Advertentie | |
|
![]() |
|
Reflections heeft em eerder als de winkels. For sure. Aangezien de winkels op burning heart moeten wachten en reflections dat als distro niet hoeft. En dus die evr schijf kan binnenhalen.
Ik daarentegen heb de lp allang besteld en die moet hier binnen een week op de mat liggen ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() alleen de EP, maar die heb ik al.
Laatst gewijzigd op 23-09-2003 om 17:48. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Een domme naam? De geest geven? Wat is daar nou weer dom aan. Niet mooi vinden is wat anders.
En die plaat staat nog niet in de shop, omdat hij vandaag pas gereleased is in Amerika. Duurt nog eventjes voordat hij hier is. Releasedate van burning heart weet ik niet.
|
dat nieuwe albumpje van gutg is wel erg anders dan hun andere werk. ik snap nu echt waarom dat werd gezegd. zeer strak in elkaar.. en goed inelkaar gezet.
alleen had ik dit fijne album wel wat beter verwacht en soms toch wel wat sneller gehoopt. ik vind wel dat gutg hier wel een zeer goede style mee heeft wat verder niet veel bands hebben wat in/uit de hardcore zooi komt. hmm... maar dit album, hehe klinkt toch meer richting punkrock. misschien dat het daarom alto's aantrekt ![]()
|
|