Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-08-2003, 12:00
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
nare man schreef op 26-08-2003 @ 23:05:
Dus een blanke met meer dan gemiddelde spiermassa zal inleveren op intelligentie
dus dan zou jij intelligent zijn? Kan je leuk vinden andere mensen vinden sterk zijn belangrijker.
Oud 28-08-2003, 12:34
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
timbo85 schreef op 28-08-2003 @ 13:00:
dus dan zou jij intelligent zijn? Kan je leuk vinden andere mensen vinden sterk zijn belangrijker.
Ik kan me nou niet voorstellen hoe mijn levensvreugde er op wat voor manier dan ook op vooruit zou gaan wanneer ik super gespierd was.
Oud 28-08-2003, 12:52
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef op 28-08-2003 @ 13:34:
Ik kan me nou niet voorstellen hoe mijn levensvreugde er op wat voor manier dan ook op vooruit zou gaan wanneer ik super gespierd was.
wie zegt dat je super gespierd moet zijn om sterk te zijn?
Oud 28-08-2003, 12:56
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
timbo85 schreef op 28-08-2003 @ 13:52:
wie zegt dat je super gespierd moet zijn om sterk te zijn?
We hebben het over Arnold, die is meer dan alleen sterk.

En nog iets: als je spierkracht belangrijker vindt dan intelligentie dan moet je wel bijzonder oppervlakkig zijn.
Oud 28-08-2003, 13:55
ESCO
ESCO is offline
Citaat:
En nog iets: als je spierkracht belangrijker vindt dan intelligentie dan moet je wel bijzonder oppervlakkig zijn
precies niet zo huilen boertje.
Oud 28-08-2003, 13:59
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef op 28-08-2003 @ 13:56:

En nog iets: als je spierkracht belangrijker vindt dan intelligentie dan moet je wel bijzonder oppervlakkig zijn.
ligt eraan waar je het voor nodig hebt. In het begin is intelligentie minder belangrijk, als je sterk bent heb je het in je jeugd makkelijker, tijdens het uitgaan ook niemand die je lastig valt hoewel je dat met agressie en bluf ook kan waarmaken simpel zat.

Intelligentie is niet half zo belangrijk als slim zijn, misschien voor een uitvinder (Willie Wortel).

En de grootste leiders van de geschiedenis waren niet van die geleerden die hadden lef, waren inspirerend en hadden geen labaratoriumschool gedaan.
Oud 28-08-2003, 14:02
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
timbo85 schreef op 28-08-2003 @ 14:59:

En de grootste leiders van de geschiedenis waren niet van die geleerden die hadden lef, waren inspirerend en hadden geen labaratoriumschool gedaan.
Ze grootste leiders waren over het algemeen wel bovengemiddeld intelligent en in ieder geval nooit bijzonder sterk, naar mijn weten.

Karel de Grote, Napoleon, Churchill, Balkenende ( )

Waren die sterk?
Oud 28-08-2003, 15:14
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef op 28-08-2003 @ 15:02:
Ze grootste leiders waren over het algemeen wel bovengemiddeld intelligent en in ieder geval nooit bijzonder sterk, naar mijn weten.

Karel de Grote, Napoleon, Churchill, Balkenende ( )

Waren die sterk?
was Karel de Grote niet sterk? Dat weet niemand

Churchill was niet bovengemiddeld intelligent het was een schoffie die was opgepakt volgens mij voor winkeldiefstal of brandstichting, hij was de juiste (sterke) man op de juiste plek

Balkenende is geen groot leider die heeft de uitstraling niet, je hoeft niet sterk te zijn om een goed leider te zijn het is mooi meegenomen, mensen hebben veel vertrouwen in een krachtig persoon en waar heb ik gezegd dat je sterk moet zijn om een goed leider te zijn het is mooi meegenomen.

sterk kan ook zoals ik al heb gezegd wilskracht/inspirerend zijn.
Oud 28-08-2003, 15:19
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
ESCO schreef op 28-08-2003 @ 14:55:
precies niet zo huilen boertje.
zwijgen insekt.
Oud 01-09-2003, 17:54
Verwijderd
Citaat:
timbo85 schreef op 28-08-2003 @ 16:14:
mensen hebben veel vertrouwen in een krachtig persoon en waar heb ik gezegd dat je sterk moet zijn om een goed leider te zijn het is mooi meegenomen.

sterk kan ook zoals ik al heb gezegd wilskracht/inspirerend zijn.
Gezien de reacties alhier lijkt me niet dat de gespierde Schwarzenegger veel vertrouwen inboezemt. Veel mensen zien bodybuilders juist als dommige mensen met een minderwaardigheidscomplex.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 18:16
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 01-09-2003 @ 18:54:
Gezien de reacties alhier lijkt me niet dat de gespierde Schwarzenegger veel vertrouwen inboezemt. Veel mensen zien bodybuilders juist als dommige mensen met een minderwaardigheidscomplex.
ja dat klopt onterecht als je zo denkt is elke voetbalsupporter hooligan,marrokaan een crimineel enz. maar bepaalde vooroordelen kan je de wereld niet uit helpen.
Oud 01-09-2003, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Vincent Vega schreef op 27-08-2003 @ 14:30:
Ik ken anders genoeg domme mensen met een VWO-diploma.
Ik ken erg veel domme mensen die door hun universitaire studie heenfietsen alsof het niets is.

"Wordt dat op het tentamen gevraagd?"

Of een interessante discussie onderbreken met de mededeling:

"Dat stond helemaal niet in de taak..."

Maar dat heeft natuurlijk weinig met het onderwerp te maken. Ik denk dat Arnie niet veel zal onderdoen voor de gemiddelde kandidaat. Maar waarom, ach, waarom niet?
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 18:35
ESCO
ESCO is offline
Kijk als nou michael jordan nou gouverneur zou worden dan zou ik blijer worden, dan een zielig arrogant ventje, dat alles te danken heeft aan een mannetje als Weider.
Oud 01-09-2003, 18:47
Verwijderd
Citaat:
timbo85 schreef op 01-09-2003 @ 19:16:
ja dat klopt onterecht als je zo denkt is elke voetbalsupporter hooligan,marrokaan een crimineel enz. maar bepaalde vooroordelen kan je de wereld niet uit helpen.
Vooroordelen zijn er om uit de wereld geholpen te worden.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 19:23
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
ESCO schreef op 01-09-2003 @ 19:35:
Kijk als nou michael jordan nou gouverneur zou worden dan zou ik blijer worden, dan een zielig arrogant ventje, dat alles te danken heeft aan een mannetje als Weider.
hoezo zou schwarzenegger arrogant zijn?
Oud 01-09-2003, 19:42
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Citaat:
timbo85 schreef op 01-09-2003 @ 20:23:
hoezo zou schwarzenegger arrogant zijn?
ja dat vraag ik me ook af..
Oud 01-09-2003, 19:54
REIE
REIE is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef op 28-08-2003 @ 13:56:

Teveel
gekeken?

De standpunten van Arnie zijn niet allemaal zo slecht. Hij is gewoon republiekein omdat hij in Oostenrijk een afkeer had van links en in zijn tijd de democraten ook nog echt links waren.
Oud 01-09-2003, 23:49
Severus
Severus is offline
Nou en?! Acteur Clint Eastwood is toch ook burgemeester geworden van een of ander Amerikaans stadje?

Ripper
Oud 02-09-2003, 07:54
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
Ripper schreef op 02-09-2003 @ 00:49:
Nou en?! Acteur Clint Eastwood is toch ook burgemeester geworden van een of ander Amerikaans stadje?

Ripper
En?
Oud 02-09-2003, 10:23
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
"Arnold Schwarzenegger, die zich onlangs kandidaat stelde voor het gouverneurschap van Californië, zal niet meedoen aan het eerste verkiezingsdebat, dat woensdag plaats zal vinden. Dit bevestigde zijn campagneteam maandag. Tegen CNN zei de filmster dat hij zich verheugt op een "fantastisch debat" in september.

Andere kandidaten voor het gouverneurschap hadden kritiek op Schwarzeneggers wegblijven. Volgens Peter Ueberroth, een andere republikeinse kandidaat, vond dat de acteur aan het debat moet meedoen voor de kiezers en voor het democratisch proces. Hij vindt het belangrijk dat 'Arnie' meedoet aan een paar openbare debatten.

Op 7 oktober gaan de inwoners van Californië, Amerika's staat met de meeste inwoners, vervroegd naar de stembus. De huidige gouverneur, de democraat Gray Davis, zit er nog geen jaar. Nu al hebben meer dan 1,6 miljoen mensen in een petitie gevraagd om een 'recall ballot', een herroepingsstemming. Door het enorme begrotingstekort van Californië is de populariteit van Davis ver gedaald."
Oud 02-09-2003, 21:39
REIE
REIE is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef op 02-09-2003 @ 11:23:
Peter Ueberroth vond dat de acteur aan het debat moet meedoen voor de kiezers en voor het democratisch proces.
Democratisch proces me reet, die recall ballot ondermijnt eerder de democratie. Er moet juist een evenwicht zijn tussen de macht van de kiezers en de macht van de wet die het individu beschermt, en dus ook minderheden.
Oud 04-09-2003, 10:53
Verwijderd
Citaat:
Vincent Vega schreef op 02-09-2003 @ 11:23:
"Arnold Schwarzenegger, die zich onlangs kandidaat stelde voor het gouverneurschap van Californië, zal niet meedoen aan het eerste verkiezingsdebat, dat woensdag plaats zal vinden. Dit bevestigde zijn campagneteam maandag. Tegen CNN zei de filmster dat hij zich verheugt op een "fantastisch debat" in september.

Andere kandidaten voor het gouverneurschap hadden kritiek op Schwarzeneggers wegblijven. Volgens Peter Ueberroth, een andere republikeinse kandidaat, vond dat de acteur aan het debat moet meedoen voor de kiezers en voor het democratisch proces. Hij vindt het belangrijk dat 'Arnie' meedoet aan een paar openbare debatten.

Op 7 oktober gaan de inwoners van Californië, Amerika's staat met de meeste inwoners, vervroegd naar de stembus. De huidige gouverneur, de democraat Gray Davis, zit er nog geen jaar. Nu al hebben meer dan 1,6 miljoen mensen in een petitie gevraagd om een 'recall ballot', een herroepingsstemming. Door het enorme begrotingstekort van Californië is de populariteit van Davis ver gedaald."
he'll be back
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 22:51
Mental Miracle
Mental Miracle is offline
Amerikanen geloven alles wat ze horen zolang het maar uit de mond van een belangrijk of populair persoon komt
Oud 10-09-2003, 04:05
michael1
michael1 is offline
Dat arnie dom zou zijn is kortzichtig , denk alleen al aan zijn mooie jongensdroomcarriere .De druk van het continue in de spotlights staan voor miljoenen mensen enz , daar moet je mee om kunnen gaan.
Ook moet je een hoge mate van creatief denken in je hebben en of aanleren wil je dit bereiken.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 08:24
Verwijderd
Citaat:
Mental Miracle schreef op 09-09-2003 @ 23:51:
Amerikanen geloven alles wat ze horen zolang het maar uit de mond van een belangrijk of populair persoon komt
En alweer een nuttige post met toegevoegde waarde!
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 10:46
Verwijderd
Citaat:
michael1 schreef op 10-09-2003 @ 05:05:
Dat arnie dom zou zijn is kortzichtig , denk alleen al aan zijn mooie jongensdroomcarriere .De druk van het continue in de spotlights staan voor miljoenen mensen enz , daar moet je mee om kunnen gaan.
Ook moet je een hoge mate van creatief denken in je hebben en of aanleren wil je dit bereiken.
Ha, ha, ha
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 10:49
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 10-09-2003 @ 11:46:
Ha, ha, ha
Je onderschat de capaciteiten van Arnie en consorten. Van Damme is eigenlijk hoogleraar filosofie, en Stallone helpt al jaren oude omaatjes met oversteken bij drukke wegen.

Maar serieus, wat boeit het nu weer? In een democratie mag toch iedereen zich verkiesbaar stellen?
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 11:05
Verwijderd
Tuurlijk Dit is ook veel meer een falen van de democratie dan een persoonlijk manco van Arnie, op welke manier dan ook.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 15:31
REIE
REIE is offline
Ik las vandaag in de Metro dat Schwarzenegger toegegeven had groepssex te hebben gedaan. Sociale man toch?
Oud 10-09-2003, 15:43
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 10-09-2003 @ 12:05:
Tuurlijk Dit is ook veel meer een falen van de democratie dan een persoonlijk manco van Arnie, op welke manier dan ook.
een succesvolle acteur/ondernemer/bodybuilder die bovendien gestudeerd heeft kan/zal zich dus volgens jou in een gezonde democratie niet verkiesbaar stellen? wat een onzin
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 15:45
Verwijderd
Citaat:
REIE schreef op 10-09-2003 @ 16:31:
Ik las vandaag in de Metro dat Schwarzenegger toegegeven had groepssex te hebben gedaan. Sociale man toch?
Samen delen, samen spelen hè.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 16:22
ESCO
ESCO is offline
Citaat:
een succesvolle acteur/ondernemer/bodybuilder die bovendien gestudeerd heeft kan/zal zich dus volgens jou in een gezonde democratie niet verkiesbaar stellen? wat een onzin
Een zeer slechte acteur, een rascistische bodybuilder die alles te danken heeft aan meneer Weider de monolpoly man van de bodybuilder wereld.
Gestudeerd in V.S steld niet zoveel voor, het hangt ervan af op welke universiteit.

Michael jordan zou moeten meedoen aan de verkiezingen.
Deze man heeft wat gepresteerd Een super sport cariere beste sportman van de wereld die er ooit heeft rond gelopen.
Heeft als sportman z'n eigen kleingmerk gecreerd en dat wel nog als zwarte burger.
Hij weet meer van economie af dan ooit AS arnie ooit zal weten.
Maar jammer genoeg is michael te bescheiden en zou die alleen z'n naam hoeven te roepen en zou die al gewonnen hebben.
Oud 10-09-2003, 18:08
Naz
Naz is offline
Kheb niet het hele topic gelezen.. maar als arnold president zou willen worden zou dat nog altijd 10x zo goed zijn als George W Bush. Hij heeft tenminste idealen, en hij heeft tenminste een iq dat hoger is dan 50 in tegenstelling tot. Toch jammer dat hij het niet kan worden..

Anyway, wie zijn wij om te oordelen over dit persoon die we vrijwel alleen in interviews en films gezien hebbben? Laten we eerlijk zijn, wat wij over zijn talent(en).mogelijkheden en dergelijke in een bestuurfunctie zal ongeveer gelijk staan aan 0..

Misschien doet hij het goed, misschien doet hij het slecht, allemaal slechts speculaties, ik kijk wel wat er gebeurd.
Oud 10-09-2003, 18:10
Verwijderd
Citaat:
Benfatto schreef op 10-09-2003 @ 16:43:
Nee, in een succesvolle democratie zou zo iemand gewoon niet gekozen worden. Dat kon je zelf ook wel bedenken.

Verder hecht jij, onder veel anderen, gewoon waarde aan de verkeerde eigenschappen in een persoon. Maar dat verklaart ook jouw keuze voor de LPF.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 19:06
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 10-09-2003 @ 19:10:
Nee, in een succesvolle democratie zou zo iemand gewoon niet gekozen worden. Dat kon je zelf ook wel bedenken.

Verder hecht jij, onder veel anderen, gewoon waarde aan de verkeerde eigenschappen in een persoon. Maar dat verklaart ook jouw keuze voor de LPF.
De Amerikaanse democratie is gebouwd op populisme.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 19:58
FaZ
FaZ is offline
Schwarzenegger is een oprecht man, die het verdient!
Oud 11-09-2003, 06:58
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Ik vind opzich dat iedereen in de politiek moet kunnen, maar als een acteur in de politiek wil zal dat absoluut het stemgedrag beinvloeden, en dan vind ik het niet gerechtvaardigd.
Oud 11-09-2003, 08:00
Vaag mannetje
Vaag mannetje is offline
Waar denk je dat al die campagnes van al die politici voor zijn?

Precies stemgedrag beïnvloeden.
Normaalste zaak op aarde.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 13:08
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 10-09-2003 @ 19:10:

dat hangt dus duidelijk af van jouw definitie van een succesvolle democratie: in een succesvolle democratie kan iederen gekozen worden, en in Nederland hebben we ook een paar mooi voorbeelden: zo werd in het begin van de vorige eeuw in Amsterdam een zwerver tot gemeenteraadslid gekozen omdat deze beloofde jenever te gaan subsidieeren
. en niet te vergeten boer Koekoek.

ik zoek managerscapaciteiten in een regent. wat zoek jij?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 17:31
Lyra
Lyra is offline
Het is ARNOLD dus toch geworden.. jammer
Oud 08-10-2003, 17:43
pessimistje
pessimistje is offline
Hij is het alleen geworden door extreem veel reclame, triest dat het zo werkt in amerika.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 17:46
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
kaasstaafje schreef op 11-09-2003 @ 07:58:
Ik vind opzich dat iedereen in de politiek moet kunnen, maar als een acteur in de politiek wil zal dat absoluut het stemgedrag beinvloeden, en dan vind ik het niet gerechtvaardigd.
Waarom niet? Het volk krijgt wat het verdient, dus als Arnie het slecht doet....Tja.
Oud 08-10-2003, 17:48
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
pessimistje schreef op 08-10-2003 @ 18:43:
Hij is het alleen geworden door extreem veel reclame, triest dat het zo werkt in amerika.
Dat werkt zo in elke democratie. Dat is nou eenmaal een democratie.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 17:52
Verwijderd
Ik heb geen idee hoe zijn politieke capaciteiten zijn, maar een republikein deugt nooit heeft de geschiedenis uitgewezen, dus het zal wel niets worden
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 17:56
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 08-10-2003 @ 18:52:
Ik heb geen idee hoe zijn politieke capaciteiten zijn, maar een republikein deugt nooit heeft de geschiedenis uitgewezen, dus het zal wel niets worden
De Republikeinen hebben de USA groot gemaakt. En hoewel je dat natuurlijk niet aanstaat is dat een behoorlijke prestatie. En het was een, hoewel niet republikeins dan toch conservatief, persoon die ons kikkerlandje en de rest van Europa heeft helpen bevrijden.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 17:59
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 08-10-2003 @ 18:56:
De Republikeinen hebben de USA groot gemaakt. En hoewel je dat natuurlijk niet aanstaat is dat een behoorlijke prestatie. En het was een, hoewel niet republikeins dan toch conservatief, persoon die ons kikkerlandje en de rest van Europa heeft helpen bevrijden.
Haha, groot gemaakt, onzin.

Enne, om die bevreiding hebben wij niet gevraagt, dat hebben ze eigenmachtig gedaan
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 18:02
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 08-10-2003 @ 18:59:
Enne, om die bevreiding hebben wij niet gevraagt, dat hebben ze eigenmachtig gedaan
Jij had als communist natuurlijk liever bij de Hitler-Jugend gezeten, je buren en ouders verraden, joden gepest en de hele dag hitlergroetjes gemaakt. En de Nederlandse regering in ballingschap heeft zeer zeker wel om onze bevrijding verzocht.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 08-10-2003 @ 19:02:
Jij had als communist natuurlijk liever bij de Hitler-Jugend gezeten, je buren en ouders verraden, joden gepest en de hele dag hitlergroetjes gemaakt. En de Nederlandse regering in ballingschap heeft zeer zeker wel om onze bevrijding verzocht.
Voor een regering is nodig dat ze controlle over een land hebben, en dat had de regering niet, dus was het ook geen regering van Nederland, en daarom hadden ze niets te zeggen daarover.

Enne, ik had liever niets met de HJ te maken gehad, dus in dat opzicht ben ik wel blij dat we daarvan verlost waren
Maar ik ben van mening dat de weinig aan de VS hebben gehad tijdens de bevreiding. Hun rol word overgewaardeerd, Frankrijk, Engeland en Rusland komt de eer toe.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 18:11
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 08-10-2003 @ 19:06:
Voor een regering is nodig dat ze controlle over een land hebben, en dat had de regering niet, dus was het ook geen regering van Nederland, en daarom hadden ze niets te zeggen daarover.
Wat een logica. Maarja wat kun je van een communist anders verwachten.

Citaat:
Enne, ik had liever niets met de HJ te maken gehad, dus in dat opzicht ben ik wel blij dat we daarvan verlost waren
Precies.

Citaat:
Maar ik ben van mening dat de weinig aan de VS hebben gehad tijdens de bevreiding. Hun rol word overgewaardeerd, Frankrijk, Engeland en Rusland komt de eer toe.
Ik had het ook over Churchill een engelsman. En de CCCP had het zonder de bevoorradingsteun, vrachtwagens en hulp van de USA niet gered hoor. En aan de Fransen hebben we in WOII erg weinig gehad.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten