Advertentie | |
|
![]() |
||||||||||
![]() |
Citaat:
Ik beoordeel mensen op hun geestelijk vermogen. Als mensen uitgaan, krijgen ze minder kans over hun problemen na te denken en bereiken ze geestelijk niet de volste progressie. Citaat:
Andere mensen zijn verachtelijk, begrijp je het dan niet? Citaat:
Das leuk, nadenken kan ik ook zelf. Ik heb geen andere mensen nodig voor de goede oplossing. Dansen - Doe dat thuis...! Citaat:
Citaat:
Koen kent mij niet. Koen en ik kennen elkaar alleen van gezicht en hebben elkaar nog nooit aangesproken. Koen mag best over mij oordelen, maar dat zou betekenen dat hij oordeelt op uiterlijk en/of kleding oid, en dan mag je zelf je conclusies trekken over het karakter en de betrouwbaarheid van Koen. Als Koen oordeelt op dingen die hij van anderen heeft gehoord, hoe betrouwbaar zijn deze dingen dan? Er zijn nauwelijks mensen bij mij op school die mij niet mogen...ik zou het maar vreemd vinden Citaat:
Een harde, pushende psychologie is dan daarbij nodig om mensen tot mijn standpunt te kunnen overreden. Citaat:
Ik zeg ook niet dat de omgeving iets met mij te maken moet hebben. Ik heb graag dat men niets met mij te maken wil hebben. Wat ik nog liever heb, is dat men ziet hoe slecht men bezig is, en zichzelf verandert, opdat men iets met mij te maken kan hebben. Citaat:
alsjeblieft zeg. Wat ik bedoel is; door mijn aard is het niet mogelijk zomaar op iemand verliefd te worden. Niet meer. Welnu, wat ik bedoel is dit; ik zou een vriendin kunnen krijgen, maar de kans is groot dat ik niet echt verliefd op haar zou zijn. Als ik haar dit voor zou houden, zou gesproken kunnen worden van misbruik. Ik zou seks met haar kunnen hebben onder valse voorwendselen, maar nee, dat wil ik niet. Populaire jongens misbruiken meisjes inderdaad, terwijl ze het zelf vaak niet door hebben. Populaire jongens zijn immers populair omdat ze uitgaan en daarom zijn ze blind voor innerlijk en kijken ze, ongenuanceerd gezegd, enkel naar uiterlijk. Hierdoor wordt men van alle kanten misbruikt Leuk is een smerig woord. Citaat:
Laatst gewijzigd op 11-07-2013 om 10:27. Reden: Naam verwijderd. |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het jammer dat je denkt dat hij me alleen zou beoordelen op het feit dat ik een meisje ben, want door dat te veronderstellen doe je het zelf indirect ook. Ik begrijp alleen je gedachtengang niet, hij is tegen een heleboel andere meisjes wèl ingegaan. En trouwens... ik hou meer van jongens die wat tegengas bieden ![]()
|
![]() |
Even serieus nu: Ik ben blij met iemand die eindelijk een met goede verwoorde argumenten komt te midden van alle foute en non-argumenten en persoonlijke aanvallen van onder andere Chimera.
Dat Stout! toevallig een meisje is, boeit alleen in zoverre, dat het mij verder overtuigt dat jongens over het algemeen veel verachtelijker zijn dan meisjes. |
![]() |
|
Amaru, ik vind t ontzettend jammer dat je nog niet echt op mijn post gereageerd hebt.
Wat ik erger vind is het feit dat je min of meer hebt toegegeven dat ik jouw argumenten onderuit heb gehaald, tijd vroeg om te reageren (wat je nog steeds niet hebt gedaan), en vervolgens gewoon op de oude voet verder gaat. Dat valt me heel erg van je tegen. Ik wilde op je vorige post reageren (ook daar zitten nogal wat argumentatiefouten in; voor zo'n intelligent persoon ben je verrassend kortzichtig), maar ik heb besloten eerst een serieuze reactie van jou af te wachten.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Weet je wat kerel, je zoekt het maar uit. Leef fijn verder in je eigen wereldje, veel geluk verder. Ik heb geen zin meer in dit gezeur. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
doei~! |
![]() |
|
![]() |
Dus als ik zeg dat ik twee jaar al samen ben met iemand die ik ook op die manier heb ontmoet .... zeg jij zoiets van: het gaat nog wel uit?
Of zoiets?I dont really get it... ![]() Wij houden namelijk heeeeel erg veel van elkaartjes.... *BB* Wiccaleen
|
![]() |
|
|