Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Op welke camp gaan jullie staan? Ik wss op 2, ik ga al om 12 uur weg ofzo ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
@ Barfmark: Nah, ik kom wel ff langs hoor. En ik probeer zoveel mogelijk forummers mee te slepen, en anders in elk geval de plaatsen door te geven, zodat jullie nog op andere tijdstippen de boel kunnen terroriseren
@Manon: camping 3. Hoezo "al" 12 uur? de meeste mensen die ik ken willen om 10 uur al weg zijn ![]() Ik moet zelf helaas nog tot 12 uur wachten of zo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dan hoef ik me namelijk niet te verplaatsen naar Camping 4 ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik bedoel als je alles een beetje verspreid door je bagage hebt gaan ze echt neit kijken of j eprecies 12 blikken meehebt omdat het wel 12 is. Zoveel mag ej er dus meenemen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar nu ga ik nog op weg met troep in mn handen (matje en schoudertasje :/)
||
Citaat:
|
Oke, 2 opties.. Eindhoven of Maastricht.
Dat is of 7x overstappen, of 6x. Of 7 uur reizen, of 6. Ik kots van treinen (ookal is het stiekem best leuk) en ik ben blij DAT IK VANDAAG GESLAAGD BEN EN NU MIJN RIJBEWIJS HEB ZODAT IK VOLGEND JAAR GEWOON MET DE AUTO KAN HOERAAAAAAAA Dus. Ik heb zinzinzinzinzinzinziiiiiin.
|
rijden de bussen erg onregelmatig op donderdagavond?
ik en mn vriendin komen rond 10 voor 8 in lelystad aan zou erg lullig zijn als we dan net de pendelbus missen en 2 uur moeten wachten en dan in het donker (terwijl het regent) onze tent moeten opzetten... ![]() en gaan de meeste mensen direct naar station harderwijk, of naar lelystad en daar een bus nemen?
||
![]() |
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() De zon komt nog wel, ik voel het. Al mijn spullen zitten gewoon in maar één Eastpack.. WHO DA MAN, WHO DA MAN! ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Sta dan namelijk in de Bravo te dnb-dansen. Ga dan meeten op het festivalterrein, of om een uur of 5 ('s nachts)
|
wow ik heb al gepakt en ik heb een grooote reistas en daarvan is het onderste 1/3de stuk kleren enzo en de slaapzak en het luchtbed zit er in, boodschappen kunnen er nog wel bij en nog een extra paar schoenen gaan denk ik mee.. en mn tent dan nog los, dus hoe jullie dat in zo'n klein ding kunnen snap ik niet
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
heb echt zo'n heeeeele grote sporttas ![]()
|
|