Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Die openingspost echt... wat maakt het nou uit dat het "negerjongens" waren?
En hoe weet je nu zo zeker, dat ze hem sloegen, omdat hij een hanekan had? Beetjer raar verhaal. En nee ik krijg nooit echt veel commentaar op m'n uiterlijk maar ik loop er ook niet zo bizar bij ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar even ontopic. vind het een beetje triest idd dat er negerjongens bijstaat. ten eerste omdat zij vaker de dupe zijn van hun uiterlijk/huidskleur en ten tweede omdat het er geen fuck toe doet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat wil je met je post zeggen? En waarom moest er persé bij dat het ''negerjongens'' waren?
|
![]() |
ghehe.gister werd ik door kleine kinderen met steentjes bekogelt, zo de volle laag. en ze zeiden dat ik gek was, en ik was al chagerijnig.
dus ik schelden, en het waren turkse kindjes, dus ik was even voor een paar seconden rascist en ze keken erg sip daarna ![]() mwuhahaha, ettertje's. en toen was mn humeur weer goed ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar wat maakt het is godesnaam uit dat er 'negerjongens' staat. Damn, waar sommige mensen al niet over kunnen vallen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
mwha word door heel veel mensen neit geaccepteerd, in mijn eigen 'groep' en waar ik uitga word ik wel geaccepteerd, maar op school, me werk enzo, vinden me ze vaak beetje te wazug, te raar eruit zie...terwijl ik er helemaal zo bijzonder buitengewoon bijloop....noooohja whatever vroeger ging ik expres reacties uitlokken en zwaar voor lul bijlopen....tegenwoordig ken ik er soms nog om lachen, maar vind het wel steeds irritanter worden.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
gehechtheidstijlen (enquete) forumfreakie | 99 | 22-02-2006 21:39 | |
Psychologie |
Homosexueel --> Ziekte/afwijking? Verwijderd | 267 | 11-02-2005 14:24 | |
Psychologie |
de wereld, hypocrisie, waarom doen jullie er niets aan? Abstract | 42 | 24-12-2004 15:33 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Zolang ze je niet zien Verwijderd | 0 | 03-06-2004 20:47 | |
Psychologie |
Niet geaccepteerd worden door ziekte, daarom niet naar school. kimberley | 21 | 29-03-2004 11:01 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
173 doden ( ? ) door zware explosies in station Madrid Gatara | 373 | 17-03-2004 21:04 |