Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-09-2003, 10:41
Fa Sai
Fa Sai is offline
nou, van het meisje vind ik het nog wel te begrijpen (stoer en geld), van de man vind ik het smerig, bah, oude mannen die een lekker jong vruchtbaar meisje misbruiken, daar heb ik het echt niet op.
Vind het ook een belediging voor de oudere vrouwen, zo van, jullie zijn niet goed genoeg meer voor ons oudere mannen. Echt niet cool.
Oud 07-09-2003, 11:45
Verwijderd
Citaat:
Fa Sai schreef op 07-09-2003 @ 11:41:
Vind het ook een belediging voor de oudere vrouwen, zo van, jullie zijn niet goed genoeg meer voor ons oudere mannen. Echt niet cool.
Mja, daar denk ik ook altijd een beetje aan bij mannen van dertig met meisjes van zestien 'zijn jullie bang voor vrouwen van jullie eigen leeftijd?'
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 14:23
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-09-2003 @ 00:11:
Waarom zou iemand van dertig niet seksueel aangetrokken kunnen zijn tot iemand van zestien? Dat kan best. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik jonge meisjes vaak wel iets schattigs vind hebben..
Ja he Wouter..

Nee, mocht ik wat met een veertiger krijgen, dan moet 'ie wel heel veel geld hebben. Anders niet.
Oud 07-09-2003, 15:02
poesiefox
poesiefox is offline
Het is vooral erg ontwapenend en schattig, een veel jonger iemand die verliefd op je is.
Oud 07-09-2003, 15:16
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Parallel schreef op 07-09-2003 @ 14:23:
Ja he Wouter..
die viespeuk
Oud 07-09-2003, 16:33
Verwijderd
Stiekum denk ik dat het niet kan als het meisje geen interpunctie gebruikt, gaat gillen zodra iemand zegt 'dat is toch wel een groot verschil', al haar onzekerheden over iedereen uitstort, zich voortdurend afzet tegen iedereen, en volledig afhankelijk is van hem, maar dat het gedeelte van de interpuntie toch het meest mijn mening bepaalt.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 16:40
Mindfields
Mindfields is offline
Vooral lachen als ze gaan zeggen:

Ik ben niet bij hem voor zijn geld, hij is heel arm, blowt, heeft een kut huis etc etc
Oud 07-09-2003, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Parallel schreef op 07-09-2003 @ 17:40:

Ik ben niet bij hem voor zijn geld, hij is heel arm, blowt, heeft een kut huis etc etc
Nee, dan wij he

Ergens zou je ma er nog blij mee moeten zijn ook Misschien weet ik je nog te porren om ook bij de rechtbank te werken later
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 15:05
Droomsmurfie
Droomsmurfie is offline
Oke, dat meisje (14) waar het over gaat is dus MIJN zusje, en is NIET arrogant, er zit geen steekje bij had los, t gaat haar er niet om om stoer te zijn en ze heeft geen kutjeugd gehad. En laat staan dat die andere twee meisjes van onze vriendengroep naief zijn...
Ik vind dan ook niet dat de schuld bij haar ligt, maar bij die vieze pedo van 31!!!! Die heeft haar met z'n zieke kop helemaal gek gemaakt. Moeten ze dus ook meteen opsluiten...
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 16:09
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-09-2003 @ 23:15:
Nee, dan wij he

Ergens zou je ma er nog blij mee moeten zijn ook Misschien weet ik je nog te porren om ook bij de rechtbank te werken later
Zeg schat, jij bent pas 21, geen 37
Oud 08-09-2003, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Droomsmurfie schreef op 08-09-2003 @ 16:05:
Ik vind dan ook niet dat de schuld bij haar ligt, maar bij die vieze pedo van 31!!!! Die heeft haar met z'n zieke kop helemaal gek gemaakt. Moeten ze dus ook meteen opsluiten...
Als jouw ouders die mening delen, dan moeten ze maar even een klacht indienen bij de politie. Kun je nog lachen.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 13:39
idmind
idmind is offline
is er nog zoiets als "soul mates"?

