Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-04-2002, 11:09
mausi
mausi is offline
Citaat:
lady_x schreef:

Hoe lang duurt die relatie?...
Oké het kan maar gebeurt toch zelden, heel zelden.
Ik ga graag af en toe eens uit maar ik ben tot een conclusie gekomen dat ik tiijdens het uitgaan nooit de ware zal tegen komen juist omdat het allemaal oppervlakkig is en geen dieptegang kent tijdens het uitgaan. Liefde op het eerste gezicht kan maar dan gaat het niet om het innerlijke van de persoon en dat is het stomme eraan: mensen vallen al te vaak op iemand gewoon voor het uiterlijk en dat zijn relaties die geen stand houden!
anderhalf jaar!!! = dus niet echt een one-night-stand he?!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-04-2002, 18:16
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
Chimera schreef:

Het is geen probleem zolang jij andere mensen niet gaat beoordelen aan de hand van jouw denkbeelden m.b.t. sociaal bezig zijn. Als jij mensen dom en hoerig noemt, alleen omdat ze in een dicso komen, heb je een bekrompen wereldbeeld waarmee je bovendien een hoop mensen tegen het hoofd stoot.
Hoerig vind ik voor veel mensen te ver gaan; dom niet.
Ik beoordeel mensen op hun geestelijk vermogen. Als mensen uitgaan, krijgen ze minder kans over hun problemen na te denken en bereiken ze geestelijk niet de volste progressie.

Citaat:

Kijk, en daar gaat het dus fout. Jij vind kennelijk dat mensen niet gewoon lol mogen hebben. Uitgaan is leuk, gezellig. Je ontmoet andere mensen. Waarom moeten mensen altijd over hun problemen nadenken? Waar haal je die onzin vandaan? De paar problemen die ik heb, bewaar ik wel voor de momenten dat het nodig is dat ik erover nadenk.
LOL leidt tot verminderde geestelijke progressie.
Andere mensen zijn verachtelijk, begrijp je het dan niet?

Citaat:

Bovendien: Als je naar een cafe uitgaat, ontstaan er vaak erg leuke discussies over bijvoorbeeld maatschappelijke problemen e.d. Sociaal bezig zijn valt dus best te combineren met 'nadenken'. Niet dat ik daar altijd de behoefte aan heb. Gewoon lekker dansen is ook erg fijn.

Das leuk, nadenken kan ik ook zelf. Ik heb geen andere mensen nodig voor de goede oplossing.
Dansen - Doe dat thuis...!

Citaat:

Dat doen de zwervers op HC ook, dus don't get exited just yet.
Heb je iets tegen zwervers? Ik heb heel veel respect voor zwervers. De meeste zwervers zijn best lief. Ik heb ook wel eens aan een dergelijk leven gedacht...

Citaat:

De dingen die ik van Koen gehoord hebben komen precies overeen met het beeld dat ik me aan de hand van je gedrag op het forum gevormd heb. In hoeverre dit beeld klopt weet ik niet, maar dat zou ik graag nog eens in Real Life toetsen.
Zoals ik op het forum ben, ben ik deels in het echt ook, alleen jouw beeld van mij op het forum is te zeer negatief.
Koen kent mij niet. Koen en ik kennen elkaar alleen van gezicht en hebben elkaar nog nooit aangesproken. Koen mag best over mij oordelen, maar dat zou betekenen dat hij oordeelt op uiterlijk en/of kleding oid, en dan mag je zelf je conclusies trekken over het karakter en de betrouwbaarheid van Koen. Als Koen oordeelt op dingen die hij van anderen heeft gehoord, hoe betrouwbaar zijn deze dingen dan? Er zijn nauwelijks mensen bij mij op school die mij niet mogen...ik zou het maar vreemd vinden

Citaat:

Waarom vind jij jezelf superieur? Omdat je zo intelligent bent? Sorry, maar er zijn genoeg mensen die minstens zo intelligent zijn, en zich niet als een arrogante idioot gedragen om zichzelf een beter gevoel te geven.
Superieur heeft een foute betekenis gekregen. Jammer. Vanuit het Latijn betekent het `boven iemand staan` en als het ware is dat ook zo. Dat betekent niet dat ik voor mensen die het moeilijker hebben en die niet dezelfde geest mee hebben gekregen geen respect kan hebben of hen niet kan beminnen. Je moet het anders zien. Ik heb een functie gekregen; een functie die door mij gebruikt moet worden om te vertellen hoe slecht men bezig is.
Een harde, pushende psychologie is dan daarbij nodig om mensen tot mijn standpunt te kunnen overreden.

Citaat:
Bovendien: Die superiere intelligentie van jou valt erg tegen. Je bent een ster in zwammen, maar intelligentie houdt ook aanpassingvermogen in. Zonder het vermogen jezelf aan te passen aan je omgeving, wil die omgeving gewoon niks meer met je te maken hebben.
Intelligentie houdt in dat ik bij mezelf kan blijven en verwijlen en daarvoor geen mensen nodig heb, die mij slechte dingen kunnen leren. Aanpassing omwille van het algemeen nut is naar mijn mening één van de meest verachtelijke dingen bestaande.
Ik zeg ook niet dat de omgeving iets met mij te maken moet hebben. Ik heb graag dat men niets met mij te maken wil hebben. Wat ik nog liever heb, is dat men ziet hoe slecht men bezig is, en zichzelf verandert, opdat men iets met mij te maken kan hebben.

Citaat:

Goh, wat een deja vu! Een persoon genaamd Masked Mage/DEC/Count Whatever hanteert exact dezelfde redenatie. De 'populaire' jongens misbruiken meisjes, terwijl jij hun prins op het witte paard is. Het gaat er kennelijk niet in dat populaire jongens ook lief, leuk en intelligent kunnen zijn.
Vergelijk mij met niemand,
alsjeblieft zeg.

Wat ik bedoel is; door mijn aard is het niet mogelijk zomaar op iemand verliefd te worden. Niet meer. Welnu, wat ik bedoel is dit; ik zou een vriendin kunnen krijgen, maar de kans is groot dat ik niet echt verliefd op haar zou zijn. Als ik haar dit voor zou houden, zou gesproken kunnen worden van misbruik. Ik zou seks met haar kunnen hebben onder valse voorwendselen, maar nee, dat wil ik niet.
Populaire jongens misbruiken meisjes inderdaad, terwijl ze het zelf vaak niet door hebben. Populaire jongens zijn immers populair omdat ze uitgaan en daarom zijn ze blind voor innerlijk en kijken ze, ongenuanceerd gezegd, enkel naar uiterlijk. Hierdoor wordt men van alle kanten misbruikt
Leuk is een smerig woord.

Citaat:
Tenslotte is het erg sprekend dat je zo ontzettend slijmerig op Stout! reageert. Maargoed, dat verbaast me niks, aangezien het een meisje is en jezelf al vaak genoeg hebt toegegeven dat je wanhopig bent.
Dit klopt werkelijk waar volledig. Ik heb mij meerdere malen bij deze thread zitten aftrekken, omdat ik zo enorm kick op Stout!. Ik ben zo wanhopig dat ik ontzettend slijm bij alle meisjes op het forum in de hoop dat ze echt iets met me willen.

Laatst gewijzigd op 11-07-2013 om 10:27. Reden: Naam verwijderd.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 18:32
stout!
stout! is offline
Citaat:
Chimera schreef:

Tenslotte is het erg sprekend dat je zo ontzettend slijmerig op Stout! reageert. Maargoed, dat verbaast me niks, aangezien het een meisje is en jezelf al vaak genoeg hebt toegegeven dat je wanhopig bent.
Chimera ik ben het vaak met je eens maar dit vind ik misselijk. Ik vind niet dat hij slijmerig op me heeft gereageerd, maar ik vind t ontzettend kortzichtig om te zeggen dat dit komt omdat ik een meisje ben. Misschien was hij niet slijmerig maar gewoon eerlijk en vond hij dat ik een punt had. Zou dat kunnen?? Ondanks dat ik een meisje ben?
Ik vind het jammer dat je denkt dat hij me alleen zou beoordelen op het feit dat ik een meisje ben, want door dat te veronderstellen doe je het zelf indirect ook.
Ik begrijp alleen je gedachtengang niet, hij is tegen een heleboel andere meisjes wèl ingegaan.

En trouwens... ik hou meer van jongens die wat tegengas bieden
Oud 25-04-2002, 18:52
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Even serieus nu: Ik ben blij met iemand die eindelijk een met goede verwoorde argumenten komt te midden van alle foute en non-argumenten en persoonlijke aanvallen van onder andere Chimera.
Dat Stout! toevallig een meisje is, boeit alleen in zoverre, dat het mij verder overtuigt dat jongens over het algemeen veel verachtelijker zijn dan meisjes.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 18:52
stout!
stout! is offline
Amaru, ik vind t ontzettend jammer dat je nog niet echt op mijn post gereageerd hebt.
Wat ik erger vind is het feit dat je min of meer hebt toegegeven dat ik jouw argumenten onderuit heb gehaald, tijd vroeg om te reageren (wat je nog steeds niet hebt gedaan), en vervolgens gewoon op de oude voet verder gaat. Dat valt me heel erg van je tegen.
Ik wilde op je vorige post reageren (ook daar zitten nogal wat argumentatiefouten in; voor zo'n intelligent persoon ben je verrassend kortzichtig), maar ik heb besloten eerst een serieuze reactie van jou af te wachten.
Oud 25-04-2002, 19:52
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
stout! schreef:
Amaru, ik vind t ontzettend jammer dat je nog niet echt op mijn post gereageerd hebt.
Wat ik erger vind is het feit dat je min of meer hebt toegegeven dat ik jouw argumenten onderuit heb gehaald, tijd vroeg om te reageren (wat je nog steeds niet hebt gedaan), en vervolgens gewoon op de oude voet verder gaat. Dat valt me heel erg van je tegen.
Ik wilde op je vorige post reageren (ook daar zitten nogal wat argumentatiefouten in; voor zo'n intelligent persoon ben je verrassend kortzichtig), maar ik heb besloten eerst een serieuze reactie van jou af te wachten.
Nou weet je, ik probeerde een manier te bedenken om te reageren op je stelling en om je duidelijk te maken dat je argumentatie voor mij niet opgaat. Maar dat is niet mogelijk, want ik denk dat we, alhoewel je redelijk tussen mij en de sociale wereld in lijkt te staan, elkaar niet kunnen overreden om een ander leven te gaan leiden. Dus er is niet echt een manier om te reageren, vrees ik. Ik zal hem morgen nog eens goed lezen, nu ga ik slapen, want ik ben ziek.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 19:59
stout!
stout! is offline
In ieder geval beterschap, en ik verwacht wat van je.
En iets beters dan je tot nu toe hebt geleverd ook. Moet kunnen toch?
Slaap lekker.
Oud 25-04-2002, 22:17
Verwijderd
tuurlijk kan het er wel ontstaan

of een begin ervan zijn..
dat kan overal
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 17:17
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
stout! schreef:

Chimera ik ben het vaak met je eens maar dit vind ik misselijk. Ik vind niet dat hij slijmerig op me heeft gereageerd, maar ik vind t ontzettend kortzichtig om te zeggen dat dit komt omdat ik een meisje ben.
Nou, scuze me hoor, maar als jij en ik hetzelfde zeggen, hij mij uitmaakt voor een dombo, en fijn met jou meeslijmt, dan is het voor mij geheel duidelijk.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 17:18
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
^AmArU^ schreef:
Even serieus nu: Ik ben blij met iemand die eindelijk een met goede verwoorde argumenten komt te midden van alle foute en non-argumenten en persoonlijke aanvallen van onder andere Chimera.
Kijk, dat bedoel ik dus. Alles wat ik aandraag is een non-argument, terwijl stout helemaal gelijk heeft.

Weet je wat kerel, je zoekt het maar uit. Leef fijn verder in je eigen wereldje, veel geluk verder. Ik heb geen zin meer in dit gezeur.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 17:25
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
Chimera schreef:

Kijk, dat bedoel ik dus. Alles wat ik aandraag is een non-argument, terwijl stout helemaal gelijk heeft.

Weet je wat kerel, je zoekt het maar uit. Leef fijn verder in je eigen wereldje, veel geluk verder. Ik heb geen zin meer in dit gezeur.
Eindelijk,
doei~!
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 19:29
Wiccaleen
Wiccaleen is offline
Dus als ik zeg dat ik twee jaar al samen ben met iemand die ik ook op die manier heb ontmoet .... zeg jij zoiets van: het gaat nog wel uit?
Of zoiets?I dont really get it...
Wij houden namelijk heeeeel erg veel van elkaartjes....

*BB* Wiccaleen
Reageren

Regels voor berichten