Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
status: totaal lam
helemaal los gaan op sex bomb van Tom Jones samen met mn kat in de woonkamer, ramen open muziek op zn hardst, mn ma loopt binnen en schreeuwt: de buren vragen of je de muziek wat zachter wilt zetten.. ik heb em nu op staan en mn kat is gelukkig wel weg. ![]() Laatst gewijzigd op 31-12-2005 om 12:31. |
![]() |
||
Citaat:
omfg...
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
gister, wat een bruut feest. Iedereen helemaal wasted en in een fucking droge bui. Dingen als afgestoken vuurpijlen vasthouden, rennen en een raar vuurpijlen geluid maken tot en met alles frituren wat je kan vinden zijn dan ook niet uitgebleven. Als je dan met 20 man in een huis zit die allemaal dezelfde droge humor hebben is dat fantastisch.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik stond knetterstoned en enigszins dronken met een zak wiet te prutsen, terwijl ik nog een bierfles in mijn hand had. Vervolgens kwam een oude vriend aanlopen (kwam net op het feest in kwestie aan) met aan zijn arm zijn vriendin, die ik nog nooit gezien had. In plaats van me voor te stellen drukte ik mijn fles bier in haar hand, "ey meisje, hou 's vast!", om vervolgens weer verder te gaan met wiet uit een zakje halen. Het schoot totaal niet op en na enkele minuten zei ze iets van "ik ga naar binnen, hier is je bier", waarop ik boos antwoordde "neee jij gaat nergens heen ik ben nog niet klaar dus houd mijn bier vast!". En ze bleef nog staan ook.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nieuwjaar.
> "Hey, kom je bij mij in bed slapen, nudge nudge, wink wink?" < "Nee, ik slaap al op de wc. Daar is tenminste vloerverwarming." Ehh. Ook met nieuwjaar - ik steek nóóit vuurwerk af. Nu kreeg ik dus ineens een vuurpijl in m'n handen gedrukt. Ik denk: ach, ik ben tóch al aan het roken, steek dat ding aan en vergeet 'm vervolgens weg te gooien. Gelukkig was het 'n ding dat niet hard gaat, anders was ik nu een hand kwijt. Heh. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Met Oud en Nieuw stonden we buiten naar vuurwerk te kijken. Ik zag een fietser aankomen, en zei tegen m'n vriend ; Ik ga daar achterop springen, maakt niet uit of ik hem ken of niet.'
Dus ik ging rennen als een dolle, en maar rennen met m'n zatte kop, toen had ik hem ingehaald. Ik sprong achterop, hij kijkt achterom met zo'n kop van ; Wtf 0_o?! Ik zeg ; Hallo! Hij ; Hoi! Ik ; Waar je heen? Hij ; Naar de kloosterlaan! Ik ; Aha! Nou veel plezier dan maar he! En ik sprong eraf en ben teruggelopen. Komt een andere vriend van me eraan gerend ; Kende je hem?? 'Nee..'
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Het zeehond 23, wat deed jij in je 17e levens jaar topic. dreadmanneke | 48 | 02-09-2003 22:52 | |
Drugs & Alcohol |
zotste XTC ervaringen needlefreak | 7 | 31-08-2003 19:22 |