Volgens mij kan een relatie (als oudere) met een jongere prima. Het is wel belangrijk om als oudere je verantwoordelijkheden in te zien. Als je, zoals hierboven ergens staat alleen maar voor het lichamelijke gaat dan is er echt iets mis lijkt me. Volgens mij is de volgorde dat er eerst liefde moet zijn en een geestelijke band op basis van gelijkheid en dat er daarna pas spraken kan zijn van het lichamelijke.

Wat zou je zelf trouwens doen als je midden 30 bent en een leuke meid van 18 wordt ineens veliefd op je?

Ik heb zelf beide kanten meegemaakt zowel de jongere zijn: (13) - (40) als de oudere zijn: (34) - (18). Daarnaast ook een relatie met lleftijdsgenoten (27) - (25). Van geen enkele relatie en ervaring heb ik spijt. Wel realiseer ik me meer en meer dat relaties tijdelijk zijn. Het kan tijdelijk zijn tot je dood maar het kan ook voor een paar jaar zijn.

Als je er vanuit gaat dat een relatie ontstaat door dingen die leuk zijn aan beide kanten en als die dingen veranderen of wegvallen, dat dan de basis voor die relatie er niet meer is en daarmee de relatie eigenlijk over zou kunnen zijn, dan zal je moeten accepteren dat je uit elkaar gaat. Aan de andere kant kan je ook nieuwe dingen met elkaar ontdekken die je meeneemt in die basis.
Als je jong bent veranderen de dingen sneller dan als je ouder bent. Daarmee verander je zelf dus ook sneller als jongere.

Bijvoorbeeld een relatie tussen een psycholoog (40) en een meid met psychische problemen (16).
Het kan best een tijd goed gaan maar als haar problemen na verloop van tijd over zijn, dan is de basis waarop de relatie begonnen (hulp, opkijken naar...) is ook ineens verdwenen. Sterker nog het kan zijn dat die psych dat niet eens wil zien en zich vast bijt in het patroon dat zijn vriendin een probleem heeft en daar nooit af zal komen.

Ik vind dat relaties moeten kunnen zolang er een basis is van gelijkheid en op basis van wederzijds respect. Dus niet op basis van je pik achterna lopen of vanuit de angst dat je nooit iemand zal kunnen krijgen zoals ik hier in dit topic lees. Welke meid wil en nu een jongen die radeloos is? Is dat liefde?

De hele kern is dat je eerst de liefde in jezelf weer moet vinden en dat je van daaruit liefde aan een ander kunt geven. Maar misschien zie je dŕt pas op latere leeftijd.

Dan maakt leeftijd niet zoveel meer uit. Wel geloof ik in de ondergrens van 16 met uitzonderingen daargelaten al zou ik daar zelf niet aan beginnen omdat ik dat echt te jong vind.

Wat betreft de trend van jong meisje met oudere jongen denk ik dat het zeker waar is, net als de trend (in amsterdam) blond meisje met afrikaan en de trend meisje met meisje en de trend jongen met jongen en ga zo maar door. Het ligt eraan waar jij focus ligt en je zal een trend ontdekken. Wel denk ik dat voor komt dat jongere meiden meer zien in wat oudere jongens omdat leeftijdsgenoten jongens vaak nog niet zo serieus zijn en alleen maar willen scoren.

Laatst gewijzigd op 09-09-2003 om 13:44.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 23:38
T-ijsje?
T-ijsje? is offline
Waar ik echt niet tegen kan zijn van die kutjes van 14/15 die zeggen dat ze een oudere vriend willen omdat hij zoveel van het leven snapt en de jongens van hun eigen leeftijd niet.
Meid..! je bent 15!! wat denk je zelf in godsnaam van het leven te snappen?! en denk je dat zo'n gast van 30 zo'n tienertje neemt om mee over het leven te filosoferen?

