![]() |
|
Verwijderd
|
ok iedereen heeft nu een bepaalde mening, maar die van mij is een citaat in het engels: "It's not the size of the ocean, it's the motion of the ocean....". En voor alle mensen die geen engels kunnen ( zijn die er nog??
![]() ![]() |
![]() |
|
ik vind te lang niet altijd lekker want dan stoot hij ergens tegen aan lijkt wel,tegen mn baarmoedermond volgens mij maar ja TE is nooit goed.ik vind de dikte belangrijker als de lengte maar ja een kleine dikke is ook nix gewoon normale lengte dan eej!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Volgens mij is het ook voor iedere vrouw weer anders, aangezien sommige vrouwen weer wat 'groter geschapen' zijn dan andere vrouwen...
Persoonlijk vind ik het veeeeeel belangrijker wat er met zo'n leuter gedaan kan worden dan hoe dik/dun/lang/kort hij is! ![]() Je zal maar net een lekkere gozer veroverd hebben ( stel: met een grote lul ofzo) en dan blijkt dat ie er geen reet van kan! Adios amigo ![]()
||
Citaat:
|
Dat slaat nergens op Chimera, een vrouwlijk lichaam is tijdens een bevalling in een heel andere staat dan tijdens de seks.
Zoiets heet ONTSLUITING, dan moet er wat uit en niets d'r in ![]() en nou kappen met die grapefruits ja ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
nou dan zal ik er maar meteen bijvertellen dat er tegenwoordig penisvergrotingen kunnen gedaan worden. dit zal dus ook kleiner gemaakt kunnen worden.....
Stel je voor.... kom je bij de huisarts: "dokter ik ben te groot voor mijn meisje kunt u hem wat inkorten??". Of dan komen er van die prive klinieken waar je je penis op maat kunt laten maken....... Iedereen blij ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ja, de grootte doet er inderdaad toe in het geval van te klein of te groot. Knakworstjes zijn erg frustrerend, omdat je als je maar een klein beetje opgewonden bent niet echt het gevoel hebt dat er iets gebeurt zeg-maar. Te dik en te groot doet me pijn. Het schuurt en het stoot tegen mijn baarmoederwand, geen pretje.
Dus een mooie symphatieke en inderdaad fijne harde pik is ideaal. (En nee, dat zit zich dus niet in die rottige centimeters, ventjes.)
|
De ideale lul heeft alles, niet alleen centimeters.
Het juiste formaat,( is voor iedere vrouw anders) De juiste hardheid, op het juiste moment Het juiste model (waar is-ie het dikst?) Model en formaat van de eikel Hoeveel smeermiddel komt er al uit? Lekkere adertjes! Recht of krom? Glad, niet harig Geen tuutjesvoorhuid! Uithoudingsvermogen Makkelijk klaarkomen |
![]() |
|
![]() |
hmmm, ik weet het niet hoor, maar als mijn lul ff flink stijf word dan verdubbeld de lengte zowat!
Verder is uit onderzoek gebleken dat de DIKTE van de lul het meest intresant is, aangezien het gaan om de wrijving die er plaats vind tussen lul en kut ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Rofl ![]() ![]() |
![]() |
|
Juno schreef op 07-11-2003 @ 18:49:
De ideale lul heeft alles, niet alleen centimeters. Hmm leuke test ![]() Het juiste formaat,( is voor iedere vrouw anders)--> dan zal het wel goed zijn bij mij De juiste hardheid, op het juiste moment --> check ![]() Het juiste model (waar is-ie het dikst?) --> check ![]() Model en formaat van de eikel --> zit volgens mij ook wel goed Hoeveel smeermiddel komt er al uit? --> volgens mij te weinig Lekkere adertjes! --> kan me moeilijk voorstellen dat meisjes dat belangrijk, laat staan lekker vinden, dus: geen commentaar ![]() Recht of krom? ---> beetje krom ![]() Glad, niet harig ---> check ![]() Geen tuutjesvoorhuid! ---> check ![]() Uithoudingsvermogen --> dat zit wel goed, ik doe aan voetbal namelijk ![]() ![]() Makkelijk klaarkomen ---> hmm te makkelijk ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Uithoudingevermogen betekent dat je niet te snel klaarkomt, dus er een hele tijd tegen aan kunt zitten en op haar orgasme kunt wachten.
Makkelijk klaarkomen betekent dat je na haar orgasme niet een vijf minuten durende keiharde wanhopige op volle kracht erop los wippende eindsprint in moet hoeven zetten om klaar te kunnen komen. |
![]() |
|
ik ben het eens met mevrouwtje poesiefox: ik denk dat het om de hardheid gaat. Maar anderzijds heb ik nog nooit seks gehad met iemand met een klein lulletje - toevallig waren ze nogal groot geschapen - dus misschien dat dat idd wel minder genot verschaft. Al zijn er toch altijd standjes waarbij je wél veel voelt, ook al gaat het om een mini-tool, nee? Dus nee, ik denk niet dat ik hem met halfopen mond zou aangapen als ik merk dat hij een petieterig lulletje heeft. (Zolang het geen micro-penis betreft natuurlijk
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Zwarte Piet DAH | 417 | 03-08-2016 22:01 | |
PVV, Wilders, extreem rechts en de vrijheid van meningsuiting T_ID | 454 | 31-05-2009 23:57 | |
Games |
Nintendo DS import? Verwijderd | 278 | 20-01-2005 19:23 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal]Elin & Chris Anne | 17 | 02-01-2005 14:28 | |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Verhalen & Gedichten |
De Wraak van de Bloedelfen (Hoofdstuk 2) Ewuor | 11 | 16-02-2004 19:35 |