Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Nee hoor, het is niet saaier zonder evito. Evito was en is gewoon een naar aandachtzoekend jochie. Ik ben blij dat hij foetsie is, mafketeltje. Als de helft van wat hij vertelde waar was, dan hoop ik dat hij zichzelf van kant heeft gemaakt. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hoeveel n00b kleuters (wat een woord ![]() Pft. krijg je dat gezeik van "Ik lees het forum al langer" |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind niet per se dat het forum ze nodig heeft, maar ze maken het er wel leuker op, zo lang het lief blijft tenminste. Overdreven gespam en offtopic gaan en flamen is vervelend. |
![]() |
||
Citaat:
Waar het wel om gaat is dat zij vindt dat het nu saaier is, terwijl zij net nieuw is op dit forum en dus nog geen goed en rechtvaardig beeld daarvan kan hebben. Maar ik zou ook niet meer van haar verwachten dan zo'n antwoord ![]() als evito aanhangster zijnde |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zit nooit op Onzin, daarom ken ik jou waarschijnlijk niet. (?) Offtopic: ja, nou, evito en ik zijn forumvriendjes, so?
||
Citaat:
Ga je nou bijdehand proberen te doen ofzo? Ter info: ik zit ook niet op onzin. Het boeit mij niks dat jij en evito forumvriendjes zijn, voor mijn part ben je vriendjes met de paus. Daar zit ik niet mee. Maar je moet niet gaan roepen dat het forum zo slecht af is zonder evito, want dat is niet zo. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb een subjectieve mening gegeven. Dat blijkt ook uit mijn formulering. Ik vind....etc Verder: jij begon over onzintopics En: Wie trok daar mijn oordeel ook weer in twijfel, als Evitoaanhangster? Jij, ja. Vervolgens weerleg ik die twee argumenten, zeg ik dat ik niet op onzin post (want inderdaad, dan zit je snel aan de 3000+posts), en dan ben ik opeens bijdehand? Dan geef ik toe dat wij forumvriendjes zijn, en dan zeg jij daarop dat je dat niks boeit. Oh nee, waarom dan die eerste sneer? Dat je dat van een evito aanhangster kunt verwachten? In feite beweer jij A. Ik beweer vervolgens niet-A, en om mijn niet-A argumenten te ontkrachten, beweer jij weer dat A niet geldt en dus mijn niet-A argumenten er niet toe doen? *schudt vol onbegrip hoofd* Als je nou voortaan gewoon "nietes" zegt, dan was je ook klaar geweest, maar dan in minder woorden.
||
Citaat:
Als je altijd zo moeilijk doet en dwars bent heb ik medelijden met hem.. ![]() ![]() Waar het dus gewoon om draait (en nee, daar hoef je niet een hele lap tekst aan te wijden): Het forum is beter af zonder evito. Klaar. nietes ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als ik hem echt wil pesten zeg ik gewoon nietes. Of erger nog: ja hoor schat, je hebt gelijk. ![]()
||
![]() |
Citaat:
*ontbloot hartstreek* *pakt dolk* *geeft aan Mickey* Hier, steek hem er dan meteen maar recht in. En goed daaien he, dan doet het nog meer zeer. *sterft*
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik begrijp dat jij een oudegediende bent hier op het forum, zo eentje van voordat amaru/evito hier actief werd. Ik zit hier pas sinds februari, dat klopt. Maar waarom heb ik dan geen idee wie jij bent? Ben je terug van weggeweest? Maar dan ken jij mij toch ook niet? Vanwaar dan de beledigingen dat ik een dwarse en moeilijke newbie ben met onzin posts?
||
Citaat:
het gaat er niet om of jij wel of niet weet wie ik ben. Kennen doe je me, dat garandeer ik. Ik ben nooit weggeweest, en ik heb je vanaf je begintijd meegemaakt. Het is nooit mijn opzet geweest om je echt te beledigen, als dat zo was dan zouden mijn posts iets gemener zijn geweest. Het enige dat ik wilde, is dat het duidelijk werd dat het forum niet saaier is zonder evito. Door het zeggen dat het forum saaier is zonder 1 bepaald persoon, zeg je eigenlijk dat het forum niet zonder hem kan. Dat al die andere forummers er niet toe doen, en alleen maar als opvulling dienen. Misschien zie je dat zelf zo, geen idee.. Maar wat ik dan niet snap is dat er zoveel forummers zijn die je bijvallen, vinden die zichzelf ook een mindere forummer dan evito? |
![]() |
||
Citaat:
Wat er nu overblijft, is inderdaad matig en niet boeiend. ![]()
|
![]() |
Tahvall, he, ken ik jou? Of liever gezegd : jij mij? Oh, waarom maken jullie toch steeds weer nieuwe nicks aan! Dat kan ik toch allemaal niet meer bijbenen!