Zowiezo meisjes die zeggen dat ze eerder volwassen worden dan jongens en daarom ook een 10 jaar oudere vriend nodig hebben; Meisjes worden gemiddeld 2 jaar eerder volwassen dan jongens dus met dat excuus moet je aan komen zetten als je 14 jarige een 30 jarige man hebt.

Volgens mij gaan veel jonge meisjes er gewoon van uit dat hun leeftijdgenoten van het andere geslacht 'minderwaardig' zouden zijn dan ze zelf en natuurlijk is het ook niet stoer tegenover je vriendinnen als je met een 'jochie' neemt dat maar 1 jaar ouder is dan jijzelf.

ps. for the record, mijn vriendin is ouder dan mij, dus kom niet aanzeuren dat ik mezelf tekort voel gedaan.
Oud 11-09-2003, 09:10
Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik heb (zoals een aantal van jullie wel weten) een relatie met een oudere man.
Om precies te zijn, hij is 47, 28 jaar ouder dus.

Ik heb hem idd in een slechte periode van mijn leven leren kennen en er is mij vele malen gevraagd of dat er wat mee te maken heeft.
Nee, hij was toevallig de enige die naar me wilde luisteren, waar ik mijn verhaal bij kwijt kon.

Hij was op dat moment nog getrouwd, niet gelukkig, hij wilde al een possje weg bij zijn vrouw.

Na een half jaar (ik had hem via internet leren kennen, we spraken elkaar elke dag op MSN en telefonisch) hebben we besloten elkaar te ontmoeten.
Ik was al maanden verliefd op hem.

Toen ik op vakantie was merkte hij pas hoeveel hij me miste, ook hij was verliefd.
Hij heeft het zijn exvrouw verteld en ze zijn gescheiden.

Inmiddels wonen we alweer bijna 1,5 jaar samen en het gaat hartstikke goed.
Ik heb nog nooit wat van het leeftijdsverschil gemerkt, ik was al vroeg volwassen, hij is altijd kinds gebleven.
Aangezien ik werk en nooit uitga zitten we redelijk op hetzelfde niveau!

En ik ben niet van plan een discussie met de Abt de gaan voeren.
Oud 12-09-2003, 18:43
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Somebody Special schreef op 11-09-2003 @ 10:10:
hij is altijd kinds gebleven.
Het is maar waar je blij mee bent. Iemand die op zijn 47ste nog steeds kinds is spoort toch niet helemaal 100% Bovendien kan je met zo iemand een stabiele relatie wel vergeten. Binnen een paar jaar zal je hem geestelijk overvleugelen en geen heil meer in de relatie zien.
Oud 12-09-2003, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 28-08-2003 @ 11:09:
Oh ja, want je zoekt iemand uit omdat hij geen grijs haar heeft en pas laat rimpels krijgt
Eigenlijk wel, ja.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 19:26
Verwijderd
Overigens is zo'n leeftijdsverschil mijns inziens alleen toegestaan als de man Johnny Depp is en de vrouw ik.

Nee, om maar even met Qimms woorden te spreken: Ieuw. Oudere mannen, jákkes. Die zijn harig en uitgezakt en lijken veel te veel op mijn vader, ik moet er niet aan denken. 21 is al oud. Br.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 21:33
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef op 12-09-2003 @ 19:26:
Overigens is zo'n leeftijdsverschil mijns inziens alleen toegestaan als de man Johnny Depp is en de vrouw ik.

Nee, om maar even met Qimms woorden te spreken: Ieuw. Oudere mannen, jákkes. Die zijn harig en uitgezakt en lijken veel te veel op mijn vader, ik moet er niet aan denken. 21 is al oud. Br.
hohoho! Ik kan me niet echt herinneren dat ik dát gezegd heb En al helemaal dat laatste stukje
Maar idd, brrr... oud.
Oud 12-09-2003, 23:12
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 12-09-2003 @ 19:43:
Binnen een paar jaar zal je hem geestelijk overvleugelen en geen heil meer in de relatie zien.
Dat weet ik nog zo net niet...
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 00:52
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 12-09-2003 @ 20:26:
21 is al oud. Br.
Met zo'n instelling moet je niet zeuren dat je op bepaalde gebieden niet genoeg aan je trekken komt
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 10:16
Verwijderd
Opzich geen problemen mee...

maar zoals eerder gezegd... als meiden een oudere vriend hebben en er word gevraagd naar het leeftijdsverschil en je krijgt:"Ja hij is 23, hij is zo volwassen, veel volwassener dan al die peuter van mijn leeftijd, hij snapt me zoooo veel beter", dan.. dan kan ik nogal pissig worden, maar ja... een weekje later ben ik dan al weer "blij" aangezien ze dan rond die tijd al weer gedumpt is.... "ja en we hadden het net gedaan". En het gros blijft erin trappen....

*zucht*
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 10:34
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-09-2003 @ 00:52:
Met zo'n instelling moet je niet zeuren dat je op bepaalde gebieden niet genoeg aan je trekken komt
Voel je je aangesproken? *kuchoudjekuch*
Oud 13-09-2003, 10:52
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 13-09-2003 @ 11:34:
Voel je je aangesproken? *kuchoudjekuch*
Nee (a)
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 11:12
Qimm
Qimm is offline
Oud 13-09-2003, 12:17
elledc
elledc is offline
Ze zijn niet allemaal ouder, de mijne is jonger, ik ben 21, hij 19.
Uit ervaring weet ik dat een relatie met een oudere man niks is voor mij. Prima zo, zo voel ik me dan ook jonger.
En dat meisje van 14 met die man van 31, dat is inderdaad niet normaal, ziek in zijn hoofd!
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 12:38
michelle_flo
michelle_flo is offline
Citaat:
Somebody Special schreef op 11-09-2003 @ 10:10:
*verhaaltje*[/SIZE]
Mag ik misschien vragen hoe jouw omgeving erop reageerde toen je van het leeftijdsverschil vertelde??Jouw ouders enzo?
En hebben ze het nu geaccepteerd?

groetjes, michelle
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 12:54
sans plomb
sans plomb is offline
jongeren meisjes zien mannen van +- 30 jaar als een verantwoordelijk,volwassen iemand. Ze hebben het financieel goed en zo'n meisje vindt het dan ook aantrekkelijk dat ze iemand hebben die het financieel goed heeft.

Ik ken wel een paar meisjes die dat ook doen, ik vind dat ze hun jeugd verpesten, ze worden veels te snel volwassen, en missen de leuke jeugd van vallen en opstaan.
Oud 13-09-2003, 13:05
Fleur
Fleur is offline
Ik vind nu iemand leuk van 38.
Niet omdŕt ie ouder is, hij lijkt helemaal geen 38, want bij 38 denk ik aan ouwe vaderfiguren ofzo
Ik mag m graag, hij ziet er leuk uit, hij is grappig, gezellig etc
Vind t alleen jammer dat ie al zoveel ouder is
Hij kan wel door voor 28, maar toch..

Maarja t komt waarschijnlijk toch van 1 kant, en dat vind ik ook niet zo erg, hij blijft leuk om mee om te gaan (is een 'collega').

Ik vind t raar als je op de leeftijd van iemand valt, maar eigenlijk ook wel als je er op af knapt. Het gaat toch om de persoon (poeh wat een cliché)

Nouja tot dusver mijn ontzettend nuttige bijdrage
Oud 13-09-2003, 23:51
Verwijderd
Citaat:
michelle_flo schreef op 13-09-2003 @ 13:38:
Mag ik misschien vragen hoe jouw omgeving erop reageerde toen je van het leeftijdsverschil vertelde??Jouw ouders enzo?
En hebben ze het nu geaccepteerd?

groetjes, michelle
Mag ik hierop reageren? ik ben wel een klein stukje omgeving van der, ik ken der al jaren en ze is een vriendin van me.

In het begin toen ze me vertelde dat ze verliefd was op die man, was ik er niet blij mee, omdat hij nog getrouwd was en die leeftijdsverschil, je hoort heel vaak dat jonge meisjes gebruikt worden door mannen die getrouwd zijn en zeggen te scheiden voor ze, maar ik was blij voor der dat ze gelukkig was.

Nou ja, ik was dus wat afwachtend, maar ze groeide naar elkaar toe, hij is uiteindelijk gescheiden, zij is met hem verder gegaan en wonen inmiddels meer dan anderhalf jaar samen.
Toen hij immers gescheiden was, en t toch serieus meende, was ik gewoon heel blij voor der want ik zag der letterlijk opbloeien.
Ze is nu dolgelukkig en gelukkiger dan een jongen van haar leeftijd haar kan maken.

Ik vind t geluk dat ze heeft belangrijker dan de leeftijd dat die persoon heeft, en ik vind t bar triest dat mensen t haar niet gunnen omdat ze zelf afkeuren dat iemand een relatie heeft met iemand die niet van hun leeftijd is.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 00:27
Verwijderd
Ach ja...als sommige mensen een bepaalde 'character flaw' hebben waardoor ze gelukkig worden van zo'n relatie, waarom niet?
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 00:37
//ItsJustMe\\
//ItsJustMe\\ is offline
*zwaai*

Ik ken er ook een stel.
30 en 18
net dertiger dus.

Hij heeft het ook welles over het begrip "soulmates".

Ik heb er vanaf 18 jaar ong niks op tegen in principe.
Alleen snap ik niet dat zoiets kan werken. Gelijkwaardigheid lijkt me wel belangrijk in een relatie. Die is denk ik dan best wel verstoord is, als de 1 eigen woning heeft en baan enzo en de ander zit nog op school, en woont thuis. maja het kan, blijkbaar.

Laatst gewijzigd op 14-09-2003 om 00:40.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 12:21
elledc
elledc is offline
Ik wil niet veralgemenen maar het is soms veel makkelijker voor een oudere man om een relatie aan te gaan met een jong meisje, jonge meisjes zijn naiever, hebben nog niet veel meegemaakt. Mannen zijn soms bang van oudere vrouwen. Hoe ouder de vrouw, hoe moeilijker ze wordt... Ik spreek uit ervaring.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 12:36
de abt van sion
Citaat:
Desecrator schreef op 12-09-2003 @ 19:43:
Het is maar waar je blij mee bent. Iemand die op zijn 47ste nog steeds kinds is spoort toch niet helemaal 100% Bovendien kan je met zo iemand een stabiele relatie wel vergeten. Binnen een paar jaar zal je hem geestelijk overvleugelen en geen heil meer in de relatie zien.
Hartelijk dank voor je reactie.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 12:50
Exhumed
Exhumed is offline
Marc dutroux is geen crimineel, hij is een modeicoon geworden
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 08:09
smuidra
smuidra is offline
Als jullie dan toch al bezig zijn wat zeggen jullie van iemand van 16 met iemand van 27??? Owh jah om ff over het onderwerp terug te komen als je van elkaar houd en het klikt goed. Waarom dan niet??? Vroeger keken ze helemaal niet op leeftijd en nu draait opeens alles om leeftijd.
Oud 15-09-2003, 08:20
Exhumed
Exhumed is offline
Citaat:
smuidra schreef op 15-09-2003 @ 09:09:
Als jullie dan toch al bezig zijn wat zeggen jullie van iemand van 16 met iemand van 27??? Owh jah om ff over het onderwerp terug te komen als je van elkaar houd en het klikt goed. Waarom dan niet??? Vroeger keken ze helemaal niet op leeftijd en nu draait opeens alles om leeftijd.
Omdat het vroeger niet hip was om met mannen van 30 te nemen.. En hoe goed kan een meisje van 16 beseffen wat klikt en niet?. Die vent van 30 heeft het lomp makkelijk, die wint zo'n meisje zo om z'n vingers. Ik vind het belachelijk. Die meisjes doen het gewoon om bij hun vriendinnen te patsen, of reacties uit te lokken. En dat gezeik dat alle jongens net kinderen zijn, komt ook rechtstreeks uit de Fancy. En 16 en 27. 11 jaar verschil . Nee lekker. Ik ken een meisje van 16, niet echt intelligent, die heeft met een zuiplap van dik in de 30. Lijkt me heerlijk om dat meisje te zijn
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 08:45
smuidra
smuidra is offline
Citaat:
Exhumed schreef op 15-09-2003 @ 09:20:
Omdat het vroeger niet hip was om met mannen van 30 te nemen.. En hoe goed kan een meisje van 16 beseffen wat klikt en niet?. Die vent van 30 heeft het lomp makkelijk, die wint zo'n meisje zo om z'n vingers. Ik vind het belachelijk. Die meisjes doen het gewoon om bij hun vriendinnen te patsen, of reacties uit te lokken. En dat gezeik dat alle jongens net kinderen zijn, komt ook rechtstreeks uit de Fancy. En 16 en 27. 11 jaar verschil . Nee lekker. Ik ken een meisje van 16, niet echt intelligent, die heeft met een zuiplap van dik in de 30. Lijkt me heerlijk om dat meisje te zijn
Wie zegt nou weer dat die meiden bij hun vrienden willen patsen en waarom willen ze zulke reacties uitlokken volgens jou?? Dat meiske dat ik ken is 16 en heeft met iemand van 27 en die gast van 27 die kan er net zo weinig als dat meiske aan doen dat ze op elkaar vallen!!! Trouwens die gast van 27 is alles BEHALVE lui en dik of whatevah. Die gast is zelfs mooi En die 2 geven om elkaar zo hoort een relatie toch te zijn of je nou met een ouder iemand hebt of niet
Oud 15-09-2003, 08:50
Exhumed
Exhumed is offline
En omdat ie mooi is moet het kunnen?
Sure.
Ze willen reacties uitlokken, omdat er dan over ze gepraat word. Meisjes zijn erg raar daarin.
Meisjes van 16 zijn nu eenmaal enorm makkelijk. Maar dat kan jij niet weten, want je bent 16.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 10:48
Verwijderd
Citaat:
Exhumed schreef op 15-09-2003 @ 09:50:
En omdat ie mooi is moet het kunnen?
Sure.
Ze willen reacties uitlokken, omdat er dan over ze gepraat word. Meisjes zijn erg raar daarin.
Meisjes van 16 zijn nu eenmaal enorm makkelijk. Maar dat kan jij niet weten, want je bent 16.
Dat is wel erg generaliserend...
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 13:22
Verwijderd
Citaat:
Exhumed schreef op 15-09-2003 @ 09:50:
Dit is inderdaad nogal een generallisatie, bovendien niet waar én je spreekt jezelf tegen. Hoe doe je dat joh, in twee zinnen?

Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 13:32
Exhumed
Exhumed is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 15-09-2003 @ 14:22:
Dit is inderdaad nogal een generallisatie, bovendien niet waar én je spreekt jezelf tegen. Hoe doe je dat joh, in twee zinnen?

Meisjes van 16, die iets nemen met iemand van 30 zijn niet bij hun volle verstand, dat bedoel ik. Er komt altijd wel wat boven
Bovendien zijn ze allemaal zo arrogant "jongens van mn eigen leeftijd zijn kut".. ja. en van 5 jaar ouder zeker ook. ze ZEGGEN wel dat ze zo veel verder zijn. maar het gaat altijd om geld, sex of status.
Want als meisje van 18 ben je wel de playa-biatch met je rijke oude vent
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 23:04
de abt van sion
Citaat:
Exhumed schreef op 15-09-2003 @ 14:32:
Meisjes van 16, die iets nemen met iemand van 30 zijn niet bij hun volle verstand
Exact. En andersom ook niet.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 23:20
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Parallel schreef op 07-09-2003 @ 17:40:

Inderdaad, dat is helemaal hilarisch!
Denk je: slimme meid, ze is alvast haar fortuin aan het veilig stellen, blijkt het een sloeber met uitkering én Golfje GTI te zijn.

Ik heb mij eens afgevraagd...hoe doen ze dat toch... (ik wil immers op latere leeftijd ook nog wat te neuken hebben)
Volgens mij zit het gewoon in het feit dat ze niets beters te doen hebben en het meisje veel aandacht geven. Delen mensen deze visie?
Oud 15-09-2003, 23:21
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 12-09-2003 @ 22:33:
hohoho! Ik kan me niet echt herinneren dat ik dát gezegd heb En al helemaal dat laatste stukje
Maar idd, brrr... oud.
Ik bedoelde du eigenlijk ook lleen die 'ieu' (en j, mijn toetenbord mit letter. Rgh!)
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 16:57
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 16-09-2003 @ 00:20:
Volgens mij zit het gewoon in het feit dat ze niets beters te doen hebben en het meisje veel aandacht geven. Delen mensen deze visie?
Lijkt me eerder dat zo'n meisje net zo'n kansloze pauper is als die veel oudere vriend.

En je weet het:

"soort zoekt soort"
Oud 16-09-2003, 17:10
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 16-09-2003 @ 00:20:
Inderdaad, dat is helemaal hilarisch!
Denk je: slimme meid, ze is alvast haar fortuin aan het veilig stellen, blijkt het een sloeber met uitkering én Golfje GTI te zijn.

Ik heb mij eens afgevraagd...hoe doen ze dat toch... (ik wil immers op latere leeftijd ook nog wat te neuken hebben)
Tja, zoals ik al eerder zei vind ik op dit moment een jongen van 24 leuk en das wederzijds. Jaar of 10 verschil is raar en meestal onverstandig, maar het kan nog wel volgens mij.
Maar ik denk dat inderdaad meisjes van een jaar of 15/16 of iets ouder die iets hebben met een man begin/eind 40 toch niet helemaal lekker zijn, die zich onbegrepen voelen enzo.
Wat moet je nou met een ouwe lul?
Oud 17-09-2003, 21:20
It is I Le Clerc
It is I Le Clerc is offline
Wat is nou een rage????

Wat is leeftijdsverschil. Volgens mij alleen tijd.
Natuurlijk is er een verschil in levenservaring en intresses als er een groot leeftijdsverschil is maar dat is nou juist wat het zo intressant en leuk kan maken voor beide partijen. De jongste lift mee op de ervaring van de oudste terwijl omgekeerd de oudste weer in aanraking komt met dingen die hij of zij allang vergeten waren.
Waar het om gaat naar mijn idee is liefde. Liefde is tijd en leeftijdsloos.
Daarnaast respect voor elkaars wensen en gevoelens.
Natuurlijk gaat dit niet altijd van een leien dakje maar als de wil er is om het samen te gaan doen en de parners zijn ij staat om zowel te geven als te nemen hoeft het geluk er niet onder te lijden.
De buitenwereld zal er altijd vreemd tegenaan kijken maar als je van elkaar houd ben je hiertegen gewapend.
Nee voor mij dus geen probleem dat leeftijdsverschil.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 23:16
de abt van sion
Citaat:
It is I Le Clerc schreef op 17-09-2003 @ 22:20:
Wat is nou een rage????

Wat is leeftijdsverschil. Volgens mij alleen tijd.
Natuurlijk is er een verschil in levenservaring en intresses als er een groot leeftijdsverschil is maar dat is nou juist wat het zo intressant en leuk kan maken voor beide partijen. De jongste lift mee op de ervaring van de oudste terwijl omgekeerd de oudste weer in aanraking komt met dingen die hij of zij allang vergeten waren.
Waar het om gaat naar mijn idee is liefde. Liefde is tijd en leeftijdsloos.
Daarnaast respect voor elkaars wensen en gevoelens.
Natuurlijk gaat dit niet altijd van een leien dakje maar als de wil er is om het samen te gaan doen en de parners zijn ij staat om zowel te geven als te nemen hoeft het geluk er niet onder te lijden.
De buitenwereld zal er altijd vreemd tegenaan kijken maar als je van elkaar houd ben je hiertegen gewapend.
Nee voor mij dus geen probleem dat leeftijdsverschil.
Onzin.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 23:28
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
de abt van sion schreef op 18-09-2003 @ 00:16:
Onzin.
Abt... weet je nog dat ik de vorige keer zei, dat ik het weer eens niet met je eens was??? Wel... vrees dat ik het nu wel met je eens ben

In meer dan veel gevallen, is er in verband met groot leeftijdsverschil, geen echte liefde. Het maakt het misschien inderdaad "interessant", om te zien hoe die ander leeft... maar als je kinderen krijgt, zie je dat ook allemaal... je kunt mij niet beweren, dat door dat interessant en leuk zijn van dat verschil, een relatie wordt gebaseert op liefde. De relatie wordt dan namelijk juist gebaseert op dat leeftijdsverschil en kan dan net zo goed gebaseert zijn op dat leeftijdsverschil, met iemand anders. Niets bind dan daadwerkelijk dat persoon met dat andere persoon, want de overstap naar een ander is makkelijk gemaakt... "goh, die ander is nog jonger, maakt het natuurlijk nog interessanter en leuker".

Kom met een beter argument.

Vaak zie ik, dat relaties niet echt op liefde is gebaseert... ook al zeggen de mensen binnen zo'n relatie van wel. Als je ze dan vraagt, waarom dat ze verliefd zijn, heeft de reden vaak weinig met liefde te maken. Ik deel hierin ook de mening van mijn vriendin, die overigens 3 jaar scheelt in leeftijd, is dus nog wel te doen. (alhoewel dat ook een beetje aan de jonge kant is, vind ik tenminste... maar zij heeft de persoonlijkheid die ik zoek, zij begrijpt mij in alles en ik weet zeker, dat ik haar kan vertrouwen... altijd. Ik kan mezelf zijn met haar, zonder dat ze me vreemd aankijkt... nou okee, misschien kijkt ze dan een beetje vreemd, maar dat vind ze juist leuk aan mij, dat ik mezelf, zo anders dan al die anderen, durf te zijn... om maar even een voorbeeld te geven van dat ik makkelijk kan zeggen, waarom ik van haar houd... alhoewel het nog steeds moeilijk in woorden vast te leggen is)
Oud 18-09-2003, 23:45
It is I Le Clerc
It is I Le Clerc is offline
Prima dat mensen mijn mening onzin vinden.
Wat bij mij voorop staat in het reageren op topics met deze inhoud is dat ik mijn menig wil ventileren.
De Abt zal het sowieso nooit met mij eens zijn want ik ben de zondige man die een vriendin van 28 jaar jonger heeft.
Het gaat mij niet om de Abt een hak te zetten maar om mensen die een relatie met een fors leeftijdsverschil hebben of op het punt staan er 1 aan te gaan weten dat niets onmogelijk is.
Ik besef me heel goed dat de buitenwereld hier soms vreemd tegenaan kijkt maar mijn vrienin en ik hebben voor elkaar gekozen en laat ons dan maar degene zijn die een principe doorbreekt.
Twee jaar leeftijdsverschil zoals de Abt noemt is toch niet echt van deze tijd. Kijk maar eens om je heen hoeveel relaties er met een groot leeftijdsverschil allang goed gaan

Laatst gewijzigd op 18-09-2003 om 23:52.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten