Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En nog iets: als je spierkracht belangrijker vindt dan intelligentie dan moet je wel bijzonder oppervlakkig zijn.
||
Citaat:
Intelligentie is niet half zo belangrijk als slim zijn, misschien voor een uitvinder (Willie Wortel). En de grootste leiders van de geschiedenis waren niet van die geleerden die hadden lef, waren inspirerend en hadden geen labaratoriumschool gedaan.
||
![]() |
Citaat:
Karel de Grote, Napoleon, Churchill, Balkenende ( ![]() Waren die sterk?
||
Citaat:
Churchill was niet bovengemiddeld intelligent het was een schoffie die was opgepakt volgens mij voor winkeldiefstal of brandstichting, hij was de juiste (sterke) man op de juiste plek Balkenende is geen groot leider die heeft de uitstraling niet, je hoeft niet sterk te zijn om een goed leider te zijn het is mooi meegenomen, mensen hebben veel vertrouwen in een krachtig persoon en waar heb ik gezegd dat je sterk moet zijn om een goed leider te zijn het is mooi meegenomen. sterk kan ook zoals ik al heb gezegd wilskracht/inspirerend zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
"Wordt dat op het tentamen gevraagd?" ![]() Of een interessante discussie onderbreken met de mededeling: "Dat stond helemaal niet in de taak..." ![]() ![]() Maar dat heeft natuurlijk weinig met het onderwerp te maken. Ik denk dat Arnie niet veel zal onderdoen voor de gemiddelde kandidaat. Maar waarom, ach, waarom niet? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() De standpunten van Arnie zijn niet allemaal zo slecht. Hij is gewoon republiekein omdat hij in Oostenrijk een afkeer had van links en in zijn tijd de democraten ook nog echt links waren.
|
![]() |
"Arnold Schwarzenegger, die zich onlangs kandidaat stelde voor het gouverneurschap van Californië, zal niet meedoen aan het eerste verkiezingsdebat, dat woensdag plaats zal vinden. Dit bevestigde zijn campagneteam maandag. Tegen CNN zei de filmster dat hij zich verheugt op een "fantastisch debat" in september.
Andere kandidaten voor het gouverneurschap hadden kritiek op Schwarzeneggers wegblijven. Volgens Peter Ueberroth, een andere republikeinse kandidaat, vond dat de acteur aan het debat moet meedoen voor de kiezers en voor het democratisch proces. Hij vindt het belangrijk dat 'Arnie' meedoet aan een paar openbare debatten. Op 7 oktober gaan de inwoners van Californië, Amerika's staat met de meeste inwoners, vervroegd naar de stembus. De huidige gouverneur, de democraat Gray Davis, zit er nog geen jaar. Nu al hebben meer dan 1,6 miljoen mensen in een petitie gevraagd om een 'recall ballot', een herroepingsstemming. Door het enorme begrotingstekort van Californië is de populariteit van Davis ver gedaald."
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Dat arnie dom zou zijn is kortzichtig , denk alleen al aan zijn mooie jongensdroomcarriere .De druk van het continue in de spotlights staan voor miljoenen mensen enz , daar moet je mee om kunnen gaan.
Ook moet je een hoge mate van creatief denken in je hebben en of aanleren wil je dit bereiken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar serieus, wat boeit het nu weer? In een democratie mag toch iedereen zich verkiesbaar stellen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Gestudeerd in V.S steld niet zoveel voor, het hangt ervan af op welke universiteit. Michael jordan zou moeten meedoen aan de verkiezingen. Deze man heeft wat gepresteerd Een super sport cariere beste sportman van de wereld die er ooit heeft rond gelopen. Heeft als sportman z'n eigen kleingmerk gecreerd en dat wel nog als zwarte burger. Hij weet meer van economie af dan ooit AS arnie ooit zal weten. Maar jammer genoeg is michael te bescheiden en zou die alleen z'n naam hoeven te roepen en zou die al gewonnen hebben.
|
![]() |
Kheb niet het hele topic gelezen.. maar als arnold president zou willen worden zou dat nog altijd 10x zo goed zijn als George W Bush. Hij heeft tenminste idealen, en hij heeft tenminste een iq dat hoger is dan 50 in tegenstelling tot. Toch jammer dat hij het niet kan worden..
Anyway, wie zijn wij om te oordelen over dit persoon die we vrijwel alleen in interviews en films gezien hebbben? Laten we eerlijk zijn, wat wij over zijn talent(en).mogelijkheden en dergelijke in een bestuurfunctie zal ongeveer gelijk staan aan 0.. Misschien doet hij het goed, misschien doet hij het slecht, allemaal slechts speculaties, ik kijk wel wat er gebeurd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder hecht jij, onder veel anderen, gewoon waarde aan de verkeerde eigenschappen in een persoon. Maar dat verklaart ook jouw keuze voor de LPF. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vind opzich dat iedereen in de politiek moet kunnen, maar als een acteur in de politiek wil zal dat absoluut het stemgedrag beinvloeden, en dan vind ik het niet gerechtvaardigd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Enne, om die bevreiding hebben wij niet gevraagt, dat hebben ze eigenmachtig gedaan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Enne, ik had liever niets met de HJ te maken gehad, dus in dat opzicht ben ik wel blij dat we daarvan verlost waren ![]() Maar ik ben van mening dat de weinig aan de VS hebben gehad tijdens de bevreiding. Hun rol word overgewaardeerd, Frankrijk, Engeland en Rusland komt de eer toe. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Verwijderd | 500 | 22-05-2007 13:51 | |
Dubbele nationaliteit II Gatara | 500 | 25-03-2007 00:28 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Rollo Tomasi | 501 | 09-08-2006 19:03 | |
Executie Stanley Tookie Williams, morgen al... Verwijderd | 109 | 15-12-2005 23:46 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Verwijderd | 500 | 07-10-2005 00:33 | |
wie wordt de volgende president van de vs? little nemo | 91 | 21-03-2004 13:43 |