Ik wil zeker niet beweren dat het op het forum zonder Evito helemaal niet meer leuk is, en dat er niet genoeg leuke mensen zitten. Maar ik vond het gewoon nog leuker met hem. Hij bracht leven in de brouwerij, en hij was nooit gemeen. Van sommige ander forummers die niet berucht zijn en zich verder keurig gedragen, komen beduidend lagere stoten onder de gordel af hoor! Tuurlijk, ik spreek hem prive nog vaak genoeg, en daar kan hij ook bij tijd en wijle heel grappig uit de hoek komen, (over het algemeen is hij trouwens juist heel serieus) maar al zijn Koot en Bie typetjes, tja, die zijn we kwijt. Arie P. en zijn lieftallige vrouwtje Riek, zij rusten in vrede... K-Master-K, hij zit in het weeshuis...Jij-Jij in de van Mesdag kliniek, maar goed... Nee, ik kan niet beoordelen hoe het was voor zijn tijd, maar wel erna. Ik heb al die andere beruchte forummers niet eens meegemaakt, die waren al geband voor mijn komst. Maar goed, we hebben Henk Mul !( en nee, dat is niet een evito kloon)
||
Citaat:
|
![]() |
|
Een beruchte forummer... Ik vind het nogal een vaag begrip. Is een forummer berucht als deze gebanned is en niet meer terugkomt? Of is deze al berucht voordat er ook maar sprake is van een ban?
Als we het gaan hebben over de gebannde forummers die een aantal terug willen zien komen omdat zij hier en daar wel eens wat grappigs hebben, nee sorry... Die ban was een noodoplossing omdat praten en waarschuwen niet hielp. Dat zit er nies anders op. Afkoelban. Daarna nog doorgaan levert dan al snel een permban op. Neem dus het simpele voorbeeld Evito. Lijkt me overduidelijk dat deze voorlopig geen recht heeft om terug te komen. Wat hij deed ging aan alle mogelijke kanten te ver. Hij zal vast ook wel wat leuke dingen hebben, maar de dingen die hij deed die niet zo grappig waren hebben de FB+ veel werk bezorgd en andere leden flink op het hart getrapt. Wat hij flikte met zijn geintjes als Jij-Jij en Nichon kon gewoon niet. Als jij-jij sloeg hij zijn zwangere vriendin in elkaar en maakte haar beste vriendin ook nog eens zwanger, als Nichon werd hij aangerand. We zijn bijna allemaal bij de neus gevat totdat heer Koen ontdekte dat deze personen dezelfde persoon zijn als de gebannde. Niet zo vreemd dat Evito onder vele leden ook zeer gehaat is. Flem hoef ik denk ik niet eens over te beginnen. Als iets echt ronduit vuil is dan is dat een account van een ander kraken en daarmee de naam van de gekraakte volledig belachelijk maken. Degenen die klagen dat hij gebanned is zou ik bijna toewensen dat hun account gehacked wordt en belachelijk gemaakt. Begrijpen ze hoe het is. Hades wil ik het gewoon niet over hebben. Dat lijkt me voor iedereen duidelijk. Dus beruchte forummers vind ik prima, maar ik vind het jammer dat men gaat klagen over hun ban terwijl ze dondersgoed weten wat het lid zelf gedaan heeft om deze te verdienen. Weg=weg=blijf weg.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Je moet een en ander toch eens verhelderen, Tah, want vooralsnog zie ik weinig dat mij, of wie dan ook, genegen moet maken tot acceptatie van jouw standpunt. Eerstens verbeeld je jezelf heel wat als je meent reeds duidelijk gemaakt te hebben weshalve het forum níet saaier is zonder Evito. Je stelt slechts dat je hem een ergerlijk figuur vindt, zonder dat te staven. Tweedens kan bezwaarlijk als juist aangenomen dat, zij die stellen Evito te missen, daardoor stellen dat het forum te zijner glorie strekt, dat kennelijk het gehele forum rond hem revolveert. Ik voor mij vond Evito's aanwezigheid eveneens genoeglijk, in dezer voege dat ik hem liever rijk dan kwijt ben. Geenszins echter valt in te zien hoe mijn waardering van bepaalde eigenschappen van Evito de eventueel door mij gewaardeerde eigenschappen van anderen gratuit zou maken. Tertio: je probeert hetgeen poesie stelt hoofdzakelijk te ontkrachten op grond van het gegeven dat zij het forum niet lang genoeg kent om te beoordelen of Evito daartoe al dan niet een verrijking is. Je ziet daarbij kennelijk wel over het hoofd dat je op grond van laat ik zeggen algemene mensenkennis van oordeel kunt zijn dat een persoon bijzonder is en dat, als hij dat is, veilig is te stellen, omdat aannemelijk is dat de bezoekers van dit forum een afspiegeling vormen van de personen op wie die algemene mensenkennis stoelt, dat hij óók hier, op dit specifieke forum, als bijzonder aangemerkt kan worden. Dan kun je twisten over de wenselijkheid van bijzondere mensen, dat heb je tot dusverre niet gedaan. Je stelt alleen dat je opponente niet weet waar ze het over heeft. Wat ten leste ook toelichting behoeft is hoe dit "Zo zie je maar dat we niets dan schapen zijn... nouja, de meeste forummers dan. " met deze stelling "Dat al die andere forummers er niet toe doen, en alleen maar als opvulling dienen." (waarmee je immers suggereert dat de overige forummers níets als opvulling dienen, dus kennelijk ten minste noemenswaardig zijn) te rijmen is. Het doet wellicht niet zo terzake, maar deze twee strijdige opmerkingen vernevelen wel je eigenlijke houding ten aanzien van je medeforummers, zodat de indruk ontstaat dat je, op grond van de opportuniteit regarderende overwegingen, dan weer zo denkt, dan weer zus en dat dáárdoor weer de indruk ontstaat dat je niet zozeer je opvatting wilt manifesteren als wel de mensen die dat wél doen met chicanes wilt frustreren. Aandachttrekkerij? ![]()
||
![]() |
Citaat:
En sommigen zeggen niet dat ze goed zijn, ze zeggen dat ze beter zijn dan jou ![]() Woohoo, zo kan ie wel weer voor vandaag ![]()
|
![]() |
She's baaaack !.
Waarschijnlijk kan dit jullie niet schelen want ik ben zo'n 1,5 jaar weggeweest dus het grootste deel van jullie zal me niet kennen, maar voor degenen die me nog kennen: BOE. ![]() Ik heb over deze topic eigenlijk alleen gelezen dat het over beruchte forummers ging. Ik geloof dat ik daar zelf ook 1 van was. Ben erg vaak gebanned (ook de reden dat ik uiteindelijk maar 1,5 jaar weggebleven ben), en telkens als ik hier besloot te stoppen hoorde ik via via nog twee maanden later dat er weer een ruzie over me was, en dan ging ik weer kijken en stond er weer een topic over mij en iets wat ik gedaan had terwijl ik al twee maanden weg was enzo. Ben nu waarschijnlijk allang vergeten maar ik kom even kijken wie ik hier nog allemaal ken. Die Hades waar ik net over las, is dat dezelfde als vroeger? (Niels) Verder net Optima, Jon, TofkH en snufje gezien...nog meer bekenden? *gaat zoeken*, Betsy |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() No offence natuurlijk ![]() En over die hades: niels, ja. Is er hier een andere hades geweest? Dacht het niet he ![]() Big DUH
|
Weet je wat het is met die Evito?
Je weet niet òf hij het allemaal bewust doet, òf dat hij helemaal geen weet meer heeft van alle andere personages in z'n hoofd, die er alleen (?) uitkomen als hij achter de computer zit..
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Als je niet geband bent ben je geen echte forummer ![]()
|
![]() |
|
|