt van de kleuren van mijn shirtje af)
JOEY

dat moet ik wel ff zien, vies punkertje van me

mijn favo outfit is toch wel :

-sportief rokje tot mn knieen (kan spijker- of een rugbyshirt-skirt zijn)
-beenwarmers of bijpassende kniekousen erbij, als t koud is netpanty eronder
-leuk shirtje met korte mouwtjes, leuk model en/of leuk opdruk
-zwarte of witte madonna armbandjes
hologe
-bijpassend zweetbandje
-bijpassende kralen ketting of mn dobbelstenen ketting
soms een mooi bijpassende doek om mn haar of brede egele haarband
-en een bijpassende (alweer ja) riem
-niet lompe skateschoenen eronder
Oud 21-08-2003, 07:38
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
bertbart schreef op 08-08-2003 @ 18:49:
Yeah wat stylo

van jou gaan er 12 in een dozijn, sorry hoor... en je stijl is ook een beetje afgezaagd...

Stylo is voor mij netjes, verzorgd en fashionable. Maar iemand moet wel kledingstukken die typerend voor hem zijn, voor zijn uitstraling of zijn karakter or whatever...
was ik t wel mee eens.... je hebt style en je hebt style

maar iig, hydraulic had t ook al gezegd, weinig vernieuwend.. & style moet gewoon aansluiten bij wie je bent... ken mensen die er te gek uit zien in meer formele kleding terwijl ik zelf verslaafd aan jeans ben.

accesoires vind ik uiteindelijk ook wel heilig voor het totaal beeld
Oud 21-08-2003, 08:28
Mysterons
Mysterons is offline
wat ik stijlvol vind: (stylo bemoei ik me maar niet mee daar heb ik echt geen verstand van (A))

een jongen met een lage vale spijkerbroek, clipriem, allstars/skateschoenen/puma's/adidasgympies. (geen sportschoenen/nikes ) wat strakker shirtje, zweetbandje etc.

bij een meisje kan heel veel leuk staan, maar liever niet teveel verschillende kleuren, teveel kleine dingetjes (4 riemen, 8 armbanden, enz)
Oud 25-08-2003, 17:42
€v€li€n
€v€li€n is offline
Citaat:
Arun schreef op 07-08-2003 @ 16:01:
Cker, ik zie vaak genoeg dus belanda's lopen die indo-stylo proberen neer te zetten maar dat ze totaal falen, daar kan ik wel om lachen hahaha!
O jezus dat vind ik dus echt een foute opmerking: ''die indo-stylo proberen neer te zetten '' .. kom op zeg! Oke je ziet vooral indo's die zo zijn gekleed maar dit is echt zo van: Jij bent geen indo dus PROBEER je het neer te zetten blablabla
Ik vind die stijl zelf ook leuk .. kleed me er een beetje naar, maar zeker niet zo extreem.
Ik heb wel altijd het idee dat je meteen wordt aangekeken van jij bent blank dus is het wannabe .. hangt bij ons vaak een soort attitude over de mensen die zo gekleed zijn
Oud 25-08-2003, 17:46
Mindfields
Mindfields is offline
Laten we maar ontopic gaan.

Mijn ideale outfit is op dit moment:
felgroene longsleeve
rode lacoste polo
felgroene broek met een regenboog streep op de zijkant
rode puma's

Vind ik wel tof; een tegenstelling van kleuren
Oud 25-08-2003, 18:00
Pan Am
Pan Am is offline
Hé, kijk nou eens! 2 nieuwe nichten die de hele rubriek 'mode' op het forum willen overnemen!
Ik heb alle stylo's/style's/gestyled's etc. in jullie verhaal weggestreept en kon helaas niet tot een duidelijke conclusie komen. Er bleef namelijk zo weinig van het hele verhaal over.

Laatst gewijzigd op 25-08-2003 om 18:13.
Oud 25-08-2003, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Arun schreef op 07-08-2003 @ 15:20:
Samenvatting van mijn antwoord op deze vragen uit de andere topic:

Mijn (beste) vriendin en ik hebben beetje zelfde stijl, namelijk de ene keer dit, de andere dat..

Als we naar de stad gaan samen, meestal overdreven stylo, dus ik met hoge puma sp's of allstars, lage lichte (gebleekte) broek met strepen en een witte brede riem met zilveren blokjes/rondjes erop. Dan een fel strak shirtje meestal met een vette bruce afbeelding erop en een strak spijkerjasje schuin gebonden met wat emblemen en buttons erop van splendid en i love indo enz.

Zij draagt van die vette puntschoentjes met pantykousjes of juist geruite hoge sokken (hangt van de broek af). Het liefst zie ik haar in een strakke witte stretchbroek met zwarte krijtstreep en grote riem, dezelfde als ik, een mooi shirtje of truitje met grote col. Geen tasjes, ik draag dr spullen in mijn schoudertas, en een spijkerjasje of zwart ribjasje (getailleerd) nonchalant in dr hand.
Ik ga niet op details in aan merken, dat maakt niet zoveel uit, we stralen toch wel stjil uit, haha

Omg wat ordinair!
Misschien moet je eens een kijkje nemen op www.cu2.nl/blond-babygirl.
Het is maar een ideetje hoor...
Oud 25-08-2003, 19:11
GRRR
GRRR is offline
je hebt volgens mij een verkeerd beeld in je hoofd

hij heeft het over de stylo urban look. niet over de white trash ghetto look.
Oud 25-08-2003, 19:28
Verwijderd
Citaat:
GRRR schreef op 25-08-2003 @ 20:11:
je hebt volgens mij een verkeerd beeld in je hoofd

hij heeft het over de stylo urban look. niet over de white trash ghetto look.
ik zie behalve de huidskleur weinig verschil anders.
Oud 25-08-2003, 21:54
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
Noé schreef op 25-08-2003 @ 20:28:
ik zie behalve de huidskleur weinig verschil anders.
euhm die white thrashers kopen hun kleding vooral bij de markt, zeeman en m&s mode oid in tegenstelling tot de dope trendy, lees vooral dure, merkjes, zoals evisu d&g gsus blablablablabla.

kom op zeg. jij weet toch ook wel een white thrash trut te onderscheiden van een trendy ik-draag-de-meest-foute-maar-hippe-algemeen-geaccepteerde-wel-apart-maar-toch-te-doen-outfit?
Oud 25-08-2003, 23:35
Verwijderd
Citaat:
GRRR schreef op 25-08-2003 @ 22:54:
euhm die white thrashers kopen hun kleding vooral bij de markt, zeeman en m&s mode oid in tegenstelling tot de dope trendy, lees vooral dure, merkjes, zoals evisu d&g gsus blablablablabla.

kom op zeg. jij weet toch ook wel een white thrash trut te onderscheiden van een trendy ik-draag-de-meest-foute-maar-hippe-algemeen-geaccepteerde-wel-apart-maar-toch-te-doen-outfit?
Je hebt zeker over dat Bruce Lee shirtje heen gelezen?
Oud 25-08-2003, 23:51
GRRR
GRRR is offline
laat ook maar dorpskind
Oud 26-08-2003, 09:00
Verwijderd
Citaat:
GRRR schreef op 26-08-2003 @ 00:51:
laat ook maar dorpskind
Tsk, ze hebben hier anders wel een Albert Heijn EN een Hema!
Oud 26-08-2003, 09:01
Demiurge
Demiurge is offline
Mijn ideale outfit is toch wel de outfits waar ik het lekkerst in zit,...

Zwarte wijde broek, geen spijkerbroek maar gewoon dunne stoffen, waar 2 rode strepen bij beide pijpen naar beneden lopen.

Daaronder mijn kisten of mijn nieuwe schoenen, beetje donker rood, niet opvallend maar wel mooi

En daarboven of een mooi bandshirt, liefst zwart, of mijn grijze blousje

Wat ik het mooist vind staan is nonchalante look...
Net pak, alleen in plaats van een overhemd met das een zwarte longsleeve met colkraag...
Oud 26-08-2003, 10:02
Arun
Arun is offline
Citaat:
Noé schreef op 25-08-2003 @ 19:43:
Omg wat ordinair!
Ordinair, heb ik nog nooit gehoord van m'n kleding hahaha, ik lig goed dubbel..!
Anyway, wat droeg jij ook alweer?
Oud 26-08-2003, 10:14
rodina
rodina is offline
Citaat:
Arun schreef op 26-08-2003 @ 11:02:
Ordinair, heb ik nog nooit gehoord van m'n kleding hahaha, ik lig goed dubbel..!
Anyway, wat droeg jij ook alweer?

Noé draagt iig geen ordinaire kleding.. Tss hoe
durf je überhaupt ook maar te vragen wat een van de meest stylische dames van 't forum draagt...
Oud 26-08-2003, 10:30
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef op 26-08-2003 @ 11:14:

stylische
Oud 26-08-2003, 10:34
Arun
Arun is offline
Citaat:

durf je überhaupt ook maar te vragen wat een van de meest stylische dames van 't forum draagt...
Ohja, vind JIJ. Ieder zijn mening daarover, verder zeg ik niets over dat. En dan nog wat, hoe ik het überhaupt durf te vragen? Omdat ik het wil weten. Wat kom je dus arrogant praten..

Laatst gewijzigd op 26-08-2003 om 10:37.
Oud 26-08-2003, 11:27
Verwijderd
Citaat:
Arun schreef op 26-08-2003 @ 11:34:
Ohja, vind JIJ. Ieder zijn mening daarover, verder zeg ik niets over dat. En dan nog wat, hoe ik het überhaupt durf te vragen? Omdat ik het wil weten. Wat kom je dus arrogant praten..
Sorry hoor maar een witte strechbroek met kruitstreep is dus echt wel ordinair, daar zou onze prissie nog jaloers van worden!
Waarrrr is de siske de rat breezah pet!!?
En met je laatste zin val je toch echt door de mand voor het geval iemand je nog stijlvol vond hier.
Oud 26-08-2003, 13:04
GRRR
GRRR is offline
haha
Oud 26-08-2003, 13:08
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:

Iedereen uit Velp is stylisch!
Oud 26-08-2003, 13:13
Verwijderd
Citaat:
Parallel schreef op 26-08-2003 @ 14:08:
Iedereen uit Velp is stylisch!
Velp-Noord welteverstaan!
Oud 26-08-2003, 13:46
Verwijderd
velep stelletje kut kakkah's
Oud 26-08-2003, 13:56
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Bliksem schreef op 26-08-2003 @ 14:46:
velep stelletje kut kakkah's
Velp-noord de gexte

Lekker s avonds naar de buurman!

o nee, de move
Oud 26-08-2003, 15:39
Arun
Arun is offline
Ja he, jij vindt het ordinair, fijn voor je, maar wat loop je serieus nou arrogant te doen. Blablablabla..
Ach wat zal mij jouw mening ook verrotten he, ik wil je weleens op een meeting spreken, kijken of je echt zo stijlvol arro bent.
Oud 26-08-2003, 15:39
GRRR
GRRR is offline
haha
Oud 26-08-2003, 17:22
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
piratenkleren.
Oud 26-08-2003, 23:37
S
S is offline
Haha, vette 1337 stylo PeEpZ flamewar is hier bezig.

Lachen .
Oud 27-08-2003, 08:19
Verwijderd
zwarte baggy broek (strak van boven, chineese draak op onderkant), met zwarte dunne sjaal als rokje, zwart strak bloesje, zwart vestje.
stud riem, zwarte haarband, vlinderspeldjes in haar, rode vans gympen, een hoop sieraden (zonder kleurtjes)

deze combo is...even voorde duidelijkheid, geen gothic. omdat het absoluut geen gothic kleren zijn!!! en die draag ik ook niet.
Oud 27-08-2003, 09:49
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
rxQueen schreef op 27-08-2003 @ 09:19:

deze combo is...even voorde duidelijkheid, geen gothic. omdat het absoluut geen gothic kleren zijn!!! en die draag ik ook niet.
nee stel je voor
Oud 27-08-2003, 10:24
Verwijderd
ja, stel je voor...ik moet natuurlijk wel mijn artifartie kunstacademie image duidelijk overlaten komen hahaha
Oud 27-08-2003, 10:35
Verwijderd
Mijn meest stylo outfit is de meurende badjas die ik nu aanheb
Oud 27-08-2003, 11:11
Verwijderd
t shirt broek en pet + nike sneakers...
Oud 27-08-2003, 15:12
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Arun schreef op 26-08-2003 @ 16:39:
Ja he, jij vindt het ordinair, fijn voor je, maar wat loop je serieus nou arrogant te doen. Blablablabla..
Ach wat zal mij jouw mening ook verrotten he, ik wil je weleens op een meeting spreken, kijken of je echt zo stijlvol arro bent.
Wie zegt dat jij op ONZE meeting mag komen?
Oud 27-08-2003, 15:19
Verwijderd
Wat een gaaf topic! please go on
Oud 27-08-2003, 15:21
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
eXo schreef op 27-08-2003 @ 16:19:
Wat een gaaf topic! please go on
Oud 27-08-2003, 15:24
€v€li€n
€v€li€n is offline
Citaat:
Arun schreef op 26-08-2003 @ 16:39:
Jammer dat jij jezelf zo ongelooflijk 'Stylo' vindt terwijl je ondertussen echt gruwelijk wordt afgekraakt
Oud 27-08-2003, 15:33
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
€v€li€n schreef op 27-08-2003 @ 16:24:
Jammer dat jij jezelf zo ongelooflijk 'Stylo' vindt terwijl je ondertussen echt gruwelijk wordt afgekraakt
Ik geef je helemaal gelijk.

Dat komt met een air van hier tot Springfield, Illinois binnenwaaien op het forum en heeft het meteen over op meetings komen, Noé afkatten en trends proberen te zetten die de halve Molukken een eeuw terug al hadden ontdekt. En dan en passant nog even verkondigen dat ie veel merkkleding draagt, maar dat niet specifiek hoeft te vermelden, omdat ie 'toch al genoeg style heeft'.
Oud 27-08-2003, 15:42
€v€li€n
€v€li€n is offline
Citaat:
ADHD schreef op 27-08-2003 @ 16:33:
Ik geef je helemaal gelijk.

Dat komt met een air van hier tot Springfield, Illinois binnenwaaien op het forum en heeft het meteen over op meetings komen, Noé afkatten en trends proberen te zetten die de halve Molukken een eeuw terug al hadden ontdekt. En dan en passant nog even verkondigen dat ie veel merkkleding draagt, maar dat niet specifiek hoeft te vermelden, omdat ie 'toch al genoeg style heeft'.
idd Maar gelukkig weten we nu wel allemaal hoe hij zijn riem draagt ..
Oud 27-08-2003, 16:16
Demiurge
Demiurge is offline
Ik ken ook een jongen die heerlijk moluks stylo is ...
Kan wel ff 1 van zijn outfits beschrijven, comish gewoon.

Heeft van die all-star stoffen schoentjes alleen niet van all-star, volgens mij uit zo'n grabbelbak die meestal bij de scapino staan, nu 2 paar voor 5 euro. Dan sokken, altijd anders, het liefst 2 verschillende, waar hij dan een legerbroek in stopt, sokken over de broek dus, een riem met van die ijzeren knopjes erboven, een t-shirt van Maluku nog wat, spijkerjasje eroverheen versiert met buttons en patches van maluku en indo gedoe, een sjaal in de kleuren van de molukse vlag om zijn nek, oh wacht, ik vergeet dat er onder het spijkerjasje ook nog zo'n blauw g-sus vestje zit, zodat hij een dubbel kraagje heeft...
Zijn haar, tjah, strak omhoog en naar achter, niet uit te leggen, zeer komisch
Oud 27-08-2003, 16:40
Anarchy 99
Anarchy 99 is offline
Mijn Style:
Wit Gsus shirt (lange mouwe) met gsus verf print. En anders meestal iets in het bruin of donker groen..
Capsize broek meestal faal., onder iets wijder, niet te wijd natuurlijk..
puma schoene..beetjeh glanzend donkerblauw met grijs..
Oud 27-08-2003, 23:04
Rutger
Rutger is offline
zo'n handschoentje staat gewoon vind ik

en wat heeft het voor nut/zin om dat in hartje zomer te gaan dragen, mij veel te zweterig
Oud 28-08-2003, 11:27
Williams
Williams is offline
ff dit...indo is n style, of je ervan oudt of niet, het is gewoon n style...zelf vindik het wel en die dingen wat jullie andere hier opnoemen echt zwaar ...kkan nu ook gaan zeiken dat jullie dr verrot bijlopen,maar blijven jullie lekker zo rondhuppelen als je je daar prettig invoelt...wrom gaan jullie nu op Arun? hij heeft n goeie style, hij HEEFT tenmisnte een style, wat je vand e meeste hier niet kunt zeggen,ja of je moet gothic of slobbertruien een style noemen, nou ik zal jullie zeggen dat je de mooiste meisjes dan zeker weten niet mee krijgt....geen probleem voor ons hor, wij gaan jullie verder niet afkraken, maar houdt asjeblief je mond over jullie geblaat wat nerges op slaat, je hebt recht van spreken als je hier met n vette style aankomt, ,maar dat komt niemand anders hier hoor (ja misschien een enkeling)...
discusieren is iets anders dan afkraken, en zeker afkraken zonder dat je zelf zo geweldig dr bij loopt..
Oud 28-08-2003, 14:25
Roxy
Roxy is offline
mijn ideale outfit..
lichtwijduitlopende broek, ik ben gek op ribbroeken
strak shirtje
en een vrij strakzittend vestje
niet te lompe skateschoenen, mijn gallazjes of mijn circa's zijn allebei super.

een rokje tot net over de knie is ook helemaal goed
Oud 28-08-2003, 15:03
Thomas
Thomas is offline
Boxer.
Oud 28-08-2003, 23:07
Arun
Arun is offline
Citaat:
RazendeRoeland schreef op 27-08-2003 @ 17:16:
Ik ken ook een jongen die heerlijk moluks stylo is ...
Kan wel ff 1 van zijn outfits beschrijven, comish gewoon.

Heeft van die all-star stoffen schoentjes alleen niet van all-star, volgens mij uit zo'n grabbelbak die meestal bij de scapino staan, nu 2 paar voor 5 euro. Dan sokken, altijd anders, het liefst 2 verschillende, waar hij dan een legerbroek in stopt, sokken over de broek dus, een riem met van die ijzeren knopjes erboven, een t-shirt van Maluku nog wat, spijkerjasje eroverheen versiert met buttons en patches van maluku en indo gedoe, een sjaal in de kleuren van de molukse vlag om zijn nek, oh wacht, ik vergeet dat er onder het spijkerjasje ook nog zo'n blauw g-sus vestje zit, zodat hij een dubbel kraagje heeft...
Zijn haar, tjah, strak omhoog en naar achter, niet uit te leggen, zeer komisch
zeg je dat ook weleens tegen hem in z'n gezicht?
Oud 28-08-2003, 23:30
Scarlet-Q
Scarlet-Q is offline
Citaat:
Arun schreef op 29-08-2003 @ 00:07:
zeg je dat ook weleens tegen hem in z'n gezicht?
Het is wel te hopen anders ziet hij er voor eeuwig zo uit.

Mijn favoriete out-fit:
spijkerbroek (ik heb een favoriete van diesel)
en het liefst een gewoon truitje van katoen met een opdruk ofzo van diesel, replay, zara, h&m, mango, g-sus noem maar op, hoewel die laatste niet meer zo erg, aangezien mn zusje van 12 er nu ook mee loopt en dan wil ik het niet meer
Dan om het af te maken ronde oorbellen (heb ze in alle maten )
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten