Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-10-2003, 17:41
De Skaaf
De Skaaf is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 08-10-2003 @ 18:28:
Dat zijn bijna alle golfers

Gefeliciteerd trouwens..
schrap het woord "bijna" maar
Oud 08-10-2003, 17:52
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
De Skaaf schreef op 08-10-2003 @ 18:41:
schrap het woord "bijna" maar
En alle wielrenners zijn aso's.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 17:53
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Tomke85 schreef op 08-10-2003 @ 15:21:
Jij zit dus op golf terwijl je er strontweinig vanaf weet, ik durf te wedden dat een gemiddelde nederlander(zoals ik) meer verstand van golf heeft dan die kakhersenen van jou!
Mensen met een beetje niveau reageren in ieder geval niet op een dergelijke ("kakhersenen") manier. Dus dat jij haar en Golf in het algemeen 'kak' vindt zegt weinig.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 17:55
De Skaaf
De Skaaf is offline
Citaat:
Chimera schreef op 08-10-2003 @ 18:52:
En alle wielrenners zijn aso's.
Oud 08-10-2003, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 08-10-2003 @ 18:53:
Mensen met een beetje niveau reageren in ieder geval niet op een dergelijke ("kakhersenen") manier. Dus dat jij haar en Golf in het algemeen 'kak' vindt zegt weinig.
Ik denk dat je het moeilijk kan ontkennen dat een (over)grootdeel wel degelijk kakker genoemd kan worden. Maar ik ben het er mee eens (als je dat bedoelt tenminste) dat we niet iedereen over een kan moeten scheren, er zitten ook heus wel normale mensen bij. Maar doordat er redelijk (heel) veel kakkers op hockey zitten ga je er al snel vanuit dat als je met iemand praat die op hockey zit, dat die een kakker is. Dat is een vooroordeel en die hebben mensen nou eenmaal.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 18:09
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 08-10-2003 @ 19:05:
Dat is een vooroordeel en die hebben mensen nou eenmaal.
Helaas, daar zouden mensen eens mee op moeten houden. Als ik met iemand praat die op voetbal zit heb ik niet vooraf zo iets van "bah aso ofzo", een collega/goeie vriend van me zit op voetbal, en die's nog meer kak dan ik
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 21:48
houn
houn is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 08-10-2003 @ 18:28:
Dat zijn bijna alle golfers

Gefeliciteerd trouwens..
bedankt!
Oud 09-10-2003, 19:28
10181
10181 is offline
Tuurlijk is hockey geen kaksport.
Ik zit zelf ook op hockey.
Hockey is top top top!!!!!
Het is echt leuk en gezellig
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 19:46
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
10181 schreef op 09-10-2003 @ 20:28:

En daarom is het geen kak sport?
Oud 10-10-2003, 12:05
De Skaaf
De Skaaf is offline
sjah, daar sla je steil van achterover idd
Oud 10-10-2003, 12:12
Zazoo
Zazoo is offline
heb ook gehockeyt en vond de mensen in mijn team geen kakkers. nouja misschien 1 of 2 . woon in amsterdam. t viel me wel op dat de mensen uit bloemendaal en aerdenhout (oawrdenhout dus ) wel kakkerig praten en in geruite rokjes lopen
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 13:07
Tomke85
Tomke85 is offline
Citaat:
10181 schreef op 09-10-2003 @ 20:28:
Dat zegt natuurlijk niks. Als je zegt "top top top" kun je nagaan dat het weer de kaksport is en blijft. Top komt weinig voor in het niet-kak gedeelte van nederland. Het is natuurlijk leuk en gezellig, omdat jullie dan bij jullie kakkervriendjes kunnen zijn. En dan jullie eigen humor verkondigen war geen snars aan is. Als jullie bij een niet-kaksport zoals voetbal zouden wezen hadden jullie de grappen neerbuigend terechtgewezen, want jullie houden alleen van moppen die van mensen komen die een inkomen hebben van boven de 100.000 euro. En humor van hockey is sowieso niks aan volgens de gemiddelde nederlander, want we spreken niet van hockey-humor(omdat die niet leuk is) maar van de echte oerhollandse voetbalhumor. DUS 10181 je hebt je volkomen belachelijk gemaakt met je uitspraken!
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 13:08
Tomke85
Tomke85 is offline
ho foutje in mijn stukje het moet zijn onder de 100.000 euro
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 13:15
De Skaaf
De Skaaf is offline
mag wel iets genuanceerder niet tomke?
Oud 10-10-2003, 18:55
Susanne
Susanne is offline
Ik zit zelf op hockey, het is welwaar dat het een soort type is dat hockeyt. Mijn ouders hebben mij destijds ook op hockey gezet in plaats van bijvoorbeeld judo of watdanook. En als je op hockey zit kun je er op rekenen dat je wordt nageroepen en/of uitgescholden wordt als kakker. Dat gebeurt nu eenmaal. Helemaal als je in zo'n boerengat woont als ik.

Citaat:
De Skaaf schreef op 10-10-2003 @ 14:15:
Ja, inderdaad. Hij's een beetje jammer bezig.
Oud 10-10-2003, 21:38
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
De Skaaf schreef op 10-10-2003 @ 14:15:
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 21:39
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Susanne schreef op 10-10-2003 @ 19:55:
En als je op hockey zit kun je er op rekenen dat je wordt nageroepen en/of uitgescholden wordt als kakker. Dat gebeurt nu eenmaal. Helemaal als je in zo'n boerengat woont als ik.
Ja, dat is ook zo buitengewoon jammer. Vind je het dan gek dat sommige hockeyers arrogant gaan lopen doen, als mensen als "Tomke" op een dergelijke manier op je ageren.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2003, 11:39
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
Chimera schreef op 10-10-2003 @ 22:39:
Ja, dat is ook zo buitengewoon jammer. Vind je het dan gek dat sommige hockeyers arrogant gaan lopen doen, als mensen als "Tomke" op een dergelijke manier op je ageren.
Mja, inderdaad. Ik had het nu vanmorgen wel weer, maargoed, je moet gewoon leren om daar boven te staan. Wat soms wel tot arrogant gedrag kan leiden ja.
Oud 11-10-2003, 15:46
Tomke85
Tomke85 is offline
Ter verduidelijking, ik scheld nooit hockey-mensen na, ik vind saarentegen wel dat ze kakkers zijn, mar daardoor hoef ik ze niet na te schelden. Jij bent echt dom!
Met citaat reageren
Oud 11-10-2003, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Tomke85 schreef op 11-10-2003 @ 16:46:
Ter verduidelijking, ik scheld nooit hockey-mensen na, ik vind saarentegen wel dat ze kakkers zijn, mar daardoor hoef ik ze niet na te schelden. Jij bent echt dom!
Je zegt dat je niet scheld en in dezelfde post doe je het nog
Met citaat reageren
Oud 11-10-2003, 16:40
Reneetje
Reneetje is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 11-10-2003 @ 17:39:
Je zegt dat je niet scheld en in dezelfde post doe je het nog
Hij zegt dat ie nooit op hockey-mensen scheldt.
Oud 11-10-2003, 16:43
sexylexy
sexylexy is offline
voor jongens vind ik het meer een kaksport dan voor meisjes.
Oud 11-10-2003, 22:40
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Tomke85 schreef op 11-10-2003 @ 16:46:
Jij bent echt dom!
Het enige wat je hierop als antwoord kan geven is een hele grote vette
Met citaat reageren
Oud 11-10-2003, 22:43
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Susanne schreef op 11-10-2003 @ 12:39:
Mja, inderdaad. Ik had het nu vanmorgen wel weer, maargoed, je moet gewoon leren om daar boven te staan. Wat soms wel tot arrogant gedrag kan leiden ja.
Meisje uit m'n groep (zit op trimhockey, gemengd dus) moet door de stad (Utrecht dus) als ze naar de training gaat, die wordt ook constant door dat soort aso's 'uitgescholden'. Niet dat ik het erg vind, als ik door zulke mensen voor kakker word uitgemaakt kan ik dat alleen maar als groot compliment zien
Met citaat reageren
Oud 11-10-2003, 22:55
LeiGif
LeiGif is offline
Citaat:
Chimera schreef op 08-10-2003 @ 18:53:
het feit dat je zo reageert met mensen niet van 'jouw niveau' noemen, bewijst opzich al dat je een arrogante kakker zou kunnen zijn
Oud 12-10-2003, 12:43
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
Chimera schreef op 11-10-2003 @ 23:43:
Meisje uit m'n groep (zit op trimhockey, gemengd dus) moet door de stad (Utrecht dus) als ze naar de training gaat, die wordt ook constant door dat soort aso's 'uitgescholden'. Niet dat ik het erg vind, als ik door zulke mensen voor kakker word uitgemaakt kan ik dat alleen maar als groot compliment zien
Ja, inderdaad dat heb ik dus ook. Dat hoor ik hier geregeld tussen de boeren en het breezervolk. Als ik met m'n hockeystick zaterdags naar huis toe fiets lokt dat blijkbaar gewoon opmerkingen uit. En achja, ik weet wel dat dat gebeurd, zulke mensen zijn gewoon onwijs shortminded. Mrja, eerst deed ik er niets op uit, gewoon dom doorfietsen en er proberen boven staan. Maar als je echt élke zaterdag 'goedemiddaaaag marrrrieclairrr weerrr lekkerrrr gehaaaackeyd?' hoort heb je 't ook wel een keer gehad. En dan kunnen ze ook gerust een keer een woordje van me terug verwachten.
Oud 12-10-2003, 14:18
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
jackassbreda schreef op 11-10-2003 @ 23:55:
het feit dat je zo reageert met mensen niet van 'jouw niveau' noemen, bewijst opzich al dat je een arrogante kakker zou kunnen zijn
Mensen die op anderen gaan lopen schelden zijn per definitie niet van mijn 'niveau' nee. Net zoals mensen die in een kroeg aan vechtpartijen doen, of mensen die meiden lastig vallen als ze bezopen zijn.

Dat heeft niks met kak/niet kak te maken, maar gewoon met mijn princiepes.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 15:11
misshobbit
misshobbit is offline
veel mensen die kakker zijn zitten op hockey, maar niet iedereen die op hockey zit is kakker, er zitten ook wel gewoon mensen hoor neem ik aan, en trouwens, er zitten ook wel van die kakjongetjes op voetbal die helemaal door hun ma de hemel in worden geprezen
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 16:54
poesiefox
poesiefox is offline
Of je op een kakvereniging hockeyed of niet hangt af van de plaats waar je hockeyed. Bij ons in Oegstgeest heten ze inderdaad allemaal Roderik Floretijn van Avezaath, of Loesewies, of Marie-Claire of Diederik-Willem. Maar (oud) Oegstgeest is ook wel een kakkersbolwerk. Hetzelfde geldt voor Wassenaar en bepaalde gemeentes in 't Gooi.

Verder zijn het overal hele normale mensen die hockeyen.Of tennissen, of golfen. Of voetballen, of judo-en.
Oud 14-10-2003, 16:45
Dorrit
Dorrit is offline
Nou ik hockey en jaja kom ook nog eens uit Hilversum. In het Gooi zijn inderdaad veel 'kakkers' en ja de meesten daarvan hockeyen ook nog eens. Toch vind ik hockey niet per se een kaksport: op iedere vereniging zitten ook genoeg 'niet-kakkers', en wat zijn kakkers? Mensen met kraagjes? mensen die hockeyen/golfen/cricketten? Mensen met kapsones? met een met een bovengemiddeld inkomen? Mensen uit Wassenaar/het Gooi/Bloemendaal?
Mensen, niet zo generaliseren...

Verder: Chimera; ik ben het met veel wat je zegt eens, maar om je zelf nou 'elite' te noemen... dan vraag je er wel om.

Slotje?
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 18:12
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Dorrit schreef op 14-10-2003 @ 17:45:
Verder: Chimera; ik ben het met veel wat je zegt eens, maar om je zelf nou 'elite' te noemen... dan vraag je er wel om.

Slotje?
Waarom in hemelsnaam een slotje?

Dat "elite" is een inside-joke, ik voel mezelf niet zo heel ver verheven boven de gemiddelde forummer hoor
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 22:20
Li
Li is offline
Conclusie: hockeyers zijn niet persé kakkers, maar het gaat wel vaak samen.
Boeiend
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 22:26
ofwelmir
ofwelmir is offline
hockey is geen kaksport, de mensen zijn vaak kakkers. wat niet hoeft hoor, ik heb zelf ook gehockeyd. et moi? non.....
Oud 14-10-2003, 22:34
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
ofwelmir schreef op 14-10-2003 @ 23:26:
hockey is geen kaksport, de mensen zijn vaak kakkers
Daar kun je toch moeilijk omheen lijkt me dat als er over het algemeen veel gedaan wordt door kakkers toch géén kaksport is.
Beetje raar vind je zelf niet.

Verder denk ik dat deze discussie té vaak gevoerd is hier en dat er toch telkens op dezelfde conclusie terecht komen als Li als zegt.

Van mij mag deze dicht en hoeft deze discussie ff een tijdje niet meer te komen..
Oud 16-10-2003, 19:45
StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Citaat:
Parallel schreef op 13-09-2003 @ 22:04:
Ja, bij zeilen zeg je toch ook niet 'hey Sjon, gooi dat touw es los', dan zeg je 'wil je die lijn wat vieren?'
Onzin, dat ligt er maar aan met wie je zeilt.

Hockey wordt een kaksport genoemd omdat er nogal wat kakkers aan hockey doen. Dat betekent echter nog niet dat hockey een kaksport is. Als niet-kakker kan je toch ook hockeyen? Beetje kortzichtig dat iedereen hier zit te brallen dat hockey een kaksport is. Dat komt ongeveer op hetzelfde neer als ik zeg dat ik voetbal een hooligansport vind.
Oud 16-10-2003, 20:21
houn
houn is offline
Als je kak bent..dan ga je hockeyen, zeilen, polo-en of golfen..dus vertel mij nou niet dat hocky geen kaksport is.
Oud 17-10-2003, 09:15
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
houn schreef op 16-10-2003 @ 21:21:
Als je kak bent..dan ga je hockeyen, zeilen, polo-en of golfen..dus vertel mij nou niet dat hocky geen kaksport is.
En als je aso bent ga je wielrennen of voetballen, dus zijn voetbal en wielrennen aso-sporten.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 12:28
houn
houn is offline
Citaat:
Chimera schreef op 17-10-2003 @ 10:15:
En als je aso bent ga je wielrennen of voetballen, dus zijn voetbal en wielrennen aso-sporten.
bijna de helft van mensen die aan sport doet..voetbalt..dus dat zijn allemaal aso's?
Oud 17-10-2003, 12:53
De Skaaf
De Skaaf is offline
schijnbaar, maar chimera heeft een heel slim trucje . bij elke persoon die het niet met hem eens is (of die zichzelf geen elite voelt) klikt hij even op het persoonlijke profiel, kijkt hij bij de hobby's. vervolgens ziet hij wielrennen en voetbal staan, en dan maakt hij daar maar een negatieve opmerking over. leuk spel....
Oud 17-10-2003, 16:48
REIE
REIE is offline
Citaat:
De Skaaf schreef:
*knip*
Zeur niet zo...

Ik heb laatst ingevallen voor Huizen en toen moesten we toevallig tegen Naarden spelen. Dat zijn inderdaad een stel teringkakkers, ze roepen elkaar niet gewoon met de voornaam, maarmet de achternaam. Best komisch, dat team van huizen viel nog wel mee.
Zelf speel ik in een club met een ontzettend breed assortiment. Ik ken zelfs iemand met Slipnot- en Kornstickers op z'n stick. Er zitten een paar types met Gooische R-en, maar dat geeft niet als ze maar fijn meedoen (met de derde helft).
Oud 17-10-2003, 18:22
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
houn schreef op 17-10-2003 @ 13:28:
bijna de helft van mensen die aan sport doet..voetbalt..dus dat zijn allemaal aso's?
Ah, dus jij mag wel generaliseren, en ik niet?
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 18:22
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
De Skaaf schreef op 17-10-2003 @ 13:53:
schijnbaar, maar chimera heeft een heel slim trucje
En weet je, ik kan nog jongleren ook, goed he!
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 19:00
houn
houn is offline
Citaat:
Chimera schreef op 17-10-2003 @ 10:15:
jij wilt dus nu wel toegeven dat kockey kak is?
Oud 17-10-2003, 19:02
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Kunnen we deze discussie niet afsluiten want dit topic heeft een gigantisch hoog "welles/nietus" gehalte.
Denk dat het leuker is als we het over andere dingen gaan hebben van hockey ipv. de hele tijd dat gezeik opelkaar van of het nou een kaksport is ja of nee.

Ik zelf wordt het iig een beetje zat! (ook omdat er al veel topic's met hetzelfde onderwerp zijn geweest)
Oud 17-10-2003, 19:16
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
houn schreef op 17-10-2003 @ 20:00:
jij wilt dus nu wel toegeven dat kockey kak is?
*zucht*

Nee! Ik probeer uit te leggen dat het fout is om te generaliseren. Op hockey zitten normale mensen, op voetbal ook!
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 19:17
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 17-10-2003 @ 20:02:
Ik zelf wordt het iig een beetje zat! (ook omdat er al veel topic's met hetzelfde onderwerp zijn geweest)
Je zou, heel misschien, eventueel, met een lage mate van propabiliteit, gewoon ook het topic niet kunnen lezen?
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 19:46
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Chimera schreef op 17-10-2003 @ 20:17:
Je zou, heel misschien, eventueel, met een lage mate van propabiliteit, gewoon ook het topic niet kunnen lezen?
Ja dat zou wel kunnen maar het probleem is meer dat er hier toch geen antwoord op komt of het nou kak is of niet.
Het lijkt mij toch echt leuker om te praten over wedstrijden ed. dan deze zeikdiscussie die om de 3maand zo beetje weer op wordt gelaaid door een newbie.
Niet dat daar wat op tegen is en dat ik me beter voel dan hun maar het stoort mij wel!
Oud 17-10-2003, 20:42
De Skaaf
De Skaaf is offline
Citaat:
REIE schreef op 17-10-2003 @ 17:48:
Zeur niet zo...

Ik heb laatst ingevallen voor Huizen en toen moesten we toevallig tegen Naarden spelen. Dat zijn inderdaad een stel teringkakkers, ze roepen elkaar niet gewoon met de voornaam, maarmet de achternaam. Best komisch, dat team van huizen viel nog wel mee.
Zelf speel ik in een club met een ontzettend breed assortiment. Ik ken zelfs iemand met Slipnot- en Kornstickers op z'n stick. Er zitten een paar types met Gooische R-en, maar dat geeft niet als ze maar fijn meedoen (met de derde helft).
en dan moet ik niet zeuren, makes sence....
Oud 17-10-2003, 23:51
FF4-Ever
FF4-Ever is offline
Ach, de sport is niet kak, bepaalde mensen die erop zitten. Als je met een stel vrienden een stok pakt en een tennisbal en die bal in een ff snel gemaakt doeltje moet werken, ben je dan opeens een kakker :-S. En als je die zelfde middag gaat voetballen met diezelfde vrienden dan ben je opeens geen kakker meer. Nee, onzin. Mensen kunnen kakkers zijn, een sport per definitie niet.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 21:26
fluide glacial
fluide glacial is offline
Kakkers?......niets mis mee
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten