Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja, en ik heb de kaartjes al... In amsterdam in de Munt...
Wel aan de zijkant ![]() ![]() een paar woorden: Lucifers voor in mn ogen, Golden Power van de Aldi, vantevoren al 3 uur slapen..
||
Citaat:
|
![]() |
|
Op zaterdag 1 november om 10.00 uur gaat de marathon van
Lord Of The Rings in de voorverkoop. (let op het is NIET mogelijk om te reserveren) Dinsdag 16 december 2003 Aanvang : 16:00 uur: The Lord Of The Rings: The Fellowship of the Ring 20:30 uur: The Lord Of The Rings: The Two Towers 24:00 uur: The Lord Of The Rings: The Return of the King Prijs € 17,50 Ook te koop vanaf 1 november; Lord Of The Rings bekers. Deze beker heeft een extra voordeeltje; neem hem mee naar de marathon en je kunt hem gratis laten vullen met frisdrank. En dit de hele avond lang. Maar let op: er zijn er slechts 250. Dus wie het eerst komt wie het eerst maalt. Tussen deel 1 en deel 2 is er een mogelijkheid om in Cine City te eten Hiervoor kun je bij de kassa's een voucher kopen voor saté met brood voor € 5 saté met nasi voor € 7 dit staat dr op de site van onze bios...vorig jaar was t geweldig dus ik ga zorgen dat ik 1 november bij de bios ben om kaartjes te halen! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|