Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Ik zit zelf op hockey, het is welwaar dat het een soort type is dat hockeyt. Mijn ouders hebben mij destijds ook op hockey gezet in plaats van bijvoorbeeld judo of watdanook. En als je op hockey zit kun je er op rekenen dat je wordt nageroepen en/of uitgescholden wordt als kakker. Dat gebeurt nu eenmaal. Helemaal als je in zo'n boerengat woont als ik.
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Dat heeft niks met kak/niet kak te maken, maar gewoon met mijn princiepes. |
![]() |
|
![]() |
Of je op een kakvereniging hockeyed of niet hangt af van de plaats waar je hockeyed. Bij ons in Oegstgeest heten ze inderdaad allemaal Roderik Floretijn van Avezaath, of Loesewies, of Marie-Claire of Diederik-Willem. Maar (oud) Oegstgeest is ook wel een kakkersbolwerk. Hetzelfde geldt voor Wassenaar en bepaalde gemeentes in 't Gooi.
Verder zijn het overal hele normale mensen die hockeyen.Of tennissen, of golfen. Of voetballen, of judo-en.
|
![]() |
Nou ik hockey en jaja kom ook nog eens uit Hilversum. In het Gooi zijn inderdaad veel 'kakkers' en ja de meesten daarvan hockeyen ook nog eens. Toch vind ik hockey niet per se een kaksport: op iedere vereniging zitten ook genoeg 'niet-kakkers', en wat zijn kakkers? Mensen met kraagjes? mensen die hockeyen/golfen/cricketten? Mensen met kapsones? met een met een bovengemiddeld inkomen? Mensen uit Wassenaar/het Gooi/Bloemendaal?
Mensen, niet zo generaliseren... Verder: Chimera; ik ben het met veel wat je zegt eens, maar om je zelf nou 'elite' te noemen... dan vraag je er wel om. Slotje? |
![]() |
||
Citaat:
Dat "elite" is een inside-joke, ik voel mezelf niet zo heel ver verheven boven de gemiddelde forummer hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Beetje raar vind je zelf niet. Verder denk ik dat deze discussie té vaak gevoerd is hier en dat er toch telkens op dezelfde conclusie terecht komen als Li als zegt. Van mij mag deze dicht en hoeft deze discussie ff een tijdje niet meer te komen..
||
Citaat:
Hockey wordt een kaksport genoemd omdat er nogal wat kakkers aan hockey doen. Dat betekent echter nog niet dat hockey een kaksport is. Als niet-kakker kan je toch ook hockeyen? Beetje kortzichtig dat iedereen hier zit te brallen dat hockey een kaksport is. Dat komt ongeveer op hetzelfde neer als ik zeg dat ik voetbal een hooligansport vind.
|
schijnbaar, maar chimera heeft een heel slim trucje
![]() ![]()
||
Citaat:
Ik heb laatst ingevallen voor Huizen en toen moesten we toevallig tegen Naarden spelen. Dat zijn inderdaad een stel teringkakkers, ze roepen elkaar niet gewoon met de voornaam, maarmet de achternaam. Best komisch, dat team van huizen viel nog wel mee. Zelf speel ik in een club met een ontzettend breed assortiment. Ik ken zelfs iemand met Slipnot- en Kornstickers op z'n stick. Er zitten een paar types met Gooische R-en, maar dat geeft niet als ze maar fijn meedoen (met de derde helft).
|
Kunnen we deze discussie niet afsluiten want dit topic heeft een gigantisch hoog "welles/nietus" gehalte.
Denk dat het leuker is als we het over andere dingen gaan hebben van hockey ipv. de hele tijd dat gezeik opelkaar van of het nou een kaksport is ja of nee. Ik zelf wordt het iig een beetje zat! (ook omdat er al veel topic's met hetzelfde onderwerp zijn geweest)
||
Citaat:
Het lijkt mij toch echt leuker om te praten over wedstrijden ed. dan deze zeikdiscussie die om de 3maand zo beetje weer op wordt gelaaid door een newbie. Niet dat daar wat op tegen is en dat ik me beter voel dan hun maar het stoort mij wel!
||
Citaat:
|
![]() |
Ach, de sport is niet kak, bepaalde mensen die erop zitten. Als je met een stel vrienden een stok pakt en een tennisbal en die bal in een ff snel gemaakt doeltje moet werken, ben je dan opeens een kakker :-S. En als je die zelfde middag gaat voetballen met diezelfde vrienden dan ben je opeens geen kakker meer. Nee, onzin. Mensen kunnen kakkers zijn, een sport per definitie niet.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
I Love Hockey! TheQueen | 35 | 10-02-2006 19:30 | |
Vrije tijd |
hockey :D Linlilalove55 | 46 | 09-12-2005 18:11 | |
Vrije tijd |
Waarom is jouw sport het leukste? bracelance | 47 | 07-03-2005 07:26 | |
Vrije tijd |
Meest kakkerige sport?? di-rectfan14 | 154 | 05-03-2005 02:49 | |
Vrije tijd |
kickboksen in groningen naan | 17 | 23-11-2003 02:25 | |
Vrije tijd |
Iets wat ik me al zo lang afvraag: Waarom is hockey KaK? Secreet | 8 | 17-06-2002 19:31 |