Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en jaah ik heb een omafiets, maar ik ga met de bus naar school ![]() en ja slim ben ik ook ![]()
||
Citaat:
- blauwe ogen - 1,75 - naar mijn idee niet echt, maar zou best kunnen - ik ben redelijk stevig
||
Citaat:
![]() Roodbruinachtig haar, bruine ogen, 1.75, redelijk doorsnee kledingstyle, lijkt me wel het type voor wijde broeken ed. (iig geen strakke) Mooie, vrolijke uitstraling. ![]()
||
Citaat:
ben iets van 1.58 jaah klein ik weet ![]() mjha en de rest klopt wel jah ![]() oh en ik ben niet een beetje alternatief ik ben de uberalto der uberalto's ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Lengte : 1,70 Haarkleur : Donkerblond Hobby's : Computeren, uitgaan En verder tja.. moeilijk ![]()
|
Frozenfountain:
- Lang, volslank - Blond haar, blauwe ogen - Ze heeft STIJL, draagt het liefste merkkleding. - Doet vaak iets met haar haren (Opsteken, in een staart, krullen, wat dan ook ![]() Mijn excuses als er geen snars van klopt .. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar goed.. ik denk dat jij vrij lang bent, iets van 1.80` |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Uitgaan vind ik daarintegen wel leuk maar doe het bijzonder weinig ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik heb donkerbruin haar, ben 1,75, btje dik en heb bruine ogen ![]() well done ![]() en van jou denk ik... Blond haar, 1.75 lang, grijsblauwe ogen... Houdt van uitgaan, heeft een paar echt goede vrienden, vindt school niet geweldig maar heeft er ook geen hekel aan... Zo, iets uitgebreider ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Mijn naam is Kay. Hee Kay is alleen een nickname. |
![]() |
|
Kronkeltje:
Halflang bruinig haar. ongeveer 1m65. groene of grijzige ogen. Draagt 'normale' kleding, maar is niet iemand die overdreven de mode volgt en alleen merken draagt. Draagt H&M kleren en is een vrolijk 'don't worrie be happie' meisje.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
E-cursus Vrouwen versieren jjohan | 3 | 09-01-2010 19:52 | |
Verhalen & Gedichten |
[column/log] De Originele Lente Brasco | 8 | 04-04-2005 16:20 | |
De Kantine |
beschrijf het uiterlijk van de persoon boven je #2 hmhm | 500 | 28-10-2004 22:15 | |
De Kantine |
Beschrijf het uiterlijk van de persoon boven je charly not | 181 | 27-12-2003 23:21 | |
De Kantine |
Gok de opleiding van de persoon boven je Uitgeluld | 500 | 03-09-2003 20:44 | |
Seksualiteit |
pedofilie blaap | 47 | 01-10-2002 22:42 |